Ik ben redelijk goed met accenten maar deze jongen overtref ik niet.quote:
Haha wat een baas. Ik kan ook wel wat accenten doen maar deze gast is echt koningquote:
Neh, alleen een beetje last van m'n kaak nuquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, jezelf niet ernstig bezeerd hoop ik?
Hehe, ik zelf achteraf ook. Ik ben zo onhandig altijdquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zag het voor me en toen moest ik lachensorry
Die is echt baas inderdaad. Vet lief jongentje ook voor de rest.quote:
Die kan ik ook, heb ik geleerd na het zien van:quote:
Mooi. Ik moest ook lachen bij de visual maar vond het wel zielig voor je.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neh, alleen een beetje last van m'n kaak nu
quote:
Slaap lekkerquote:
ROFL.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Die kan ik ook, heb ik geleerd na het zien van:
Waar is dat van? Ik ging stukquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Die kan ik ook, heb ik geleerd na het zien van:
Omid Djalili Showquote:
Het is koud, kom me warm houden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Hola mi lobi's. Faka met jullie op deze ijskoude nacht?
Fluffy fluffy kom me warm houden. Bonuspunten voor de eerste die zegt waar dat van is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is koud, kom me warm houden.
Ik lach mezelf warm.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Gino.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Fluffy fluffy kom me warm houden. Bonuspunten voor de eerste die zegt waar dat van is.
Als het even kon, dan kwam ik langs om je een berenwarmhoudknuffel te geven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is koud, kom me warm houden.
ginoooooooquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Fluffy fluffy kom me warm houden. Bonuspunten voor de eerste die zegt waar dat van is.
Hola beerinho. Deze nacht is koud en kilquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Bonuspunten voor jou.quote:
Heuj Choco. Hoe hangt ie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Beerinho betekent kleine beer.... Weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hola beerinho. Deze nacht is koud en kil
Naar links en op mijn knie.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bonuspunten voor jou.
Nu mag je morgen 10 minuten eerder uit de keuken komen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Naar links en op mijn knie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |