Ik heb de mijne bij fightshop4u besteld..quote:
Jaa is vrij lang, voornamelijk mijn polsen en langs mijn vingers.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:23 schreef Paxlie het volgende:
4,55 klinkt wel erg lang. Hoe wrap je je handen dan?
en beschermt minder goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:49 schreef leeroy het volgende:
[..]
Jaa is vrij lang, voornamelijk mijn polsen en langs mijn vingers.
Moeilijk uit te leggen eigenlijk![]()
Je kan ook van die handschoentjes kopen dat is wel wat duurder
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:02 schreef THEFXR het volgende:
ALISTAIR, past passed the drugs test, fight is on!
Lesnar draagt 4XL gloves, net als Carwin.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:06 schreef Brawler het volgende:
[..]
Lesnar heeft, als ik het me goed herinner, maatje XXXL. Overeem zal ook wel in die buurt komen
Ik heb quick wraps, geen zin in dat gewikkelquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en beschermt minder goed
Ik heb ze nu van 3 meter of 3,5 en dat is echt voldoende
WTF is er met hem gebeurd?quote:
Zolang is het wikkelen niet als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lesnar draagt 4XL gloves, net als Carwin.
[..]
Ik heb quick wraps, geen zin in dat gewikkel
Maar heb je nu nieuwe nodig? Of wou je een extra setje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en beschermt minder goed
Ik heb ze nu van 3 meter of 3,5 en dat is echt voldoende
Nogueira zegt vandaag in een interviewquote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Over de Big Nog - Mir fight: Ik hoop trouwens niet dat (Nogueira stopte met het KO beuken van Mir) het was omdat Herb Dean paar keer riep "watch the back of the head.
Beetje jammer..quote:“I know I made a mistake by trying to finish a bout that seemed won by knockout but when Frank Mir was almost knocked out, I heard the referee ask me to stop hitting the back of the head, so that was exactly when I looked to try the choke.
Beidenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:30 schreef leeroy het volgende:
[..]
Maar heb je nu nieuwe nodig? Of wou je een extra setje?
Ik bedoelde ook 4XL. Blijkbaar onderweg ergens een X verloren ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lesnar draagt 4XL gloves, net als Carwin.
[..]
Ik heb quick wraps, geen zin in dat gewikkel
Hahaha oke danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |