De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan toch Comic Sans en felle kleuren gebruiken.quote:Nu weer terug naar de geruchten: waarop zijn ze gebaseerd? Het gerucht gaat dat de onderzoekers echt iets belangrijks aan te kondigen hebben. De resultaten worden namelijk gepresenteerd door de belangrijkste wetenschappers. En dat is opvallend, omdat zij zich daar meestal niet met bezighouden.
Albert Heijn toch? Wat hebben ze gedaan?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, werken alles. Collega's zijn net kleuters.
Awh, waar zijn ze heen?
een beer met een kerstmutsquote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat was je vorige UI ook al weer?
Oja.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
een beer met een kerstmuts
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat was je vorige UI ook al weer?
Kan nog wel hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen wil ik hem niet meer gebruiken nu ik een andere ondertitel heb.
quote:
Maar ik wil het niet meer.quote:
Ja. Ik stond met twee jongens op één pad. Dat is sowieso al debiel, vroeger was het altijd gewoon alleen op een pad, veel chiller.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Albert Heijn toch? Wat hebben ze gedaan?
Duitsland
Doe anders bearforce1quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Maar ik wil het niet meer.Ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe UI, maar ben inspiratieloos.
Misschien club lichten ?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Maar ik wil het niet meer.Ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe UI, maar ben inspiratieloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |