Surinamer en Fernandes drinkerquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
Okee, okee als Surinamer en Fernandes drinker wil ik hier wel blijven.
Dus ik zal geen geile jailbait gifjes meer posten.
Meh, valt mee. Durf hem niet te wassen thoquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:00 schreef Allure_ het volgende:
Jumi, ik zag dat je die Bambitrui hebt. Is die niet heel snel slobberig als je 'm 1x draagt?
Dan moet je wel een fernandespic maken natuurlichquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
Okee, okee als Surinamer en Fernandes drinker wil ik hier wel blijven.
Waar komt ie vandaan dan? Hij is cute.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, valt mee. Durf hem niet te wassen thoKutkwaliteit.
Dat heb ik de laatste tijd ook vaak met kleren. En terecht, vest voor het eerst gewassen en het heeft ineens ongeveer driekwartmouwen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hmm, ja was maar 15 euro toch? Misschien koop ik hem alsnog wel, voor dat geld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je wel een fernandespic maken natuurlich![]()
Jongen ik heb geen emoverhalen meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:59 schreef Sinji het volgende:
Heloef is zwaar ok, trouwens.
Maar emo-verhalen graag in versiertopic heloefje![]()
Wassen moet je ook aan vrouwen over laten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd ook vaak met kleren. En terecht, vest voor het eerst gewassen en het heeft ineens ongeveer driekwartmouwen.
Ey blijf G, blijf!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk met die voorbeoordeelde griet.
Ik zal eens tussen mijn Facebook pics speuren en photoshoppen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan moet je wel een fernandespic maken natuurlich![]()
H&Mquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar komt ie vandaan dan? Hij is cute.
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd ook vaak met kleren. En terecht, vest voor het eerst gewassen en het heeft ineens ongeveer driekwartmouwen.
Ja ik heb 'm eigenlijk ook alleen gekocht omdat ie zo cheap is. Heerlijke chilltrui voor als je de hele dag thuis zitquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ja was maar 15 euro toch? Misschien koop ik hem alsnog wel, voor dat geld.
Toch maar eens kijken dan, heb nog zo'n chilltrui nodig voor thuis.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
H&M
[..]
Herkenbaar jaHeb ik dus altijd met kleding van H&M en Zara.
[..]
Ja ik heb 'm eigenlijk ook alleen gekocht omdat ie zo cheap is. Heerlijke chilltrui voor als je de hele dag thuis zit
We gaan gewoon dezelfde garderobe aanschaffenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken dan, heb nog zo'n chilltrui nodig voor thuis.Ik ben al heel lang niet meer bij de h&m geweest vond het echt minder worden.
Swag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We gaan gewoon dezelfde garderobe aanschaffen.
Heb geen wasvrouw bij de hand hier helaas. En ik kan het beter dan m'n moeder trouwens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wassen moet je ook aan vrouwen over laten.
Waar haal jij meestal je stuff dan? Jij hebt altijd wel swagalicious pics in LIF.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
Vind het ook jammer dat Stussy vaak slechte kwaliteit aflevert, na een paar keer wassen zijn de meeste T-shirts valer dan Giel Belen
Tenzij deluxe lijn tho
In ieder geval iemand die op hem let, kudosquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die zit knetterhard te spacen achter de webcam damn
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
Vind het ook jammer dat Stussy vaak slechte kwaliteit aflevert, na een paar keer wassen zijn de meeste T-shirts valer dan Giel Belen
Tenzij deluxe lijn tho
Engeland yo, goedkope pond ditdat zuszoquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waar haal jij meestal je stuff dan? Jij hebt altijd wel swagalicious pics in LIF.
Truequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken dan, heb nog zo'n chilltrui nodig voor thuis.Ik ben al heel lang niet meer bij de h&m geweest vond het echt minder worden.
Niet messen met mijn toekomstige collega.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
Tenzij deluxe lijn tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |