SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
Topicreeks: Fernandes.
hohoquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb wel moeite met Gordon. Kan hem zo moeilijk serieus nemen. En dat terwijl hij zo graag serieus genomen wil worden. hoho
Maar dat LA the Voices nu, what the f
Da's fucked up, sterkte.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
![]()
.
Mijn opa is ziek en is wsl. niet in staat om mee te gaan naar de Molukken.
![]()
.
Kut, hoe oud is hij nu?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
![]()
.
![]()
.
78 dacht ik.quote:
Jammer man. Hoop dat ie er weer bovenop komt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
![]()
.
![]()
.
Dat kut, zonde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
![]()
.
![]()
.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Jammer man. Hoop dat ie er weer bovenop komt.
Lijkt me wel maar 24 uur vliegen is niet te doenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:09 schreef Maisnon het volgende:
zou het hem juist niet goed doen om er dan toch naartoe te gaan
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Jammer man. Hoop dat ie er weer bovenop komt.
Arm kind.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Uitglijden, met m'n gezicht tegen de deurklink vallen en een bak yoghurt over mezelf heengooien. Ik heb dit zojuist weten te presteren
Aw, jezelf niet ernstig bezeerd hoop ik?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Uitglijden, met m'n gezicht tegen de deurklink vallen en een bak yoghurt over mezelf heengooien. Ik heb dit zojuist weten te presteren
Nou nou, poe poequote:Op dinsdag 13 december 2011 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook net yoghurt op zonder het eerst over me heen te gooien, met banaan.
Echt een dikke vreetkick vanavond
En niet eens props geven, is goed. Ik ken jouquote:
Time of the month or what?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Plus 4 plakken kerstol, M&Ms en nog wat nadat ik diner op had
Nee, ik weet het ook nietquote:
Hehehequote:
Ik zag het voor me en toen moest ik lachenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Als hij kon teleporteren wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:09 schreef Maisnon het volgende:
zou het hem juist niet goed doen om er dan toch naartoe te gaan
Ik vind deze ook goed, kwam ik toen al een keer tegen en zie hem nu ook staan.quote:
Ik ben redelijk goed met accenten maar deze jongen overtref ik niet.quote:
Haha wat een baas. Ik kan ook wel wat accenten doen maar deze gast is echt koningquote:
Neh, alleen een beetje last van m'n kaak nuquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, jezelf niet ernstig bezeerd hoop ik?
Hehe, ik zelf achteraf ook. Ik ben zo onhandig altijdquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zag het voor me en toen moest ik lachensorry
Die is echt baas inderdaad. Vet lief jongentje ook voor de rest.quote:
Die kan ik ook, heb ik geleerd na het zien van:quote:
Mooi. Ik moest ook lachen bij de visual maar vond het wel zielig voor je.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neh, alleen een beetje last van m'n kaak nu
quote:
Slaap lekkerquote:
ROFL.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Die kan ik ook, heb ik geleerd na het zien van:
Waar is dat van? Ik ging stukquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Die kan ik ook, heb ik geleerd na het zien van:
Omid Djalili Showquote:
Het is koud, kom me warm houden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Hola mi lobi's. Faka met jullie op deze ijskoude nacht?
Fluffy fluffy kom me warm houden. Bonuspunten voor de eerste die zegt waar dat van is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is koud, kom me warm houden.
Ik lach mezelf warm.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Gino.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Fluffy fluffy kom me warm houden. Bonuspunten voor de eerste die zegt waar dat van is.
Als het even kon, dan kwam ik langs om je een berenwarmhoudknuffel te geven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is koud, kom me warm houden.
ginoooooooquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Fluffy fluffy kom me warm houden. Bonuspunten voor de eerste die zegt waar dat van is.
Hola beerinho. Deze nacht is koud en kilquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Bonuspunten voor jou.quote:
Heuj Choco. Hoe hangt ie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Beerinho betekent kleine beer.... Weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hola beerinho. Deze nacht is koud en kil
Naar links en op mijn knie.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bonuspunten voor jou.
Nu mag je morgen 10 minuten eerder uit de keuken komen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Naar links en op mijn knie.
Lekker, lekker.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ironische bijnaam zeg maar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Beerinho betekent kleine beer.... Weet jij iets wat wij niet weten?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent wel nieuwsgierig.quote:
En bij u dan? Oude man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn sjaal hangt naar links over m'n schouder. En aan de andere kant over m'n rollator.quote:
Klopt, maar ik kom er nog wel achter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent wel nieuwsgierig.
[..]
En bij u dan? Oude man.
Gay.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn sjaal hangt naar links over m'n schouder.
Ik las het als beertsjan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn sjaal hangt naar links over m'n schouder.
Check je whatsapp voor beeldmateriaal van de verdachte.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kom er nog wel achter.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ironische bijnaam zeg maar.
[..]Ik bedoel maar.
Geef mij ook een deelquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie wilt mijn suikeroompje/tantetje spelen en mij een zak geld geven om vanavond lekker raar te doen?
Geef me je nummer en ik stuur je naaktpics.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie wilt mijn suikeroompje/tantetje spelen en mij een zak geld geven om vanavond lekker raar te doen?
[..]
Check je whatsapp voor beeldmateriaal van de verdachte.
Van Vader Abraham, maar dat zei je er niet bijquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geef me je nummer en ik stuur je naaktpics.
Mij eerst.quote:
OH CHOCO PICK ME PICK ME PLEASE PICK ME.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Alleen als je mee uit gaat.quote:
Check je DM.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geef me je nummer en ik stuur je naaktpics.
Alleen als je belooft minder te bashen.quote:
My man! Ben je nou aangenomen? Ik heb de afgelopen topics een beetje gemist.quote:
Dat kan ik niet belovenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alleen als je mee uit gaat.
[..]
Check je DM. [ afbeelding ]
[..]
Alleen als je belooft minder te bashen.
Stuur die shit door, sparring partner.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alleen als je mee uit gaat.
[..]
Check je DM. [ afbeelding ]
[..]
Alleen als je belooft minder te bashen.
Trusten yoo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Man ik ben zo lam ineens he
Misschien is het nu eindelijk die vreetkick die wraak neemt, ik ga gewoon lekker naar mn bedje toe
Trusten!
Wat is je afkomst?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben nog aan het naspacen kom op skype ofzo
Tinychat verdomme.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben nog aan het naspacen kom op skype ofzo
Trusten mevrouwtje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Man ik ben zo lam ineens he
Misschien is het nu eindelijk die vreetkick die wraak neemt, ik ga gewoon lekker naar mn bedje toe
Trusten!
Aan zijn manier van groeten vermoed ik dat hij er middenin zitquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef krioro het volgende:
Heuj Sala, hoe waren de truffels? [ afbeelding ]
En welterusten Mn.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:59 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zit nu te spacen op die fobo van sinji hahaha
Ik kom gladder dan een ladyshave.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Kom tinychat zetten dan, faggots.
Goed punt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Aan zijn manier van groeten vermoed ik dat hij er middenin zit
Godver, 1 post van dWc en ik zit alweer te lachen achter m'n bureau.quote:
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zitten y'all met cam dan of wat?
Ja nu jij nog.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zitten y'all met cam dan of wat?
Klopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee.Niemand durft waarschijnlijk.
En al die chickies worden parra van me babyfacequote:Op woensdag 14 december 2011 00:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik kom gladder dan een ladyshave.
Verpest het nou nietquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gaan ze detoilet kicken van die chat als ik net een invite krijgDat was ik oetlul!!1
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gaan ze detoilet kicken van die chat als ik net een invite krijgDat was ik oetlul!!1
Je bent weer welkom abilanquote:Op woensdag 14 december 2011 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nou dan doe je eerst HOW THE HELL AM I SUPPOSED TO KNOW ik kom daar nooit.
Hebben wij ook niet gedaan hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 00:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Banned
You've been banned from this room.
Wat een haat. Alleen omdat ik geen FB heb die ik niet kan koppelen.
Ja die van mijquote:Op woensdag 14 december 2011 01:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Kankerzooi, internet klapt er uit. Ik heb zeker tetten gemist?
Mijn hart ligt aan diggelen.quote:
Logisch. Ik DM je wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn hart ligt aan diggelen.
Ja, fuck oud & nieuw parties, Fernandes tinychat it is.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:13 schreef Jajong het volgende:
Nou dat was me een potje leuk jongens.
*zwaai*quote:Op woensdag 14 december 2011 01:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hey volgende keer weer hè! [ afbeelding ]
Je bent meerderjarig man lul niet zoquote:
Des te beter toch.quote:
Ik had ook een mooie Fernandes foto geshopt maar die mag niet in de OP ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 01:16 schreef krioro het volgende:
Had jij ook niet een foto voor de OP Chai? Met die blikjesogerts?
Ja mijn ogen stonden daar vet raar, dus wilde die censureren en had toen gelijk maar blikjes gebruikt.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:16 schreef krioro het volgende:
Had jij ook niet een foto voor de OP Chai? Met die blikjesogerts?
Van wie niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik had ook een mooie Fernandes foto geshopt maar die mag niet in de OP ofzo
Weet nietquote:
Die heb ik nooit gezien???quote:Op woensdag 14 december 2011 01:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik had ook een mooie Fernandes foto geshopt maar die mag niet in de OP ofzo
Ik durf niet meer want ik ben lelijkquote:
Joa die. Moet Mais er effe in zetten dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja mijn ogen stonden daar vet raar, dus wilde die censureren en had toen gelijk maar blikjes gebruikt.
[ afbeelding ]
is wsl niet de goede maat enzo.
Kai.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet niet. Maar ik maak wel een nieuwe
.
Ik wilde echt man.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:22 schreef Sala-adin het volgende:
Wel chanceless hoe iedereen was op die cam enzo. Schijterds
Ik zou je laten blozenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wilde echt man.gare laptop alles.
Jij jaquote:Op woensdag 14 december 2011 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is en blijven zolderkamerautisten, die FOK!kers.
Ik heb geen vrienden dus dat scheeltquote:Op woensdag 14 december 2011 01:31 schreef Sala-adin het volgende:
Wat ik eigenlijk begrijp, mensen hier houden hun fok bezigheden geheim voor hun vrienden?
Ey, wat niet is kan nog komen, nietwaarquote:Op woensdag 14 december 2011 01:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden dus dat scheelt
Ik hoorde je niet, deed wel me best om te lezen maar kon het niet volgenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zei tenminste nog iets man, de helft lurkte alleen maar.
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autismequote:Op woensdag 14 december 2011 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is en blijven zolderkamerautisten, die FOK!kers.
Zei in de zin van typen idd, en jij was enige met een mic toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik hoorde je niet, deed wel me best om te lezen maar kon het niet volgen
Ik 15, test gister gedaanquote:Op woensdag 14 december 2011 01:40 schreef Chai het volgende:
[..]
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
Ik scoor 12 op deze test.
Ik 14. Heel gemiddeld.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:40 schreef Chai het volgende:
[..]
SLoap lekker gap met je undacovah stylooquote:Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga mijn lichaam te ruste leggen, stelletje camloze kutautisten. Fijne nacht nog allen.
quote:Uitslag
Uw score op deze test is 27.
29327 deelnemers hebben deze test ingevuld.
Hoe ervaart iemand met autisme de wereld? Ontdek wat er gebeurt als je sociale brein niet goed werkt. Hoe is het als je geen lichaamstaal begrijpt en je zintuigen snel overprikkeld raken - alles over autisme
23-31 is boven het gemiddelde
U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie ik er straks uit.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:52 schreef Chai het volgende:
Lelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie ik er straks uit.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:55 schreef Jajong het volgende:
Maargoed ik ben dus bijna 2 keer zo autistisch als de gemiddelde man. Chill.
Godver, nu zie ik wat je bedoelt. Alleen heb ik niet zo'n neus.quote:
Klopt, maar ja, het is niet alsof ik normaal veel doe achter m'n bureau, dus op cam ga ik ook niet ineens een show opvoeren of zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij jaik was enige die het leuk maakte
En dit natuurlijk.quote:Uw score op deze test is 23.
23-31 is boven het gemiddelde
U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes
Ben je liever in de bibliotheek of op een feestje?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb geen zin meer om het af te maken, wat een kutvragen
Omdat geniale mensen vaak trekken van autisme vertonen....?quote:
Vooruit.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Omdat geniale mensen vaak trekken van autisme vertonen....?
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Omdat geniale mensen vaak trekken van autisme vertonen....?
BROOOOOOOOquote:Op woensdag 14 december 2011 02:01 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Was verder ook geen verrassing, ik ken mezelf al langer dan vandaag.
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:01 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik had een man nodig om me te helpen met het technische deel mangquote:Op woensdag 14 december 2011 02:00 schreef Sala-adin het volgende:
Hoezo waren er geen chicks met cam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mede baardaapquote:Op woensdag 14 december 2011 02:01 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik had een man nodig om me te helpen met het technische deel mang
Jammer, je zou een lust voor mijn ogen zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:03 schreef JackieBrown het volgende:
Maar Sala wat is nou precies je afkomst?
Deze vraag ja, maakt de rest van de test eigenlijk overbodig, als je daar voor bibliotheek kiest weet je genoeg.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je liever in de bibliotheek of op een feestje?
Real recognise real.quote:
Dat weet je niet my Afghani friendquote:Op woensdag 14 december 2011 02:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jammer, je zou een lust voor mijn ogen zijn geweest
Wat deed jij gister nog zo laat op dan? Niet gewend van je?quote:
Dat valt mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:30 schreef Ethanolic het volgende:
Ze kon er niet meer van slapen, na wat ze allemaal gezien had.
Wat heb je nu weer geflikt?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn telefoon ligt nu officieel aan diggelen. Evenals mijn hart.
Hij kan niet meer worden opgeladen om een of andere reden.quote:
En als je usb in je computer steekt ook niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij kan niet meer worden opgeladen om een of andere reden.
Natuurlijk was dat het eerste wat ik probeerde.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En als je usb in je computer steekt ook niet?
Sawrry chocobeer. Welke heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat het eerste wat ik probeerde.
iPhone 3G,quote:Op woensdag 14 december 2011 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sawrry chocobeer. Welke heb je eigenlijk?
Ga jij nou maar tettenfoto's sturen in mijn DM. Om de pijn te doen verzachten.quote:
Waarom dan? Heb er in die 2 jaar dat ik hem heb nog nooit een probleem mee gehad.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ikvind HTC ook fluttelefoons eigenlijk
Ja ik heb ze net naar je telefoon gestuurd helaas.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga jij nou maar tettenfoto's sturen in mijn DM. Om de pijn te doen verzachten.
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik heb ze net naar je telefoon gestuurd helaas.
volgensmij de eerste htc touchscreen had iemand en die viel de hele tijd uit+ internetverbinding was scheisse.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom dan? Heb er in die 2 jaar dat ik hem heb nog nooit een probleem mee gehad.
Check bij de instellingen van je telefoon hoeveel MB's je verbruikt in een maand.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Godsamme ik mag m'n abonnnement verlengen maar ik weet niet hoeveel MB ik moet nemen want ik snap die MB's nietTer informatie: Ik gebruik elke dag internet (ping, whatsapp, facebook, fok! mobile, google etc.)
Maakt weinig uit als je alleen die dingen doet. Duizenden whatsap berichtjes zijn max 10MB ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Godsamme ik mag m'n abonnnement verlengen maar ik weet niet hoeveel MB ik moet nemen want ik snap die MB's nietTer informatie: Ik gebruik elke dag internet (ping, whatsapp, facebook, fok! mobile, google etc.)
Ja dan krijg ik dus het volgende bericht:quote:Op woensdag 14 december 2011 12:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Check bij de instellingen van je telefoon hoeveel MB's je verbruikt in een maand.
Heb jij een tweede Blackberry waar je graag van af wilt?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik dus het volgende bericht:
Melding HI eindeloos blackberry:
Verbruik 0,00MB t.w.v. sinds factuur 08 november.
Ik word er helemaal niks wijzer uit
Ik wil dus nu een BB 9780 abo en heb nu de 9700quote:Op woensdag 14 december 2011 12:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb jij een tweede Blackberry waar je graag van af wilt?
Doe maar geven.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil dus nu een BB 9780 abo en heb nu de 9700
Beter dan niets.quote:
Installeer 3G Watchdog ofzo, houd precies bij wat je verbruikt.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Nicequote:Op woensdag 14 december 2011 11:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik heb ze net naar je telefoon gestuurd helaas.
Was het nog gelukt met je cam? Wat was jij aan het klungelen zeg!quote:
Haha ja ik weet hetquote:Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met je cam? Wat was jij aan het klungelen zeg!
Haha ahwquote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha ja ik weet het.
Ik heb geen idee of het nu gelukt is of niet, volgens mij moest ik dingen updaten (klik ik normaal altijd weg).
Irritante was ook dat ik niet alleen een foutmelding kreeg maar gelijk van die chat werd afgegooid.
En na de laatste crash hoorde ik al dat jullie allemaal wegwaren dus toen kon ik niet meer testen
Joahh gezellig! Wel een beetje vroeg hoop ik, heb later afgesprokenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ahwvanavond opnieuw dan maar? Moet ik wel even zorgen voor genoeg licht in de keuken.
Ja man je hebt gemissttt jongen.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 14 december 2011 12:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja man je hebt gemissttt jongen.
Spacende Sala, de witte tanden van Ethasnolic, pokerface van krioro en flitsen van choco
En multiple failings van mij
Doen we! Oh heb je een date?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Joahh gezellig! Wel een beetje vroeg hoop ik, heb later afgesproken.
Ben je vrij vandaag Tli?
Lekker welquote:Op woensdag 14 december 2011 12:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klinkt goed
maja ik moest even slaap inhalen, 11 uur geslapen pff.
Haha neuhquote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doen we! Oh heb je een date?
Nope, maar rustig en saai dagje. Internet op mijn tellie ftw.
Nee moest maandag en dinsdag half 7 opstaan, toen maar 4/5 uur geslapenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekker wel. Nog van het weekend uitrusten ofzo?
Ik slaap de laatste tijd echt maar 6-7 uurtjes, m'n lichaam is er ook aan gewend geraakt al
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee moest maandag en dinsdag half 7 opstaan, toen maar 4/5 uur geslapen![]()
Normale dagen zit ik ook op 6/7 ja, eigenlijk veel te weinig maar ik kan gewoon niet meer voor 1 uur in slaap vallen
Oh dat is ook niet ideaal neequote:Op woensdag 14 december 2011 12:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik word elke ochtend om half 8 precies wakker gemaakt doordat m'n konijnen dingen door hun hok gaan smijten omdat ze willen eten.
Ja al geprobeerd, of tenminste, ze gewoon wat later op de avond eten geven. Helpt helaas niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh dat is ook niet ideaal neeen als je ze nou 's avonds wat extra eten geeft?
.
Hmm ja lastig, dan moet je er maar mee leven vrees ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja al geprobeerd, of tenminste, ze gewoon wat later op de avond eten geven. Helpt helaas niet.
Meer eten moet sowieso niet want het zijn al best stevige beestjes aan het worden
Nee hallo da's zieligquote:
Klopt ik onderga het maar, pas me wel aan op hun ritmequote:Op woensdag 14 december 2011 13:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hmm ja lastig, dan moet je er maar mee leven vrees ik.
Sterktequote:Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Klopt ik onderga het maar, pas me wel aan op hun ritme
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik hou zo verschrikkelijk veel van mijn beste maatje. There's nothing he can't fix.
quote:
Hij is weer gefixt.quote:
Evenzoveel bromance terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik hou zo verschrikkelijk veel van mijn beste maatje. There's nothing he can't fix.
Waar in Amsterdam ben je?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef Phantomesse het volgende:
Zo straks in damsko even de markt op en kijken of ik een jas kan vinden in de stad. Vannacht in Duvel gechilld, zoveel aasgieren!
Nice nice, altijd fijn zo iemandquote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Hij is weer gefixt.
En Guy Love is hier zeker op zijn plaats. Mijn steun en toeverlaat die gozer, mijn eeuwige rots in de branding.
Stiekem wel ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Komt jouw nick toevallig ook uit Scrubs of is dat toeval?
Ik 7quote:Op woensdag 14 december 2011 01:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben echt om de hoek wanneer ik zo naar de tandarts gaquote:
Mogen mannen meer autistisch zijn dan vrouwen?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk hetzelfde, want m/v verschil.
Ding dong!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:53 schreef Sinji het volgende:
Autisme heeft een correlatief verband met hoge intelligentie. Mannen hebben vaker een hoog IQ
Waar is de kip?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Sinji het volgende:
Anyway, vandaag waag ik eraan
[ afbeelding ]
Succesquote:
Komt door linkerhersenhelft rechterhersenhelft dingen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mogen mannen meer autistisch zijn dan vrouwen?
Als vrouw moet je ook niet te intelligent zijn, dat wordt al gauw als bedreigend ervaren.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:53 schreef Sinji het volgende:
Autisme heeft een correlatief verband met hoge intelligentie. Mannen hebben vaker een hoog IQ
Gelukkig komt 't niet zo veel voorquote:Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Als vrouw moet je ook niet te intelligent zijn, dat wordt al gauw als bedreigend ervaren.
138quote:
<100quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:18 schreef Chai het volgende:
Dan ben ik dus niet bedreigend. Mooi.Geeft niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
I ain't even mad.quote:
Verbitterd dan. Wat is er misgegaan in je leven?quote:
Jij bent nooit aardig.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verbitterd dan. Wat is er misgegaan in je leven?
Ik ben altijd aardig voor je geweest, ik begrijp het niet.
DM je nummer dangquote:Op woensdag 14 december 2011 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ook niet.
Als je er over wilt praten, bel me ok xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |