VOG ingeleverd. Hij gaat een kopie ergens heenzenden en dan zou ik eigenlijk vanaf volgende week al uitgezonden kunnen worden!

Ben benieuwd!
Edit: Ik moet vanmiddag weer terug naar het uitzendbureau. Ik ga ff met hem om de tafel zitten. Nu emailt hij mij naderhand dat ze ook het kassabonnetje van het VOG wilde hebben. Dat is nu al de 3e keer dat hij mij "naait".
(Eerst beloven dat hij het aanvraagformulier op een bepaalde maandag stuurt. Anderhalve week later ben ik het zelf maar gaan halen. Toen had ie een verkeerd vakje aangekruist op dat formulier en mocht ik weer terug om een nieuwe te halen. En nu zegt ie achteraf ook het bonnetje nog te willen hebben.)
Dus ff MAN UP BIENTJE, en ik ga er wat van zeggen. Begint mij intern enigzins te irriteren nu. En dat moet niet te lang door woekeren! (Ken mezelf, dan laat ik het er niet uit!)
Edit, Edit: Ben langsgeweest en heb het hem gewoon rechtstreeks verteld. Vanuit de "ik" boodschap natuurlijk!

Tjah. Het moet gewoon niet nog vaker gebeuren, want dat voelt voor mij gewoon heel vervelend. Dat heb ik hem ff schoontjes verteld (met opsomming van de 3 punten die nu fout zijn gegaan!) Hij heeft sorry gezegd en dat we met een schone lei kunnen beginnen.
Ben benieuwd!
[ Bericht 36% gewijzigd door Bienelientjee op 06-01-2012 13:08:18 ]