Ja het zijn er maar 2 hoor. Maar toch. Ik maakte echt mooi die zwik. Ik stond een partij te vloekenquote:Op woensdag 14 december 2011 08:30 schreef Rewimo het volgende:
Verzakkende tegels zou inderdaad door een lek kunnen komen. Dus melden lijkt me zinvol ja.
quote:Op woensdag 14 december 2011 08:37 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo om zich heen kijkt
Yup, net mijn collega's
check!quote:Op woensdag 14 december 2011 08:37 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo om zich heen kijkt
Yup, net mijn collega's
Besmetquote:Op woensdag 14 december 2011 08:40 schreef Qwea het volgende:
Ik wil een ipadgeen idee wat ik ermee moet
Ik hou van gadgetsquote:
Ik vraag me serieus af of dit gaat werken. Denk persoonlijk dat die afspraken - aangezien ze vrijblijvend zijn - weinig gaan uitmaken.quote:PvdA en VVD voelen meer voor het pad dat staatssecretaris Henk Bleker (Landbouw) wil volgen. Bleker verraste Thieme door dinsdagavond met een alternatief te komen voor het verbod. Hij wil afspraken maken met de religieuze organisaties om het welzijn van de dieren die worden geslacht te verbeteren. Dat kan denkt hij door meer eisen te stellen aan de slachters, te benoemen hoeveel halssnedes een dier mag hebben en een uiterste tijd te bepalen dat een dier bij bewustzijn mag zijn.
Ook wil hij afspraken maken over het aantal dieren dat geslacht moet worden. „Waarom zouden we in Nederland meer slachten dan redelijkerwijs nodig is”, aldus Bleker.
Ben bang van niet eigenlijk...quote:Op woensdag 14 december 2011 09:08 schreef Greys het volgende:
En het verbod op ritueel slachten is dus van de baan. Ik las o.a. dit:
[..]
Ik vraag me serieus af of dit gaat werken. Denk persoonlijk dat die afspraken - aangezien ze vrijblijvend zijn - weinig gaan uitmaken.
T zijn toch maar 5 dodenquote:Op woensdag 14 december 2011 09:03 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Die Luik-dader had ook nog een dode vrouw in zijn huis liggen![]()
En er is inmiddels ook een peuter overleden van 17 maanden in het ziekenhuis.
Wel apart..quote:Op woensdag 14 december 2011 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
T zijn toch maar 5 doden
een vrouw van 75 waarvan ze dachten dat ze overleden was, blijkt toch nog te leven
Ik ben het er mee eens dat het niet doorgaat. De praktijken waar het om ging, zijn heel specifiek van bepaalde religies en ik ben er geen voorstander van om op deze manier die religies iets te ontnemen, terwijl in de Nederlandse cultuur (en 'Nederlandse' religies) ook dierenleed in de keuken voorkomt.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:08 schreef Greys het volgende:
En het verbod op ritueel slachten is dus van de baan. Ik las o.a. dit:
[..]
Ik vraag me serieus af of dit gaat werken. Denk persoonlijk dat die afspraken - aangezien ze vrijblijvend zijn - weinig gaan uitmaken.
Daar kan ik het wel mee eens zijn hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat het niet doorgaat. De praktijken waar het om ging, zijn heel specifiek van bepaalde religies en ik ben er geen voorstander van om op deze manier die religies iets te ontnemen, terwijl in de Nederlandse cultuur (en 'Nederlandse' religies) ook dierenleed in de keuken voorkomt.
Verbod prima, maar dan wel voor alle vormen van dit soort leed en niet alleen ritueel slachten.
Nee klopt, dat is weer regeltjes maken tbv de gemoedsrust van politiek Den Haagquote:Op woensdag 14 december 2011 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan ik het wel mee eens zijn hoor
Maar dan vraag ik me alsnog af of die 'afspraken' die vrijblijvend zijn wel zin hebbenIk denk persoonlijk niet dat ze er met een stopwatch naast gaan staan om te kijken of het dier niet het maximaal aantal secondes 'bij bewustzijn' overschrijdt.
Nou iddquote:Op woensdag 14 december 2011 10:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, dat is weer regeltjes maken tbv de gemoedsrust van politiek Den Haag
Kreeft kokenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat het niet doorgaat. De praktijken waar het om ging, zijn heel specifiek van bepaalde religies en ik ben er geen voorstander van om op deze manier die religies iets te ontnemen, terwijl in de Nederlandse cultuur (en 'Nederlandse' religies) ook dierenleed in de keuken voorkomt.
Verbod prima, maar dan wel voor alle vormen van dit soort leed en niet alleen ritueel slachten.
Jij ook gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 december 2011 10:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben vandaag weer tante geworden.
Croli gefeliciteerd
Ik 9quote:Op woensdag 14 december 2011 10:42 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Croli en Ferrari!
Iets onder de 3000 gram is best een normaal gewicht voor een baby, toch?
Ik was best groot en lang en propperig en breedbekkerig als baby en ik woog 6 pond
Dat heet in professioneel jargon een dingetjequote:Op woensdag 14 december 2011 10:57 schreef Greys het volgende:
God wat ben ik toch blij met dat USB thingy dat ik in mijn netbook steek en dat alle youtube muziekjes dan via de muziekinstallatie gaan, draadloos![]()
Geen idee hoe zo'n dingetje heet, maar iedereen zou het moeten hebben
Ah, dan zat ik er niet ver vanaf.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat heet in professioneel jargon een dingetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |