SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
Topicreeks: Fernandes.
[ Bericht 2% gewijzigd door Vaseline_ op 13-12-2011 22:29:11 ]
Bakkeljauwquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je hebt zelf een snoepkontje.
@ krioro, wat zat er nou bovenop? Bakkeljauw?
Ik snaai alleen hoestpastilles eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben ik hier de enige die nooit snoep eet? Vind die zoete troep niet eens lekker.
Nooit vind ik zo'n sterke termquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben ik hier de enige die nooit snoep eet? Vind die zoete troep niet eens lekker.
Me neither, smaakt alsof het 10x zo zoet is geworden. Hagelslag, jam, appeltaart, bah.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
kom niet op de voorgrond treden justin bieberquote:
Deze man kentquote:
Ben ook niet zo'n snoeperdquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
En fernandes wel?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Met wiequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Er zijn niet eens leuke feesten met nieuwjaar. Gewoon om 00:30 naar bed.
BUSTED.quote:
Ik ook. Ik blijf gewoon dooreten totdat het op is, ook al ben ik misselijk as fuckquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:58 schreef Jajong het volgende:
Ik eet zoveel snoep. Echt te belachelijk.
Dat weet ze nog niet maar hij is iig zwart.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Er zijn niet eens leuke feesten met nieuwjaar. Gewoon om 00:30 naar bed.
Ik heb dat spul ook nog nooit gehad. Smaakt het naar Mountain Dew?quote:
Ow, dacht dat jij wel zou komen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat weet ze nog niet maar hij is iig zwart.
In je eentje? Blijf hier posten gek, ookal kauw je straks aan je eigen oren en lik je je elleboogquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:01 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb die truffels gegetenFakkin ranzig mijn mond smaakt zurig :R
Spaanse ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HahahaDie provencaalse of spaanse kruiden-kip?
Of zelf ingelegd enzo?
Wtf doe je nu nog op FOK! dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:01 schreef Sala-adin het volgende:
Blijf postenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:01 schreef Sala-adin het volgende:
Godsammequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb dat spul ook nog nooit gehad. Smaakt het naar Mountain Dew?
Ik meende het al te herkennen aan de kleurquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Spaanse ja. [ afbeelding ] Niet zelf gedaan, sterker nog, niet eens zelf gekocht, van m'n moeder gekregen.
Zooey Deschanel niet kennenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:03 schreef gers het volgende:
Die zoey van new girl is wel een schatje
oke gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GodsammeWegwezen dan en kom pas terug als je fernandes hebt gedronken
dat is het zusje van Bones van die seriequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:03 schreef gers het volgende:
Die zoey van new girl is wel een schatje
ik zeg toch ook zooeyquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zooey Deschanel niet kennen. Is 't lekker warm onder je steen?
zusje van wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
dat is het zusje van Bones van die serie
Ja nu nog wel een mattie is onderweg en die engelse buren van mij gaan weer aan de Xquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In je eentje? Blijf hier posten gek, ookal kauw je straks aan je eigen oren en lik je je elleboog
En het is de kloon van Katy Perry. En Zooey is beroemder dan haar zusquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
je kent de serie Bones toch wel
[ afbeelding ]
So Katy Perryquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bones ken ik wel maar wist niet dat het zusjes warenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee echtquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
En het is de kloon van Katy Perry. En Zooey is beroemder dan haar zus
het lijkt wel zuster Joyquote:
ik zou der best een eitje mee kunnen etenquote:
quote:
Tevens is die Dechanel de lelijkere versie van Perry.quote:
neverquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Tevens is die Dechanel de lelijkere versie van Perry.
Nee, kriorolmops gebruikte [img=blabla,blabla]. Ook leuk: [kwoot ] tag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef aight1 het volgende:
Ze hebben 't quoten van images veranderd?
kate en zoeey een zesje noemenquote:
Deze post veranderde veel. Ik zag ook een rawr.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, kriorolmops gebruikte [img=blabla,blabla]. Ook leuk: [kwoot ] tag.
[kwoot] = behoud images.
Toch wel.quote:
je ijlt, minder suikerwater voor jouquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Deze post veranderde veel. Ik zag ook een rawr.
Dit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Deze post veranderde veel. Ik zag ook een rawr.
truequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij sowieso 0 standards.
I rest my case. Ze heeft misschien dikke tieten maar daar heb ik ook niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef Sinji het volgende:
Wat wel een punt is..
Without the magic maskers die meisjes gebruiken:
[ afbeelding ]
is dat dezelfdequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef Sinji het volgende:
Wat wel een punt is..
[ afbeelding ]
Mhhmm... ijl ik tho? Ijl ik?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
je ijlt, minder suikerwater voor jou
Meer getuigen.quote:
#omgdatissoooosieluggggg #foetushoudinginbedquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
Nederland 1: orka's maken een vinvis af. #wtf #no
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef Sinji het volgende:
Wat wel een punt is..
[ afbeelding ]
Een paar orka's die echt 24 uur lang een hulpeloze vinvis bestoken en hem uiteindelijk verdrinken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
#omgdatissoooosieluggggg #foetushoudinginbed
Maar maar orka's zijn lievv....quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een paar orka's die echt 24 uur lang een hulpeloze vinvis bestoken en hem uiteindelijk verdrinken.
Die ander heeft wel geile plamuur & gezichtsbeharing imoquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef Sinji het volgende:
Wat wel een punt is..
[ afbeelding ]
wat ook fucking zielig is, alsof die beesten dat leuk vindenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Van die mensen die als laatste wens hebben "met dolfijnen zwemmen". Zijn ook alleen terminale mensen of mensen met een verstandelijke beperking die dat willen, want 'gezonde' mensen willen dat nooit.
yuckquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die ander heeft wel geile plamuur & gezichtsbeharing imo
[ afbeelding ]
Friendzone faggots.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Van die mensen die als laatste wens hebben "met dolfijnen zwemmen". Zijn ook alleen terminale mensen of mensen met een verstandelijke beperking die dat willen, want 'gezonde' mensen willen dat nooit.
Mên, ranzigquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zeggen dat dolfijnen van die "intelligente beesten" zijn. Ja, vergeleken met die kinderen die ernaast drijven jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
wat ook fucking zielig is, alsof die beesten dat leuk vinden'ohhh ze doen zo liefffff' ja zo zijn ze getraind ja, lekker tegennatuurlijk
ik zal het iig nooit doen.
Holyshit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Friendzone faggots.
http://www.insolitology.com/guides/fuckdolphin.htm
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En dan zeggen dat dolfijnen van die "intelligente beesten" zijn. Ja, vergeleken met die kinderen die ernaast drijven ja.
Jij bent zó ziek in je hoofd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Friendzone faggots.
quote:
Denk het wel, jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt, maar is wat op de link staat letterlijk?
Meh, je kan gewoon klikken hoor. Is een handleiding hoe je een dolfijn moet neukenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt, maar is wat op de link staat letterlijk?
Panzer, kwaliteitsuserquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, je kan gewoon klikken hoor. Is een handleiding hoe je een dolfijn moet neuken
er is mij geen andere keus gelatenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat doen al die nieuwe users uit KLB SC hier nou? [KLB SC] Fernandez :')¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Ja, right.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..], dolphinsex.org was gewoon een meme.
Verder: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dolphin%20sex
Ahaha what the fuckquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Friendzone faggots.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat doen al die nieuwe users uit KLB SC hier nou? [KLB SC] Fernandez :')¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Whait.. lesbisch-gay?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:27 schreef L0t.. het volgende:
Glee is zo gay, hoe kunnen mensen dat kijken
FUCKYOU!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Oja new girl kijken doeidoei
volgens mij welquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb jij ook nog nooit Fernandes gedronken?
We hebben ook nog steeds geen foto van jou in de OP.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waarom dacht ik de hele tijd dat jij Prosciutto heette.
Screensotsss!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
hahahaha geweldig Sala zien spacen op die truffels op skype, die man![]()
En met O&N natuurlijk een flesje Moët in de koelingquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb een fles voor mij veiliggesteld voor Kerst
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, right.
Sick thoughts 24/7 jij.
get at me vinvis, no love voor jou op deze manierquote:One thing to note. Whether you masturbate or mate a fin, male or female, always spend time with them afterwards. Cuddle them, rub them, talk to them and most importantly, show them you love them. This is essential, as it helps to strengthen the bond between you.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
get at me vinvis, no love voor jou op deze manier
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
get at me vinvis, no love voor jou op deze manier
Ik post te weinigquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We hebben ook nog steeds geen foto van jou in de OP.
te autistischquote:
Ik space em hierquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je me iets vertellen?
Zoveel moeite doen voor een post die niemand begrijpt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer van de url manquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:42 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga hard als een locomotieffffff TJOEEKK TJOEEKKK EN DAN BEDOEL IK NIET THOMAS DE TREIN!!!!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:42 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga hard als een locomotieffffff TJOEEKK TJOEEKKK EN DAN BEDOEL IK NIET THOMAS DE TREIN!!!!
jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit kan op een kinderzender.
ik ben verlieftquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
reversegif.com, copy paste, imgur.com. Verder nog iets te miauwen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen voor een post die niemand begrijpt.
Lief.
Ariana is reeds geclaimd door roodharigen fetisjist heloef.quote:
Dankje man, nu heb ik een boner.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
snotjong je bent 17 ga met je buurmeisje het fietsenhok inquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ariana is reeds geclaimd door roodharigen fetisjist heloef.
Quoted for fail. Gewoon even.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
reversegif.com, copy paste, imgur.com. Verder nog iets te miauwen?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dankje man, nu heb ik een boner.
Ze is 18 en ze woont naast me.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:48 schreef gers het volgende:
[..]
snotjong je bent 17 ga met je buurmeisje het fietsenhok in
She's legal ma'am.quote:
NAIIIIIIIIIIIIIISquote:
Your point being?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In Nederland nog gewoon legaal dan.quote:
Met Ariana Grande wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef krioro het volgende:
Boeiende discussie wel.Alle KLB'ers terug naar LIFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef krioro het volgende:
Boeiende discussie wel.Neen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Goede avatar manquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Overigens is dit niet wat jullie denken. Betrof een foto van Mortal Kombat. Move along.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jou het nu niet is gelukt met je foto
Ja da's waar. Ik weet ook niet heel precies wie daar vandaan komen ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Behalve de leuke. You know who you are mi gudus.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Overigens is dit niet wat jullie denken. Betrof een foto van Mortal Kombat. Move along.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Jajong het volgende:
Waarom zijn er ineens allemaal noobs hier.
Je komt als geroepen. Kill and attack.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Jajong het volgende:
Ik ben er bij vanaf deel 1 G.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Jajong het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Jajong het volgende:
Haiquote:
Sommigen missen die Fernandes-vibe, helaasquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:00 schreef krioro het volgende:
't Is meer de instelling die het hem doet vrees ik.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sommigen missen die Fernandes-vibe, helaas
Surinamer en Fernandes drinkerquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
Okee, okee als Surinamer en Fernandes drinker wil ik hier wel blijven.
Dus ik zal geen geile jailbait gifjes meer posten.
Meh, valt mee. Durf hem niet te wassen thoquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:00 schreef Allure_ het volgende:
Jumi, ik zag dat je die Bambitrui hebt. Is die niet heel snel slobberig als je 'm 1x draagt?
Dan moet je wel een fernandespic maken natuurlichquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
Okee, okee als Surinamer en Fernandes drinker wil ik hier wel blijven.
Waar komt ie vandaan dan? Hij is cute.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, valt mee. Durf hem niet te wassen thoKutkwaliteit.
Dat heb ik de laatste tijd ook vaak met kleren. En terecht, vest voor het eerst gewassen en het heeft ineens ongeveer driekwartmouwen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hmm, ja was maar 15 euro toch? Misschien koop ik hem alsnog wel, voor dat geld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je wel een fernandespic maken natuurlich![]()
Jongen ik heb geen emoverhalen meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:59 schreef Sinji het volgende:
Heloef is zwaar ok, trouwens.
Maar emo-verhalen graag in versiertopic heloefje![]()
Wassen moet je ook aan vrouwen over laten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd ook vaak met kleren. En terecht, vest voor het eerst gewassen en het heeft ineens ongeveer driekwartmouwen.
Ey blijf G, blijf!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk met die voorbeoordeelde griet.
Ik zal eens tussen mijn Facebook pics speuren en photoshoppen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
H&Mquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar komt ie vandaan dan? Hij is cute.
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd ook vaak met kleren. En terecht, vest voor het eerst gewassen en het heeft ineens ongeveer driekwartmouwen.
Ja ik heb 'm eigenlijk ook alleen gekocht omdat ie zo cheap is. Heerlijke chilltrui voor als je de hele dag thuis zitquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ja was maar 15 euro toch? Misschien koop ik hem alsnog wel, voor dat geld.
Toch maar eens kijken dan, heb nog zo'n chilltrui nodig voor thuis.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
H&M
[..]
Herkenbaar jaHeb ik dus altijd met kleding van H&M en Zara.
[..]
Ja ik heb 'm eigenlijk ook alleen gekocht omdat ie zo cheap is. Heerlijke chilltrui voor als je de hele dag thuis zit
We gaan gewoon dezelfde garderobe aanschaffenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken dan, heb nog zo'n chilltrui nodig voor thuis.Ik ben al heel lang niet meer bij de h&m geweest vond het echt minder worden.
Swag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We gaan gewoon dezelfde garderobe aanschaffen.
Heb geen wasvrouw bij de hand hier helaas. En ik kan het beter dan m'n moeder trouwens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wassen moet je ook aan vrouwen over laten.
Waar haal jij meestal je stuff dan? Jij hebt altijd wel swagalicious pics in LIF.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
Vind het ook jammer dat Stussy vaak slechte kwaliteit aflevert, na een paar keer wassen zijn de meeste T-shirts valer dan Giel Belen
Tenzij deluxe lijn tho
In ieder geval iemand die op hem let, kudosquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die zit knetterhard te spacen achter de webcam damn
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
Vind het ook jammer dat Stussy vaak slechte kwaliteit aflevert, na een paar keer wassen zijn de meeste T-shirts valer dan Giel Belen
Tenzij deluxe lijn tho
Engeland yo, goedkope pond ditdat zuszoquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waar haal jij meestal je stuff dan? Jij hebt altijd wel swagalicious pics in LIF.
Truequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken dan, heb nog zo'n chilltrui nodig voor thuis.Ik ben al heel lang niet meer bij de h&m geweest vond het echt minder worden.
Niet messen met mijn toekomstige collega.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
Tenzij deluxe lijn tho
Ik heb nog een Stussy shirt van 15 jaar geleden, niks vaals aan. Kwaliteit kan nu anders zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
Tenzij deluxe lijn tho
Dat waren de tijden brahquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb nog een Stussy shirt van 15 jaar geleden, niks vaals aan. Kwaliteit kan nu anders zijn natuurlijk.
Sites zoals asos enz?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Engeland yo, goedkope pond ditdat zuszo
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. Stussy shirts, Fernandes SC, etc.
Als je wilt dat wij gaan moet je het zeggen hoor!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. Stussy shirts, Fernandes SC, etc.
nee jij moet blijven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je wilt dat wij gaan moet je het zeggen hoor!
Hoho, jij niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Behalve de leuke. You know who you are mi gudus.
Wel even netjes nakomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee nog steeds niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef Juminelle het volgende:
Tli, heb je die jurkjes al binnen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel even netjes nakomen natuurlijk.BawsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pretty zijn ze he?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:20 schreef Juminelle het volgende:
Iemand die mij toevallig even een jurk van Forever Unique wil sponseren?
[ afbeelding ]
wtf die foliejurk, net een gepofte aardappelquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:20 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ook met vrouwen kleding? Linkjes graag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoho, jij niet.
Maar Asos niet, heb een aantal sites.
[..]
Wel even netjes nakomen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
[..]
Wel even netjes nakomen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Die pic stond toch al over heel FOK! hier kon hij er ook wel bij.quote:
Hoe ziet de onderkant eruit???quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:20 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Solly.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook met vrouwen kleding? Linkjes graag.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Die pic stond toch al over heel FOK! hier kon hij er ook wel bij.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wtf die foliejurk, net een gepofte aardappel
Bedje van sla.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe ziet de onderkant eruit???
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe ziet de onderkant eruit???
Okee ik heb een deal voor je.quote:
Prima deal.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik heb een deal voor je.
We kidnappen haar, ik neem het meisje jij de jurk.
Kan ik mee leven, kudo's.quote:
Had hem liever strak gezien denk ik. Vind hem nu iets te tutu achtig.quote:
Gaarne.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Moet ik nou dat varken in de OP zetten?
Dit inderdaad jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had hem liever strak gezien denk ik. Vind hem nu iets te tutu achtig.
Ja goed punt wel. Als de onderkant strak zou zijn zoudie sexy zijn, nu istie gewoon schattig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had hem liever strak gezien denk ik. Vind hem nu iets te tutu achtig.
Die dress die jij hier poste met die dingen aan de onderkant. Die kom ik al een jaar lang tegen op tumblr. Die is zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad jaMaar die bovenkant
quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die dress die jij hier poste met die dingen aan de onderkant. Die kom ik al een jaar lang tegen op tumblr. Die is zo
Ja dat komt omdat haar tieten er half uithangen. Mannen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef krioro het volgende:
Niet om het een of ander, maar eh, ik vind hem zo ook wel sexay. I mean:
[..]
Wanneer is dat trouwens? Met oud en nieuw? Of kerst?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja inderdaadIs van Lipsy volgens mij, maar m'n boobies passen niet in dat ding
Daarnaast is die jurk ook too much voor Manhattan gala ofzo.
Dit inderdaad. Zo voorspelbaar mannenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat haar tieten er half uithangen. Mannen.
Precies ertussenin, 28 december.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wanneer is dat trouwens? Met oud en nieuw? Of kerst?
Welnee, dat had ik niet eens gezien totdat jij het zei.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat haar tieten er half uithangen. Mannen.
Ah dan ben ik in Arnhem. Misschien ook maar eens gaan dan. Wat zijn je plannen voor oud en nieuw?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies ertussenin, 28 december.
Doen! Hm, geen idee nog eigenlijk. Wil eigenlijk wel uit, maar ik heb geen flauw idee waarquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dan ben ik in Arnhem. Misschien ook maar eens gaan dan. Wat zijn je plannen voor oud en nieuw?
Neh iets anders, maar die is ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:34 schreef tliciouz het volgende:
Dit is hem toch Jumi?
[ afbeelding ]
Vind dat altijd zo moeilijk met oud en nieuw. En dan is alles weer uitverkocht.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doen! Hm, geen idee nog eigenlijk. Wil eigenlijk wel uit, maar ik heb geen flauw idee waarEen huisfeestje is anders ook wel tof op zich. Jij?
Dat heb ik dus elk jaar inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo moeilijk met oud en nieuw. En dan is alles weer uitverkocht.
2 vrienden van me gaan volgende week verhuizen naar een appartement van 600 vierkante meter met dakterras wat over de stad uitkijkt. Niet normaal hoe grootMaar die geven met oud en nieuw meteen een housewarming daarna de stad in denk ik.
Ja en elk jaar eindig je dan weer in een of andere random kroeg terwijl je al maanden lang het idee had om kaartjes te kopen voor een of ander tof feest.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat heb ik dus elk jaar inderdaad
Whuuut, nice! Arnhem of Nijmegen?
Ik denk het laatste.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:40 schreef Jajong het volgende:
600m2? Met z'n tweeen? Da fuck? Is dat anti-kraak of hebben ze een kraak gezet bij een bankie.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk het laatste.Nee geen anti kraak, het is echt gewoon een appartement. Maar denk dat er binnenkort meer vrienden er bij in trekken.
Word een grote soa-broedplaats daar.
Waarom jij niet dan? je wilt toch weg uit je ouderlijk huis nu..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk het laatste.Nee geen anti kraak, het is echt gewoon een appartement. Maar denk dat er binnenkort meer vrienden er bij in trekken.
Word een grote neuk hut daar.
Helaas is het te ver van werk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom jij niet dan? je wilt toch weg uit je ouderlijk huis nu..
Waar is de no homo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb het zo koud in bed tegenwoordig. Slaap nu ook maar met een trainingsbroek aan en gewikkeld in een extra deken, brr.
Dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef JackieBrown het volgende:
Voor deze kille nachten. Kille mensen. Kille wereld.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef JackieBrown het volgende:
Grote boze wereldquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef JackieBrown het volgende:
Mais.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb wel moeite met Gordon. Kan hem zo moeilijk serieus nemen. En dat terwijl hij zo graag serieus genomen wil worden. hoho
Maar dat LA the Voices nu, what the f
Ja die was wel lief, maar die ging iedereen vals meezingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |