quote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als ze wel terugleest, dan leest ze er overheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
nouquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dit soort gesprekken zijn misschien een beetje kwetsend voor Tombo
Gister of eergister riep je nog dat je heul tevreden was met je tettenquote:
Je mag wel wat van mijn vet gebruiken om je boobs op te spuitenquote:
Ja, gisteren volgens mij!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister of eergister riep je nog dat je heul tevreden was met je tetten
Ze heeft al Pokonquote:Op woensdag 14 december 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn vet gebruiken om je boobs op te spuiten.
Boehwhahahahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik stond vooraan met maat boot voeten dat is ook heel knap.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
Want zo is ze, daar gaat ze echt niet op happen!Nee, zeker niet meer nu je dit hebt gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Baaf, dat is Samzz, Samzz dit is Baaf.
ja tot ik het gemiddelde hier hoordequote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister of eergister riep je nog dat je heul tevreden was met je tetten
Volslank? Wat is dat nu weer voor jeukwoordquote:Op woensdag 14 december 2011 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hou je van grote borsten en volslank Baaf?
Samzz, waar woon je (ongeveer) en hoe oud ben je?
Een net woord voor lichtelijk vadsigquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volslank? Wat is dat nu weer voor jeukwoord.
Vet??quote:Op woensdag 14 december 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn vet gebruiken om je boobs op te spuiten.
Borsten, Greys. Niet zo banaalquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vet??
Waar zit dat bij jou dan, bij zo weinig kilo's en zulke tieten?
Ik ga DVJ even roepenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een net woord voor lichtelijk vadsig
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met inhoud gaarne, ik zou niet willen dat je dure, mooie, speciale lingerie niet goed tot z'n recht komt
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga voor het open raam staan; kijkt er vast wel iemand
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef Barbaaf het volgende:
Innerlijk vind ik natuurlijk veel belangrijker LL, en Samzz lijkt me erg aardig
Holy fuck.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weeg 64 kilo met een maat 75E. Beeld je maar wat in.
Ik denk dat ik wel kwalificeer.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
@tombo doe je ook mee met het groten voetenclubje? Richten we een eigen clubje op
Al hoewel jij bent de helft van mij dat schiet dus ook niet op
* ferrari_rood Gaat op zoek naar lotgenoten
Nou je zal mij niet met droge ogen horen roepen dat die écht slank is ofzo. Ook niet dik ofzo... maar gewoon, slank-met-toch-net-wat-erbijquote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga DVJ even roepen![]()
Met haar exact hetzelfde figuur!
Maar jij hebt dat nodig Elies, anders zou je omvallen.quote:
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hebt dat nodig Elies, anders zou je omvallen.
Oh ik dacht van die weinige foto's die ik gezien heb dat ze echt petiterig wasquote:Op woensdag 14 december 2011 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je zal mij niet met droge ogen horen roepen dat die écht slank is ofzo. Ook niet dik ofzo... maar gewoon, slank-met-toch-net-wat-erbij
Nou, ik weet niet hoe jouw vriendin eruit ziet, maar vadsig ben ik niet hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een net woord voor lichtelijk vadsig
Oh da's net 1 maatje te groot zeker om makkelijk leuke damesschoenen te kunnen kopen?quote:
Nou ja, voor een meisje van haar lengte vind ik het best grote tieten.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Nou serieus, lengte, gewicht, cupmaat, je zou zo mijn vriendin kunnen zijn
Nu snap ik waarom die van mij groot zijn. Veel zonlicht.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
En ik heb vanwege gebrek aan direct zonlicht hele kleine voetjes gehouden
Weet je wat, doe ff een blootfoto, dan kunnen we door naar het volgende onderwerpquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jouw vriendin eruit ziet, maar vadsig ben ik niet hoor. Ik ben ook niet slank, m'n taille wel overigens, maar vadsig... Nee
. Mollig misschien
.
Hoe kan je nou mollig zijn met zo weinig kilo's waarvan er een aantal al up there zittenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jouw vriendin eruit ziet, maar vadsig ben ik niet hoor. Ik ben ook niet slank, m'n taille wel overigens, maar vadsig... Nee
. Mollig misschien
.
Ik heb een kont. En dijenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vet??
Waar zit dat bij jou dan, bij zo weinig kilo's en zulke tieten?
Ik ben leuk, lief, schattig en über cutequote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef Barbaaf het volgende:
Innerlijk vind ik natuurlijk veel belangrijker LL, en Samzz lijkt me erg aardig
Wat voor schoenmaat heb jij dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom die van mij groot zijn. Veel zonlicht.
42 is wel echt de grens volgens mij.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's net 1 maatje te groot zeker om makkelijk leuke damesschoenen te kunnen kopen?
Of gaat dat tot 42?
Daarom lichtelijkquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
. Mollig misschien
.
OMFG, ik moest keihard hinnikenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dit soort gesprekken zijn misschien een beetje kwetsend voor Tombo
Liefje... ik heb 4 kilo meer, ben even klein en verder lijk ik er ook wel op. Doe de volgende keer eens iets geconcentreerder kijken en voelen, wil jequote:Op woensdag 14 december 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan je nou mollig zijn met zo weinig kilo's waarvan er een aantal al up there zitten
Ik kan me daar werkelijk niets bij voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |