abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:16:38 #211
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106437992
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:14 schreef MissionPhailed het volgende:
Enkele uren geleden 2 sollicitaties verstuurd, inmiddels één sollicitatie afgewezen met als reden dat er al andere kandidaten zijn die beter in het bedrijfsprofiel passen. Buiten die twee sollicitaties zijn er nog 'n paar andere sollicitaties gaande + contacten met verschillende detacheer- en uitzendbureau's.
lekker snelle afwijzing :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:19:55 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106438123
Update hier! Het lijkt erop dat ik een fulltime baan heb :o :D Eerste en tweede gesprek gehad, wat heen en weer gemaild over arbeidsvoorwaarden en nu denk ik maar een afspraak maken om te tekenen! :o :D Geen studiegerelateerde baan, maar wel een baan waar veel te leren valt en het klinkt allemaal best wel leuk!

Kon ook geen betere timing zijn, want kreeg mail van mijn uitzendwerk dat het project op zijn einde loopt _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Weet je in ieder geval wel snel waar je aan toe bent :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_106438247
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 01:24 schreef skinflint het volgende:

[..]

Bij mij precies hetzelfde verhaal. Ik heb altijd snel ander werk kunnen vinden. Alleen deze keer is het een andere zaak, lijkt het wel.

Hoe dat nou komt? Geen idee. Zijn werkgevers kieskeuriger geworden? Zijn er minder banen beschikbaar? Ben ik ondertussen al te oud bevonden om te rekenen op een fatsoenlijke baan? Ben ik tegen wil en dank een jobhopper geworden vanwege de vele korte baantjes de laatste twee jaar? God mag het weten...

Maar ik weet wel dat ik al vijf maanden met gebakken peren zit, dat de muren zo onderhand op me af komen en dat ik eind van de maand ook nog eens bijstand aan moet gaan vragen, want voor simpele baantjes kom ik ook niet in aan-merking. Zucht.
Hmm, ik word juist veel vaker uitgenodigd dan in mijn vorige werkzoek-periode. Komt waarschijnlijk omdat ik deze keer zowel ervaring (inc een succesvol afgerond project) bij een gerenommeerd bedrijf als een wetenschappelijke publicatie op mijn CV kan zetten.

Tsja en verder blijft het natuurlijk goochelen, positief draaien is op een brief inmiddels al mijn tweede natuur, nu nog het gesprek.
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:03:26 #214
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_106439803
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Heb nog even nagekeken: sollicitatie werd verzonden om 12:19, afwijzing kwam binnen om 13:39 ... !
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:26:51 #215
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_106440585
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:03 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Heb nog even nagekeken: sollicitatie werd verzonden om 12:19, afwijzing kwam binnen om 13:39 ... !
:D :@ Sorry, maar ik moest toch wel een klein lachje onderdrukken! :@ :D

Morgen ga ik ff langs het uitzendbureau, mijn VOG inleveren. Hopelijk dan snel aan de slag.
pi_106440646
quote:

[..]

Da's iig iets, ik heb er nog een lopen van bijna 2 weken geleden. En vorige week had ik simpelweg geen tijd om het na te bellen.
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:36:35 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106440904
quote:

[..]

Toch vind ik ergens dat meer bedrijven dat zouden moeten doen :Y Als er dan iets is waarvan je zoiets hebt van, 'dit wordt hem sowieso niet', gewoon meteen duidelijkheid geven. Dan laat je in ieder geval iemand minder in het ongewisse :P En ik denk dat bedrijven dat best vaak hebben, als ik kijk naar mijn eigen afwijzingen enzo :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:54:13 #218
47102 Elvi
miemkwien
pi_106441655
Ik word steeds afgewezen omdat ze mn cv niet eens lezen... " er hebben meer dan 300 mensen op deze functie gereageerd en helaas hebben we snel een selectie moeten maken van de top 10 kandidaten" . Tsja dan kies je toch sneller iemand met een WO opleiding en/of 5 jaar ervaring :')
pi_106446551
Net ook weer een gesprek gehad van niks. 'Sorry, maar we hebben op dit moment geen vacatures. Maar hou gewoon de site in de gaten en neem contact op wanneer je wat ziet!' De intercedente wist niet eens om welke vacature het ging waar ik in eerste instantie op ben uitgenodigd! Als werkzoekende wordt er zo ontzettend met je gesold... Ze laten je rustig naar hun vestiging komen om dan te melden dat de vacature al vergeven is of dat ze niks voor je hebben. Dit tripje was in ieder geval zonde van mijn benzine.
pi_106448213
Kreeg zojuist via een oud-klasgenoot een berichtje op Facebook ( :') ) dat hij wel iets wist voor me, dus hopelijk is dat wat.. Ik ben benieuwd in ieder geval. Verder geen nieuws, zometeen Monsterboard maar weer eens afstruinen..
pi_106448602
Het aanbod op Monsterboard is ook flink geslonken de laatste jaren.

Ik kan me nog heugen dat ik rond 2005 op zoek was naar een leuke baan en dat ik pagina's vol met banen in mijn werkrichting kreeg voorgeschoteld. Gisteren heb ik mijn cv ververst en gelijk even gezocht en nu kreeg ik slechts een halve pagina waarvan de meeste vacatures al ouder waren dan twee weken.

Ik zie die reclame van Jobbird veel voorbij komen op de tv. Ik ga daar eens een kijkje nemen. Monsterboard ligt geloof ik op sterven.
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:31:39 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106448735
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:27 schreef skinflint het volgende:

Ik kan me nog heugen dat ik rond 2005 op zoek was naar een leuke baan en dat ik pagina's vol met banen in mijn werkrichting kreeg voorgeschoteld. Gisteren heb ik mijn cv ververst en gelijk even gezocht en nu kreeg ik slechts een halve pagina waarvan de meeste vacatures al ouder waren dan twee weken.

Ik zie die reclame van Jobbird veel voorbij komen op de tv. Ik ga daar eens een kijkje nemen. Monsterboard ligt geloof ik op sterven.
monsterboard wordt ieder jaar achterlijker met zoeken, duizenden klipklapjes die voor jou proberen te bepalen waar jij op zoekt en dat zo ontzettend lomp doen dat je helemaal niet krijgt wat je zoekt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_106450437
hmm slecht en goed nieuws van een potentiële werkgever; voor QA had ik "net onvoldoende ervaring". Dus gooien we het nu op een productiefunctie om dat laatste stukje ervaring ook nog even op te kunnen doen.
pi_106451192
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:27 schreef skinflint het volgende:

Op Monsterboard krijg ik alleen maar vermoeiende recruiters die me willen detacheren naar kutbanen :r
pi_106470036
Verdomme ik wil al een tijdlang op bepaalde plaatsen solliciteren, komt er maar niet van en ik word lui.

Meestal wil ik dat 3 uur 's nachts doen maar ik moet vroeg op :r
pi_106471833
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 02:19 schreef Verwerker het volgende:
Verdomme ik wil al een tijdlang op bepaalde plaatsen solliciteren, komt er maar niet van en ik word lui.

Meestal wil ik dat 3 uur 's nachts doen maar ik moet vroeg op :r
Je sollicitatie (als je het per mail doet dan) om 3 uur 's nachts versturen, maakt ook een wat aparte indruk :P
pi_106472755
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 07:27 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Je sollicitatie (als je het per mail doet dan) om 3 uur 's nachts versturen, maakt ook een wat aparte indruk :P
Maar de motivatie spat er dan wel van af! ;)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_106473862
Net een open sollicitatie de deur uit gedaan, fingers crossed! :)

Aan de ene kant niet m'n droomorganisatie ofzo, maar ik vermoed dat er wel redelijk wat doorgroeimogelijkheden zijn. Plus het is echt letterlijk 2 straten van m'n huis :P

Maar ik ga er vanuit dat het sowieso volgende week zal worden voordat ik wat hoor, dus nu eerst lekker weekend houden!
Smile, tomorrow will be worse...
pi_106474346
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 07:27 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Als ze in ploegendienst werken zien ze het niet eens. Vooral niet als ze ook 's nachts werken.

Ik stuur ook wel s mails op rare tijdstippen, puur en alleen omdat dat ivm m'n shift beter uitkomt. Niemand die er ooit wat van zei.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:24:48 #230
318361 Bienelientjee
pi_106475789
VOG ingeleverd. Hij gaat een kopie ergens heenzenden en dan zou ik eigenlijk vanaf volgende week al uitgezonden kunnen worden! :o Ben benieuwd!

Edit: Ik moet vanmiddag weer terug naar het uitzendbureau. Ik ga ff met hem om de tafel zitten. Nu emailt hij mij naderhand dat ze ook het kassabonnetje van het VOG wilde hebben. Dat is nu al de 3e keer dat hij mij "naait".

(Eerst beloven dat hij het aanvraagformulier op een bepaalde maandag stuurt. Anderhalve week later ben ik het zelf maar gaan halen. Toen had ie een verkeerd vakje aangekruist op dat formulier en mocht ik weer terug om een nieuwe te halen. En nu zegt ie achteraf ook het bonnetje nog te willen hebben.)

Dus ff MAN UP BIENTJE, en ik ga er wat van zeggen. Begint mij intern enigzins te irriteren nu. En dat moet niet te lang door woekeren! (Ken mezelf, dan laat ik het er niet uit!)

Edit, Edit: Ben langsgeweest en heb het hem gewoon rechtstreeks verteld. Vanuit de "ik" boodschap natuurlijk! :D Tjah. Het moet gewoon niet nog vaker gebeuren, want dat voelt voor mij gewoon heel vervelend. Dat heb ik hem ff schoontjes verteld (met opsomming van de 3 punten die nu fout zijn gegaan!) Hij heeft sorry gezegd en dat we met een schone lei kunnen beginnen.

Ben benieuwd!

[ Bericht 36% gewijzigd door Bienelientjee op 06-01-2012 13:08:18 ]
pi_106492405
*O* maandag gesprek bij Media Markt, voor verkoper witgoed.
Helaas zie ik nu ook dat ze allemaal nieuwe vacatures hebben open staan, waaronder een die mij veel meer aanspreekt :')
pi_106509888
Pfff, weer bij twee leuke banen afgewezen waarbij een ander de voorkeur geniet op basis van werkervaring en/of genoten opleiding. Ik begin de moed een beetje te verliezen dat ik snel een baan op niveau zal vinden en genoodzaakt ben om fabriekswerk of ander laag geschoolde arbeid aan te nemen. Kutwerkgevers met hun achterlijke eisen.
pi_106514472
Pfff ben net terug van mijn nieuwe baan als Horeca Medewerker.

Nou ik kan wel merken dat ik echt klaar ben met de Horeca, telkens weer dat laat thuis komen en dan nog eten.
Ik moest werk hebben en daardoor heb ik toch nog maar even gesolliciteerd naar een Horecabaan, maar ik vind dit echt niks meer.
Ik ga waarschijnlijk maandag toch weer naar iets anders opzoek, en dan gewoon een baan voor in de ochtend en middag.

Je kan toch zien als je er een paar maanden uit bent dat je niks meer met de Horeca wilt. Dat heb ik dan tenminste. Ik wil gewoon een normaal ritme en op normale tijdstippen eten etc, en dat gaat helaas niet lukken met de Horeca.

Alleen het is jammer dat het gewoon zo moeilijk is om ander werk te vinden als je alleen maar Horeca papieren hebt.
pi_106592505
We gaan er weer tegenaan vandaag! :)
  maandag 9 januari 2012 @ 09:49:57 #235
318361 Bienelientjee
pi_106593274
Jammer dat ik al een afspraak had staan voor vandaag. Werd net gebeld en had uitgezonden kunnen worden..... :{ Wel meteen gezegd dat ik de rest van de week vrij ben! :D
pi_106596864
CV een update gegeven en vijf sollicitaties gedaan vanochtend. Nu effe een uurtje pauze en dan weer verder kijken.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:14:24 #237
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_106598497
Site van werk.nl godnondeju niet bereikbaar -O-
  maandag 9 januari 2012 @ 13:20:28 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106598692
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Jammer dat ik al een afspraak had staan voor vandaag. Werd net gebeld en had uitgezonden kunnen worden..... :{ Wel meteen gezegd dat ik de rest van de week vrij ben! :D
Had je al een afspraak voor werk staan?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 januari 2012 @ 13:25:15 #239
318361 Bienelientjee
pi_106598847
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Had je al een afspraak voor werk staan?
Niet voor werk. Had een afspraak voor mijn vrijwilligerswerk staan. En ik zou mijn dag verder nog besteden aan het afronden van de voortgangsverslagen van een aantal kids! :P Als ik had geweten dat ik vandaag gebeld had geworden voor werk, had ik die wel verzet! :9
pi_106600032
Jeej, heb in ieder geval aan het eind van de week een 2de sol gesprek. En wel weer een afwijzing binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')