abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106471833
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 02:19 schreef Verwerker het volgende:
Verdomme ik wil al een tijdlang op bepaalde plaatsen solliciteren, komt er maar niet van en ik word lui.

Meestal wil ik dat 3 uur 's nachts doen maar ik moet vroeg op :r
Je sollicitatie (als je het per mail doet dan) om 3 uur 's nachts versturen, maakt ook een wat aparte indruk :P
pi_106472755
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 07:27 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Je sollicitatie (als je het per mail doet dan) om 3 uur 's nachts versturen, maakt ook een wat aparte indruk :P
Maar de motivatie spat er dan wel van af! ;)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_106473862
Net een open sollicitatie de deur uit gedaan, fingers crossed! :)

Aan de ene kant niet m'n droomorganisatie ofzo, maar ik vermoed dat er wel redelijk wat doorgroeimogelijkheden zijn. Plus het is echt letterlijk 2 straten van m'n huis :P

Maar ik ga er vanuit dat het sowieso volgende week zal worden voordat ik wat hoor, dus nu eerst lekker weekend houden!
pi_106474346
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 07:27 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Als ze in ploegendienst werken zien ze het niet eens. Vooral niet als ze ook 's nachts werken.

Ik stuur ook wel s mails op rare tijdstippen, puur en alleen omdat dat ivm m'n shift beter uitkomt. Niemand die er ooit wat van zei.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:24:48 #230
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_106475789
VOG ingeleverd. Hij gaat een kopie ergens heenzenden en dan zou ik eigenlijk vanaf volgende week al uitgezonden kunnen worden! :o Ben benieuwd!

Edit: Ik moet vanmiddag weer terug naar het uitzendbureau. Ik ga ff met hem om de tafel zitten. Nu emailt hij mij naderhand dat ze ook het kassabonnetje van het VOG wilde hebben. Dat is nu al de 3e keer dat hij mij "naait".

(Eerst beloven dat hij het aanvraagformulier op een bepaalde maandag stuurt. Anderhalve week later ben ik het zelf maar gaan halen. Toen had ie een verkeerd vakje aangekruist op dat formulier en mocht ik weer terug om een nieuwe te halen. En nu zegt ie achteraf ook het bonnetje nog te willen hebben.)

Dus ff MAN UP BIENTJE, en ik ga er wat van zeggen. Begint mij intern enigzins te irriteren nu. En dat moet niet te lang door woekeren! (Ken mezelf, dan laat ik het er niet uit!)

Edit, Edit: Ben langsgeweest en heb het hem gewoon rechtstreeks verteld. Vanuit de "ik" boodschap natuurlijk! :D Tjah. Het moet gewoon niet nog vaker gebeuren, want dat voelt voor mij gewoon heel vervelend. Dat heb ik hem ff schoontjes verteld (met opsomming van de 3 punten die nu fout zijn gegaan!) Hij heeft sorry gezegd en dat we met een schone lei kunnen beginnen.

Ben benieuwd!

[ Bericht 36% gewijzigd door Bienelientjee op 06-01-2012 13:08:18 ]
pi_106492405
*O* maandag gesprek bij Media Markt, voor verkoper witgoed.
Helaas zie ik nu ook dat ze allemaal nieuwe vacatures hebben open staan, waaronder een die mij veel meer aanspreekt :')
pi_106509888
Pfff, weer bij twee leuke banen afgewezen waarbij een ander de voorkeur geniet op basis van werkervaring en/of genoten opleiding. Ik begin de moed een beetje te verliezen dat ik snel een baan op niveau zal vinden en genoodzaakt ben om fabriekswerk of ander laag geschoolde arbeid aan te nemen. Kutwerkgevers met hun achterlijke eisen.
pi_106514472
Pfff ben net terug van mijn nieuwe baan als Horeca Medewerker.

Nou ik kan wel merken dat ik echt klaar ben met de Horeca, telkens weer dat laat thuis komen en dan nog eten.
Ik moest werk hebben en daardoor heb ik toch nog maar even gesolliciteerd naar een Horecabaan, maar ik vind dit echt niks meer.
Ik ga waarschijnlijk maandag toch weer naar iets anders opzoek, en dan gewoon een baan voor in de ochtend en middag.

Je kan toch zien als je er een paar maanden uit bent dat je niks meer met de Horeca wilt. Dat heb ik dan tenminste. Ik wil gewoon een normaal ritme en op normale tijdstippen eten etc, en dat gaat helaas niet lukken met de Horeca.

Alleen het is jammer dat het gewoon zo moeilijk is om ander werk te vinden als je alleen maar Horeca papieren hebt.
pi_106592505
We gaan er weer tegenaan vandaag! :)
  maandag 9 januari 2012 @ 09:49:57 #235
318361 Bienelientjee
pi_106593274
Jammer dat ik al een afspraak had staan voor vandaag. Werd net gebeld en had uitgezonden kunnen worden..... :{ Wel meteen gezegd dat ik de rest van de week vrij ben! :D
pi_106596864
CV een update gegeven en vijf sollicitaties gedaan vanochtend. Nu effe een uurtje pauze en dan weer verder kijken.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:14:24 #237
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_106598497
Site van werk.nl godnondeju niet bereikbaar -O-
  maandag 9 januari 2012 @ 13:20:28 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106598692
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Jammer dat ik al een afspraak had staan voor vandaag. Werd net gebeld en had uitgezonden kunnen worden..... :{ Wel meteen gezegd dat ik de rest van de week vrij ben! :D
Had je al een afspraak voor werk staan?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 januari 2012 @ 13:25:15 #239
318361 Bienelientjee
pi_106598847
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Had je al een afspraak voor werk staan?
Niet voor werk. Had een afspraak voor mijn vrijwilligerswerk staan. En ik zou mijn dag verder nog besteden aan het afronden van de voortgangsverslagen van een aantal kids! :P Als ik had geweten dat ik vandaag gebeld had geworden voor werk, had ik die wel verzet! :9
pi_106600032
Jeej, heb in ieder geval aan het eind van de week een 2de sol gesprek. En wel weer een afwijzing binnen.
pi_106600314
Net terug van sollicitatiegesprek. Hopelijk wordt ik aangenomen. Ging wel goed, maar niet echt zoals ik wilde, maar hij vond het erg leuk dat ik teken/film en creatief ben :)
pi_106600535
Weet iemand welke vragen je het beste kan stellen in een 2de sol gesprek? Het is in ieder geval weer met dezelfde 2 personen
pi_106600809
Open sollicitatie is niks geworden. Ze hebben "geen vacature die aansluit op mijn kennis, opleiding en ervaring".

Nee, als er echt een vacature geweest was, had ik daar wel direct op gesolliciteerd :{
Maar goed, wie weet komt er binnenkort wel wat, dan hebben ze m'n naam alvast een keer voorbij zien komen!
  maandag 9 januari 2012 @ 14:33:37 #244
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106600936
Ik wacht nog even op uitsluitsel van een sollicitatie. Verder moet ik woensdag bij mijn werkcoach komen en heb ik mail gehad van mijn UWV mevrouw dat mijn uitkering op 16 januari uitbetaald wordt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_106602232
Vanochtend gesolliciteerd op een vacature, zou 'zo' teruggebeld worden. Net eens even gebeld, gesprekje gehad over mijn cv, die ik op aanraden van mijn werkcoach geupdate heb. Vraagt dat mens heel brutaal waarom ik een werkcoach heb. Nou eh, als je in de WW zit dan krijg je verplicht een werkcoach die je af en toe lastig valt en waarbij je af en toe moet komen opdagen voor weer een zinloos gesprek? Hopelijk is deze tante niet bevooroordeeld jegens mensen die in de WW zitten, maar zo'n gevoel kreeg ik eigenlijk wel een beetje... Ik weet morgen in ieder geval meer.

Voor mijn gevoel heb ik toch goed mijn best gedaan vandaag. Morgenochtend weer een dag! :)

[ Bericht 3% gewijzigd door skinflint op 09-01-2012 15:18:43 ]
pi_106603948
Net 4 uur getreind voor een gesprek van een half uur. Hopelijk was het het waard.
pi_106604248
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:02 schreef Schuifpui het volgende:
Net 4 uur getreind voor een gesprek van een half uur. Hopelijk was het het waard.
Ik moet morgen een uur heen en terug, met waarschijnlijk file wanneer ik terug rij. Ik ben benieuwd. Mijn nieuwe c.v. werkt trouwens een stuk beter dan het oude op Monsterboard. Ik ben vandaag al 3x gebeld! Hopelijk gaat dit zo door!

Edit: maak dat 5x, woei! Woensdag kennismakingsgesprek bij een leuke functie. Enige probleem is dat ik een testje moet doen. Zinnetjes vertalen in het Duits en Engels. Engels no problemo, maar Duits... Weet het niet hoor. Ik versta die Duitsers wel en schrijven moet ook lukken, maar vertalen/spreken..? :P

[ Bericht 2% gewijzigd door skinflint op 09-01-2012 16:37:33 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 16:57:23 #248
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_106606052
* manda-rijn meldt haar hier ook maar eens :{

Ik ben gediplomeerd sinds december 2009 en sindsdien solliciteer ik mij suf. Ondertussen heb ik in 1 jaar tijd 70 (!) sollicitatieafwijzingen verzamelt, en heb ik 2x een lullig oproepcontractje aan over gehouden.

Het probleem bij mij is;
A; ik ben chronisch ziek, en moet het altijd aangeven bij sollicitatiegesprekken (Ze mogen mij er niet op afwijzen, maar doen het toch, met een andere smoes. Zou ik overigens ook hebben gedaan, mocht ik werkgever zijn)
B; helaas ben ik niet de enige werkzoekende in mijn functie. Gemiddeld solliciteren er 80 mensen op een vacature.

Houden jullie altijd hoop om nog een keer een baan te krijgen?
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_106607131
Alles beter dan een uitkering. Kun je niet gewoon wat simpels of parttime gaan doen via een uitzendbureau of een W&S bureau? Het lijkt me dat ze bij lager geschoolde banen niet zo'n strenge selectieprocedure hebben? Toch?? Bij een te groot gat in je cv word je ook sneller afgewezen. Ik neem aan dat je wel solliciteert op banen buiten je opleiding?
  maandag 9 januari 2012 @ 17:40:58 #250
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_106607667
morgenochtend heb ik voor het eerst sinds maanden weer een sollicitatiegesprek!! *O*

woensdag sollicitatiegesprek bij de PostNL. Het betaalt niet veel, maar het is iets. Ik krijg begin februari nog 1 keer geld van het UWV...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')