quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
mooie afsluiterquote:
quote:
quote:
staat je brilletje scheef?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:46 schreef Anne het volgende:
Nee. Bij mij werken ze nog steeds niet.
Misschien ligt het wel aan mij!
dat verklaart alles.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog veel erger; Ik heb hem niet op.
nerdjequote:
E-nummer en FD nummer bittequote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef lipje het volgende:
Fripsti, ik moet een actief koolfilter hebben voor een siemens afzuigkap, waar koop ik die het goedkoopst?
replacementpart 669419quote:
t is koud en zit aan het uiteinde van haar armen en voetenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef Anne het volgende:
Ik heb trouwens een cadeautje voor Sounddragon!
Wtfquote:Op woensdag 14 december 2011 19:57 schreef lipje het volgende:
[..]
t is koud en zit aan het uiteinde van haar armen en voeten
Een borstvergroting ?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef Anne het volgende:
Ik heb trouwens een cadeautje voor Sounddragon!
"Ja, hij loopt niet zo lekker meer, kun je even kijken?"quote:
waar kan ik die bestellen?quote:
armen en benen... of ga je met je kontje weer de sneeuw inquote:
Ik snap hem nog steeds nietquote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
armen en benen... of ga je met je kontje weer de sneeuw in
koude handjes en voetjes... en dan lekker aan zijn rug (het liefst op de blote huid) opwarmenquote:
Owquote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef lipje het volgende:
[..]
koude handjes en voetjes... en dan lekker aan zijn rug (het liefst op de blote huid) opwarmen
goedemorgen meneer Konijnquote:Op donderdag 15 december 2011 07:14 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, faalhaas meldt![]()
Zometeen douchen, slapen en de afgelopen 3 uur maar snel vergeten
Om half 4 (eindelijk eens vroeg) op de zaak terug zijn, auto leeggooien en in de loods zetten, loods uit lopen, alarm erop knallen en vervolgens erachter komen dat je je complete sleutelbos in de vrachtwagen hebt liggen, met je keytag, én autosleutelsquote:Op donderdag 15 december 2011 07:24 schreef densmee het volgende:
Wat heb je nu weer klaar gespeeld.
Overigens goedemorgen
Mogguh, zeg maar diepvries-konijnquote:
Kusje eropquote:Op donderdag 15 december 2011 07:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Om half 4 (eindelijk eens vroeg) op de zaak terug zijn, auto leeggooien en in de loods zetten, loods uit lopen, alarm erop knallen en vervolgens erachter komen dat je je complete sleutelbos in de vrachtwagen hebt liggen, met je keytag, én autosleutels [ afbeelding ]
lekker bijtijds.... beter dan je om 11 uur wakkerbellenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:09 schreef Sounddragon het volgende:
Kewl, wordt om 16.15 effe je nachtdienst gecancelled
Hadden ze beter wel kunnen doenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:55 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker bijtijds.... beter dan je om 11 uur wakkerbellen
Beter hadden ze me om 11 uur wakker gebeld, nu ben ik uitgeslapen om een nacht te werken, maar moet ik slapen instead; that sucksquote:Op donderdag 15 december 2011 18:55 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker bijtijds.... beter dan je om 11 uur wakkerbellen
quote:
Dat regel ik dalijk wel als hij aan de deur komtquote:
jaloers?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat regel ik dalijk wel als hij aan de deur komt
Nee, een beetje territoriaal ingesteldquote:
je bent al naar een kolonie verhuistquote:Op donderdag 15 december 2011 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, een beetje territoriaal ingesteld
dan moet je wat extra land claimen, dat doet de gemeente Den Haag ookquote:Op donderdag 15 december 2011 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, en hier heb ik wat minder territorium, en dus ben ik daar zuunig op
Hmm, het durp houdt hier op net buiten de parkeerplaats; valt weinig te claimenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:38 schreef lipje het volgende:
[..]
dan moet je wat extra land claimen, dat doet de gemeente Den Haag ook
bon appetijtquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:05 schreef Anne het volgende:
Spareribs uit het restaurant beneden! En wat SD neemt weet ik niet
!
SD trakteert.
Gisteren geweest, maar het is veel van hetzelfdequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:32 schreef Anne het volgende:
Die zou ik eigenlijk wel in de bios willen zien..
Als je zoiets kan maken ben je trouwens wel fucking geniaalquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:21 schreef Anne het volgende:
Een jongen met een zachte G die ik wel kan waarderen.
http://www.dumpert.nl/med(...)oop_sterrenstof.html
Wat een kjoetie.
Battlefield 3quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:33 schreef Anne het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ilm_je_werkplek.html
In deel 3 Limburgquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gisteren geweest, maar het is veel van hetzelfde
Enige mooie is natuurlijk dat ze friesland dissen
Eerst Nitro kijke kut!quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:12 schreef Anne het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar ik had het over Warrior.
Alfameneerquote:
moet je eerder gaan, zeg tussen 9 en 11quote:
da's halverwege de nacht manquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:42 schreef lipje het volgende:
[..]
moet je eerder gaan, zeg tussen 9 en 11
dan is het wel rustigquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
da's halverwege de nacht man
ik geloof dat dat voor morgen op het programma staatquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef lipje het volgende:
of je moet in Nijmeghen, Best of Den Bosch gaan shoppen
neem je Alexxxxx mee en zet je daar op de parkeerplaats neer. Vermaakt ie zich welquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik geloof dat dat voor morgen op het programma staat
Goed bezig!quote:Op zaterdag 17 december 2011 08:22 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen, ik doe Bara en Barca na.
* Anne staat op.
Nij-wattes? Doe maar zonder hquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef lipje het volgende:
of je moet in Nijmeghen, Best of Den Bosch gaan shoppen
hebbhe ghij welh ondher het linkhje gekekhen?quote:
Ja, de Mahkro. Enne?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:22 schreef lipje het volgende:
[..]
hebbhe ghij welh ondher het linkhje gekekhen?
en ik wou Nimweghen schrijven
wtf moet je daar mee? Hoeveel bier staat er?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:32 schreef Alfisti het volgende:
wtf! 9 pakken magere yoghurt in de koelkast
Ik voel een pre-kerst diëet week aankomenquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:32 schreef Alfisti het volgende:
wtf! 9 pakken magere yoghurt in de koelkast
ik gok minder dan een krat, want een krat past niet in de Alfaquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wtf moet je daar mee? Hoeveel bier staat er?
Heb me vandaag al vermaaktquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef lipje het volgende:
[..]
neem je Alexxxxx mee en zet je daar op de parkeerplaats neer. Vermaakt ie zich wel
Ik mis een cape, en d'r bezemquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb me vandaag al vermaakt
[ afbeelding ]
en d'r hoofddoekje... een kameel heeft al op haar gestaan, gezien zijn pootafdrukquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik mis een cape, en d'r bezem
ik zit volgende week weer in Belgiëquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik mis een cape, en d'r bezem
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:11 schreef lipje het volgende:
[..]
en d'r hoofddoekje... een kameel heeft al op haar gestaan, gezien zijn pootafdruk
Lucky youquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zit volgende week weer in België
je hebt nog niet half een idee hoe gelukkig ik dan ga zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zit volgende week weer in België
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:43 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom is iedereen blij om in Belgie te zitten?
Land waar niemand naar toe wil, maar moet doorkruisen over vreselijke wegen voor bijna elke vakantie
in Belgenland is ook een deel dat Brabant heetquote:Op zondag 18 december 2011 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zit er om naar Brabant te gaanmag taxiën
Waar in Brabant?quote:Op zondag 18 december 2011 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zit er om naar Brabant te gaanmag taxiën
Beterquote:Op zondag 18 december 2011 09:40 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Zometeen de motor stallen voor de winter op een boerderij op 5 minuten loopafstand.
betaalde vakantie noemen we datquote:Op zondag 18 december 2011 01:03 schreef Sounddragon het volgende:
Ehm, je rijdt vanuit FRL naar België om iemand naar N-BR op- en neer te tuffen? efficiënt
niet in jouw regioquote:
Dan is het niet ergquote:
Nope, deze heeft inderdaad nog nooit in een garage gestaanquote:Op zondag 18 december 2011 10:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Beter
Normaal staat hij toch ook in een garage? Of is dat bij je ouders.
Mijne wordt dinsdag opgehaald. Dan krijgt ie een beurt, wellicht nieuwe kettingset en is hij weer klaar voor komend jaar. Ik moet hem alleen nog een keer goed wassen
brrrrquote:Op zondag 18 december 2011 10:46 schreef Anne het volgende:
Mijn google is bevroren![]()
.
* Anne klikt op defrost.
Geenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wtf moet je daar mee? Hoeveel bier staat er?
Ter compensatie gisteren maar chinees besteldquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik voel een pre-kerst diëet week aankomen
morgen ff een heel belangrijk telefoontje plegen, dan weet ik meer... maar als ik dan te horen krijg wat ik hoop te horen gaat het helemaal goed komen, en nog voor een aanvaardbaar bedrag ookquote:Op zondag 18 december 2011 10:36 schreef Sounddragon het volgende:
Hoe is het met de blue submarine eigenlijk?
Good busyquote:Op zondag 18 december 2011 11:18 schreef Alfisti het volgende:
Ter compensatie gisteren maar chinees besteld
Zit 'ie weer vaag te doenquote:Op zondag 18 december 2011 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen ff een heel belangrijk telefoontje plegen, dan weet ik meer... maar als ik dan te horen krijg wat ik hoop te horen gaat het helemaal goed komen, en nog voor een aanvaardbaar bedrag ook
87er in 2013, 88er in 2015 als ik me niet vergis.quote:Op zondag 18 december 2011 15:19 schreef Sjoegerd het volgende:
In welk jaar worden een 87-er en een 88-er nou belastingvrij?
Verdulleme.. Duurt me nog te langquote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
87er in 2013, 88er in 2015 als ik me niet vergis.
ik heb niet gezegd dat de schade meevaltquote:Op zondag 18 december 2011 15:10 schreef Paladijn het volgende:
En goed om te horen dat de schade aan de Niva meevalt lexxx, ik moet komend jaar maar eens een keer mee
Maakt niet uit, ik ben daar toch niet, maar ik was zomaar benieuwd. Als je nog eens bij mij een bakje koffie wilt drinken in .be ben je ook welkom trouwens, dat je het weetquote:Op zondag 18 december 2011 10:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
betaalde vakantie noemen we dat
[..]
niet in jouw regio
tofquote:Op zondag 18 december 2011 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben daar toch niet, maar ik was zomaar benieuwd. Als je nog eens bij mij een bakje koffie wilt drinken in .be ben je ook welkom trouwens, dat je het weet
succes met de koppeling intrappen en daarmee de hele weg volbrengenquote:Op zondag 18 december 2011 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
Ghi, het is lekker glibberig buiten; lolz met de ZX![]()
Morgen toch nog maar een dagje met de voiture naar de arbeid; eerst eens effe kijken hoe ze hier en in Hedel strooien voor ik de brommer eraan waag, er staan hier veel bomen langs de weg
Ik rijd redelijk 'buiten de tijden', dus dat zal hoop ik wel meevallenquote:Op zondag 18 december 2011 21:12 schreef lipje het volgende:
[..]
succes met de koppeling intrappen en daarmee de hele weg volbrengen
en dan doel ik nog op snelwegparkeren en niet op glibberen en glijden
9 van de 10 keer is het geen groot licht maar verkeerd afgesteld dimlicht. Als het wel groot licht is kun je hooguit met je mistlamp of remlicht gaan knipperen maar ik kan me niet voorstellen dat iemand die dat blauwe lampje op zijn dashboard niet ziet wel alert is op dat soort signalen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
Iemand enig idee hoe je figuren die met verblindende verlichting achter je rijden zover kan krijgen hun groot licht af te zetten?
de eerste die mij uit mijn auto wil halen moet nog geboren worden denk ikquote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef Paladijn het volgende:
Ik sein doorgaans een keer met mijn mistlicht (ook bij bumpernichten) en flipper daarna de spiegel in de nachtstand. Hoe dan ook is het probleem dan opgelost voor mij
Bumpernichten worden er soms wel agressief van trouwens
Ik rij meestal een klein autotje (AX) en vandaag was het zo'n VW transporter. Links staan en vervolgens blijkbaar beledigd zijn dat ik fel optrek. Achter me rijden en vervolgens als ik iemand inhaal (2 baans 80 weg) met bijna 100 km/h je proberen nog even rechts in te halen (inene kunnen ze hte gas dus wel vinden) met als resultaat dat ik hem dus dichttrap, tja, ik ga er niemand tussenlaten met anderhalve auto verschil tussen mij en mijn voorganger, erachter hangen en kleven. Uiteindelijk maar ff teruggeschakeld en ff doorgereden, want hij was gewoon echt aan het klieren. Bij een stoplicht dat net op groen sprong nog ff doorgetrokken en ik reed voor de stoet en hij mocht achteraan aansluiten. Was ik iig zeker dat ik hem kwijtwas.quote:Op zondag 18 december 2011 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
Effe afremmen en in laten halen![]()
Hier rijd ik redelijk veel over onverlichte wegen, en dan zijn ze extra irritant; ik rijd zo'n beetje standaard met mijn spiegel in de anti-verblindings stand.
Mjah, zo te lezen maak je er zelf een spelletje van; ik nam even aan dat je hem gewoon uit je spiegel wilde hebben, da's gewopon een kwestie van even voor laten gaan; moet je natuurlijk niet gaan zitten gassen als hij je in wil halenquote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik rij meestal een klein autotje (AX) en vandaag was het zo'n VW transporter. Links staan en vervolgens blijkbaar beledigd zijn dat ik fel optrek. Achter me rijden en vervolgens als ik iemand inhaal (2 baans 80 weg) met bijna 100 km/h je proberen nog even rechts in te halen (inene kunnen ze hte gas dus wel vinden) met als resultaat dat ik hem dus dichttrap, tja, ik ga er niemand tussenlaten met anderhalve auto verschil tussen mij en mijn voorganger, erachter hangen en kleven. Uiteindelijk maar ff teruggeschakeld en ff doorgereden, want hij was gewoon echt aan het klieren. Bij een stoplicht dat net op groen sprong nog ff doorgetrokken en ik reed voor de stoet en hij mocht achteraan aansluiten. Was ik iig zeker dat ik hem kwijtwas.
Met een van de andere autos of een kleiner autotje achter me was ik dus op de rem gaan staan (heel licht, dat net je remlicht oplicht) toen ie zo dicht op me ging hangen, maar met de AX kost me dat alleen mijzelf.
En het zadel staat te laagquote:
Rechts inhalen? Hij trekt voor geen meter op en ik rijd graag door (reed hem binnen een km zoek). Blijf je zelfde snelheid rijden (ca. 20 km boven de limiet, behalve bij de flitserquote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, zo te lezen maak je er zelf een spelletje van; ik nam even aan dat je hem gewoon uit je spiegel wilde hebben, da's gewopon een kwestie van even voor laten gaan; moet je natuurlijk niet gaan zitten gassen als hij je in wil halen
de geheime missie gaat het meer dan waard zijnquote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Barcaconia het volgende:
Ver rijden voor een kort bezoekjeNja, ik had vandaag ook een paar Friezen op bezoek hier whehe
Als zo'n iemand ruim 100 meter achter je rijdt en je wordt al verblind, is het niet goed afgesteld.quote:Op zondag 18 december 2011 23:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Goed afgesteld dimlicht kan ook flink vervelend zijn met een busje/SUV achter je terwijl je in een kleine auto rijdt. Licht schijnt in al je spiegels
helaas, de donor die ik op het oog had is al verkochtquote:Op zondag 18 december 2011 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen ff een heel belangrijk telefoontje plegen, dan weet ik meer... maar als ik dan te horen krijg wat ik hoop te horen gaat het helemaal goed komen, en nog voor een aanvaardbaar bedrag ook
Wat liefquote:Op maandag 19 december 2011 10:13 schreef Anne het volgende:
Dit vond ik tussen mijn boterham.
[ afbeelding ]
Da's eigenlijk wel flauw tegenover blupquote:Op maandag 19 december 2011 18:49 schreef Barcaconia het volgende:
Kerstkaartje ontvangen van mijn favoriete PTA mods
En 2cv, dat was ook een goede PTA mod.quote:Op maandag 19 december 2011 18:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's eigenlijk wel flauw tegenover blup![]()
![]()
. Sorry blup.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En 2cv, dat was ook een goede PTA mod.
quote:
You are good busy! Thank you.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef Paladijn het volgende:
SaabVond de nieuwe Saabs toch al niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Ik kan er niet veel van maken wat je wil zeggen maarem, sterkte?quote:Op maandag 19 december 2011 20:44 schreef ayumu het volgende:
Net even een heel warrig telefoon gesprek gehad, Vriend heeft schijnbaar een ongeluk gehad met zijn eigen auto en de Puch die achterop de autoambulance stond klonk niet al te goed
Vind de oude 9-5 juist wel stoer.. Onopvallend maar toch leuke motorisering/uitrustingquote:Op maandag 19 december 2011 20:44 schreef Paladijn het volgende:
De oude 9-3 en 9-5 zien er niet uit, maar de nieuwe 9-5 is een zeer fraaie auto imho.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zag laatst een witte rijden, dacht een collega dat't een Jag XF was
De oude 900/9000/96 zijn uiteraard wel fraaie modellen
Dat juist iemand die ik vrij goed ken dus net een ongeluk heeft gehad en zelf niet goed kon aangeven wat er nu was gebeurt, En de telefoon opnemen doet hij ook niet meer dan ga ik me wel zorgen makenquote:Op maandag 19 december 2011 20:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan er niet veel van maken wat je wil zeggen maarem, sterkte?
Huh? De oude 9-5 is gewoon een veredelde Vectra met de Saab 2.0/2.3t motoren en een slopel 3 liter V6. Diezelfde motoren liggen ook in de 9000 en latere 900/9-3. Uitrusting is ook pas uitgebreid met recente modellen. GM heeft niet echt geld geinvesteerd in Saab, maar het eerder kaalgepluktquote:Op maandag 19 december 2011 20:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind de oude 9-5 juist wel stoer.. Onopvallend maar toch leuke motorisering/uitrusting
Geef mij toch maar liever zo'n 9-5 dan een Vectraquote:Op maandag 19 december 2011 21:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Huh? De oude 9-5 is gewoon een veredelde Vectra met de Saab 2.0/2.3t motoren en een slopel 3 liter V6. Diezelfde motoren liggen ook in de 9000 en latere 900/9-3. Uitrusting is ook pas uitgebreid met recente modellen. GM heeft niet echt geld geinvesteerd in Saab, maar het eerder kaalgeplukt
Ayumu, ik las het alsof hij een Puch aangereden had met zijn auto en dat die redelijk plat wasSterkte.
je mist wat..quote:
Oh, maar je babbelt dus wel eens over onsquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:48 schreef lipje het volgende:
Al moest ze wel lang nadenken over de namen
zet er dan SD onder
ze leest af en toe mee, en ze hoort ook wel het een en ander.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh, maar je babbelt dus wel eens over ons. Of leest ze mee?
Jij wist ook niet hoe SD heette?
dan ben je laatquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef Anne het volgende:
Ah. Eindelijk. Alles is ingeboekt, nu kan ik een inspectie gaan doen en over hopelijk een klein uurtje naar huis.
*snel doet*
Ja, degene die aan het inboeken is geweest voelde zich volgens mij ook schuldig (vorige keer hadden ze het zelfs niet op de dag zelf ingeboekt, dus ik verdrietig, dus deze keer heb ik erop gehamerd dat dat echt niet kan en mag en of ze dat asjeblieeeeft wel willen doen en een beetje op tijd, aangezien ik er daarna ook nog best wat werk aan heb), want die kwam net even 10 minuutjes naast me zitten.quote:
fijne reis..... geef Tweety maar een aai over haar bolletjequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:24 schreef Anne het volgende:
Afijn, afsluiten en naar huis.
Ik ben vlotter dan ik dacht.
Ik wist dat toevallig wel, via een PM van meer dan een jaar oud geloof ik, maar hij verbergt het best wel blijkbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh, maar je babbelt dus wel eens over ons. Of leest ze mee?
Jij wist ook niet hoe SD heette?
quote:
Klopt, houden zoquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef lipje het volgende:
[..]
ze leest af en toe mee, en ze hoort ook wel het een en ander.
eh nee. volgens mij probeerde ie die ook een beetje offline te houden
Ik heb ook niet voor niks geen gezichtboeken en Haaifs enzeauw.. online is online, en daar ben ik SDquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wist dat toevallig wel, via een PM van meer dan een jaar oud geloof ik, maar hij verbergt het best wel blijkbaar
ja baasquote:
klinkt als halfbakken laptop, oftewel net niet gaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn nieuwe laptop begint nu al kuren te vertonenEigenlijk al vanaf nieuw, maar toen negeerde ik het nog vanwege eventuele update-achterstanden...
Regelmatig BSOD, af en toe hard-disk failure, flikkerende lijntjes op het scherm etc... Zaterdag dan maar eens terugbrengen en weer een maand oid zonder fatsoenlijke computer zitten
Klinkt mij eerder als behoorlijk gaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:46 schreef lipje het volgende:
[..]
klinkt als halfbakken laptop, oftewel net niet gaar
binnenkort ook weer ff een pak halenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:37 schreef Barcaconia het volgende:
Net bij de supermarkt een paar jongetjes van 15 ofzo die hun eerste condooms kwamen kopen, zo schattig![]()
Heel vlug het verpakkingkje afdekken met een pakje kauwgom, vluchtig om zich heen kijken, eentje durfde het niet meer aan en verdween halverwege uit de rij voor de kassa om vlug naar buiten te lopen. De ander kreeg nog telefoon van mama waar hij zo laat nog uithing.
Grappig om te zien.
samen met een pak koffie en melk voorquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
binnenkort ook weer ff een pak halen
Klinkt mij eerder als fucked op Windhoos, en een aankomende re-installquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klinkt mij eerder als behoorlijk gaar
Hij heeft de hard-disk failure nu 2x gegeven bij het opstarten voordat windows gestart was, ook 2x in windows inmiddels.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klinkt mij eerder als fucked op Windhoos, en een aankomende re-install![]()
Is een HP toch ?
Hmm, dat klinkt idd niet goed, maar dan zou het met een nieuwe HDD dus opgelost moeten zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij heeft de hard-disk failure nu 2x gegeven bij het opstarten voordat windows gestart was, ook 2x in windows inmiddels.
Gvd, daar ben ik niet echt blij mee... Nouja, zaterdag maar eens wegbrengen en hopen op het beste...quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Paladijn het volgende:
Windows doet erg rare dingen als er systeembestanden beschadigd zijn (bijvoorbeeld als je HD stuk is), dus succes met afwachten tot ie terug is met een nieuwe HD
Nee, dat niet.... Ik weet niet of zij en haar vriend het met of zonder condoom doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef lipje het volgende:
[..]
samen met een pak koffie en melk voorKoffiemeisje
?
ik ook niet en toch moet ik over een half uur op kantoor zijnquote:
Ik ook niet, heb me afgemeld en ben nu op de bank op de hond aan t passenquote:
goedenavondquote:
Afgemeld voor wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 07:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb me afgemeld en ben nu op de bank op de hond aan t passen..
Voor school.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Afgemeld voor wat?
Ik ben vrijdag vrij!
Ben jij de 31e vrij?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom is iedereen vrijdag vrij![]()
Ik heb gelukkig nog een kerstfeest via het werk waar we redelijk op tijd aan mogen schuiven met bier
hij dacht dat ik t niet zou lezen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's eigenlijk wel flauw tegenover blup![]()
![]()
. Sorry blup.
Wat is er?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:24 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti stort een beetje in
Heeft er iemand zuurstof?
Gokje: om een verlengstuk/snorkel naar boven op aan te sluiten zodat je door dieper water kan karren ? Hoe het dan met de luchtinlaat zit weet ik niet ...quote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef densmee het volgende:
waarom heeft de daf ya126 eigenlijk een flensplaat op het einde van de uitlaat?
Zijn hier accessoires voor om op aan te sluiten?
alleen de moeilijke klanten toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tering druk op het werkGeloof dat bijna alles nu naar mij geschoven wordt.
al is de belg nog zo snel het cjib achterhaald hem welquote:Op donderdag 22 december 2011 20:00 schreef Barcaconia het volgende:
Wat leuk, ik heb een kerstkaartje van het CJIB ontvangen uit NL
Zo snel was ik niet eensquote:Op donderdag 22 december 2011 20:26 schreef densmee het volgende:
[..]
al is de belg nog zo snel het cjib achterhaald hem wel
als je nou 35 euro aan de NIva doneertquote:Op donderdag 22 december 2011 20:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zo snel was ik niet eensAmper de moeite van internationaal verzenden waard, maar ik ben weer 35 euro lichter
Slavendrijversquote:
verplicht vrij? Wij sluiten de zaak voor een weekje. Daarna is het weer rennen om alles op tijd klaar te hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Slavendrijvers; dan heb ik nog een week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |