Joa die. Moet Mais er effe in zetten dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja mijn ogen stonden daar vet raar, dus wilde die censureren en had toen gelijk maar blikjes gebruikt.
[ afbeelding ]
is wsl niet de goede maat enzo.
Kai.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet niet. Maar ik maak wel een nieuwe
.
Ik wilde echt man.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:22 schreef Sala-adin het volgende:
Wel chanceless hoe iedereen was op die cam enzo. Schijterds
Ik zou je laten blozenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wilde echt man.gare laptop alles.
Jij jaquote:Op woensdag 14 december 2011 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is en blijven zolderkamerautisten, die FOK!kers.
Ik heb geen vrienden dus dat scheeltquote:Op woensdag 14 december 2011 01:31 schreef Sala-adin het volgende:
Wat ik eigenlijk begrijp, mensen hier houden hun fok bezigheden geheim voor hun vrienden?
Ey, wat niet is kan nog komen, nietwaarquote:Op woensdag 14 december 2011 01:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden dus dat scheelt
Ik hoorde je niet, deed wel me best om te lezen maar kon het niet volgenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zei tenminste nog iets man, de helft lurkte alleen maar.
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autismequote:Op woensdag 14 december 2011 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is en blijven zolderkamerautisten, die FOK!kers.
Zei in de zin van typen idd, en jij was enige met een mic toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik hoorde je niet, deed wel me best om te lezen maar kon het niet volgen
Ik 15, test gister gedaanquote:Op woensdag 14 december 2011 01:40 schreef Chai het volgende:
[..]
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
Ik scoor 12 op deze test.
Ik 14. Heel gemiddeld.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:40 schreef Chai het volgende:
[..]
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
Ik scoor 12 op deze test.
SLoap lekker gap met je undacovah stylooquote:Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga mijn lichaam te ruste leggen, stelletje camloze kutautisten. Fijne nacht nog allen.
quote:Uitslag
Uw score op deze test is 27.
29327 deelnemers hebben deze test ingevuld.
Hoe ervaart iemand met autisme de wereld? Ontdek wat er gebeurt als je sociale brein niet goed werkt. Hoe is het als je geen lichaamstaal begrijpt en je zintuigen snel overprikkeld raken - alles over autisme
23-31 is boven het gemiddelde
U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie ik er straks uit.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:52 schreef Chai het volgende:
Lelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie ik er straks uit.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:55 schreef Jajong het volgende:
Maargoed ik ben dus bijna 2 keer zo autistisch als de gemiddelde man. Chill.
Godver, nu zie ik wat je bedoelt. Alleen heb ik niet zo'n neus.quote:
Klopt, maar ja, het is niet alsof ik normaal veel doe achter m'n bureau, dus op cam ga ik ook niet ineens een show opvoeren of zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij jaik was enige die het leuk maakte
En dit natuurlijk.quote:Uw score op deze test is 23.
23-31 is boven het gemiddelde
U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes
Ben je liever in de bibliotheek of op een feestje?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb geen zin meer om het af te maken, wat een kutvragen
Omdat geniale mensen vaak trekken van autisme vertonen....?quote:
Vooruit.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Omdat geniale mensen vaak trekken van autisme vertonen....?
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Omdat geniale mensen vaak trekken van autisme vertonen....?
BROOOOOOOOquote:Op woensdag 14 december 2011 02:01 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Was verder ook geen verrassing, ik ken mezelf al langer dan vandaag.
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:01 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik had een man nodig om me te helpen met het technische deel mangquote:Op woensdag 14 december 2011 02:00 schreef Sala-adin het volgende:
Hoezo waren er geen chicks met cam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mede baardaapquote:Op woensdag 14 december 2011 02:01 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik had een man nodig om me te helpen met het technische deel mang
Jammer, je zou een lust voor mijn ogen zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:03 schreef JackieBrown het volgende:
Maar Sala wat is nou precies je afkomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |