De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan toch Comic Sans en felle kleuren gebruiken.quote:Nu weer terug naar de geruchten: waarop zijn ze gebaseerd? Het gerucht gaat dat de onderzoekers echt iets belangrijks aan te kondigen hebben. De resultaten worden namelijk gepresenteerd door de belangrijkste wetenschappers. En dat is opvallend, omdat zij zich daar meestal niet met bezighouden.
Albert Heijn toch? Wat hebben ze gedaan?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, werken alles. Collega's zijn net kleuters.
Awh, waar zijn ze heen?
een beer met een kerstmutsquote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat was je vorige UI ook al weer?
Oja.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
een beer met een kerstmuts
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat was je vorige UI ook al weer?
Kan nog wel hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen wil ik hem niet meer gebruiken nu ik een andere ondertitel heb.
quote:
Maar ik wil het niet meer.quote:
Ja. Ik stond met twee jongens op één pad. Dat is sowieso al debiel, vroeger was het altijd gewoon alleen op een pad, veel chiller.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Albert Heijn toch? Wat hebben ze gedaan?
Duitsland
Doe anders bearforce1quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Maar ik wil het niet meer.Ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe UI, maar ben inspiratieloos.
Misschien club lichten ?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Maar ik wil het niet meer.Ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe UI, maar ben inspiratieloos.
Tering, wat een stel kleuters.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja. Ik stond met twee jongens op één pad. Dat is sowieso al debiel, vroeger was het altijd gewoon alleen op een pad, veel chiller.
Er viel een flesje saus kapot op het pad ernaast en de jongens van dat pad zeiden dat een jongen van mijn pad het had gedaan, omdat hij de vulling te ver naar achter duwde. Toen echt een kwartier over en weer gezeik over wie het nou op ging ruimen, totdat zelfs klanten er doorheen gingen lopen. Toen ben ik echt boos geworden op ze en heb ik het zelf opgeruimd. Ze hebben de rest van de avond geen woord meer durven zeggen.
Wat doen ze in Duitsland dan? Waarom ben je niet mee?
Als ik met haar zou moeten werken, zou ik gaarne haar helpen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tering, wat een stel kleuters.
Ja, dat zei ik ook tegen ze. Hele avond braaf geweest verder. Helden.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tering, wat een stel kleuters.
Typisch jongensquote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja. Ik stond met twee jongens op één pad. Dat is sowieso al debiel, vroeger was het altijd gewoon alleen op een pad, veel chiller.
Er viel een flesje saus kapot op het pad ernaast en de jongens van dat pad zeiden dat een jongen van mijn pad het had gedaan, omdat hij de vulling te ver naar achter duwde. Toen echt een kwartier over en weer gezeik over wie het nou op ging ruimen, totdat zelfs klanten er doorheen gingen lopen. Toen ben ik echt boos geworden op ze en heb ik het zelf opgeruimd. Ze hebben de rest van de avond geen woord meer durven zeggen.
Wat doen ze in Duitsland dan? Waarom ben je niet mee?
Krijg ik nu een positieve note?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik even hardop om lachen
Lief.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik met haar zou moeten werken, zou ik gaarne haar helpen.
Ergens is dat nog sneuerquote:Op woensdag 14 december 2011 18:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook tegen ze. Hele avond braaf geweest verder. Helden.
Mwa, vind er niet veel aan. Ondertitel is trouwens ook maar tijdelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien club lichten ?aangezien je sig.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Typisch jongensveelste lui en dan maar een ander te schuld geven.
Weet ik nog niet, ik was nu zelf ff etenquote:
Oja dat heette ondertitelquote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mwa, vind er niet veel aan. Ondertitel is trouwens ook maar tijdelijk.
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb zelf ook teveel jaren in supermarkten gewerkt en ik ruimde mijn shit wel altijd meteen op.
Gelukkig generaliseer je nietquote:Op woensdag 14 december 2011 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jezus man.
Sportief dat je het zelf maar hebt opgeruimt.![]()
Voor uitwisseling van mensen die duits hebben.
Ik heb geen duitsgodzijdank.
Ja, begin er dan eens aanquote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mwa, vind er niet veel aan. Ondertitel is trouwens ook maar tijdelijk.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gelukkig generaliseer je niet.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Hmmhmm, thanks.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jezus man.
Sportief dat je het zelf maar hebt opgeruimt.![]()
Voor uitwisseling van mensen die duits hebben.
Ik heb geen duitsgodzijdank.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik was nu zelf ff eten
Duitsland is echt een tof land. Alleen al om het bier en de autobahnquote:Op woensdag 14 december 2011 18:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmmhmm, thanks.
Oh, jeetje. Duitsland, daar wil je echt naartoe hoor.
Ik ben half Duits en heb echt een hekel aan dat land.
Heb je Frans?
Wat emo.gif je mij.quote:
Gaaaastquote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het moet spontaan komen, man.
[ afbeelding ]_!
Ik woon 20 min rijden van duitslandquote:Op woensdag 14 december 2011 18:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmmhmm, thanks.
Oh, jeetje. Duitsland, daar wil je echt naartoe hoor.
Ik ben half Duits en heb echt een hekel aan dat land.
Heb je Frans?
Die verdiende jequote:
Dat is dan ook het enige. En wijn en al het eten.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Duitsland is echt een tof land. Alleen al om het bier en de autobahn
Anders was het toch koud, ik maak wel warm eten.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die verdiende je
Gewoon mij niet aan tafel roepen
Dat waardeer ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Anders was het toch koud, ik maak wel warm eten.
Kan natuurlijk wel, alleen focust mijn inspiratie nogal op één onderwerp op dat punt.quote:
jaquote:Op woensdag 14 december 2011 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
Omgomg, al die hartjes. Wat een liefde.
Mijn naam is ook Duits. Voor- en achternaam. Mja, valt ook heus niet op.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon 20 min rijden van duitslandEn mijn naam is duits
Nee, ook geen Frans
Ik ben niet goed in vreemde talen
Geloof mij, ik ben meer dan genoeg 'echt' op vakantie geweestquote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige. En wijn en al het eten.
Maar als Duitsland de reden is dat je eigenlijk nog nooit in je leven écht op vakantie bent geweest, is het meteen een stuk minder leuk, geloof me.
En ik weet wel welk onderwerp dat isquote:Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan natuurlijk wel, alleen focust mijn inspiratie nogal op één onderwerp op dat punt.
Gaan we weer samen zingen straksquote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef Oceanview het volgende:
Oeh ik heb nagellak en lipgloss met lampje in mijn kerstpakket.
Ik vroeg me al af waar je achternaam vandaan kwamquote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn naam is ook Duits. Voor- en achternaam. Mja, valt ook heus niet op.
Woah, bofkont. Lijkt me best chill, maar twee talen. Ik vind talen zelf wel tof om te leren. Ik heb nu Spaans.
zal ik je opmaken?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef Oceanview het volgende:
omgomgomquote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef Oceanview het volgende:
Bazenplan.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef Patje1987 het volgende:
Hopelijk binnenkort weer terug naar Amerika maar dan voor een jaartje ofzo.
Ik ga met je mee. Ik wou rond m'n 20e 2 of 3 jaar in Amerika stage lopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef Patje1987 het volgende:
Hopelijk binnenkort weer terug naar Amerika maar dan voor een jaartje ofzo.
Is goed, ligt eraan waar je heen wil. Ik ga waarschijnlijk naar San Francisco.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. Ik wou rond m'n 20e 2 of 3 jaar in Amerika stage lopen.
2 jaar stage lopen? Verrekte lange stage dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. Ik wou rond m'n 20e 2 of 3 jaar in Amerika stage lopen.
Deal.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goed, ligt eraan waar je heen wil. Ik ga waarschijnlijk naar San Francisco.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ik weet wel welk onderwerp dat is
You used to be guy like me, but then you took an arrow in the knee.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef Oceanview het volgende:
Mag ik ook mee?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goed, ligt eraan waar je heen wil. Ik ga waarschijnlijk naar San Francisco.
Ervaring op doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
2 jaar stage lopen? Verrekte lange stage dan.
Is goed, ik ken er de wegquote:Op woensdag 14 december 2011 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Deal.
Ik ga volgend jaar bezig met plannen en uitrekenen.
Ik laat het je wel weten als ik het pas zeker weet.
Hoequote:Op woensdag 14 december 2011 19:07 schreef SiIk het volgende:
Als ik dit jaar voor m'n examens faal heb ik schijt aan de wereld en ga ik reizen. Te beginnen in Australië.
Best een leuk idee.quote:
Dit. Ik moet nog naar de supermarkt om eten te halenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
waarom eten jullie allemaal zo vroeg
verkapt zie mij laat eten en bijzonder zijn post.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
Mij vallen ze toch niet lastig.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En spannend, met al die piraterij enzo
ik heb al ontbeten voor morgenochtendquote:Op woensdag 14 december 2011 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
Als mijn videokaart mij niet in de steek laatquote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gaan we weer samen zingen straks
omg jaquote:
omgomgomgquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
You used to be guy like me, but then you took an arrow in the knee.
[..]
Mag ik ook mee?
Zie sig.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meisjes zijn toch gewild doelwit?
Of niet
In sommige landen is het heel normaal, hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
verkapt zie mij laat eten en bijzonder zijn post.
ik eet 6x per dagquote:Op woensdag 14 december 2011 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
Maar je bent in nederland. Eten rond 6uur.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In sommige landen is het heel normaal, hoor.
Google het.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef Trollscience het volgende:
Waar is het Singstar-topic? Ik wil eens een kick geven.
Ban?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:12 schreef Intronic het volgende:
Eten. Kan waarschijnlijk niet meer posten daarna vanwege ban, kusjes.
Ik ben elite, ik eet daarom laat.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
verkapt zie mij laat eten en bijzonder zijn post.
wrm banquote:Op woensdag 14 december 2011 19:12 schreef Intronic het volgende:
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:12 schreef Intronic het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=fok+singstar+topicquote:Op woensdag 14 december 2011 19:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#scl(...)286&biw=1296&bih=615
En nu?
Daar moest 'a guy' staan, maar jij las zeker 'gay'?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als mijn videokaart mij niet in de steek laat
[..]
omg ja
[..]
omgomgomg
[..]!
Ik las gewoon guy hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar moest 'a guy' staan, maar jij las zeker 'gay'?
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar je bent in nederland. Eten rond 6uur.
hardquote:Op woensdag 14 december 2011 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
uit het oog maar niet uit het hard
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
uit het oog maar niet uit het hart
[ afbeelding ]
Dank.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=fok+singstar+topic
Je bedoelt je hebt alle lekkere foksters al gegeven?quote:
Gelukkig nietquote:Op woensdag 14 december 2011 19:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Je bedoelt je hebt alle lekkere foksters al gegeven?
Slavenarbeid heet dat, en dan ook nog collegegeld moeten betalenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ervaring op doen.
En nouja, niet echt stagemeer gewoon 'werken'
Niks collegegeld. Als ik 20 ben heb ik al 3 diploma's en dan ga ik gewoon een appartement huren.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Slavenarbeid heet dat, en dan ook nog collegegeld moeten betalen
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
Uiteindelijk zijn we allemaal slaven van de maatschappij
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
hahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks collegegeld. Als ik 20 ben heb ik al 3 diploma's en dan ga ik gewoon een appartement huren.
Maar al die money dan die je extra kan sparen als je bij je ouders nog inwoont?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks collegegeld. Als ik 20 ben heb ik al 3 diploma's en dan ga ik gewoon een appartement huren.
3maal vmbo?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Blijft nog altijd een keuze, maar over het algemeen wel inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
Damn jij eet veelquote:Op woensdag 14 december 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik rond 8:00 en rond 10:00 en rond 12:30 en rond 15:30 en rond 18:00 en rond 21:00
Als je zo verslaafd bent dat je niet weg kan blijven zonder ban zit dat er dik in jaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:16 schreef Beach het volgende:
intronic komt wel terug, desnoods met nieuwe account
Komt wel goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar al die money dan die je extra kan sparen als je bij je ouders nog inwoont?
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je zo verslaafd bent dat je niet weg kan blijven zonder ban zit dat er dik in ja
Ja, maar thuiszitten hoort niet, dan kennen ze je beter laten stikken en geen geld sturen..quote:Op woensdag 14 december 2011 19:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Blijft nog altijd een keuze, maar over het algemeen wel inderdaad.
Jij denkt serieus dat je voor je twintigste wel even 3 diploma's gaat scoren om vervolgens te gaan werken in de VS. Toch wel fantasierijk, moet ik zeggen.quote:
quote:
Veterstrik-, zwem- en. havodiploma?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Realistisch ben je daarentegen niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wrm grappen
ik ben serieus
Wie ben jij om mijn dromen/ambities te 'verpesten' ?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat je voor je twintigste wel even 3 diploma's gaat scoren om vervolgens te gaan werken in de VS. Toch wel fantasierijk, moet ik zeggen.
Klopt, maar het blijft een keuzequote:Op woensdag 14 december 2011 19:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar thuiszitten hoort niet, dan kennen ze je beter laten stikken en geen geld sturen..
In andere landen is het zo als je geen werk hebt, geen geld en dat betekent geen eten dus doodgaan
Ik ben bijna nooit realistisch.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Realistisch ben je daarentegen niet.
Ga jij weg net zoals Intronic?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben weg, laatste training voor de winterstop
beuk een paar tanden eruit voor me.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben weg, laatste training voor de winterstop
Ik verpest helemaal niks. En ik wil ook zoveel, maar ik zit nu nog steeds sukkelig op het HBO te zwoegen voor m'n papiertje. Diep respect als je het wel haalt, maar een beetje reëel denken om teleurstellingen tegen te gaan, heeft niemand kwaad gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie ben jij om mijn dromen/ambities te 'verpesten' ?als ik iets wil ga ik ervoor.
Middelbare school = 1 diploma
CIBAP/ArtEZ = 1 diploma
fotovakschool = 1 diploma
Ja, dat leer je wel af als je ouder wordt.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit realistisch.
Ik droom liever.
Mensen die niet dromen bereiken niks.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik verpest helemaal niks. En ik wil ook zoveel, maar ik zit nu nog steeds sukkelig op het HBO te zwoegen voor m'n papiertje. Diep respect als je het wel haalt, maar een beetje reëel denken om teleurstellingen tegen te gaan, heeft niemand kwaad gedaan.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mensen die niet dromen bereiken niks.
Ik zorg eerst dat ik mijn VMBO diploma in handen heb, dan ga ik me concentreren op de kunstschool, en eventueel als ik nog tijd/geld heb de Fotovakschool er achteraan. Daarna bij een tattoo artist in amerika ervaring op doen, terug naar NL, hier verder werken en rond m'n 30e m'n eigen tattoo/piercing shop openen.
En het gaat me lukken ook.
Dan ga ik 203983x een eikelpiercing bij jou laten zetten.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zorg eerst dat ik mijn VMBO diploma in handen heb, dan ga ik me concentreren op de kunstschool, en eventueel als ik nog tijd/geld heb de Fotovakschool er achteraan. Daarna bij een tattoo artist in amerika ervaring op doen, terug naar NL, hier verder werken en rond m'n 30e m'n eigen tattoo/piercing shop openen.
Ach, ik probeer je alleen maar te helpen. Veel plezier ermee in ieder geval.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mensen die proberen te zeggen dat het me niet gaat lukken beschouw ik niet als hulpquote:Op woensdag 14 december 2011 19:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, ik probeer je alleen maar te helpen. Veel plezier ermee in ieder geval.
Het ontbreekt je wel aan inzicht, maar goed, geen probleem verder.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mensen die proberen te zeggen dat het me niet gaat lukken beschouw ik niet als hulp
Tnx.
Klopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef Patje1987 het volgende:
Heel veel mensen doen dat hoor aangezien mensen zogenaamd dom zijn wanneer ze vmbo doen of hebben gedaan. Kul natuurlijk.
Van fouten leer je.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het ontbreekt je wel aan inzicht, maar goed, geen probleem verder.
Eindelijk iets zinnigs uit die man.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:27 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga gewoon tot mn 30e studeren
He?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:22 schreef Intronic het volgende:
Nu kan ik ook wel zeggen dat het account monkyyy veel tijd inneemt om bij te houden.
pm een foto dan kan ik oordelen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:29 schreef SiIk het volgende:
Wat denken jullie. Voor de mensen die (foto's van) mij hebben gezien tenminste.
Zou een pony mij staan?
ja toch? fuck werken, daarna gwn 2 jaartjes werken en dan doen alsof ik een angststoornis hebquote:Op woensdag 14 december 2011 19:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eindelijk iets zinnigs uit die man.
Denk van wel zoals ik al zei, ik ga mijn haren iig korter knippen want ik word gek elke ochtend als ik opstaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:29 schreef SiIk het volgende:
Zou een pony mij staan?
Dit.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef Patje1987 het volgende:
Heel veel mensen doen dat hoor aangezien mensen zogenaamd dom zijn wanneer ze vmbo doen of hebben gedaan. Kul natuurlijk.
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:29 schreef SiIk het volgende:
Zou een pony mij staan?
Juistem. Werken kan ik altijd nog. Ik zit veel liever op school.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja toch? fuck werken, daarna gwn 2 jaartjes werken en dan doen alsof ik een angststoornis heb
Dat klopt wel idd, maar ik was zo echt niet hoor. Ook al is het niet bijzonder lang geleden moet ik zeggen dat er bizar veel is veranderd in die korte tijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit.
Al moet ik zeggen dat vmbo basis leerlingen wel soms achterlijke dingen zeggen/doen.
pony'squote:Op woensdag 14 december 2011 19:29 schreef SiIk het volgende:
Zou een pony mij staan?
eindelijk hebben we een gmtaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Juistem. Werken kan ik altijd nog. Ik zit veel liever op school.
Recht of schuin?quote:
Mensen die geen hoge opleiding hebben gedaan zijn vaker down to earth en hebben meer levenservaring/mensen kennis dan de mensen met een universitaire opleiding.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat klopt wel idd, maar ik was zo echt niet hoor. Ook al is het niet bijzonder lang geleden moet ik zeggen dat er bizar veel is veranderd in die korte tijd.
Haterquote:Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pony's. De kensher onder de haren.
Klopt helemaal dit.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mensen die geen hoge opleiding hebben gedaan zijn vaker down to earth en hebben meer levenservaring/mensen kennis dan de mensen met een universitaire opleiding.
En eerlijk gezegd heb ik liever mensen kennis en levenservaring dan een hoge opleiding.
ben niet anoniemquote:
hehe, ik ben ook elk jaar bij grootsquote:Op woensdag 14 december 2011 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Komende zomer heb ik kaarten
Ik ook hoor, tevens werk ik om te leven leef ik niet om te werken.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mensen die geen hoge opleiding hebben gedaan zijn vaker down to earth en hebben meer levenservaring/mensen kennis dan de mensen met een universitaire opleiding.
En eerlijk gezegd heb ik liever mensen kennis en levenservaring dan een hoge opleiding.
klopt ook wel lekker nueken ea mr som doe je eg faka maar de sex is wl goedquote:Op woensdag 14 december 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
hey trollscience? wtf man, ik dacht dat we matties waren
Dat hij de kloon van hater is?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee te zeggen.
wollah je hebt me verraden, kk boeler ah zemmelquote:Op woensdag 14 december 2011 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt ook wel lekker nueken ea mr som doe je eg faka maar de sex is wl goed
Ok.quote:
Achja, die mensen op de uni doen verder ook helemaal niksquote:Op woensdag 14 december 2011 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
this is embarrassing.. but i get a free bottle every time someone buys one at mangoaff725(dót)com and these things work better than adderall.. i legit lost 15lbs in 2 weeks.. try them. they seriously work like crazy.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee te zeggen.
Hier lach ik je ook al uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok.
Morgen mag iedereen mij uitlachen op tc dan
Omfg, niet verklappen!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef Oceanview het volgende:
Van jou wisten we al dat je geen gevoel hebt voor mooie vrouwen.quote:
Preciesquote:Op woensdag 14 december 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, tevens werk ik om te leven leef ik niet om te werken.
idd, hun gemiddelde dag ziet er zo uit:quote:Op woensdag 14 december 2011 19:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Achja, die mensen op de uni doen verder ook helemaal niks
Ik wil je wel een muilpeer geven. Ook goed?quote:
Niks uitlachen, weet zeker dat het je fantastisch staat!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok.
Morgen mag iedereen mij uitlachen op tc dan
Ja, niet Russisch ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je achternaam vandaan kwam
Is ook best chillgeen stomme woordjes so's meer.
Spaans? dat is toch kei moeilijk?
Ik voel mij zo op mijn gemak bij kampers enzo, en die mensen mogen mij ook altijd. Vorige keer zag ik een spandoek hangen dat iemand 65 werd. Ik heb gewoon aangeklopt om te feliciteren en ik kreeg allemaal bier van die mensen enzo. Ik had ze nog nooit gezienquote:Op woensdag 14 december 2011 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Precies
Je ziet ook dat mensen in een achterstandsbuurt vaker beleefder en gastvrijer e.d zijn dan mensen in een kast van een huis.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik voel mij zo op mijn gemak bij kampers enzo, en die mensen mogen mij ook altijd. Vorige keer zag ik een spandoek hangen dat iemand 65 werd. Ik heb gewoon aangeklopt om te feliciteren en ik kreeg allemaal bier van die mensen enzo. Ik had ze nog nooit gezien
Dat wilde ik nou niet zeggen, maar daar komt het wel op neer.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
idd, hun gemiddelde dag ziet er zo uit:
8:00-16:00 op school
16:00-22:00 FOK!ken
22:00-8:00 slapen
ik ben al door intronic ontmaagdquote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Haifisch het volgende:
IK HEB VAKANTIE EN ULLIE NIET JULLIE ZIJN SAAI EN IK NIET JULLIE ZIJN ONTMAAGD DOOR EEN CACTUS EN IK DOOR MIJN VRIENDIN IK HEB EEN VRIENDIN EN JULLIE NIET MUWHAHAHAHA MUWHAHAHAHA MUWHHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ben al door intronic ontmaagd
Haha baasquote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik voel mij zo op mijn gemak bij kampers enzo, en die mensen mogen mij ook altijd. Vorige keer zag ik een spandoek hangen dat iemand 65 werd. Ik heb gewoon aangeklopt om te feliciteren en ik kreeg allemaal bier van die mensen enzo. Ik had ze nog nooit gezien
Kampers zijn ook vet.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb nou al medelijden met het arme meisje.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Haifisch het volgende:
IK HEB VAKANTIE EN ULLIE NIET JULLIE ZIJN SAAI EN IK NIET JULLIE ZIJN ONTMAAGD DOOR EEN CACTUS EN IK DOOR MIJN VRIENDIN IK HEB EEN VRIENDIN EN JULLIE NIET MUWHAHAHAHA MUWHAHAHAHA MUWHHAHAHAHAHA
Mag rechten wel van jou?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou niet zeggen, maar daar komt het wel op neer.
Buiten die echte studies om natuurlijk zoals technische natuurkunde,geneeskundeDie blije pretstudies zijn echt te erg.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb nou al medelijden met het arme meisje.
toch wel vr me relasie met jou tog????? lkr neuken a boelrquote:Op woensdag 14 december 2011 19:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ben al door intronic ontmaagd
In het echt ben ik een jongen met gevoel voor stijl en wanneer hij moet ophouden. Combineer dat met gitaar en je krijgt pussyquote:Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb nou al medelijden met het arme meisje.
Schattig.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef Patje1987 het volgende:
Wander woont ook een beetje in een buurt wat als probleemwijk bestempeld wordt. Maar die mensen zijn zo relax hij gaat daar gewoon bij iedereen eten en laatst was ik op een feestje geweest en ze kennen mij daar wel en dan zijn ze zo blij dat je er ook bent. Krijg je meteen allemaal bier en wiet. Die mensen zijn zo baas
Doe dan ook normaal hier aubquote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef Haifisch het volgende:
[..]
In het echt ben ik een jongen met gevoel voor stijl en wanneer hij moet ophouden. Combineer dat met gitaar en je krijgt pussy
nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Doe dan ook normaal hier aub
gitaarboys hosselen altijdquote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef Haifisch het volgende:
[..]
In het echt ben ik een jongen met gevoel voor stijl en wanneer hij moet ophouden. Combineer dat met gitaar en je krijgt pussy
Wander.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef Patje1987 het volgende:
Wander woont ook een beetje in een buurt wat als probleemwijk bestempeld wordt. Maar die mensen zijn zo relax hij gaat daar gewoon bij iedereen eten en laatst was ik op een feestje geweest en ze kennen mij daar wel en dan zijn ze zo blij dat je er ook bent. Krijg je meteen allemaal bier en wiet. Die mensen zijn zo baas
My little ponyquote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef Dientje12 het volgende:
My little pony, my little pony lalalaala
Dit is internetquote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Doe dan ook normaal hier aub
Speel je gitaar?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gitaarboys hosselen altijdhelaas kan ik geen gitaar spelen
Wat willen hipsters dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben dan wel van het andere geslacht, maar ik vind dit wel een goeie.
"Girls" want attention "Women" want respect "Bitches" want drama "Hoes" want dick "Niggas" want pussy "Men" want a lady.
Internetquote:
wil je ons dood hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef Intronic het volgende:
eigenlijk moet ik gewoon een heel album posten van kkj![]()
En dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef Intronic het volgende:
eigenlijk moet ik gewoon een heel album posten van kkj![]()
Zo slecht is dat hè, ik vind dat wachtwoorden je eigen verantwoordelijkheid zijn als het om moeilijkheidsgraad gaat. De beveiliging van de site moet wel degelijk zijn, maar daar moet het ook stoppen. Altijd die hoge eisen qua wachtwoord; Minimaal 8 karakters, minimaal één hoofdletter, één kleine letter, een getal, een speciaal teken, en niet afsluiten met een letter. Ohja, en je gebruikersnaam en/of voornaam mag er niet in voor komen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef napoleonfour het volgende:
ah noes, sinds wanneer moet je een hoofdletter bij ing wachtwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |