Ik heb de mijne bij fightshop4u besteld..quote:
Jaa is vrij lang, voornamelijk mijn polsen en langs mijn vingers.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:23 schreef Paxlie het volgende:
4,55 klinkt wel erg lang. Hoe wrap je je handen dan?
en beschermt minder goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:49 schreef leeroy het volgende:
[..]
Jaa is vrij lang, voornamelijk mijn polsen en langs mijn vingers.
Moeilijk uit te leggen eigenlijk![]()
Je kan ook van die handschoentjes kopen dat is wel wat duurder
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:02 schreef THEFXR het volgende:
ALISTAIR, past passed the drugs test, fight is on!
Lesnar draagt 4XL gloves, net als Carwin.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:06 schreef Brawler het volgende:
[..]
Lesnar heeft, als ik het me goed herinner, maatje XXXL. Overeem zal ook wel in die buurt komen
Ik heb quick wraps, geen zin in dat gewikkelquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en beschermt minder goed
Ik heb ze nu van 3 meter of 3,5 en dat is echt voldoende
WTF is er met hem gebeurd?quote:
Zolang is het wikkelen niet als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lesnar draagt 4XL gloves, net als Carwin.
[..]
Ik heb quick wraps, geen zin in dat gewikkel
Maar heb je nu nieuwe nodig? Of wou je een extra setje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en beschermt minder goed
Ik heb ze nu van 3 meter of 3,5 en dat is echt voldoende
Nogueira zegt vandaag in een interviewquote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Over de Big Nog - Mir fight: Ik hoop trouwens niet dat (Nogueira stopte met het KO beuken van Mir) het was omdat Herb Dean paar keer riep "watch the back of the head.
Beetje jammer..quote:“I know I made a mistake by trying to finish a bout that seemed won by knockout but when Frank Mir was almost knocked out, I heard the referee ask me to stop hitting the back of the head, so that was exactly when I looked to try the choke.
Beidenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:30 schreef leeroy het volgende:
[..]
Maar heb je nu nieuwe nodig? Of wou je een extra setje?
Ik bedoelde ook 4XL. Blijkbaar onderweg ergens een X verloren ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lesnar draagt 4XL gloves, net als Carwin.
[..]
Ik heb quick wraps, geen zin in dat gewikkel
Hahaha oke danquote:
Kickboksenquote:
quote:
sinds aprilquote:
Goed bezig!quote:
Daar spreekt hij veels te goed Engels voorquote:Op woensdag 21 december 2011 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Voordat je denkt dat ik weer een nieuwe kloon heb..ik ben het niet.
Hahahahha +1quote:Op woensdag 21 december 2011 16:21 schreef Mujahedine het volgende:
[..]
Daar spreekt hij veels te goed Engels voor
Ook 13 foto's van dat blonde hert van strikeforce op cagepotatoquote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef THEFXR het volgende:
Arianny:
http://thegarv.com/Arianny-Celeste-2012-Calendar-Shoot-Pics.html
Die zit vlakbij werk, maar die was uitverkocht qua bandagesquote:Op woensdag 21 december 2011 20:28 schreef roepdeman het volgende:
@Paxlie, Decathlon heeft bandages voor 3 euro. Mocht er eentje in de buurt zijn.
Ik vind quickwraps echt drie keer niks. Ik moet ook eerlijk toegeven dat het ergens toch een stuk lekkerder voelt als je voor de training je handen inwikkelt.
Fullmount en dropping bombsquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef roepdeman het volgende:
Esteban had gewoon in de guard moeten springen en Ground 'n Pounden, of een paar Soccerkicks to the Head zouden ook niet misstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |