SPOILER: Cyborg vs. YamanakaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Geo zou me voor gek verklaren, want ze heeft puntige ellebogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Geo op FOK!:quote:Op zondag 18 december 2011 06:07 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Geo zou me voor gek verklaren, want ze heeft puntige ellebogen
Hahahahah! Op de kop van de spreekwoordelijke spijker!quote:Op zondag 18 december 2011 06:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geo op FOK!:
[ afbeelding ]
Geo IRL:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 06:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
Mooie faal was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 06:40 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 06:44 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik slapen, morgen weer paraat staan voor Ajax. De ballen!zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE![]()
Heeft iemand voor mij een downloadlinkje?Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 07:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu mee zeggen? Filmpje is al zo oud als Rome. Het was zeker niet goed wat Gilbert deed, maar die scheids was ook verkeerd bezig.
Overigens heeft Gilbert vannacht een partij op 205 gevochten, uitslag:vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naar
![]()
![]()
StrikeforceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 13:07 schreef Tazmaniac het volgende:
StrikeforceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE![]()
Strikeforce.. matig.. meer kan ik er niet over zeggen.
Wel wat (makkelijk) geld gewonnen
En Carjizzle over wie had je het met je balance/puntige ellebogen ik snap hem niet.
En ik ben heul ni zo erg haywire
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2011 15:09:17 ]![]()
Is zijn worstelen nu al verbeterd?quote:Op zondag 18 december 2011 12:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
![]()
![]()
armcollector ronda rouseyquote:Op zondag 18 december 2011 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Strikeforce.. matig.. meer kan ik er niet over zeggen.
Wel wat (makkelijk) geld gewonnen
En Carjizzle over wie had je het met je balance/puntige ellebogen ik snap hem niet.
En ik ben heul ni zo erg haywire
zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Is dit misschien een mooi vrouwtje voor je? Lekker afgetraind.quote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Chubbybubby? Nu snap ik hem.. beauty balance.
Lekker modder worstelen met dat biggetje
SPOILER: Cyborg vs. YamanakaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 15:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is dit misschien een mooi vrouwtje voor je? Lekker afgetraind.![]()
[ afbeelding ]Doet zij niet de voice over bij TUF?SPOILER: Cyborg vs. YamanakaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Strikeforce: Irriteerde me rot aan al die gasten die gelijk hun hand op de grond zetten om knieetjes tegen te gaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 16:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Strikeforce: Irriteerde me rot aan al die gasten die gelijk hun hand op de grond zetten om knieetjes tegen te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik heb gister wat Pride events zitten kijken.. ik snap het welquote:Op zondag 18 december 2011 16:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Strikeforce: Irriteerde me rot aan al die gasten die gelijk hun hand op de grond zetten om knieetjes tegen te gaan
Holy shit die knietjes naar het hoofd op de grond en soccer kicksheb je zo een schedelbreuk.
![]()
staat er nu XXL boven zijn lolly?quote:Op zondag 18 december 2011 12:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
![]()
![]()
oke, voor deze keer:quote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Chubbybubby? Nu snap ik hem.. beauty balance.
Lekker modder worstelen met dat biggetje![]()
![]()
heeft een van jullie weleens een pay per view besteld op ufc.com? hoe beviel dat? zit er over na te denken om dit voor the reem te doen.I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”![]()
Beviel prima. Hoge kwaliteit, extra camerastandpunten, binnen 24 uur opnieuw kijken. Als je de stream nergens anders kunt krijgen in HD is dit zeker aan te raden.quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Lesnar het volgende:
heeft een van jullie weleens een pay per view besteld op ufc.com? hoe beviel dat? zit er over na te denken om dit voor the reem te doen.![]()
Hooidraad en ik hebben er ook goede ervaringen mee. Goede hd kwaliteit en geen haperingen.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
let op, straks op eurosport, strikeforce van vannacht om 23.30!!
MIXED MARTIAL ARTS: Strikeforce , USA - G. Melendez (USA) - J. Masvidal (USA) (95min)![]()
Sla gewoon overquote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef THEFXR het volgende:
let op, straks op eurosport, strikeforce van vannacht om 23.30!!
MIXED MARTIAL ARTS: Strikeforce , USA - G. Melendez (USA) - J. Masvidal (USA) (95min)echt matig.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: