Oh, das niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weeg 64 kilo met een maat 75E. Beeld je maar wat in.
Ik denk dat Ll alleen maar naar zijn vriendin hoeft te kijkenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weeg 64 kilo met een maat 75E. Beeld je maar wat in.
1,64quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb je zeker hele kleine voetjes
Of ben je 1:25m
Hendigquote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll alleen maar naar zijn vriendin hoeft te kijken
en BAM! de man in Ll is terugquote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon overall grote maat, of alleen het bovendeel zeg maar
Preciesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll alleen maar naar zijn vriendin hoeft te kijken
Weet je wat ik serieus denk? En da's best raar... maar Ll meent dat nog gewoon serieus ookquote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en BAM! de man in Ll is terug
Weet je zeker dat DVJ in haar vrije tijd niet stiekem in een doodlopende straat woont en bi isquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Nou serieus, lengte, gewicht, cupmaat, je zou zo mijn vriendin kunnen zijn
38. Brede heupen, dikke tieten en een smalle taillequote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Woei
Dus... nou ja.... uhhh... Maatje 37 dan, denk ik
Pleurt nou op gekquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je wat ik serieus denk? En da's best raar... maar Ll meent dat nog gewoon serieus ook
En niet als geilewijvenpraat. Hij heeft er gewoon een beetje verstand van
Diequote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
38. Brede heupen, dikke tieten en een smalle taille.
En dus een doodlopende straat...quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
38. Brede heupen, dikke tieten en een smalle taille.
Okequote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Diezou ik gewoon vervangen door een
en een
als ik jou was!
Schiet mij maar lek, ik snap je nietquote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dus een doodlopende straat...
Zou je toch iets mee moeten doen; het is een talent
Ja, tééééring, maar dat ga je toch niet zeggen als we lekker in de flow zittenquote:
Zal ik op de linker of op de rechter mikkenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, ik snap je niet.
Hatseeeeeeeeeeeeequote:
Ze legt het je vast met liefde uit. Persoonlijk ook nog, indien gewenst.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, ik snap je niet.
Mop, ik ken jou OOK een pietsie en jij laat je daar echt niet door tegenhouden!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, tééééring, maar dat ga je toch niet zeggen als we lekker in de flow zitten![]()
![]()
I rest my casequote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik op de linker of op de rechter mikken
Beide een optiequote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik op de linker of op de rechter mikken
Ik ben serieus heel erg versierpoging blind. Het is heel ernstig. Ik herken een versierpoging nog niet als het naakt voor me danst met een theemuts op.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatseeeeeeeeeeeee
En ff een serieuze vraag, staan de mannen niet voor je in de rij dan met jouw koppie en die maten?
Dat met dat ondergoed kopen iddquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
Verstand waarvan? Als het gaat om wat Sam zegt wel dus jaAangezien het vaak qua shoppen met mijn vriendin regelmatig ook op gevloek uitloopt dat alle leuke, betaalbare, setjes in de H&M niet groter gaan dan een C of D ofzo
Verder zie ik borsten toch meer als lustobject dan als mode-dingetje ofzo hoor![]()
Jawel, want als jij zo serieus gaat doen ineens, dan durf ik niet meerquote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Mop, ik ken jou OOK een pietsie en jij laat je daar echt niet door tegenhouden!
Allebei, of alleen de linker? Of de rechter?quote:I rest my case
Zo'n versierpoging zou ik ook direct afslaan als ik jou wasquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide een optie?
[..]
Ik ben serieus heel erg versierpoging blind. Het is heel ernstig. Ik herken een versierpoging nog niet als het naakt voor me danst met een theemuts op.
Wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n versierpoging zou ik ook direct afslaan als ik jou was
Wees eens liev, en zie het ook eens als onnodige ballastquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
Verder zie ik borsten toch meer als lustobject dan als mode-dingetje ofzo hoor![]()
Die oranjesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef ElisaB het volgende:
Allebei, of alleen de linker? Of de rechter?
Ik had eerst getypt 'ben je dik of heb je gewoon dikke tieten', maarja, ik ken haar niet zo, dus das wat cru. Maar het gedoe over dat het lastig lingerie kopen is qua maat deed wel meteen een lampje branden, maar goed... das niet zo gek als ze dus qua figuur nogal te vergelijken met DVM isquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat met dat ondergoed kopen idd
Dat je dáárom vroeg of het alleen 'van boven' was, die grote maat
Dat sowiesoquote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n versierpoging zou ik ook direct afslaan als ik jou was
Je zou mijn zus kunnen zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ben serieus heel erg versierpoging blind. Het is heel ernstig. Ik herken een versierpoging nog niet als het naakt voor me danst met een theemuts op.
Na de 45 wel ja, dan is de magie er wel af/uit/naar half 6 uitgezaktquote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wees eens liev, en zie het ook eens als onnodige ballast
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou mijn zus kunnen zijn![]()
![]()
![]()
Alleen woon ik niet in een doodlopende straat, en heb jij de betere looks geerfd, maar verder: twee druppels
Dus ik had wel gewoon moeten zeggen 'ben je gewoon dik of heb je dikke tieten'quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso! Maar de ernst lijkt me duidelijk, toch
.
Al werkt onsubtiel bij mij wel heel goed. Ik ben zelf ook zo subtiel als een botte bijl.
Jup. Dat zou ik zelf ook zo doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus ik had wel gewoon moeten zeggen 'ben je gewoon dik of heb je dikke tieten'
Op navelhoogtequote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Na de 45 wel ja, dan is de magie er wel af/uit/naar half 6 uitgezakt
Ja, ze hebben jou ook niet overgeslagenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, sowieso stond deze SC volgens mij wel vooraan toen de jetsers werden uitgedeeld
Taarten en cupcakes decoreren #27quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ik ga binnenkort op versiercursus, ik zal ze leren.
Het is nog net te klein om met mijn eigen tong mijn tepel te kunnen beroerenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ze hebben jou ook niet overgeslagen
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, sowieso stond deze SC volgens mij wel vooraan toen de jetsers werden uitgedeeld
Die leest toch niet terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dit soort gesprekken zijn misschien een beetje kwetsend voor Tombo
Boewhahahahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is nog net te klein om met mijn eigen tong mijn tepel te kunnen beroeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Ik kan het lekker wel
Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, laat maar, ik wil het niet weten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |