quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dekentjes en andere vieze kroeldoekjes en snuggy's![]()
![]()
![]()
Niet haten op dekentjes en snugglys.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zeg: houd er een glas drank onder.quote:
Dekentje op de bank, wat is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij moet hij ongesteld worden of zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dekentje op de bank, wat is daar nou weer mis mee?
Dat valt mee, maar van die vieze kroeldoekjes of dingen als snuggy, toppunt van seksloosheidquote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dekentje op de bank, wat is daar nou weer mis mee?
Nu ben ik wel benieuwd wat je nou met een kroeldoekje bedoelt!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat valt mee, maar van die vieze kroeldoekjes of dingen als snuggy, toppunt van seksloosheid
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
dingen als snuggy, toppunt van seksloosheid
quote:
ZIE!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet haten op dekentjes en snugglys.![]()
Verdomme ik moest lachen!quote:
Nee, dan nog steeds niet!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef Barbaaf het volgende:
Zo'n snuggie kan best sexy zijn, als je weet dat ze er niks onder aan heeft
ik ben heul niet seksloosquote:
Eensquote:
Ik vind Bette in een snuggy nog steeds het toppunt van uber-gheyl hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens
Comfortabel is het vást, maar sekseh, no way. Maar dat geeft geen donder als je alleen thuis bent bijvoorbeeld
Soft Kitty, warm kitty, little ball of furquote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef Goodbye het volgende:
TBBT met de allereerste Soft Kitty is op tv!
Precies, maar goed, een vrouw hoeft toch ook niet altijd ubersexy te zijn. Thuis wil je toch lekker in je slobberbroek/snuggy lopen, niet in een ubersexy jurkje met de meest mooie (maar vast oncomfortabele) lingerie, en jarretels en hakkenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens
Comfortabel is het vást, maar sekseh, no way. Maar dat geeft geen donder als je alleen thuis bent bijvoorbeeld
RTL7, nu!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
Mweh, er komt geen fuck op tv.
Ja, Love Actually, maar die slaan we maar even over
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, maar goed, een vrouw hoeft toch ook niet altijd ubersexy te zijn. Thuis wil je toch lekker in je slobberbroek/snuggy lopen, niet in een ubersexy jurkje met de meest mooie (maar vast oncomfortabele) lingerie, en jarretels en hakken
Wat zeg jij allemaal voor gekke dingenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, maar goed, een vrouw hoeft toch ook niet altijd ubersexy te zijn. Thuis wil je toch lekker in je slobberbroek/snuggy lopen, niet in een ubersexy jurkje met de meest mooie (maar vast oncomfortabele) lingerie, en jarretels en hakken
Ja, dat!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou echtquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zeg jij allemaal voor gekke dingen.
Zie PIquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou echtHartstikke leuk en sexy hoor, maar als je dat dagelijks ziek wordt dat toch 'normaal' en is het speciale er af?
Foto's kan je altijd PM'en hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie PI.
Ik heb niet eens iemand om m'n lingerie aan te laten zien!
ik heb dat onder mn snuggiequote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zal m'n setjes even netjes uitleggen en foto's makenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Foto's kan je altijd PM'en hoor
Johan!quote:
Met inhoud gaarne, ik zou niet willen dat je dure, mooie, speciale lingerie niet goed tot z'n recht komtquote:Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal m'n setjes even netjes uitleggen en foto's maken!
Ga voor het open raam staan; kijkt er vast wel iemandquote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie PI.
Ik heb niet eens iemand om m'n lingerie aan te laten zien!
Ik zal de paspop erbij pakken *zucht.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met inhoud gaarne, ik zou niet willen dat je dure, mooie, speciale lingerie niet goed tot z'n recht komt
Jij weet niet waar ik woon hequote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga voor het open raam staan; kijkt er vast wel iemand
Waarom die moeite, die is zo statisch, ik zeg; aantrekken en voor de spiegelquote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal de paspop erbij pakken *zucht.
Oh Twente is sowieso al door, AZ kan er nog uitvliegen als de tegenstander flink gaat scoren. Zie mij goed ingelicht zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Johan!
Och er is verder geen flikker, dan maar Voetbal, wie weet krijgt Twente een Ajax-scenario voorgeschoteld, zou me wel een mooie avond lijken
Dat heb je met echte mannenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh Twente is sowieso al door, AZ kan er nog uitvliegen als de tegenstander flink gaat scoren. Zie mij goed ingelicht zijn
Helemaal achterin in een doodlopende straat waar bijna nooit iemand langs de ramen looptquote:
Ik heb eigenlijk alleen maar hele simpele setjes omdat de mooiste dingetjes niet of nauwelijks in mijn maat te krijgen zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom die moeite, die is zo statisch, ik zeg; aantrekken en voor de spiegelDe meest mooie lingerie kan nog altijd totaal niet interessant zijn als het niet door een mooie vrouw wordt gedragen
Hij moet er misschien vaker mee omgaan he? Al die wijven hier, dat kan niet gezond zijn.quote:
Wat heb je voor aparte maat dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal achterin in een doodlopende straat waar bijna nooit iemand langs de ramen loopt.
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar hele simpele setjes omdat de mooiste dingetjes niet of nauwelijks in mijn maat te krijgen zijn.
Geen aparte maat, een grote maat. En daar hebben Nederlandse merken moeite mee. Tegenwoordig wordt het wel beter. Er was een tijd dat ik alleen maar simpel zwart en wit kon kopenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je voor aparte maat dan?
En simpel kan ook mooi zijnIk hou wel van klassiek
Vrijdag én zaterdag bier drinken om dit avondje te compenseren. Vrijdag bier drinken en KUT roepen op de kerstborrel van mn werk, zaterdag naar New Kids.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij moet er misschien vaker mee omgaan he? Al die wijven hier, dat kan niet gezond zijn.
Gewoon overall grote maat, of alleen het bovendeel zeg maarquote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen aparte maat, een grote maat. En daar hebben Nederlandse merken moeite mee. Tegenwoordig wordt het wel beter. Er was een tijd dat ik alleen maar simpel zwart en wit kon kopen.
Arme jongen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrijdag én zaterdag bier drinken om dit avondje te compenseren. Vrijdag bier drinken en KUT roepen op de kerstborrel van mn werk, zaterdag naar New Kids.
Niet dat ik wil hé... het moet, om dit avondje weer recht te breien. Dat geouwehoer hier over hoe je moet wassen of drogen, kleedjes, snuggy's, en lingerie en in welke maten het allemaal te krijgen is
Ik weeg 64 kilo met een maat 75E. Beeld je maar wat inquote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon overall grote maat, of alleen het bovendeel zeg maar
Dan heb je zeker hele kleine voetjesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weeg 64 kilo met een maat van 75E. Beeld je maar wat in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |