Jaquote:
Heul niet. Oke, ligt eraan watquote:Op woensdag 14 december 2011 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar lieve Q, jij vindt al snel iets ingewikkeld![]()
Nou, de drogers die wij willen, energiezuinig en condens that is, is de goeikoopste 619 euro.quote:Het is vrij simpel, de gemiddelde droger (of droogcombi) ook niet erg duur volgens mij, en voor dingen die anders dagen moeten hangen (beddengoed, handdoeken, etc.) zeker een uitkomst.
Ik probeer eerst dat wel, en anders koop ik alsnog wel een drogerquote:Maar je moet het natuurlijk zelf weten, als je de ruimte hebt om je was gewoon ergens een week op te hangen en het staat niet in de weg; waarom niet
eens in de zoveel tijd je machine op 90 graden draaien is wel goed voor dat ding, en zn ingewandenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
90 graden doe ik nooit. Ik heb nog maar 1x op 90 gewassen. Maar nee, ik heb gewoon beddengoed
Ja, dat zou wel kunnen ja. Dan hoeft het iig niet 4 dagen en nachten te hangen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doet as mijn: spijkerbroeken op de minst-droge stand en dan nog een nachtje aan de lijn. No prob!
Het enige dat ik echt niet in de droger doe is fleece, want dat smelt. Ja, en natuurlijk wol en zijde niet, maar verder mag hier alles erin
Ik heb geen 95 graden, volgens mij.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:00 schreef Muis006 het volgende:
Handdoeken en vaatdoekjes op 95 graden
Wat is je hoogste wastemperatuur dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen 95 graden, volgens mij.
ik dacht 90.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is je hoogste wastemperatuur dan?
Jup. Maar aan leeg draaien doe ik dan weer niet, ik gooi er dan dus mijn beddengoed inquote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso, apparaat leeg een keer op 90 graden schijnt ook goed te zijn
The tyranny of choicequote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen 95 graden, volgens mij.
Je mag best zeggen dat ik een kneusje ben hoor. Want je hebt ook gelijk. Zodra iets te ingewikkeld wordt of er teveel keuzes gemaakt moeten worden, haak ik afquote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja Q, je vindt iets niet perse ingewikkeld, maar keuzes nogal lastig
Kneusje!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat ik een kneusje ben hoor. Want je hebt ook gelijk. Zodra iets te ingewikkeld wordt of er teveel keuzes gemaakt moeten worden, haak ik af
Ja dat dusquote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Maar het is toch goed voor je wasmachine om hem leeg op negentig graden te laten wassen? Dat doe ik ook één keer per jaar ofzo.
Die neiging heb ik ook vaakquote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat ik een kneusje ben hoor. Want je hebt ook gelijk. Zodra iets te ingewikkeld wordt of er teveel keuzes gemaakt moeten worden, haak ik af
Nou nee, dat bedoel ik echt niet hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een echte Qweestequote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, dat bedoel ik echt niet hoorMaar het is vaak gewoon wel zo dat iets uitzoeken bij jou op nogal een langdurig avontuur uitloopt
Oh wij doen gewoon leeg, langste programma, en juist niks erbij, dat alle troepjes en restjes even weggespoeld wordenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
Als je je wasmachine leeg laat draaien op 90 graden puur om schoon te maken, doe je er vaak azijn oid in om te ontkalken. Dan gooi je er idd geen wasgoed bij.
Ja, dat klopt. Daar kan ik niks tegenin brengenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, dat bedoel ik echt niet hoorMaar het is vaak gewoon wel zo dat iets uitzoeken bij jou op nogal een langdurig avontuur uitloopt
Is vast ook goed hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wij doen gewoon leeg, langste programma, en juist niks erbij, dat alle troepjes en restjes even weggespoeld worden
Ja, maar dat "aaaaaargghhhh" gevoel blijft terug komenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Die neiging heb ik ook vaak![]()
Maar als het arghhhhhhhhhhh-gevoel dan gezakt is dan gaat de keuze daarna alsnog wel weer.
Nou ja, vaak dan, niet altijd
Komt ook omdat het best veel geld is.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat "aaaaaargghhhh" gevoel blijft terug komenDan heb ik meestal zoiets van "Oke. laat maar
"
Maar waarom geen fleece?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Ondergoed, washandjes, beddengoed, handdoeken, ondershits: 60 of 90. De rest: 30
Wat op 60 of 90 kan, kan in de droger, wat op 30 gaat kan in de droger, tenzij fleece, wol, plastic bedrukking of delicaat.
Sim-pel
Dat zal dan wel gewoonte zijn (ooit een keer een fleecetrui zeven maten kleiner, een stuk dikker en knetterhard retour gekregen)quote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar waarom geen fleece?![]()
Ik gooi mijn truien, broeken en kleedjes allemaal in de droger. Gaat perfect.
jaaaa! Dat je gewoon iets wilt slopen! Ik ken hetquote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt ook omdat het best veel geld is.
En ik herken het echt heel erg, dat arghhhhh keuzeskeuzeskeuzes-ik-weet-het-niet-meer gevoel. Daar word je op den duur zo gefrustreerd van dat je haast zin hebt om een deur in te trappenToch?
![]()
Had ik met de kat. God wat heb ik vaak een kitten bijna genomen...
En weet je nog die keuzes met de nieuwe hond?
Dekentjes en andere vieze kroeldoekjes en snuggy'squote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik geen fleece heb, maar ik vergeet mijn dekentjes! En die gaan inderdaad ook gewoon in de droger.
Ik zou het gewoon nog een keer proberen met een 'misbare' fleece. Het is hier echt nog nooit fout gegaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zal dan wel gewoonte zijn (ooit een keer een fleecetrui zeven maten kleiner, een stuk dikker en knetterhard retour gekregen)
snuggie-eigenaar meldt zichquote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dekentjes en andere vieze kroeldoekjes en snuggy's![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet haten op dekentjes en snugglys.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zeg: houd er een glas drank onder.quote:
Dekentje op de bank, wat is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij moet hij ongesteld worden of zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dekentje op de bank, wat is daar nou weer mis mee?
Dat valt mee, maar van die vieze kroeldoekjes of dingen als snuggy, toppunt van seksloosheidquote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dekentje op de bank, wat is daar nou weer mis mee?
Nu ben ik wel benieuwd wat je nou met een kroeldoekje bedoelt!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat valt mee, maar van die vieze kroeldoekjes of dingen als snuggy, toppunt van seksloosheid
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
dingen als snuggy, toppunt van seksloosheid
quote:
ZIE!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet haten op dekentjes en snugglys.![]()
Verdomme ik moest lachen!quote:
Nee, dan nog steeds niet!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef Barbaaf het volgende:
Zo'n snuggie kan best sexy zijn, als je weet dat ze er niks onder aan heeft
ik ben heul niet seksloosquote:
Eensquote:
Ik vind Bette in een snuggy nog steeds het toppunt van uber-gheyl hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens
Comfortabel is het vást, maar sekseh, no way. Maar dat geeft geen donder als je alleen thuis bent bijvoorbeeld
Soft Kitty, warm kitty, little ball of furquote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef Goodbye het volgende:
TBBT met de allereerste Soft Kitty is op tv!
Precies, maar goed, een vrouw hoeft toch ook niet altijd ubersexy te zijn. Thuis wil je toch lekker in je slobberbroek/snuggy lopen, niet in een ubersexy jurkje met de meest mooie (maar vast oncomfortabele) lingerie, en jarretels en hakkenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens
Comfortabel is het vást, maar sekseh, no way. Maar dat geeft geen donder als je alleen thuis bent bijvoorbeeld
RTL7, nu!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
Mweh, er komt geen fuck op tv.
Ja, Love Actually, maar die slaan we maar even over
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, maar goed, een vrouw hoeft toch ook niet altijd ubersexy te zijn. Thuis wil je toch lekker in je slobberbroek/snuggy lopen, niet in een ubersexy jurkje met de meest mooie (maar vast oncomfortabele) lingerie, en jarretels en hakken
Wat zeg jij allemaal voor gekke dingenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, maar goed, een vrouw hoeft toch ook niet altijd ubersexy te zijn. Thuis wil je toch lekker in je slobberbroek/snuggy lopen, niet in een ubersexy jurkje met de meest mooie (maar vast oncomfortabele) lingerie, en jarretels en hakken
Ja, dat!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou echtquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zeg jij allemaal voor gekke dingen.
Zie PIquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou echtHartstikke leuk en sexy hoor, maar als je dat dagelijks ziek wordt dat toch 'normaal' en is het speciale er af?
Foto's kan je altijd PM'en hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie PI.
Ik heb niet eens iemand om m'n lingerie aan te laten zien!
ik heb dat onder mn snuggiequote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zal m'n setjes even netjes uitleggen en foto's makenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Foto's kan je altijd PM'en hoor
Johan!quote:
Met inhoud gaarne, ik zou niet willen dat je dure, mooie, speciale lingerie niet goed tot z'n recht komtquote:Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal m'n setjes even netjes uitleggen en foto's maken!
Ga voor het open raam staan; kijkt er vast wel iemandquote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie PI.
Ik heb niet eens iemand om m'n lingerie aan te laten zien!
Ik zal de paspop erbij pakken *zucht.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met inhoud gaarne, ik zou niet willen dat je dure, mooie, speciale lingerie niet goed tot z'n recht komt
Jij weet niet waar ik woon hequote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga voor het open raam staan; kijkt er vast wel iemand
Waarom die moeite, die is zo statisch, ik zeg; aantrekken en voor de spiegelquote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal de paspop erbij pakken *zucht.
Oh Twente is sowieso al door, AZ kan er nog uitvliegen als de tegenstander flink gaat scoren. Zie mij goed ingelicht zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Johan!
Och er is verder geen flikker, dan maar Voetbal, wie weet krijgt Twente een Ajax-scenario voorgeschoteld, zou me wel een mooie avond lijken
Dat heb je met echte mannenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh Twente is sowieso al door, AZ kan er nog uitvliegen als de tegenstander flink gaat scoren. Zie mij goed ingelicht zijn
Helemaal achterin in een doodlopende straat waar bijna nooit iemand langs de ramen looptquote:
Ik heb eigenlijk alleen maar hele simpele setjes omdat de mooiste dingetjes niet of nauwelijks in mijn maat te krijgen zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom die moeite, die is zo statisch, ik zeg; aantrekken en voor de spiegelDe meest mooie lingerie kan nog altijd totaal niet interessant zijn als het niet door een mooie vrouw wordt gedragen
Hij moet er misschien vaker mee omgaan he? Al die wijven hier, dat kan niet gezond zijn.quote:
Wat heb je voor aparte maat dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal achterin in een doodlopende straat waar bijna nooit iemand langs de ramen loopt.
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar hele simpele setjes omdat de mooiste dingetjes niet of nauwelijks in mijn maat te krijgen zijn.
Geen aparte maat, een grote maat. En daar hebben Nederlandse merken moeite mee. Tegenwoordig wordt het wel beter. Er was een tijd dat ik alleen maar simpel zwart en wit kon kopenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je voor aparte maat dan?
En simpel kan ook mooi zijnIk hou wel van klassiek
Vrijdag én zaterdag bier drinken om dit avondje te compenseren. Vrijdag bier drinken en KUT roepen op de kerstborrel van mn werk, zaterdag naar New Kids.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij moet er misschien vaker mee omgaan he? Al die wijven hier, dat kan niet gezond zijn.
Gewoon overall grote maat, of alleen het bovendeel zeg maarquote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen aparte maat, een grote maat. En daar hebben Nederlandse merken moeite mee. Tegenwoordig wordt het wel beter. Er was een tijd dat ik alleen maar simpel zwart en wit kon kopen.
Arme jongen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrijdag én zaterdag bier drinken om dit avondje te compenseren. Vrijdag bier drinken en KUT roepen op de kerstborrel van mn werk, zaterdag naar New Kids.
Niet dat ik wil hé... het moet, om dit avondje weer recht te breien. Dat geouwehoer hier over hoe je moet wassen of drogen, kleedjes, snuggy's, en lingerie en in welke maten het allemaal te krijgen is
Ik weeg 64 kilo met een maat 75E. Beeld je maar wat inquote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon overall grote maat, of alleen het bovendeel zeg maar
Dan heb je zeker hele kleine voetjesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weeg 64 kilo met een maat van 75E. Beeld je maar wat in.
Oh, das niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weeg 64 kilo met een maat 75E. Beeld je maar wat in.
Ik denk dat Ll alleen maar naar zijn vriendin hoeft te kijkenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
1,64quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb je zeker hele kleine voetjes
Of ben je 1:25m
Hendigquote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll alleen maar naar zijn vriendin hoeft te kijken
en BAM! de man in Ll is terugquote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon overall grote maat, of alleen het bovendeel zeg maar
Preciesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll alleen maar naar zijn vriendin hoeft te kijken
Weet je wat ik serieus denk? En da's best raar... maar Ll meent dat nog gewoon serieus ookquote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en BAM! de man in Ll is terug
Weet je zeker dat DVJ in haar vrije tijd niet stiekem in een doodlopende straat woont en bi isquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Nou serieus, lengte, gewicht, cupmaat, je zou zo mijn vriendin kunnen zijn
38. Brede heupen, dikke tieten en een smalle taillequote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Woei
Dus... nou ja.... uhhh... Maatje 37 dan, denk ik
Pleurt nou op gekquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je wat ik serieus denk? En da's best raar... maar Ll meent dat nog gewoon serieus ook
En niet als geilewijvenpraat. Hij heeft er gewoon een beetje verstand van
Diequote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
38. Brede heupen, dikke tieten en een smalle taille.
En dus een doodlopende straat...quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
38. Brede heupen, dikke tieten en een smalle taille.
Okequote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Diezou ik gewoon vervangen door een
en een
als ik jou was!
Schiet mij maar lek, ik snap je nietquote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dus een doodlopende straat...
Zou je toch iets mee moeten doen; het is een talent
Ja, tééééring, maar dat ga je toch niet zeggen als we lekker in de flow zittenquote:
Zal ik op de linker of op de rechter mikkenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, ik snap je niet.
Hatseeeeeeeeeeeeequote:
Ze legt het je vast met liefde uit. Persoonlijk ook nog, indien gewenst.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, ik snap je niet.
Mop, ik ken jou OOK een pietsie en jij laat je daar echt niet door tegenhouden!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, tééééring, maar dat ga je toch niet zeggen als we lekker in de flow zitten![]()
![]()
I rest my casequote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik op de linker of op de rechter mikken
Beide een optiequote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik op de linker of op de rechter mikken
Ik ben serieus heel erg versierpoging blind. Het is heel ernstig. Ik herken een versierpoging nog niet als het naakt voor me danst met een theemuts op.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatseeeeeeeeeeeee
En ff een serieuze vraag, staan de mannen niet voor je in de rij dan met jouw koppie en die maten?
Dat met dat ondergoed kopen iddquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
Verstand waarvan? Als het gaat om wat Sam zegt wel dus jaAangezien het vaak qua shoppen met mijn vriendin regelmatig ook op gevloek uitloopt dat alle leuke, betaalbare, setjes in de H&M niet groter gaan dan een C of D ofzo
Verder zie ik borsten toch meer als lustobject dan als mode-dingetje ofzo hoor![]()
Jawel, want als jij zo serieus gaat doen ineens, dan durf ik niet meerquote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Mop, ik ken jou OOK een pietsie en jij laat je daar echt niet door tegenhouden!
Allebei, of alleen de linker? Of de rechter?quote:I rest my case
Zo'n versierpoging zou ik ook direct afslaan als ik jou wasquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide een optie?
[..]
Ik ben serieus heel erg versierpoging blind. Het is heel ernstig. Ik herken een versierpoging nog niet als het naakt voor me danst met een theemuts op.
Wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n versierpoging zou ik ook direct afslaan als ik jou was
Wees eens liev, en zie het ook eens als onnodige ballastquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
Verder zie ik borsten toch meer als lustobject dan als mode-dingetje ofzo hoor![]()
Die oranjesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef ElisaB het volgende:
Allebei, of alleen de linker? Of de rechter?
Ik had eerst getypt 'ben je dik of heb je gewoon dikke tieten', maarja, ik ken haar niet zo, dus das wat cru. Maar het gedoe over dat het lastig lingerie kopen is qua maat deed wel meteen een lampje branden, maar goed... das niet zo gek als ze dus qua figuur nogal te vergelijken met DVM isquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat met dat ondergoed kopen idd
Dat je dáárom vroeg of het alleen 'van boven' was, die grote maat
Dat sowiesoquote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n versierpoging zou ik ook direct afslaan als ik jou was
Je zou mijn zus kunnen zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ben serieus heel erg versierpoging blind. Het is heel ernstig. Ik herken een versierpoging nog niet als het naakt voor me danst met een theemuts op.
Na de 45 wel ja, dan is de magie er wel af/uit/naar half 6 uitgezaktquote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wees eens liev, en zie het ook eens als onnodige ballast
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou mijn zus kunnen zijn![]()
![]()
![]()
Alleen woon ik niet in een doodlopende straat, en heb jij de betere looks geerfd, maar verder: twee druppels
Dus ik had wel gewoon moeten zeggen 'ben je gewoon dik of heb je dikke tieten'quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso! Maar de ernst lijkt me duidelijk, toch
.
Al werkt onsubtiel bij mij wel heel goed. Ik ben zelf ook zo subtiel als een botte bijl.
Jup. Dat zou ik zelf ook zo doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus ik had wel gewoon moeten zeggen 'ben je gewoon dik of heb je dikke tieten'
Op navelhoogtequote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Na de 45 wel ja, dan is de magie er wel af/uit/naar half 6 uitgezakt
Ja, ze hebben jou ook niet overgeslagenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, sowieso stond deze SC volgens mij wel vooraan toen de jetsers werden uitgedeeld
Taarten en cupcakes decoreren #27quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ik ga binnenkort op versiercursus, ik zal ze leren.
Het is nog net te klein om met mijn eigen tong mijn tepel te kunnen beroerenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ze hebben jou ook niet overgeslagen
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, sowieso stond deze SC volgens mij wel vooraan toen de jetsers werden uitgedeeld
Die leest toch niet terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dit soort gesprekken zijn misschien een beetje kwetsend voor Tombo
Boewhahahahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is nog net te klein om met mijn eigen tong mijn tepel te kunnen beroeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Ik kan het lekker wel
Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, laat maar, ik wil het niet weten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als ze wel terugleest, dan leest ze er overheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
nouquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Gister of eergister riep je nog dat je heul tevreden was met je tettenquote:
Je mag wel wat van mijn vet gebruiken om je boobs op te spuitenquote:
Ja, gisteren volgens mij!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister of eergister riep je nog dat je heul tevreden was met je tetten
Ze heeft al Pokonquote:Op woensdag 14 december 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn vet gebruiken om je boobs op te spuiten.
Boehwhahahahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik stond vooraan met maat boot voeten dat is ook heel knap.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
Want zo is ze, daar gaat ze echt niet op happen!Nee, zeker niet meer nu je dit hebt gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Baaf, dat is Samzz, Samzz dit is Baaf.
ja tot ik het gemiddelde hier hoordequote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister of eergister riep je nog dat je heul tevreden was met je tetten
Volslank? Wat is dat nu weer voor jeukwoordquote:Op woensdag 14 december 2011 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hou je van grote borsten en volslank Baaf?
Samzz, waar woon je (ongeveer) en hoe oud ben je?
Een net woord voor lichtelijk vadsigquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volslank? Wat is dat nu weer voor jeukwoord.
Vet??quote:Op woensdag 14 december 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn vet gebruiken om je boobs op te spuiten.
Borsten, Greys. Niet zo banaalquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vet??
Waar zit dat bij jou dan, bij zo weinig kilo's en zulke tieten?
Ik ga DVJ even roepenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een net woord voor lichtelijk vadsig
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met inhoud gaarne, ik zou niet willen dat je dure, mooie, speciale lingerie niet goed tot z'n recht komt
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga voor het open raam staan; kijkt er vast wel iemand
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef Barbaaf het volgende:
Innerlijk vind ik natuurlijk veel belangrijker LL, en Samzz lijkt me erg aardig
Holy fuck.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel kwalificeer.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
@tombo doe je ook mee met het groten voetenclubje? Richten we een eigen clubje op
Al hoewel jij bent de helft van mij dat schiet dus ook niet op
* ferrari_rood Gaat op zoek naar lotgenoten
Nou je zal mij niet met droge ogen horen roepen dat die écht slank is ofzo. Ook niet dik ofzo... maar gewoon, slank-met-toch-net-wat-erbijquote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga DVJ even roepen![]()
Met haar exact hetzelfde figuur!
Maar jij hebt dat nodig Elies, anders zou je omvallen.quote:
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hebt dat nodig Elies, anders zou je omvallen.
Oh ik dacht van die weinige foto's die ik gezien heb dat ze echt petiterig wasquote:Op woensdag 14 december 2011 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je zal mij niet met droge ogen horen roepen dat die écht slank is ofzo. Ook niet dik ofzo... maar gewoon, slank-met-toch-net-wat-erbij
Nou, ik weet niet hoe jouw vriendin eruit ziet, maar vadsig ben ik niet hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh da's net 1 maatje te groot zeker om makkelijk leuke damesschoenen te kunnen kopen?quote:
Nou ja, voor een meisje van haar lengte vind ik het best grote tieten.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Nou serieus, lengte, gewicht, cupmaat, je zou zo mijn vriendin kunnen zijn
Nu snap ik waarom die van mij groot zijn. Veel zonlicht.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
En ik heb vanwege gebrek aan direct zonlicht hele kleine voetjes gehouden
Weet je wat, doe ff een blootfoto, dan kunnen we door naar het volgende onderwerpquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jouw vriendin eruit ziet, maar vadsig ben ik niet hoor. Ik ben ook niet slank, m'n taille wel overigens, maar vadsig... Nee
. Mollig misschien
.
Hoe kan je nou mollig zijn met zo weinig kilo's waarvan er een aantal al up there zittenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jouw vriendin eruit ziet, maar vadsig ben ik niet hoor. Ik ben ook niet slank, m'n taille wel overigens, maar vadsig... Nee
. Mollig misschien
.
Ik heb een kont. En dijenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vet??
Waar zit dat bij jou dan, bij zo weinig kilo's en zulke tieten?
Ik ben leuk, lief, schattig en über cutequote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef Barbaaf het volgende:
Innerlijk vind ik natuurlijk veel belangrijker LL, en Samzz lijkt me erg aardig
Wat voor schoenmaat heb jij dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom die van mij groot zijn. Veel zonlicht.
42 is wel echt de grens volgens mij.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's net 1 maatje te groot zeker om makkelijk leuke damesschoenen te kunnen kopen?
Of gaat dat tot 42?
Daarom lichtelijkquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
. Mollig misschien
.
OMFG, ik moest keihard hinnikenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Liefje... ik heb 4 kilo meer, ben even klein en verder lijk ik er ook wel op. Doe de volgende keer eens iets geconcentreerder kijken en voelen, wil jequote:Op woensdag 14 december 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan je nou mollig zijn met zo weinig kilo's waarvan er een aantal al up there zitten
Ik kan me daar werkelijk niets bij voorstellen.
Ben je bijna bijgelezen Q?quote:
De leuke schonen gaan als eerste. Net als de leuke woonstquote:Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb soms ook die maat, meestal 41 maar ook dan zijn de leuke schonen regelmatig uitverkocht.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is het toch ookquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, voor een meisje van haar lengte vind ik het best grote tieten.
Ohquote:Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefje... ik heb 4 kilo meer, ben even klein en verder lijk ik er ook wel op. Doe de volgende keer eens iets geconcentreerder kijken en voelen, wil je
Oh, zo ben ik niet en zo wil ik ook niet zijn. Maar ik vind vadsig geen tof woord, omdat ik dan denk aan dikke zeekoeien.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom lichtelijkmaar goed, ik vind slank ook gewoon écht slank dan, dat je gewoon echt niks ziet op een buikje, en das al snel bij veel vrouwen niet zo.
En das prima, ik vind dat zelfs mooier dan wanneer een vrouw zo 'slank' is dat je bang bent dat ze in tweeen breekt, of nooit eens een lekker drankje wil, of lekker wil eten omdat ze anders misschien wel ergens uit begint te dijen
Smalle grote voeten zijn de hel! Da's het enige waar ik dan blij mee ben, ik heb brede poten dus pas de meeste schoenen wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan niet quoten
@greys ze zijn als ze er al zijn vaak te breed. Ik heb best smalle voeten.
Ik heb daarom zo'n 20 paar staan die ik amper draag
Ja hey, ik begon netjes met 'volslank' en toen begon je te miepen, onwijze vrouw die je bent. Dan ben je dus gewoon lichtelijk vadsig. Puh.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo ben ik niet en zo wil ik ook niet zijn. Maar ik vind vadsig geen tof woord, omdat ik dan denk aan dikke zeekoeien.
Ik ben 1.82 en heb maat 39.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je pipo-effect krijgt zijn ze te smal. Bij mij zijn ze dus altijd te breed
Welke maat heb jij dan greys? Je bent toch 10cm groter dan dat ik ben?
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, ik begon netjes met 'volslank' en toen begon je te miepen, onwijze vrouw die je bent. Dan ben je dus gewoon lichtelijk vadsig. Puh.
Nee hoor, niet altijd te smal. Maar bij kleine voetjes staat een lange, smalle neus vaak best leuk. Als je maat 41 and up hebt:quote:Op woensdag 14 december 2011 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je pipo-effect krijgt zijn ze te smal. Bij mij zijn ze dus altijd te breed
Welke maat heb jij dan greys? Je bent toch 10cm groter dan dat ik ben?
Jij bent bijna 30cm groter, misschien daarom ook gewoon iets breder (niet als in; dikker, maar gewoon de verhoudingen kloppen dan meer als je wat bredere heupen en schouders heb). En up there ook niet slecht bedeeld. Denk ik, heb ik weleens ergens gehoord, kijk ik niet naar natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ja maar ik weeg echt véél meer, misschien dat het daarom al snel heel weinig lijkt, 'in de zestig'.
Ja, en je bent een meter groterquote:Op woensdag 14 december 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ja maar ik weeg echt véél meer, misschien dat het daarom al snel heel weinig lijkt, 'in de zestig'.
Die moet ik ook hebben! Ik heb van de zomer een beeldig paar schoentjes gekocht... 42. Omdat 41 er niet meer was. Voor het eerst in mijn leven heb ik te grote schoenen.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 1.82 en heb maat 39.
Behalve bij bepaalde smalle laarzen, dan soms 40, omdat ik er anders met mijn wreef niet in kom.
Maar dan lopen ze weer klote en krijg ik blaren, omdat mijn hiel dan weer op en neer schuift
Dus ik heb van die siliconen dingetjes voor achter mijn hakken, voor iets te grote schoenen.
Ik ben 1,63 en heb maat 38. Betekent dat nou dat ik grote voeten heb?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve bij bepaalde smalle laarzen, dan soms 40, omdat ik er anders met mijn wreef niet in kom.
Maar dan lopen ze weer klote en krijg ik blaren, omdat mijn hiel dan weer op en neer schuift
Dus ik heb van die siliconen dingetjes voor achter mijn hakken, voor iets te grote schoenen.
ik heb maat 36quote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
@tombo doe je ook mee met het groten voetenclubje? Richten we een eigen clubje op
Al hoewel jij bent de helft van mij dat schiet dus ook niet op
* ferrari_rood Gaat op zoek naar lotgenoten
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Foto's van je simpele lingerie, met jou er in. Bedankt
Ik kan jouw schoenen in de mijne verstoppen!quote:
Compensatie dus.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb heule grote voeten, heule lange vingers, en een heule grote neus.
Jullie weten toch
Met een piemeltje van 3 cm doet de rest er niet meer echt toequote:Op woensdag 14 december 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb heule grote voeten, heule lange vingers, en een heule grote neus.
Jullie weten toch
Jij was juist ultraslank toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
buh ik wil ook kleinere voeten. Oke en mijn oude figuur weer terug.
Ja maar jij hebt weer een ubercute baby!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
buh ik wil ook kleinere voeten. Oke en mijn oude figuur weer terug.
Heb je wel eens tegenover haar gezeten? Zat je niet achterover geleund? Dan heb je er tegenaan gezeten. Viezeurdquote:Op woensdag 14 december 2011 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent bijna 30cm groter, misschien daarom ook gewoon iets breder (niet als in; dikker, maar gewoon de verhoudingen kloppen dan meer als je wat bredere heupen en schouders heb). En up there ook niet slecht bedeeld. Denk ik, heb ik weleens ergens gehoord, kijk ik niet naar natuurlijk.
^^quote:
Nee, dat hangt van je tetten en de stand van de zon afquote:Op woensdag 14 december 2011 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben 1,63 en heb maat 38. Betekent dat nou dat ik grote voeten heb?
1.83 en maat 42,5 of 43, en heeeel soms 41quote:Op woensdag 14 december 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb groene ogen... Ik wil wel bruinequote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef Cat22 het volgende:
Wat zijn we toch weer heerlijk jaloers op elkaar.![]()
Ruilhandel organiseren?
Dibs op de voeten van Greys!
En wie heeft en een goed stel ogen te ruil?
Ik zou de voeten van Gb nemen, beter!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef Cat22 het volgende:
Wat zijn we toch weer heerlijk jaloers op elkaar.![]()
Ruilhandel organiseren?
Dibs op de voeten van Greys!
En wie heeft er een goed stel ogen te ruil?
Ruilen!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb groene ogen... Ik wil wel bruine.
Groene ogen zijn gaaf, ruilen voor bruine?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik eentje voor je.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te laat!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Groene ogen zijn gaaf, ruilen voor bruine?
Oeh, tof. Dan hebben we allebei één groen en één bruin oogquote:
Nee hé, jij zag het ook... hoop geblaat over direct zijn, je zegt een keer 'vadsig',en hup... klaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Te laat!
En jou moet ze nu toch niet meer
Nee. Ik wil die van jou.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou de voeten van Gb nemen, beter!
Cat, dan kan jij combineren in allerhande kleurtjes zeker?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, tof. Dan hebben we allebei één groen en één bruin oog!
Bowie! Of is dat een andere combi van kleurtjes?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zieltje is diep gekrenktquote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Te laat!
En jou moet ze nu toch niet meer
Blauw een optie?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb multi-color ogen iemand een effe kleur over?
Ik heb van die saaie grijs-blauwe... maar wel redelijk effenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb multi-color ogen iemand een effe kleur over?
Dat directe ging over versierpogingen en positieve dingen denk ikquote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hé, jij zag het ook... hoop geblaat over direct zijn, je zegt een keer 'vadsig',en hup... klaar.
Bijijijijna goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las 'redelijke tetten'quote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb van die saaie grijs-blauwe... maar wel redelijk effen
Bruin en blauw volgens mij...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bowie! Of is dat een andere combi van kleurtjes?
Gaaafquote:Op woensdag 14 december 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijijijijna goed.![]()
Ik kom voor mij uit op één groen en één blauw.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, dan kan jij combineren in allerhande kleurtjes zeker?
Mijn haar valt tot op m'n heupen ongeveerquote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik wil graag het haar van Gb
En haar lengte ook wel, of die van Tombo, of Samzz!
Ook latex? Met een smaakje?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Voor de liefhebber heb ik nog veel meer blauw. In glas, plastic en lens. Roept u maar.
Is wel tweedehands.
Dat ook. Hoewel ze van mij best twee maatjes kleiner mochten zijn; ik slaap graag op mijn buik. En op sommige momenten van de maand (lees 15 van de 30 dagen) is dat echt geen optiequote:
Hebben!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn haar valt tot op m'n heupen ongeveer.
Serieus? fotoooooooooquote:Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
In januari ga ik op controle. ik zal er voor jou naar vragen.quote:
Ik snap het niet, ben je 15 dagen ongesteld?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ook. Hoewel ze van mij best twee maatjes kleiner mochten zijn; ik slaap graag op mijn buik. En op sommige momenten van de maand (lees 15 van de 30 dagen) is dat echt geen optie
Zit je hoofd zo laag, of is je haar zo langquote:Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graagquote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In januari ga ik op controle. ik zal er voor jou naar vragen.
Ik denk als ze het over haar borsten laat vallen dat het nog niet tot haar navel komtquote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zit je hoofd zo laag, of is je haar zo lang
Mijn oogarts zal opkijken.quote:
Nee, 10 dagen als opmaatje, 5 dagen ongesteldquote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap het niet, ben je 15 dagen ongesteld?
Blue-Lagoonish!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk als ze het over haar borsten laat vallen dat het nog niet tot haar navel komt
Nouquote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou Elies je mag ze houden ik slaap nl alleen maar op mijn buik.
Oui ouiquote:Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? fotooooooooo
En Gb heur haar is mooi ja
Doe eens radenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zit je hoofd zo laag, of is je haar zo lang
Ow, ik had nog een optie: of je heupen zo hoog zittenquote:
NEEquote:
Ik heb gewoon lang haarquote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik had nog een optie: of je heupen zo hoog zitten
Dat kan hoorDat je zoveel heup hebt, dat het naar boven toe opgestapeld zit
Maar, uit welke provincie kom je en in welk jaar ben je geboren?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oui oui. Geen foto van, ooit misschien
.
[..]
Doe eens raden.
Toen zat je tegenover me, toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Of had je die nou alleen gemms't?
Je had nog een vinger vrij?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, die foto met BH uit en haar opzij had ik zelf gemaakt, sorry
Ah, zelfontspanner.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMGjij zegt dat er wel 9 ingaan? Nou ik kan je vertelle.... nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |