De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Oerbeer, ik heb een plaatje toegevoegd in de spoiler trouwens
3,5 week.quote:
Zwaar goor.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Oerbeer, ik heb een plaatje toegevoegd in de spoiler trouwens
Hmm?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:59 schreef SiIk het volgende:
Oh Oerbeer, we hadden het nog over je vrijdag
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef Plastic_zak het volgende:
hey oerbeer, krijg ik een ban als ik je hoerbeer noem? :$ :$
Ze schonken Oerbier in het caféquote:
Geen idee. Niet geprobeertquote:Op woensdag 14 december 2011 17:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh![]()
Nog nooit gedronken. Volgens mij is het best ranzig.
Doe maar weer rebelsquote:Op woensdag 14 december 2011 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
Ik noem hem gewoon Oerbeer, omdat dat z'n naam is hier.
Misschien moet je niet zoveel FOK!ken en meer stage lopenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Om 16:59 erachter komen dat je nog iets moet afmaken terwijl je van plan was om om 17:00 naar huis te gaan, dat voelt kut.
Denk het ook jaquote:Op woensdag 14 december 2011 17:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zoveel FOK!ken en meer stage lopen
Er stond: " Lapo gemacht nu plassen "quote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er eerst stond, dit stond er al sinds ik hier ben.
shop.fok.nlquote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie linkt me even naar de FOKshop![]()
![]()
![]()
Klik gewoon op abonnementen boveninquote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
http://shop.fok.nlquote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
Lapo gemacht nu plassen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er eerst stond, dit stond er al sinds ik hier ben.
Oh, dan is dezen wel beter.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er stond: " Lapo gemacht nu plassen "
Hoerbeer, je bent niet erg integer, of heb je ook 5 notes weggehaald toen je die 5 erbij deedquote:Je hebt 11 notes gekregen van onze moderators.
Je hebt 10 notes gekregen van onze moderators.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoerbeer, je bent niet erg integer, of heb je ook 5 notes weggehaald toen je die 5 erbij deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |