Deze vraag ja, maakt de rest van de test eigenlijk overbodig, als je daar voor bibliotheek kiest weet je genoeg.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je liever in de bibliotheek of op een feestje?
Real recognise real.quote:

Dat weet je niet my Afghani friendquote:Op woensdag 14 december 2011 02:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jammer, je zou een lust voor mijn ogen zijn geweest
Wat deed jij gister nog zo laat op dan? Niet gewend van je?quote:
Dat valt mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:30 schreef Ethanolic het volgende:
Ze kon er niet meer van slapen, na wat ze allemaal gezien had.
Wat heb je nu weer geflikt?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn telefoon ligt nu officieel aan diggelen. Evenals mijn hart.
Hij kan niet meer worden opgeladen om een of andere reden.quote:
En als je usb in je computer steekt ook niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij kan niet meer worden opgeladen om een of andere reden.
Natuurlijk was dat het eerste wat ik probeerde.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En als je usb in je computer steekt ook niet?
Sawrry chocobeer. Welke heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat het eerste wat ik probeerde.
iPhone 3G,quote:Op woensdag 14 december 2011 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sawrry chocobeer. Welke heb je eigenlijk?
Ga jij nou maar tettenfoto's sturen in mijn DM. Om de pijn te doen verzachten.quote:
Waarom dan? Heb er in die 2 jaar dat ik hem heb nog nooit een probleem mee gehad.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ikvind HTC ook fluttelefoons eigenlijk
Ja ik heb ze net naar je telefoon gestuurd helaas.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga jij nou maar tettenfoto's sturen in mijn DM. Om de pijn te doen verzachten.
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik heb ze net naar je telefoon gestuurd helaas.
volgensmij de eerste htc touchscreen had iemand en die viel de hele tijd uit+ internetverbinding was scheisse.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom dan? Heb er in die 2 jaar dat ik hem heb nog nooit een probleem mee gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |