gatver, de roids en HGH spatten ervan af!quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:56 schreef kevin_ het volgende:
Cyborg is een vent.
Blondie daarintegen.![]()
5 uur en bijna niemand kijkt live, gewoon morgen omlaagladenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:07 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik ga trouwens voor
Melendez
Cyborg
Gegard
Kj noons
Hoelaat begint het eigenlijk en zijn er nog mensen die live gaan kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beste voor mij was die kerel die tegen de octagon aan springt en dan zo zijn tegenstander met een trap een mooi KO mag bezorgenquote:
SPOILER: Mousasi vs. OSPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegard vs ospSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Anthony Pettis vs Benson Henderson. Idd de laatste WEC. Was alleen geen ko, maar alleen een knockdown. Pettis won wel via dec waarin deze kick waarschijnlijk een belangerijk punt wasquote:Op zondag 18 december 2011 05:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De beste voor mij was die kerel die tegen de octagon aan springt en dan zo zijn tegenstander met een trap een mooi KO mag bezorgen
Was van dit jaar, wellicht van WEC....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |