Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, gelukkig is ze honkvast dan.
1 Voordeel, geen nestje nieuwe Noa's.
Mjaquote:
quote:
Ik ben een slechte moederquote:
Als dat het criterium is mogen jullie wel alvast de kinderbescherming waarschuwen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar goed dat je een kat hebt om op te oefenen, bij mij gaan de kamerplanten nog steeds dood, dus ik loop nog verder achter
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat het criterium is mogen jullie wel alvast de kinderbescherming waarschuwen.
Monstera overleeft allesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat het criterium is mogen jullie wel alvast de kinderbescherming waarschuwen.
Kom. We gaan een saffie doen. Kun je even je hart luchten.quote:
Wanneer ben je precies uitgerekend? Ik hoop dat je niet al te veel last hebt de rest van je zwangerschapquote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef Soempie het volgende:
Het bed staat op klossen.Echt heel hoog, word er een beetje bang van.
![]()
En heb de hele tijd krampen in m'n rug en buik.Hoop niet dat dit nog weken aan gaat houden.
Hehe dan val ik nog wel meequote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar goed dat je een kat hebt om op te oefenen, bij mij gaan de kamerplanten nog steeds dood, dus ik loop nog verder achter
Ja ze groeit nu wel hardquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Soempie het volgende:
Noa is groot geworden zeg! Zag net die foto op facebook. Heb je ook een foto van de hele Noa (nu alleen het koppie van achter gezien)?
Ik doe met je meequote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom. We gaan een saffie doen. Kun je even je hart luchten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
Ben toch weer begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
[..]
Ik doe met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
[..]
Ik doe met je meeWat? Je bent weer begonnen met roken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
why?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
valt wel mee toch, je zit er maar 16 tot 35 jaar aan vastquote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Soempie het volgende:
@ MaJo, ben benieuwd naar de foto.
En ben over 3 weken uitgerekend. * paniekmodus
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
valt wel mee toch, je zit er maar 16 tot 35 jaar aan vast
Huh, wil je gezinsuitbreiding?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Daarover gesproken, ik wil verhuizen!
Mja depressief en dacht toen fuck itquote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat? Je bent weer begonnen met roken?
why?
Nee, gesproken over ouders die aan hun kinderen vastzittenquote:
Nog lang nietquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
valt wel mee toch, je zit er maar 16 tot 35 jaar aan vast
Misschien ben je over 16 jaar wel omaquote:
Oja, je woont nu nog thuis natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, gesproken over ouders die aan hun kinderen vastzitten
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Misschien ben je over 16 jaar wel oma
Lekker doenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja depressief en dacht toen fuck itMaar wil eigenlijk meteen weer stoppen
Soemp de foto komt eraan!
Nee, wordt wel een weekje later, er moeten beneden nog plinten op maar die moet ik ook nog beitsen. En ik moet het sanitair nog kitten en de douchewand nog neerzetten.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, je woont nu nog thuis natuurlijk.![]()
Kun je zaterdag verhuizen? Of toch nog niet?
hoop dat het je weer luktquote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja depressief en dacht toen fuck itMaar wil eigenlijk meteen weer stoppen
Soemp de foto komt eraan!
[..]
[..]
Wij moeten na 5 jaar nog steeds de wc beneden afkittenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, wordt wel een weekje later, er moeten beneden nog plinten op maar die moet ik ook nog beitsen. En ik moet het sanitair nog kitten en de douchewand nog neerzetten.
Oh ja en een koelkast kopen is ook wel makkelijk.
En morgen eens shoppen voor lampen en een rolgordijn
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Dit is echt het topic waar je moet zijn, zo tegen het eind van de zwangerschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |