De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Oerbeer, ik heb een plaatje toegevoegd in de spoiler trouwens
3,5 week.quote:
Zwaar goor.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Oerbeer, ik heb een plaatje toegevoegd in de spoiler trouwens
Hmm?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:59 schreef SiIk het volgende:
Oh Oerbeer, we hadden het nog over je vrijdag
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef Plastic_zak het volgende:
hey oerbeer, krijg ik een ban als ik je hoerbeer noem? :$ :$
Ze schonken Oerbier in het caféquote:
Geen idee. Niet geprobeertquote:Op woensdag 14 december 2011 17:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh![]()
Nog nooit gedronken. Volgens mij is het best ranzig.
Doe maar weer rebelsquote:Op woensdag 14 december 2011 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
Ik noem hem gewoon Oerbeer, omdat dat z'n naam is hier.
Misschien moet je niet zoveel FOK!ken en meer stage lopenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Om 16:59 erachter komen dat je nog iets moet afmaken terwijl je van plan was om om 17:00 naar huis te gaan, dat voelt kut.
Denk het ook jaquote:Op woensdag 14 december 2011 17:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zoveel FOK!ken en meer stage lopen
Er stond: " Lapo gemacht nu plassen "quote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er eerst stond, dit stond er al sinds ik hier ben.
shop.fok.nlquote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie linkt me even naar de FOKshop![]()
![]()
![]()
Klik gewoon op abonnementen boveninquote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
http://shop.fok.nlquote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
Lapo gemacht nu plassen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er eerst stond, dit stond er al sinds ik hier ben.
Oh, dan is dezen wel beter.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er stond: " Lapo gemacht nu plassen "
Hoerbeer, je bent niet erg integer, of heb je ook 5 notes weggehaald toen je die 5 erbij deedquote:Je hebt 11 notes gekregen van onze moderators.
Je hebt 10 notes gekregen van onze moderators.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoerbeer, je bent niet erg integer, of heb je ook 5 notes weggehaald toen je die 5 erbij deed
Duurt een paar uurtjes voordat de database een update krijgt.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoerbeer, je bent niet erg integer, of heb je ook 5 notes weggehaald toen je die 5 erbij deed
Je bent pas rebels vanaf 11 notesquote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt 10 notes gekregen van onze moderators.
Zie mij rebels zijn.
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:05 schreef Patje1987 het volgende:
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
Braaf jongentje.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:05 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:05 schreef Patje1987 het volgende:
Oh die komt vast wel, binnenkort.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent pas rebels vanaf 11 notes
Allebei van jou zekerquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Duurt een paar uurtjes voordat de database een update krijgt.
Hoe denk je dat ik anders aldoor aan bans kom.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je zo'n lief meisje was
U bent bekend met mij?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef Drommeldaris het volgende:
P_z heeft meer notes dan ons allemaal gezamenlijk
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Duurt een paar uurtjes voordat de database een update krijgt.
Gewoon Intronic napraten in het radiotopic toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik anders aldoor aan bans kom.
Nee. Helaas.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan mijn laatste note nog niet lezen en ik weet zeker dat die van Oerbeer is
Ik had er net 75 mooi getal om te stoppen maakt die hark er 76 van![]()
Ik post hier ook net een maandje. Maximaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wist eerder niet eens dat je hier poste
i see what u...quote:Op woensdag 14 december 2011 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon Intronic napraten in het radiotopic toch?
Kei lang weg deze schoonheid. Werd ze helemaal gek vanquote:Op woensdag 14 december 2011 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik post hier ook net een maandje. Maximaal.
Je hebt 67 notes gekregen van onze moderators.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
P_z heeft al minimaal 185 notes
Drommel is gewoon een keiharde ninja.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik kom nooit in het radiotopic?
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kei lang weg deze schoonheid. Werd ze helemaal gek van
dezequote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Furdinand het volgende:
mensen die nu geen dutje gaan doen
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Drommel is gewoon een keiharde ninja.
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Furdinand het volgende:
mensen die nu geen dutje gaan doen
Doe de snaren maar strak om je hals.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:11 schreef Haifisch het volgende:
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOLHALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOLHALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
HALLO IK BEN EEN VIOOL
Fixedquote:Op woensdag 14 december 2011 17:11 schreef Haifisch het volgende:
HALLO IK BEN EEN KLOOTVIOOL
HALLO IK BEN EEN GITAAR
Ik heb een keer in de kliko gelegen, ik raad het iedereen af.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had in mijn 1e week 9 en een ban, nu heeft elke MOD ineens lobi voor me
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb een keer in de kliko gelegen, ik raad het iedereen af.
Heb jij zijn noten bekeken?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Doe maar niet. Wat een vreselijke notes.
sowieso, mensen met notesquote:Op woensdag 14 december 2011 17:15 schreef aight1 het volgende:
sowieso mensen met meer dan 1 note per ~8000 posts
Zijn mijn noten vergelijkbaar met mijn posts? Dan wil ik ze liever niet bekijken. Wat een baggerquote:Op woensdag 14 december 2011 17:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Doe maar niet. Wat een vreselijke notes.
Lijkt me van niet inderdaad.quote:
Ohhquote:
Eigenlijk ben ik gewoon jaloersquote:
Was, nu niet meer.quote:
298quote:
Je hebt een nieuwe?quote:
ja en vraag mij af waaromquote:
Je valt onder geen van beide. Lijkt mij logisch.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vraag me af waarom ik nog geen topic heb in babes & hunks
Pertinent onwaarquote:Op woensdag 14 december 2011 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je valt onder geen van beide. Lijkt mij logisch.
Probeer het anders eens in Weer, Klimaat en Natuurrampenquote:
watquote:Op woensdag 14 december 2011 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog drie, dan moet je een nieuw deel openen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Probeer het anders eens in Weer, Klimaat en Natuurrampen
ohsooquote:
Misschien als ik weer klaarkomquote:Op woensdag 14 december 2011 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Probeer het anders eens in Weer, Klimaat en Natuurrampen
stevenmac300quote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
Snel, even stevenmac27 registreren.
jaquote:
Ik eet straks ook boerenkool.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet over 2 minuten boerenkool met 2 braadworsten eten![]()
Ciaobello![]()
quote:
je reed zeker 5 km te hard, dat soort mensen moeten ze echt opsluiten, zo gevaarlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
Godverdomme die kankerkinderen moeten eens uitkijken, net bijna 1 aangereden.
Gewoon een keer iemand aanrijden, doen ze het daarna nooit meer.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik jou zag zou ik 100km/h te hard rijden.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je reed zeker 5 km te hard, dat soort mensen moeten ze echt opsluiten, zo gevaarlijk
Nee kinderen steken over zonder te kijken, hij reed opeens de weg over.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je reed zeker 5 km te hard, dat soort mensen moeten ze echt opsluiten, zo gevaarlijk
reed?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee kinderen steken over zonder te kijken, hij reed opeens de weg over.
op een fiets?quote:
Sorry reet.quote:
Ja ik schrok me de pestpleuris.quote:
kut kinderenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik schrok me de pestpleuris.
Volgende keer rem ik niet en ga ik er nog even een paar keer overheen om zeker te zijn dat ie niet meer opstaat.quote:
je weet niet wat je zegt, je bent kk gestoordquote:Op woensdag 14 december 2011 17:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ik jou zag zou ik 100km/h te hard rijden.
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ik jou zag zou ik 100km/h te hard rijden.
hopen dat het plastic_zak is danquote:Op woensdag 14 december 2011 17:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgende keer rem ik niet en ga ik er nog even een paar keer overheen om zeker te zijn dat ie niet meer opstaat.
Doet me denken aan gta dan doe ik dat met plezier.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgende keer rem ik niet en ga ik er nog even een paar keer overheen om zeker te zijn dat ie niet meer opstaat.
tr gemachtquote:Op woensdag 14 december 2011 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hopen dat het plastic_zak is dan
Hem zouden ze in beton moeten storten en gebruiken als wegdek, dan kan iedereen eroverheen rijden.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hopen dat het plastic_zak is dan
Wel elke dag nog voeden zodat hij het meemaakt.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hem zouden ze in beton moeten storten en gebruiken als wegdek, dan kan iedereen eroverheen rijden.
alsof ze er iets mee doenquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hem zouden ze in beton moeten storten en gebruiken als wegdek, dan kan iedereen eroverheen rijden.
Ja jij moet ook uitkijken man. Je had mij bijna aangeredenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
Plastic_zak ookquote:Op woensdag 14 december 2011 17:53 schreef Oceanview het volgende:
De fiets en de voetganger behoren tot de zwakke groep.
En dan echt met alleen z'n gezicht nog zo boven het beton, dat die lekker platgereden kan worden. Heerlijk moet dat zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En jij wilt mod worden?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan echt met alleen z'n gezicht nog zo boven het beton, dat die lekker platgereden kan worden. Heerlijk moet dat zijn.
Och gut, kun je het niet aan? Moet ik je troosten nu je dit hebt gelezen? Kusje op je linker teelbal?quote:
Dus?quote:
En wat wil jij van je leven maken?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Och gut, kun je het niet aan? Moet ik je troosten nu je dit hebt gelezen? Kusje op je linker teelbal?
Jij loopt te huilen over een compleet onschuldige opmerking. Heb ik ergens gezegd dat ik hem dood wil hebben? Bedreig ik hem? Nee. Jij bent hier de persoon die loopt te huilen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]. Ik zeg alleen dat doodsbedreigingen je solicitatie kunnen beïnvloeden, hoef je niet gelijk te huilen
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij loopt te huilen over een compleet onschuldige opmerking. Heb ik ergens gezegd dat ik hem dood wil hebben? Bedreig ik hem? Nee. Jij bent hier de persoon die loopt te huilen.
waarom ga je erop inquote:Op woensdag 14 december 2011 17:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij loopt te huilen over een compleet onschuldige opmerking. Heb ik ergens gezegd dat ik hem dood wil hebben? Bedreig ik hem? Nee. Jij bent hier de persoon die loopt te huilen.
Je wist toch al wel genoeg.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Om zijn reactie daarop te zien, en nu weet ik genoeg.
ik weetquote:Op woensdag 14 december 2011 18:01 schreef Trollscience het volgende:
Mensen die niet weten dat ik een volslagen mongool ben.
Maar goed dat jij je 14e levensjaar hebt overgeslagenquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja, misschien was mijn verwachting weer te groot.
Gister al gezien. Geintje van CERN.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:12 schreef Rezania het volgende:
Higgs-presentatie CERN was in Comic-Sans
Wat is deze?
Beetje kinderachtig wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gister al gezien. Geintje van CERN.
Ban comic sans...quote:
Als ik dat lettertype gebruik dan word ik ontslagen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mensen die zich ook echt druk maken om een lettertype_!
Ik haat deze wereld echt
Amenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:22 schreef Myraela het volgende:
Zodra je de leeftijd van 11 bent gepasseerd mag je dat gewoon niet meer gebruiken.
Ik krijg punten aftrek als ik geen professionele lay-out heb bij een presentatie en dan komen aanzetten met hun Comic Sans en felle kleuren. Ik kan de grap er wel van in zien, maar het is wel een beetje kinderachtig.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ban comic sans...
Ik haat deze wereld echt
Kijk jij zit in dezelfde branche jij snapt het. Ik kan het gewoon echt niet maken dat lettertype te gebruiken.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:22 schreef Myraela het volgende:
Zodra je de leeftijd van 11 bent gepasseerd mag je dat gewoon niet meer gebruiken.
Hoe zou jij zelfmoord plegen?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ban comic sans...
Ik haat deze wereld echt
Pas op dat je niet stikt.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:24 schreef Dientje12 het volgende:
Niemand weet niemand weet dat ik chocolade koekjes eet
Ik zie ook niet meer in hoe mensen het mooi kunnen vinden. Ik had serieus medestudenten die met een soort word-art logo aankwamen gevuld met een regenbogen patroon, het kan gewoon echt niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk jij zit in dezelfde branche jij snapt het. Ik kan het gewoon echt niet maken dat lettertype te gebruiken.
ze niet rectaal inbrengenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er laatst ook achter dat je gewoon moet kauwen
Haha idd ik heb dat wel eens gedaan voor de gein en stiekem nog wel iets goeds gemaakt.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie ook niet meer in hoe mensen het mooi kunnen vinden. Ik had serieus medestudenten die met een soort word-art logo aankwamen gevuld met een regenbogen patroon, het kan gewoon echt niet.
Awh.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
SVREZ
PATJE
MYR
OERBEER
COBAN
DIENTJE12
DROMMEL
TROLL
BEACH
SILK
STEVEN
BBQ
P_Z
OV
EZE
[ afbeelding ]
lemme hug you
Binnenkort tochquote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
SVREZ
PATJE
MYR
OERBEER
COBAN
DIENTJE12
DROMMEL
TROLL
BEACH
SILK
STEVEN
BBQ
P_Z
OV
EZE
[ afbeelding ]
lemme hug you
vooruitquote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
SVREZ
PATJE
MYR
OERBEER
COBAN
DIENTJE12
DROMMEL
TROLL
BEACH
SILK
STEVEN
BBQ
P_Z
OV
EZE
[ afbeelding ]
lemme hug you
Bijvoorbeeld.quote:
en ik dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
SVREZ
PATJE
MYR
OERBEER
COBAN
DIENTJE12
DROMMEL
TROLL
BEACH
SILK
STEVEN
BBQ
P_Z
OV
EZE
[ afbeelding ]
lemme hug you
Ik word genoemdquote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
SVREZ
PATJE
MYR
OERBEER
COBAN
DIENTJE12
DROMMEL
TROLL
BEACH
SILK
STEVEN
BBQ
P_Z
OV
EZE
[ afbeelding ]
lemme hug you
Oh godver, je bent weer terug. Hopelijk krijg je weer snel een ban. Rot nou maar weer op.quote:
Hier krijg ik een brok van in mijn keel.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik word genoemd
Krijg er een brok van in me keel
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hier krijg ik een brok van in mijn keel.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
SVREZ
PATJE
MYR
OERBEER
COBAN
DIENTJE12
DROMMEL
TROLL
BEACH
SILK
STEVEN
BBQ
P_Z
OV
EZE
[ afbeelding ]
lemme hug you
Alsnog beterschapquote:Op woensdag 14 december 2011 18:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
3 dagen ziek geweest, maar voel me weer een beetje opgeknapt
Houdoe.quote:
Zelfs?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:35 schreef SiIk het volgende:
Je zal maar zelfs hier uitgekotst worden
Dan kun je inderdaad beter een stuk glas in je polsen rammen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:35 schreef SiIk het volgende:
Natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter een stuk glas in je polsen rammen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach, ze doet het er gewoon om.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:35 schreef SiIk het volgende:
Niet opnemenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:39 schreef Beach het volgende:
Ik word al 4 dagen meer dan tien keer per dag gebeld door een onbekend nr en ik word er helemaal gek van
Laat Patjen voor je koken.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:39 schreef SiIk het volgende:
Zal ik gaan koken, of kerstkransjes eten?
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat wel..quote:Op woensdag 14 december 2011 18:40 schreef Beach het volgende:
Nee doe ik ook niet maar het blijft irritant.
[..]
Goed ideequote:
Ik kan goed koken ja.quote:
klopt jij niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gehaat
Ik ben geen hater
geen spiegel thuis?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zie hier geen nerdjes anders.
Wat eten we?quote:
Waarschijnlijk gewoon een verkoper.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:39 schreef Beach het volgende:
Ik word al 4 dagen meer dan tien keer per dag gebeld door een onbekend nr en ik word er helemaal gek van
Gewoon negeren, zij is zo'n type dat zichzelf omhoog neukt.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Mijn karakter is nog liever dan mijn foto'squote:Op woensdag 14 december 2011 18:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bietsjjj.
Ik ontdekte net je foto in US, lievv.
Laatst echt een geniale kutgrapje voor dit soort gesprekken gehoord op school. Ben em alleen vergetenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een verkoper.Opnemen en een heel lulverhaal over privacy en het recht daarop vertellen.
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga even mijn nick eer aan doen, tot zo.
Yo,quote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga even mijn nick eer aan doen, tot zo.
Dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn karakter is nog liever dan mijn foto's
ik zal de discussie maar verlaten omdat ik toch ga winnen en jullie gaan altijd huilenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Ik ben dr gewoon aan het terugtrollen, kijken wie het het langste kan uithouden.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon negeren, zij is zo'n type dat zichzelf omhoog neukt.
Nou, toch niet anders zou je niet reageren.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik zal de discussie maar verlaten omdat ik toch ga winnen en jullie gaan altijd huilen
Mja, werken alles. Collega's zijn net kleuters.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat was er mis?
Ging welzowat de hele dag alleen, al mijn vriendinnetjes zijn weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |