Zijn we niet allemaal weleens slipperdepiploos?quote:
Ehm.. ik weet het niet hoor, maar ik douche zelfs met slip aanquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal weleens slipperdepiploos?
Leugens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm.. ik weet het niet hoor, maar ik douche zelfs met slip aan
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
Ja maar dat had ik laatst al gezegdquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben je al zwanger van ruv?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
En als je darmen weer es een polonaise richting het episch centrum hebben; hou je em dan ook aan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duh. Zien?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En als je darmen weer es een polonaise richting het episch centrum hebben; hou je em dan ook aan?
En die ga je nu sjoppen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar goed....ik heb tot op heden nog geen tankini en zaterdag moet ik eentje hebben.
Tozzooooo
WHY????quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar goed....ik heb tot op heden nog geen tankini en zaterdag moet ik eentje hebben.
Tozzooooo
Ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:11 schreef Maes het volgende:
Ik wil een kopje thee, wie gaat dat eens voor me maken?
Nouquote:
Kloptquote:
Omdat wildwaterbanen en bi's niet samen gaan en een badpak gaat me net een stap te verquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die ga je nu sjoppen?warom tan en niet bi?
Zie bovenquote:
WAAR WAS JIJ TOEN INGETJE79 KEIHARD DISCRIMINEERDE?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat wildwaterbanen en bi's niet samen gaan en een badpak gaat me net een stap te ver
[..]
Zie boven
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WAAR WAS JIJ TOEN INGETJE79 KEIHARD DISCRIMINEERDE?
Aha, helderquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat wildwaterbanen en bi's niet samen gaan en een badpak gaat me net een stap te ver
[..]
Zie boven
Een donut met een citroen in het gaatje?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in donuts met citroenvulling.
Hihi dat klinkt als Q haar zaterdagavondquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een donut met een citroen in het gaatje?
Da's ook niet liefquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Je mag hier zeggen wat je wil.
Dat de bi maar mag verzuipen in de wildwaterbaan
Of een surfpakquote:
fyi, die naturelships houden het lang niet zo lang uit in een zwembad als een tankiniquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef Oognip het volgende:
Tankini's zijn mooiik heb er ook 1.
Nu naturel chips
Al bij Perry Sport online gekeken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)productReviewsVragen
Er is amper wat in mijn maat over atm.
Deze vind ik tot op heden nog het leukste qua mogelijkheden
Die is wel leukquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, ga ik doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Al bij Perry Sport online gekeken?
Weet ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ga ik doen.
Zou het er zaterdag dan wel zijn?
38quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die is wel leuk
En met jouw maatje 36 staat alles super
dan vraag je even hoe hij heet, problem solvedquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil geen kind van een vreemdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan vraag je even hoe hij heet, problem solved
Ik vind die blauwe daaronder ook wel leukquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Luna miauwt ook heel vaak naar niks. Heel vervelend want ik vraag me toch af waarom ze dan mauwt. Soms mauwt ze ineens heel vaak achter elkaar terwijl ze ligt te slapenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef Qwea het volgende:
Baloe blaft vet vaak, naar niksof naar autolampen als we binnen zitten
Dromen gok ik?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Luna miauwt ook heel vaak naar niks. Heel vervelend want ik vraag me toch af waarom ze dan mauwt. Soms mauwt ze ineens heel vaak achter elkaar terwijl ze ligt te slapen
Die hebben wijquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:11 schreef Muis006 het volgende:
Reclame van creationary op TV
Mr. Muis: "Dat is denk ik een soort pictionary, maar dan met LEGOblokken"
Muis: "Oh echt"
Mr Muis: "Pffffffff"
Dat kan maar ze doet het ook vaak als ze wakker is. Gaat ze ergens zitten en dan keihard mauwen. Wat ze dan wil, geen idee.quote:
Die eerste.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
+1quote:
Maar ook blauwquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Ik neig zelf ook naar de 2e, want bruin
Slimquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bestel ze gewoon allebei en dan kijk ik wel hoe ik ze in het echt vind
Goh dat had ik kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bestel ze gewoon allebei en dan kijk ik wel hoe ik ze in het echt vind
Mooiquote:
Vastquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:47 schreef Qwea het volgende:
Ik heb toffe badkleding voor je gevonden ing!!!
En niet ff zeggenquote:
TE LAATquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:47 schreef Qwea het volgende:
Ik heb toffe badkleding voor je gevonden ing!!!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:08 schreef Maes het volgende:
We hebben net een vermoeiende fotosessie achter de rug waarin het fotomodel (Fiepster) niet stil wilde zitten en alleen maar oog en neus had voor de snoepjesEn dat allemaal voor papa en mama ElisaB
Ing heeft ze allemaal al besteldquote:
In het kerstjasjequote:
Leuke BHquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:51 schreef Oognip het volgende:
Ik vind die eerste ook leuker
Kijk wat we gisteravond aantroffen
[ afbeelding ]
Ik heb ook een foto gemaakt. Van een zieke Fritzquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:51 schreef Maes het volgende:
[..]
In het kerstjasjeMorgen gaan we verder want Bob moet ook op de foto en die had helemaal geen zin
Waar jij wel allemaal niet op letquote:
Nou hè, ik had het ook niet gezienquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar jij wel allemaal niet op letIk moest drie keer kijken en zag 'm nog niet
Ja, heel erg leuk! Je moet soms echt goed nadenken om iets te bouwenquote:
Wil je de foto met ons delen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto gemaakt. Van een zieke Fritz
Oh tofquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, heel erg leuk! Je moet soms echt goed nadenken om iets te bouwenTof spel
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef ElisaB het volgende:
En waar ga je liggen als Pokkehontas een bedje voor je heeft gemaakt op de convectorput?
[ afbeelding ]
Psies; er naast
Voor onder de kerstboomquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh tofde Mr is een Lego-fan dus misschien eens kopen.
Je ziet er echt helemaal nix aan. Tot je het filmpje ziet waarop hij langswaggeltquote:
Kijk nouquote:
nep-potquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gek beestquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef ElisaB het volgende:
En waar ga je liggen als Pokkehontas een bedje voor je heeft gemaakt op de convectorput?
[ afbeelding ]
Psies; er naast
Filmpjequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je ziet er echt helemaal nix aan. Tot je het filmpje ziet waarop hij langswaggelt![]()
Maar goed: het gaat al een stuk beter. Hij is zijn mandje uit en hobbelt weer rond
Echte liefdequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit al op bol.com
Ook al had ik al iets voor hem.
Dat ziet er altijd zo schattig uit met dat pootjequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, Baileys heeft ook weer last van niesaanvallen; net geteld wel 13 x achter elkaar.
En ondertussen maar met z'n pootje langs z'n snoetje
Je weet het hè? Baloe moet ook knuffels van mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:06 schreef Qwea het volgende:
Ik moet even mijn mattie aaien en knuffen.
Dat was het eerste dat ik zagquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hihihihquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Psies; er naast
Ik heb hem extra gegeven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Je weet het hè? Baloe moet ook knuffels van mij
50mb... gaat 'm niet wordenquote:
Ze hebben bij onze DA zoveel aandacht en zorg voor onze beessies, dat ik ervan overtuigd ben dat ze het vinden (als het tenminste te vinden is). Ik vaar blind op ze en heb er vertrouwen in. We komen er wel achterquote:Hij kijkt wel way cute. Wel fijn dat het beter gaat, maar het zou fijner zijn als je a) zou weten waar het door komt en b) over gaat en niet meer terug komt.
Holy fuckquote:
Ik ken datquote:Ze hebben bij onze DA zoveel aandacht en zorg voor onze beessies, dat ik ervan overtuigd ben dat ze het vinden (als het tenminste te vinden is). Ik vaar blind op ze en heb er vertrouwen in. We komen er wel achter
Het antwoord is afhankelijk van waar je woontquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef Croli het volgende:
Is t oorlog ofzo? In t afgelopen half uur zijn er al 8x minimaal 2 straaljagers per keer overgevlogen (of 4x heen en weer kan natuurlijk ook)
Zijn aan het oefenen johquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef Croli het volgende:
Is t oorlog ofzo? In t afgelopen half uur zijn er al 8x minimaal 2 straaljagers per keer overgevlogen (of 4x heen en weer kan natuurlijk ook)
Aaaah wat schattigquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef Qwea het volgende:
beer ging met zijn natte neus tegen mijn neus aanliggen
Zalig he, dat je dat gewoon kan hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Holy fuck
[..]
Ik ken datHeb ik bij Shirley ook
Flatzquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef Qwea het volgende:
beer ging met zijn natte neus tegen mijn neus aanliggen
Heeft u zoveel leedvermaak, leedvermaak, leedvermaakquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef Oognip het volgende:
Oeh ik kan morgen lekker uitslapen, late dienstheerlijk!
Morgen mag ik patienten ook een spuit geven
Flats, ja, been there, done that.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zalig he, dat je dat gewoon kan hebben
[..]
Flatz
[..]
Heeft u zoveel leedvermaak, leedvermaak, leedvermaak
Je geniet er nogal van
Nu alquote:
Bye byequote:
Nah het is gewoon gaaf om steeds meer dingen zelf te kunnenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zalig he, dat je dat gewoon kan hebben
[..]
Flatz
[..]
Heeft u zoveel leedvermaak, leedvermaak, leedvermaak
Je geniet er nogal van
Ze moeten ook leren in donker vliegenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Croli het volgende:
Woon in zwolle.
Maar vind t nogal vreemd dat ze savonds oefenen, dat lijkt mij niet heel gebruikelijk.
Sorry dat ik niet quote, maar zit ff op de mobiel
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Maes het volgende:
Ing, ik zie alleen maar tankini's in beeldzullen we het weer over schoenen hebben?
He, in ruil daarvoor werk ik tot morgen 23:15 he en dan heb jij alweer 2 ingetjes achter de rugquote:
de duitsers komenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Croli het volgende:
Woon in zwolle.
Maar vind t nogal vreemd dat ze savonds oefenen, dat lijkt mij niet heel gebruikelijk.
Allemaal aanquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En het ergste is, dat ik ze toch maar niet besteld heb.
Ik vond geen van beide echt superdepupermooi en dan vind ik 55 euro toch te duur voor iets waar ik niet volledig achtersta![]()
Dus ik ga wel in blauw, buin, of roze bikini de wildwaterbaan af en duimen dat ik nog wat aan heb als ik beneden aan kom
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:
Nah het is gewoon gaaf om steeds meer dingen zelf te kunnenen spuiten lijkt me echt niet heel erg leuk (althans, niet op deze manier
) maar het geeft me wel weer een stukje zelfstandigheid als ik het kan
Onze Maes; praktisch als altijdquote:
Nee, voor zover ik weet is het in Zwolle e.o. geen oorlogquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Croli het volgende:
Woon in zwolle.
Vergeet niet te vragen of iemand foto's wil maken. Gewoon voor het nageslacht, jeweetsquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En het ergste is, dat ik ze toch maar niet besteld heb.
Ik vond geen van beide echt superdepupermooi en dan vind ik 55 euro toch te duur voor iets waar ik niet volledig achtersta![]()
Dus ik ga wel in blauw, buin, of roze bikini de wildwaterbaan af en duimen dat ik nog wat aan heb als ik beneden aan kom
Boewhahahahahahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Allemaal aankan je 3x voor je in je nakie beneden bent
Ik doe de roze wel aan, die heeft de grootste broek....met een touwtjequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vergeet niet te vragen of iemand foto's wil maken. Gewoon voor het nageslacht, jeweets
Elies is geniaalquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:30 schreef Maes het volgende:
Ik vind het ducktape idee van Elies ook geniaal
Direct weer smerenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Qwea het volgende:
Godverdehoeren. Beer zijn plek begint weer te etteren volgens mij. Het is vochtig en plakkerig. Echt. AAAARG.
Drie keer om je nek wikkelen, dan blijft ie wel zittenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe de roze wel aan, die heeft de grootste broek....met een touwtje
Ik ben nooit gestopt. Ik smeer al 2 weken nonstopquote:
Wat een ge-etter zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Qwea het volgende:
Godverdehoeren. Beer zijn plek begint weer te etteren volgens mij. Het is vochtig en plakkerig. Echt. AAAARG.
Ow, da's kutquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben nooit gestopt. Ik smeer al 2 weken nonstopIk word er helemaal schijtziek van. Morgen Shirley maar eens bellen.
Nou....neequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Drie keer om je nek wikkelen, dan blijft ie wel zitten
Ow, wacht eens... Beppie?
Gewoon hatseflatsen in dat waterquote:
Me tooooooquote:
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Goffer ik krijg weer dat nare band-om-mijn-maag gevoelhopelijk hoef ik niet over te geven vannacht ik heb het wel een beetje gehad daarmee
Gedver, da's akeligquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Goffer ik krijg weer dat nare band-om-mijn-maag gevoelhopelijk hoef ik niet over te geven vannacht ik heb het wel een beetje gehad daarmee
Trusten Maesquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Me toooooo![]()
Morgen werken(half dagje maar)
He shitquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Nee maar gisteren welquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
He shitterwijl je nu toch helemaal niet zo veel meer dan anders gedaan hebt?
Domperidonquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:42 schreef Mama_Mia het volgende:
teveel doen + fibro volgens mijdan krijg ik "standaard" (in de winter in ieder geval) dat ik me rot voel, en dus ook regelmatig overgeven. Het voelt dan alsof mijn eten niet verteert (en dat is ook zo
) en dan moet ik de halve nacht overgeven en dan is het weer over.
Is dat gewoon bij een drogist oid te halen of heb je daar een recept voor nodig?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Domperidon![]()
Zorgt ervoor dat je maag het eten sneller richting darmen drukt.
Is wel handig om in huis te hebben in jouw geval
Is vrij verkrijgbaar onder maag/misselijkheidstabletten, domperidon of motiliumquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Is dat gewoon bij een drogist oid te halen of heb je daar een recept voor nodig?
Ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Domperidon![]()
Zorgt ervoor dat je maag het eten sneller richting darmen drukt.
Is wel handig om in huis te hebben in jouw geval
bij de apotheek dan denk ik ook wel toch? Daar moet ik toch morgen heen. Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is vrij verkrijgbaar onder maag/misselijkheidstabletten, domperidon of motilium
En als je het niet kunt vinden, laat het me dan ff weten; stuur je zo een stripje op morgenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is vrij verkrijgbaar onder maag/misselijkheidstabletten, domperidon of motilium
Je bent een schatquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als je het niet kunt vinden, laat het me dan ff weten; stuur je zo een stripje op morgen
Werkt als een tiet; binnen een kwartier (bij mij that is)
Ze hebben het vast wel bij de apoquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Je bent een schat
ik ga morgen gelijk kijken
Van appel word ik juist gammel ende vaag misselijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:56 schreef ElisaB het volgende:
En als ik ze op een of andere manier een keer niet in huis heb, dan neem ik een half appeltje (wel ff schillen). Doet bij mij ongeveer het zelfde
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze hebben het vast wel bij de apoMaar zo niet: voor vijven ff laten weten, dan heb je het overmorgen in huis
Oké, het kan niet alleen dus als je misselijk bent een pil erin maar ook als voorzorgsmaatregel dus?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Kiek toch es, da's weer handig he![]()
F&F, uw eigenste eigen apotheek![]()
In periodes dat je veel last hebt ook echt 3 per dag nemen; half uurtje voor het eten en eentje voordat je op bed gaat
appeltjes kan ik helaas niet tegenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van appel word ik juist gammel ende vaag misselijk
Dankjewelquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kunt het idd ook uit voorzorg nemen in een periode waarvan je vaker last hebt.
En als het weer beter gaat alleen voor de nacht innemen, totdat je je weer helemaal goed voelt
Ik ook, tenzij ik misselijk benquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van appel word ik juist gammel ende vaag misselijk
Doe ik ook. Ik heb perioden dat ik steeds 's nachts strontmisselijk wakker word. Kotsen doe ik nooit, maar ik krijg dan van die vreselijke klappertand-koortsaanvallen en kan letterlijk niet meer op mijn benen staan. Dan neem ik er gewoon voor de zekerheid eentje een kwartiertje voor het eten en dan heb ik nergens last van (hooguit van honger, maar dat vind ik dan weer een stúk minder erg).quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Oké, het kan niet alleen dus als je misselijk bent een pil erin maar ook als voorzorgsmaatregel dus?
Handig, mensen met info![]()
Ow, da's jammer...quote:appeltjes kan ik helaas niet tegenzo zonde, want ze zijn zo lekker
Nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook, tenzij ik misselijk ben
Het zwengelt de vertering aan. Dus alleen een appel staat garant voor een snelle gammele bloedsuikerspiegel.
Water, ook zoiets
IJs- en ijskoud water als ik misselijk benquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook, tenzij ik misselijk ben
Het zwengelt de vertering aan. Dus alleen een appel staat garant voor een snelle gammele bloedsuikerspiegel.
Water, ook zoiets
Ja dat krijg ik dus ook, alleen dan wel met overgeven en gigantisch diarree. De keren dat ik de afgelopen maand met een bakje naar de wc ben gerend om vervolgens trillend de wc schoon te maken, pfff. En dan een half uur later wéér.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik heb perioden dat ik steeds 's nachts strontmisselijk wakker word. Kotsen doe ik nooit, maar ik krijg dan van die vreselijke klappertand-koortsaanvallen en kan letterlijk niet meer op mijn benen staan. Dan neem ik er gewoon voor de zekerheid eentje een kwartiertje voor het eten en dan heb ik nergens last van (hooguit van honger, maar dat vind ik dan weer een stúk minder erg).
Ik heb ze ooit (vroeger, oma vertelt) van mijn huisarts precies daarvoor voorgeschreven gekregen
Whahahahahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
IJs- en ijskoud water als ik misselijk benheerlijk.
Ik kreeg afgelopen donderdag een spuit corticosteroïden in mijn pols, dus gelijk gigantisch misselijk en duizelig, twee bekertjes ijskoud water erin en ik kon weer door
ijs werkt ook vaak. Maar ik ben vreemd, is mij gezegd
Oh gadver, dat zou bij mij echt een drama wordenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik dus ook, alleen dan wel met overgeven en gigantisch diarree. De keren dat ik de afgelopen maand met een bakje naar de wc ben gerend om vervolgens trillend de wc schoon te maken, pfff. En dan een half uur later wéér.
Ow kind, vreselijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:08 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja dat krijg ik dus ook, alleen dan wel met overgeven en gigantisch diarree. De keren dat ik de afgelopen maand met een bakje naar de wc ben gerend om vervolgens trillend de wc schoon te maken, pfff. En dan een half uur later wéér.
Ditoquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh gadver, dat zou bij mij echt een drama worden
Als ik al es misselijk ben, zit ik idd ook half rechtop in bed te trillen en zweten en raken m'n darmen van slag door de angst te moeten kotsen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow kind, vreselijk
Bij mij beperkt het zich tot zweet all over, schudden en trillend overeind proberen te blijven en hopen dat het snel afzakt. Die diarree volgt soms, maar meestal pas de volgende dag.
Goed verhaal
Kotsen heb ik inmiddels al 28 jaar niet meer gedaan (en dat wilde ik dus graag zo houden)
Compleet met huilen en hyperventileren?quote:
Most defquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Compleet met huilen en hyperventileren?
quote:
Ja, is het ook. En ik heb zomaar het idee dat het over is als ik eens een keer flink van dattum. Ik heb jarenlang heel erg mijn best gedaan dat tegen te houden. De laatste jaren doe ik mijn best juist wél te kotsen. Maar het lukt tot nu toe niet...quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh het is maar goed dat ik geen kots-fobie heb, ik moet zovaak overgeven![]()
maar ja, je leert wel dingen die helpen. En ijs/koude dingen helpt, tenzij ik dus echt misselijk ben van buikgriep oid.
Maar het lijkt me echt naar zo'n fobie zeg, bah.
Huuuuuquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh het is maar goed dat ik geen kots-fobie heb, ik moet zovaak overgeven![]()
maar ja, je leert wel dingen die helpen. En ijs/koude dingen helpt, tenzij ik dus echt misselijk ben van buikgriep oid.
Maar het lijkt me echt naar zo'n fobie zeg, bah.
Ow, ik heb het toch zeker wel eens in de twee maanden. Ik ben raak niet meer eindeloos over de zeik, maar leuk is anders. Hell; toevallig gisteren nogquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
De laatste keer dat ik echt misselijk was en bang te moeten kotsen is alweer een jaar of 8 geleden.
Toen ging ik rechtstreeks uit bed naar de verjaardag van het buurjongetje, alwaar me direct een groot glas wijn werd voorgeschoteld....en daarna nog 1.
Uiteindelijk ben ik half zittend op bed in slaap gevallen en toen ik een uurtje later wakker werd was het over
Vreselijk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik heb het toch zeker wel eens in de twee maanden. Ik ben raak niet meer eindeloos over de zeik, maar leuk is anders. Hell; toevallig gisteren nog
Ach normale mensen zijn ook maar zo saai, tochquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, is het ook. En ik heb zomaar het idee dat het over is als ik eens een keer flink van dattum. Ik heb jarenlang heel erg mijn best gedaan dat tegen te houden. De laatste jaren doe ik mijn best juist wél te kotsen. Maar het lukt tot nu toe niet...
Ach ja, elke gek zijn gebrek. Dit is een van de mijne
Gelukkig ben ik daar niet echt bevattelijk voor. Maar ik snap je dilemmaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Vreselijk!![]()
Vorige week hebben al m'n collega's een 2daagse buikgriepaanval gehad en ook heel veel patienten hadden het.
Ik was echt zoooo bang het te krijgen, dat ik zelfs heb overwogen thuis te blijven.
Maar dat vond ik wat lullig, aangezien de rest al ziek/halfziek was![]()
Thank god heeft het mij overgeslagen!
Alles went ook, denk ik. Maar dit is zo typisch iets waar je niet echt makkelijk aan kúnt wennen. Tenzij je een manier vindt om misselijk te worden en het omgekeerde eten uit te lokkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:18 schreef Mama_Mia het volgende:
Ach normale mensen zijn ook maar zo saai, toch
ik heb voornamelijk zoiets van gvd flikker nou op stom lijf![]()
maar ja na 20 operaties waarvan je na het grootste deel misselijk bent is het voor mij ook makkelijker om te accepteren, zeg maar, het 'hoort' er nou eenmaal bij hoe kut het is.
(daarom was ik ook boos op mijn maatschappelijk werker van de week, maar das weer een heel ander verhaal)
Ik had 'm hoorquote:oh ja en dis dus niet een wat maf dat jullie daar fobisch voor zijn post, maar meer een nja, bij mij hoort het er helaas bij dus thank god dat ik niet fobisch ben post.
Ik ga het vee naar de nachtverblijven werpen, voederen kunnen ze verder zelfquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij kotsfobisten zijn best slim
Ik ga het vee voederen
Ze neemt helemaal nixquote:Op woensdag 14 december 2011 00:20 schreef Greys het volgende:
![]()
Ing, die turqoise met dat bruine broekje-met-bandje had je moeten nemen
Jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 december 2011 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze neemt helemaal nix
Zullen wij samen onderaan de glijbaan gaan liggen, verkleed als strandbal en dan foto's maken
Dan doe jij twee strandballen in éénquote:Op woensdag 14 december 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaa
Dan koop ik toch dat oranje jurkje nog even snel, dan heb ik mijn strandbaloutfit ready
Beloofdquote:Op woensdag 14 december 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Maar dan niet stiekem in mijn broekje he, dat mag niet van Q.
Nopequote:Op woensdag 14 december 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
Over decolletaaaaaaaaaaages heeft ze niets gezegd he?
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
Ik moest toch wel zo vreselijk lachen om deze uit dat photoshop hulp topic![]()
[ afbeelding ]
Ja, ze waren weg... Maar vannacht in ene gvd weer 2quote:Op woensdag 14 december 2011 06:41 schreef Rewimo het volgende:
Heb je nou alweer nog steeds zilvervisjes? Wat een rotkrengen. Stuur ze weg!![]()
En rugpijn zuigtHeuppijn ook
16?naaaiz. Mijne 1,5 gelee. En toen was ik niet ziekquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik al es misselijk ben, zit ik idd ook half rechtop in bed te trillen en zweten en raken m'n darmen van slag door de angst te moeten kotsen.![]()
Mijn teller staat op 16 jaar
misschien een stomme vraag, maar kan t niet zo zijn dat er in de buurt een lek is?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ze waren weg... Maar vannacht in ene gvd weer 2
Beide kanten hebben er last van. Ik zou alleen niet weten waar ik een lek zou moeten zoeken?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien een stomme vraag, maar kan t niet zo zijn dat er in de buurt een lek is?
bij vrienden van me waar die beesten renden, bleek later in de straat een waterleidinglek te zijn
lek dicht, beesten weg
als in hebben de buren er misschien ook last van?
t zou me niets verbazen als er dan onder die verzakkende tegels iets fout is, die verzakken niet voor niets lijkt mequote:Op woensdag 14 december 2011 08:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beide kanten hebben er last van. Ik zou alleen niet weten waar ik een lek zou moeten zoeken?
Reminds me wel dat ik de gemeente moet bellen. Ik had bijna weer mijn banden afgescheurdin de steeg zijn de tegels aan het verzakken
Ik verwacht het niet. Maar ik zal daar sowieso voor bellen.quote:Op woensdag 14 december 2011 08:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zou me niets verbazen als er dan onder die verzakkende tegels iets fout is, die verzakken niet voor niets lijkt me
wie weet zit daar wel een lek
Ja het zijn er maar 2 hoor. Maar toch. Ik maakte echt mooi die zwik. Ik stond een partij te vloekenquote:Op woensdag 14 december 2011 08:30 schreef Rewimo het volgende:
Verzakkende tegels zou inderdaad door een lek kunnen komen. Dus melden lijkt me zinvol ja.
quote:Op woensdag 14 december 2011 08:37 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo om zich heen kijkt
Yup, net mijn collega's
check!quote:Op woensdag 14 december 2011 08:37 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo om zich heen kijkt
Yup, net mijn collega's
Besmetquote:Op woensdag 14 december 2011 08:40 schreef Qwea het volgende:
Ik wil een ipadgeen idee wat ik ermee moet
Ik hou van gadgetsquote:
Ik vraag me serieus af of dit gaat werken. Denk persoonlijk dat die afspraken - aangezien ze vrijblijvend zijn - weinig gaan uitmaken.quote:PvdA en VVD voelen meer voor het pad dat staatssecretaris Henk Bleker (Landbouw) wil volgen. Bleker verraste Thieme door dinsdagavond met een alternatief te komen voor het verbod. Hij wil afspraken maken met de religieuze organisaties om het welzijn van de dieren die worden geslacht te verbeteren. Dat kan denkt hij door meer eisen te stellen aan de slachters, te benoemen hoeveel halssnedes een dier mag hebben en een uiterste tijd te bepalen dat een dier bij bewustzijn mag zijn.
Ook wil hij afspraken maken over het aantal dieren dat geslacht moet worden. „Waarom zouden we in Nederland meer slachten dan redelijkerwijs nodig is”, aldus Bleker.
Ben bang van niet eigenlijk...quote:Op woensdag 14 december 2011 09:08 schreef Greys het volgende:
En het verbod op ritueel slachten is dus van de baan. Ik las o.a. dit:
[..]
Ik vraag me serieus af of dit gaat werken. Denk persoonlijk dat die afspraken - aangezien ze vrijblijvend zijn - weinig gaan uitmaken.
T zijn toch maar 5 dodenquote:Op woensdag 14 december 2011 09:03 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Die Luik-dader had ook nog een dode vrouw in zijn huis liggen![]()
En er is inmiddels ook een peuter overleden van 17 maanden in het ziekenhuis.
Wel apart..quote:Op woensdag 14 december 2011 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
T zijn toch maar 5 doden
een vrouw van 75 waarvan ze dachten dat ze overleden was, blijkt toch nog te leven
Ik ben het er mee eens dat het niet doorgaat. De praktijken waar het om ging, zijn heel specifiek van bepaalde religies en ik ben er geen voorstander van om op deze manier die religies iets te ontnemen, terwijl in de Nederlandse cultuur (en 'Nederlandse' religies) ook dierenleed in de keuken voorkomt.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:08 schreef Greys het volgende:
En het verbod op ritueel slachten is dus van de baan. Ik las o.a. dit:
[..]
Ik vraag me serieus af of dit gaat werken. Denk persoonlijk dat die afspraken - aangezien ze vrijblijvend zijn - weinig gaan uitmaken.
Daar kan ik het wel mee eens zijn hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat het niet doorgaat. De praktijken waar het om ging, zijn heel specifiek van bepaalde religies en ik ben er geen voorstander van om op deze manier die religies iets te ontnemen, terwijl in de Nederlandse cultuur (en 'Nederlandse' religies) ook dierenleed in de keuken voorkomt.
Verbod prima, maar dan wel voor alle vormen van dit soort leed en niet alleen ritueel slachten.
Nee klopt, dat is weer regeltjes maken tbv de gemoedsrust van politiek Den Haagquote:Op woensdag 14 december 2011 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan ik het wel mee eens zijn hoor
Maar dan vraag ik me alsnog af of die 'afspraken' die vrijblijvend zijn wel zin hebbenIk denk persoonlijk niet dat ze er met een stopwatch naast gaan staan om te kijken of het dier niet het maximaal aantal secondes 'bij bewustzijn' overschrijdt.
Nou iddquote:Op woensdag 14 december 2011 10:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, dat is weer regeltjes maken tbv de gemoedsrust van politiek Den Haag
Kreeft kokenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat het niet doorgaat. De praktijken waar het om ging, zijn heel specifiek van bepaalde religies en ik ben er geen voorstander van om op deze manier die religies iets te ontnemen, terwijl in de Nederlandse cultuur (en 'Nederlandse' religies) ook dierenleed in de keuken voorkomt.
Verbod prima, maar dan wel voor alle vormen van dit soort leed en niet alleen ritueel slachten.
Jij ook gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 december 2011 10:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben vandaag weer tante geworden.
Croli gefeliciteerd
Ik 9quote:Op woensdag 14 december 2011 10:42 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Croli en Ferrari!
Iets onder de 3000 gram is best een normaal gewicht voor een baby, toch?
Ik was best groot en lang en propperig en breedbekkerig als baby en ik woog 6 pond
Dat heet in professioneel jargon een dingetjequote:Op woensdag 14 december 2011 10:57 schreef Greys het volgende:
God wat ben ik toch blij met dat USB thingy dat ik in mijn netbook steek en dat alle youtube muziekjes dan via de muziekinstallatie gaan, draadloos![]()
Geen idee hoe zo'n dingetje heet, maar iedereen zou het moeten hebben
Ah, dan zat ik er niet ver vanaf.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat heet in professioneel jargon een dingetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |