De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan toch Comic Sans en felle kleuren gebruiken.quote:Nu weer terug naar de geruchten: waarop zijn ze gebaseerd? Het gerucht gaat dat de onderzoekers echt iets belangrijks aan te kondigen hebben. De resultaten worden namelijk gepresenteerd door de belangrijkste wetenschappers. En dat is opvallend, omdat zij zich daar meestal niet met bezighouden.
Albert Heijn toch? Wat hebben ze gedaan?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, werken alles. Collega's zijn net kleuters.
Awh, waar zijn ze heen?
een beer met een kerstmutsquote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat was je vorige UI ook al weer?
Oja.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
een beer met een kerstmuts
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat was je vorige UI ook al weer?
Kan nog wel hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen wil ik hem niet meer gebruiken nu ik een andere ondertitel heb.
quote:
Maar ik wil het niet meer.quote:
Ja. Ik stond met twee jongens op één pad. Dat is sowieso al debiel, vroeger was het altijd gewoon alleen op een pad, veel chiller.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Albert Heijn toch? Wat hebben ze gedaan?
Duitsland
Doe anders bearforce1quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Maar ik wil het niet meer.Ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe UI, maar ben inspiratieloos.
Misschien club lichten ?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Maar ik wil het niet meer.Ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe UI, maar ben inspiratieloos.
Tering, wat een stel kleuters.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja. Ik stond met twee jongens op één pad. Dat is sowieso al debiel, vroeger was het altijd gewoon alleen op een pad, veel chiller.
Er viel een flesje saus kapot op het pad ernaast en de jongens van dat pad zeiden dat een jongen van mijn pad het had gedaan, omdat hij de vulling te ver naar achter duwde. Toen echt een kwartier over en weer gezeik over wie het nou op ging ruimen, totdat zelfs klanten er doorheen gingen lopen. Toen ben ik echt boos geworden op ze en heb ik het zelf opgeruimd. Ze hebben de rest van de avond geen woord meer durven zeggen.
Wat doen ze in Duitsland dan? Waarom ben je niet mee?
Als ik met haar zou moeten werken, zou ik gaarne haar helpen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tering, wat een stel kleuters.
Ja, dat zei ik ook tegen ze. Hele avond braaf geweest verder. Helden.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tering, wat een stel kleuters.
Typisch jongensquote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja. Ik stond met twee jongens op één pad. Dat is sowieso al debiel, vroeger was het altijd gewoon alleen op een pad, veel chiller.
Er viel een flesje saus kapot op het pad ernaast en de jongens van dat pad zeiden dat een jongen van mijn pad het had gedaan, omdat hij de vulling te ver naar achter duwde. Toen echt een kwartier over en weer gezeik over wie het nou op ging ruimen, totdat zelfs klanten er doorheen gingen lopen. Toen ben ik echt boos geworden op ze en heb ik het zelf opgeruimd. Ze hebben de rest van de avond geen woord meer durven zeggen.
Wat doen ze in Duitsland dan? Waarom ben je niet mee?
Krijg ik nu een positieve note?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik even hardop om lachen
Lief.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik met haar zou moeten werken, zou ik gaarne haar helpen.
Ergens is dat nog sneuerquote:Op woensdag 14 december 2011 18:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook tegen ze. Hele avond braaf geweest verder. Helden.
Mwa, vind er niet veel aan. Ondertitel is trouwens ook maar tijdelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien club lichten ?aangezien je sig.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Typisch jongensveelste lui en dan maar een ander te schuld geven.
Weet ik nog niet, ik was nu zelf ff etenquote:
Oja dat heette ondertitelquote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mwa, vind er niet veel aan. Ondertitel is trouwens ook maar tijdelijk.
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb zelf ook teveel jaren in supermarkten gewerkt en ik ruimde mijn shit wel altijd meteen op.
Gelukkig generaliseer je nietquote:Op woensdag 14 december 2011 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jezus man.
Sportief dat je het zelf maar hebt opgeruimt.![]()
Voor uitwisseling van mensen die duits hebben.
Ik heb geen duitsgodzijdank.
Ja, begin er dan eens aanquote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mwa, vind er niet veel aan. Ondertitel is trouwens ook maar tijdelijk.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gelukkig generaliseer je niet.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Hmmhmm, thanks.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jezus man.
Sportief dat je het zelf maar hebt opgeruimt.![]()
Voor uitwisseling van mensen die duits hebben.
Ik heb geen duitsgodzijdank.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik was nu zelf ff eten
Duitsland is echt een tof land. Alleen al om het bier en de autobahnquote:Op woensdag 14 december 2011 18:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmmhmm, thanks.
Oh, jeetje. Duitsland, daar wil je echt naartoe hoor.
Ik ben half Duits en heb echt een hekel aan dat land.
Heb je Frans?
Wat emo.gif je mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |