Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, gelukkig is ze honkvast dan.
1 Voordeel, geen nestje nieuwe Noa's.
Mjaquote:
quote:
Ik ben een slechte moederquote:
Als dat het criterium is mogen jullie wel alvast de kinderbescherming waarschuwen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar goed dat je een kat hebt om op te oefenen, bij mij gaan de kamerplanten nog steeds dood, dus ik loop nog verder achter
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat het criterium is mogen jullie wel alvast de kinderbescherming waarschuwen.
Monstera overleeft allesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat het criterium is mogen jullie wel alvast de kinderbescherming waarschuwen.
Kom. We gaan een saffie doen. Kun je even je hart luchten.quote:
Wanneer ben je precies uitgerekend? Ik hoop dat je niet al te veel last hebt de rest van je zwangerschapquote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef Soempie het volgende:
Het bed staat op klossen.Echt heel hoog, word er een beetje bang van.
![]()
En heb de hele tijd krampen in m'n rug en buik.Hoop niet dat dit nog weken aan gaat houden.
Hehe dan val ik nog wel meequote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar goed dat je een kat hebt om op te oefenen, bij mij gaan de kamerplanten nog steeds dood, dus ik loop nog verder achter
Ja ze groeit nu wel hardquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Soempie het volgende:
Noa is groot geworden zeg! Zag net die foto op facebook. Heb je ook een foto van de hele Noa (nu alleen het koppie van achter gezien)?
Ik doe met je meequote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom. We gaan een saffie doen. Kun je even je hart luchten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
Ben toch weer begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
[..]
Ik doe met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
[..]
Ik doe met je meeWat? Je bent weer begonnen met roken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
why?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
valt wel mee toch, je zit er maar 16 tot 35 jaar aan vastquote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Soempie het volgende:
@ MaJo, ben benieuwd naar de foto.
En ben over 3 weken uitgerekend. * paniekmodus
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
valt wel mee toch, je zit er maar 16 tot 35 jaar aan vast
Huh, wil je gezinsuitbreiding?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Daarover gesproken, ik wil verhuizen!
Mja depressief en dacht toen fuck itquote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat? Je bent weer begonnen met roken?
why?
Nee, gesproken over ouders die aan hun kinderen vastzittenquote:
Nog lang nietquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Misschien ben je over 16 jaar wel omaquote:
Oja, je woont nu nog thuis natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, gesproken over ouders die aan hun kinderen vastzitten
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Misschien ben je over 16 jaar wel oma
Lekker doenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja depressief en dacht toen fuck itMaar wil eigenlijk meteen weer stoppen
Soemp de foto komt eraan!
Nee, wordt wel een weekje later, er moeten beneden nog plinten op maar die moet ik ook nog beitsen. En ik moet het sanitair nog kitten en de douchewand nog neerzetten.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, je woont nu nog thuis natuurlijk.![]()
Kun je zaterdag verhuizen? Of toch nog niet?
hoop dat het je weer luktquote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja depressief en dacht toen fuck itMaar wil eigenlijk meteen weer stoppen
Soemp de foto komt eraan!
[..]
[..]
Wij moeten na 5 jaar nog steeds de wc beneden afkittenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, wordt wel een weekje later, er moeten beneden nog plinten op maar die moet ik ook nog beitsen. En ik moet het sanitair nog kitten en de douchewand nog neerzetten.
Oh ja en een koelkast kopen is ook wel makkelijk.
En morgen eens shoppen voor lampen en een rolgordijn
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Dit is echt het topic waar je moet zijn, zo tegen het eind van de zwangerschap.
Rooie poezenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef MaJo het volgende:
Zie hier 7 maanden oude Noa:
[ afbeelding ]
Ze is wel gegroeid maar ze blijft nog wel een baby vind ik
Ze is echt mijn oogappeltjequote:
Ze is wel echt knalrood jaquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:04 schreef Soempie het volgende:
TM, maar 2011 moet dan nog wel lukken.
[inkoppertje]en net zo lui? [/inkoppertje]quote:Op woensdag 14 december 2011 21:04 schreef MaJo het volgende:
We hebben trouwens vrijwel dezelfde haarkleur, ik ben iets donkerder rood
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[inkoppertje]en net zo lui? [/inkoppertje]
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[inkoppertje]en net zo lui? [/inkoppertje]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Uh-huh....quote:AMSTERDAM - Denzel Washington heeft zijn zinnen gezet op de hoofdrol in The Equalizer. De harde politiefilm is gebaseerd op de gelijknamige serie die eind jaren tachtig op de Amerikaanse tv te zien was.
Ik ben geen familiequote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Soempie het volgende:
Kraamcadeaus, we hebben een lijstje met wat ideetjes voor familie.
Ow ja, die klossenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef Soempie het volgende:
Het bed staat op klossen.Echt heel hoog, word er een beetje bang van.
![]()
En heb de hele tijd krampen in m'n rug en buik.Hoop niet dat dit nog weken aan gaat houden.
Ah, dit is zó herkenbaarquote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Soempie het volgende:
En ben over 3 weken uitgerekend. * paniekmodus
Dat dacht je... Daarna komen kleinkinderen, en die kosten ook tijd/geld/moeitequote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:
Ik heb ze liever niet al te rood...quote:
Ben je al in Windy City?quote:
Ja, ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was niet van plan dat niveau aan te tikken maar toen kwam C4 die de deur op een kiertje zette...sorry
yeah. more like rainy city!!quote:
Moet je nog lang wachten op je vlucht?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yeah. more like rainy city!!
Je krijgt morgen pmquote:Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef Soempie het volgende:
Tuurlijk mogen jullie een kaartje sturen.![]()
En IARL raakt niet meer in paniek van het idee, begrijp ik.![]()
Ik net nog, toen Wiebel en ik het dekbed in het overtrek aan het proppen waren. Hij hield hem nogal onhandig vast, dus ik riep iets van: ´zo is het gaatje toch veel te klein! Dan krijg ik het er nooit doorheen!!!!´ Waarna hij opeens heel hard moest lachen.Zo´n moment waarop je opeens beseft wat je net geroepen hebt...
Eensquote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef Soempie het volgende:
mooie kleur rood, WG
Heb het idee dat het altijd maar 2 uiterste kanten op kan met roodharigen: of ze zijn super lelijk of juist heel erg mooi.
Neem je die andere rooie toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:34 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de liefhebbers dan, links op deze foto mijn roodharige crush van het exchange project afgelopen week. Helaas bezet en woonachtig in Polen
die rooit er niet op waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem je die andere rooie toch?
Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:34 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de liefhebbers dan, links op deze foto mijn roodharige crush van het exchange project afgelopen week. Helaas bezet en woonachtig in Polen
Ben wel benieuwd hoe het de eerste keer voor jou was. De zwangerschap en ook de bevalling.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je krijgt morgen pm
En nee, ben nu (vooralsnog) veel minder zenuwachtig
Ennevoor bovenstaand verhaal
Gek toch? Is met andere haarkleuren ook wel natuurlijk, maar ik ken alleen maar uitersten eigenlijk als het gaat om mensen met rood haar.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens
Er zitten een paar gedrochten tussen af en toe
Die was heul zo leuk niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem je die andere rooie toch?
Lijkt ze zelf ook te beseffen...quote:
Wat een lief kind.quote:
quote:
Je moet mij ook niet gaan vragen wat ik ervan ga vinden.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:50 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook zoiets van: straks krijgen we een oerlelijke baby en dan weten mensen niet goed wat ze moeten zeggen.
'ooooh, wat ...lief'
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet mij ook niet gaan vragen wat ik ervan ga vinden.
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n zus zei toen haar dochter geboren was: 'jezus, wat is ze lelijk'.
Ja dat hopen de ouders ook denk ikquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat hopen de ouders ook denk ik
Idem.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Sowieso moeten mensen niet aan me vragen of bepaalde kledingstukken, lichaamsdelen of andere dingen mooi zijn. Want dan willen ze een bepaald antwoord en de meeste keren kan ik ze dat antwoord niet geven
Maar als je een foto ziet van een pasgeboren baby, wat zeg je dan? Want ouders vragen er toch ook niet om, meestal? Die laten gewoon trots de foto zien of de baby zelf en dan is het ook gek om te zeggen: 'ah, ja, een baby.'quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Sowieso moeten mensen niet aan me vragen of bepaalde kledingstukken, lichaamsdelen of andere dingen mooi zijn. Want dan willen ze een bepaald antwoord en de meeste keren kan ik ze dat antwoord niet geven
Trots een foto van een kind laten betekent ook dat ze maar één antwoord willen horenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar als je een foto ziet van een pasgeboren baby, wat zeg je dan? Want ouders vragen er toch ook niet om, meestal? Die laten gewoon trots de foto zien of de baby zelf en dan is het ook gek om te zeggen: 'ah, ja, een baby.'
Ik zal er aan denken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trots een foto van een kind laten betekent ook dat ze maar één antwoord willen horen
Wacht maar tot je een kind hebt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik waardeer het wel als mensen eerlijk zijn eigenlijk
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pasgeboren babies zijn altijd lelijk. "Onze" was net een uitgedroogd aapje.
Soemp: je gaat een lelijke baby krijgen. Maar vast een heel lievequote:Op woensdag 14 december 2011 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik waardeer het wel als mensen eerlijk zijn eigenlijk
Zolang het niet op het botte af is. Beetje subtiliteit mag wel
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Soemp: je gaat een lelijke baby krijgen. Maar vast een heel lieve
Was meer een soort studiereis, maar dan een keer niet georganiseerd door mijn eigen studievereniging. Overigens: belastingbetalers hier, bedankt. 70% van mijn ticket, en alle verblijfskosten waren vergoedquote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar WG, je zat dus vorige week met een kudde Polen op uitwisseling?
Asperges steken?
Slaap lekker.quote:
Truste.quote:
En toch vraag ik het altijd aan jequote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Of het echt mooi is, meer schattig dan. Maar je ziet soms wel extra mooie babiesquote:Op woensdag 14 december 2011 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Mooie babies, bestaan die?
Ken wel leuke en (oprecht) lieve babies, maar vind babies nooit mooi.
Verhoudingen kloppen meestal niet, geen haar, rare fronswenkbrauwen en zo...
Ik doe met je meequote:Op woensdag 14 december 2011 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
Nog even een saffie en dan is het tijd om te gaan maffen.
quote:
je zit onder de kattenplakquote:Op woensdag 14 december 2011 23:53 schreef MaJo het volgende:
Ik moet opstaan maar Noa ligt zo lief op me te tukken dat ik wil blijven zitten. Misschien maar op de bank slapen dan
Guilty as chargedquote:Op woensdag 14 december 2011 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je zit onder de kattenplak
Fixed.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Guilty as chargedHet stomme is dat als ik nu opsta dat ze dan meteen heel druk is en dan nergens anders meer bij me wil komen liggen. Vrouwen
Waarom nietquote:Op donderdag 15 december 2011 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat vinden jullie, kan een stoofschotel met kerst?
Het lijkt wel een gesmolten E.Tquote:Op woensdag 14 december 2011 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik was bij de eerste bang dat hij mijn ring wou hebben om te voorkomen dat hij in Mount Doom geworpen zou worden. "My precious"....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm dat zijn de betere prijzen. Wij betaalden afgelopen weekend 120 euro per fles Bacardi (no comment)quote:Op woensdag 14 december 2011 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
Als iemand trouwens nog een keer goedkoop uit eten wil: gemiddeld restaurantje in Bulgarije ben je zo'n 5 euro kwijt.
En de laatste avond in een hippe upscale club een fles tullamore dew whiskey + fles cola aan laten rukken, was 20 euro
Dat betaal je hier in de slijterij daar voor.
[..]
Was meer een soort studiereis, maar dan een keer niet georganiseerd door mijn eigen studievereniging. Overigens: belastingbetalers hier, bedankt. 70% van mijn ticket, en alle verblijfskosten waren vergoed
Heel soms zie ik wel eens mooie babies ja. En soms zijn er echt hele lelijke en die dat dan ook blijven.quote:
Dat is het dus...op zo'n moment ben ik niet snel genoeg in staat om geloofwaardig te liegen dus zeg ik maar gewoon waar het op staat...en dat is wat sommige mensen niet kunnen handelenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef MaJo het volgende:
En toch vraag ik het altijd aan jeMaar je bent wel eerlijk, dat waardeer ik wel
quote:
Dat plaatje werkt zich automatisch bij?quote:
Daarom vroeg ik ook al of het 4 januari isquote:Op donderdag 15 december 2011 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Bart, probleem is nog niet opgelost... Zo blijft het altijd 2 weken en 6 dagen. Kun je beter datum daar neerzetten.
quote:Op donderdag 15 december 2011 08:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook al of het 4 januari is.
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:02 schreef Soempie het volgende:
En dan nu, kerststol en een bak koffie.
Goed zoquote:Op donderdag 15 december 2011 09:00 schreef Soempie het volgende:
's Morgens vroeg en al zo hard gelachen.Thanks.
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, jij was van de pus en drap...
Uhuhquote:Op donderdag 15 december 2011 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, jij was van de pus en drap...
Dat schaar ik onder de categorie 'drap'.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhMaar uit mijn oor komt gewoon een prop hoor, niks engs
Wow als je daar al niet tegen kunt dan moet je echt uit de buurt van pus blijvenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat schaar ik onder de categorie 'drap'.
Heb als hospik vaak oren uit moeten spuiten en dat is geen pretje...
Het is niet zo fijn als je in zo'n oor spuit en de inhoud daarvan komt op je terecht komt.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow als je daar al niet tegen kunt dan moet je echt uit de buurt van pus blijven
quote:Was dat in het leger?
Maar het komt toch in dat bakje terecht? Of heb je ook oren waar het uit spuit? Gaafquote:Op donderdag 15 december 2011 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is niet zo fijn als je in zo'n oor spuit en de inhoud daarvan komt op je terecht komt.
Kan er op zich wel tegen, maar 'fijn' is niet aan de orde...
[..]
Nogal ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow als je daar al niet tegen kunt dan moet je echt uit de buurt van pus blijven
quote:
Hou je ook van pus?quote:
Plantenspuit? Dat is wel een fikse kat trouwensquote:![]()
![]()
Iemand nog tips tegen een kat van 7 kilo die het tof vindt om op mijn toetsenbord te meppen en ingedrukt te houden?
Verstandigquote:Op donderdag 15 december 2011 09:28 schreef Soempie het volgende:
Ik had het topic maar even weggeklikt tot ik m'n eten op had...
Ik heb geen issues met gorigheidquote:
doet hem niets en de grootte maakt hem wat lastiger te managenquote:Plantenspuit? Dat is wel een fikse kat trouwens![]()
Dat is geen oplossing maar het probleem ontwijken...quote:Op donderdag 15 december 2011 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
simpel, gewoon die kat de kamer uitzetten.
WTFquote:Op donderdag 15 december 2011 09:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar het komt toch in dat bakje terecht? Of heb je ook oren waar het uit spuit? Gaaf
Ja dat is wel geniaalquote:
Een kat van 7 kilo kan prima hoor, hangt van het ras afquote:Op donderdag 15 december 2011 09:45 schreef MaJo het volgende:
Maar een kat van 7 kilo is toch niet echt normaal?Onze kleine hond weegt 10 kilo en die is tien keer groter dan Noa! Ik zal Noa eens wegen, die weegt denk ik 1,5 kilo ofzo
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
![]()
Iemand nog tips tegen een kat van 7 kilo die het tof vindt om op mijn toetsenbord te meppen en ingedrukt te houden?
Zou dat na drie jaar herhalen nog gaan werken?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:41 schreef Soempie het volgende:
Gewoon weg blijven zetten, tot de kat het begrijpt.![]()
De mijne begint te blazen en valt de hond aanquote:Ik heb hier 's morgens altijd een kat die heel graag wil knuffelen. Helaas springt ze met alle nageltjes in m'n rug als ik haar weg blijf zetten.
Gewoon grote kat...quote:Op donderdag 15 december 2011 09:45 schreef MaJo het volgende:
Maar een kat van 7 kilo is toch niet echt normaal?Onze kleine hond weegt 10 kilo en die is tien keer groter dan Noa! Ik zal Noa eens wegen, die weegt denk ik 1,5 kilo ofzo
Lekker kan dat zijn, als je ergens lang naar uitgezien hebt en het is dan eindelijk zo ver!!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:10 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hebben nieuw zeil in de keuken en de gang, eindelijk!
Ik ookquote:Op donderdag 15 december 2011 10:13 schreef MadMaster het volgende:
Heb steeds het idee dat ik Bart en Soempie aan het quoten ben...
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ja staat dat bij jullie ook bij het reageerveldje
Val je nu onder een andere regeling of zo dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Heb gebeld met de gemeente, dat ik bedrag X mis kan wel kloppen: gaat nog een percentage vakantiegeld af, en het geldt pas vanaf 4 november. Maar ik blijf het raar vindenEn ik ga er dus blijkbaar op achteruit, ook fijn.
Ja, ik had een uitkering voor jongeren tot 27, maar heb nu een WWB uitkeringquote:Op donderdag 15 december 2011 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Val je nu onder een andere regeling of zo dan?
Bomen en bos en zo...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, ik had een uitkering voor jongeren tot 27, maar heb nu een WWB uitkering
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:13 schreef MadMaster het volgende:
Heb steeds het idee dat ik Bart en Soempie aan het quoten ben...
Laat ik even aan Soemp overquote:
Ach ja. 3 maanden doorbijten. Hoop ik...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bomen en bos en zo...
Succes er mee!!
Ik hoop met je mee...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach ja. 3 maanden doorbijten. Hoop ik...
Meestal kom je bij dat soort inspecties wel wat zaken tegen die over datum zijn of sowieso wel weg kunnen, dus dat moet lukken.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Hoop dat je gauw van die uitkering af bent Etc...
Ik ga onze voorraad inspecteren en weer in de kast proberen te passen. Wish me luck
Ze kan wel aangeven wat ze wil... Zij krijgt die vraag nogal vaak om d'r oren hequote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kan dat toch niet weghalen?
Zet het dan in de OP of zo...
Maar heeft zij aan jou gevraagd om dat daar te plaatsen dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze kan wel aangeven wat ze wil... Zij krijgt die vraag nogal vaak om d'r oren he.
Als je terugleest zie je dat ze het leuk vindtquote:Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar heeft zij aan jou gevraagd om dat daar te plaatsen dan?
Het was heel spannend allemaal, maar op de een of andere manier ging het heel natuurlijk. We werden goed begeleid door de verpleegkundige en gynaecoloogquote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef Soempie het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het de eerste keer voor jou was. De zwangerschap en ook de bevalling.
Nee. Maar aan haar reactie kan ik wel opmaken dat ze het leuk vindtquote:Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar heeft zij aan jou gevraagd om dat daar te plaatsen dan?
Dat begrijp ik op zich wel, maar los van mijn eigen mening, kan ik me hier een hevige discussie van een tijdje terug herinnneren over het constant herinneren aan zwangerschappen/bevallingen e.d hier...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je terugleest zie je dat ze het leuk vindt
Onderstaande voorkomt juist dat er telkens over begonnen wordtquote:Op donderdag 15 december 2011 11:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik op zich wel, maar los van mijn eigen mening, kan ik me hier een hevige discussie van een tijdje terug herinnneren over het constant herinneren aan zwangerschappen/bevallingen e.d hier...
Ik had het niet over beginnen, ik had het over herinneren...quote:Op donderdag 15 december 2011 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Onderstaande voorkomt juist dat er telkens over begonnen wordt.
De lekkerste oplossing.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrij naar Cobra4...
quote:
Vandaag.quote:
Dat is correct.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is er dus waarschijnlijk al...
Vandaar die
Wat dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Zo, eindelijk werkt iets wat ik al maanden werkend wilde hebbenEn vanmiddag ga ik met de Duitsers bellen, misschien dat een collega daar nog tips heeft
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef iamredleader het volgende:
alvast een "welcome home PS" juich
Positieve aandacht is blijkbaar ook niet gewenst.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:05 schreef Etcetera het volgende:
WTF H&MH&M #143 - Er is weer sale!
Die hebben lange tenen, zeg...quote:Op donderdag 15 december 2011 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Nou, absoluut hoorquote:Door het gebruik van ons beeldmerk kan bij het publiek de indruk worden gewekt dat er een commerciële band bestaat tussen uw onderneming en H&M, dan wel dat uw onderneming op enigerlei wijze gelieerd is aan H&M, en/of dat H&M achter de door u aangeboden diensten/producten staat.
Dat wil ik zonder die post ook wel hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:16 schreef MaJo het volgende:
Ik heb in het desbetreffende topic gepost! Ja jullie mogen me aanraken
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat wil ik zonder die post ook wel hoor.![]()
Saffie doen?quote:
Met jou altijdquote:
open een eigen topic zegquote:Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Inderdaad, WTFquote:Op donderdag 15 december 2011 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Dan pak ik even een bakkie pleur en dan ben ik er klaar voor.quote:
en weer een stapje gezet in de grotemensenwereldquote:Op donderdag 15 december 2011 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Even naar een Duitse collega gebeldmisschien heel kinderachtig ofzo maar ik blijf zoiets een beetje eng vinden, maar ben wel heel trots als ik het gedaan heb
![]()
Herkenbaar gevoel, ik vraag me af of het ooit over gaatquote:Op donderdag 15 december 2011 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Doordat ik het zo voel (spannend, maar wel trots) voelt het wel alsof ik nog heel klein ben inderdaad
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Even naar een Duitse collega gebeldmisschien heel kinderachtig ofzo maar ik blijf zoiets een beetje eng vinden, maar ben wel heel trots als ik het gedaan heb
![]()
Tijd voor een meet?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
lief guys
Inderdaad veilig op Nederlandse grond aangekomen en na die post meteen K.O. gegaan haha. Ik ben er tot 1 januari MaJo
Er is altijd wel weer iets nieuws om enthousiast over te zijn, als je maar wil (lees: niet de hele dag achter de geraniums zit)quote:Op donderdag 15 december 2011 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Aan de andere kant vind ik het ook niet eens zo heel erg. Als ik nooit meer ergens enthousiast over kan zijn is het leven ook niks meer aan
Ook echt in het Duits?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:26 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ben jij gek, Engelsquote:
Zo gek is dat toch niet?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben jij gek, Engels
PS, welkom terug op Hollandse bodem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom home PS, nog plezier gehad aan je buurtjes op de vlucht?Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dacht het niet!!
Make love, not war ☮
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet?NEE!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickz Rule!!!!
heb jij nog gestemd? Ik dit jaar niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef MadMaster het volgende:
Voor wie zich van 25 t/m 31 december verveelt:
[ link | afbeelding ]
Klik...
Ja, ik heb gestemd...quote:Op donderdag 15 december 2011 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb jij nog gestemd? Ik dit jaar niet.
Zullen we maar in dat topic verder gaan? Anders wordt het een beetje dubbelopquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zullen we maar in dat topic verder gaan? Anders wordt het een beetje dubbelop
Its funny cause its truequote:
Toch niet de suikerquote:Op donderdag 15 december 2011 16:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Its funny cause its true
Net op mijn kop gehad van de hoofd BHVert, heb een hypo / hyper / diabeet niet helemaal goed afgehandeld (althans, wel goed op weggeholpen, maar de communicatie naar de collega BHVers verliep niet helemaal goed)
ja sorry hoor maar ik kom dus uit t Oosten, (de wijzen komen uit het oosten hequote:
Misschien snap ik het niet, maar het gaat toch alleen om de H&M logos in de OP's? Dan hoef je toch niet gelijk die hele reeks te sluiten?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Echt een vrouw....quote:Op donderdag 15 december 2011 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Op januari terug vliegen is heel veel goedkoper hahagoh wat heerlijk om er weer te zijn maar wel wennen! Euros! Pretty!
Als ik Danny was geweest had ik dat topic gesloten met het advies om verder te kijken in het C&A of V&D topic.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien snap ik het niet, maar het gaat toch alleen om de H&M logos in de OP's? Dan hoef je toch niet gelijk die hele reeks te sluiten?
C&A en V&D zijn niet pseudo-hip.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik Danny was geweest had ik dat topic gesloten met het advies om verder te kijken in het C&A of V&D topic.
Tijd voor een vriendinquote:Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, wel gaafquote:Op donderdag 15 december 2011 17:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nem, ken je deze al?
http://www.dakvanrotterdam.nl/
Er is ergens een buis stuk die onder de grond zit bij een gedeelte van het pand met een andere eigenaar, en een gedeelte in de gevel van het gebouw.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker verhaal WG, waarom duurt het zo lang?
Is zo'n bureau onderzetter.. weet niet precies hoe ze dat noemenquote:
Ik zou erachteraan gaan. Ze hebben de verplichting dat jij comfortabel kunt wonen. Brieven stieren en ze sommeren het te fixen, anders moet je even langs het juridisch loket lopen. Dit kan niet hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:47 schreef Whiteguy het volgende:
En daarnaast zit ik anti-kraak, dus dan heb je ook als eigenaar iets minder haast denk ik
Ach, ik weet dat er aan gewerkt wordt, ze hebben ook elektrische kachels aangeboden (ik had die zelf al overigens), en ben zelf dit weekend toch ook weer wegquote:Op donderdag 15 december 2011 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou erachteraan gaan. Ze hebben de verplichting dat jij comfortabel kunt wonen. Brieven stieren en ze sommeren het te fixen, anders moet je even langs het juridisch loket lopen. Dit kan niet hoor.
Mijn ervaring is dat ze in Duitsland nou niet bepaald goed Engels spreken.quote:
In Berlijn dit weekend geen probleem mee gehad.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze in Duitsland nou niet bepaald goed Engels spreken.Dus vind het inderdaad gekker als dat wel gebeurt.
Hij kon prima Engelsquote:Op donderdag 15 december 2011 18:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze in Duitsland nou niet bepaald goed Engels spreken.Dus vind het inderdaad gekker als dat wel gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |