quote:
Denk het wel, jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt, maar is wat op de link staat letterlijk?
Meh, je kan gewoon klikken hoor. Is een handleiding hoe je een dolfijn moet neukenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt, maar is wat op de link staat letterlijk?
Panzer, kwaliteitsuserquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, je kan gewoon klikken hoor. Is een handleiding hoe je een dolfijn moet neuken
er is mij geen andere keus gelatenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat doen al die nieuwe users uit KLB SC hier nou? [KLB SC] Fernandez :')กกกกกกกกกกกกกกกกกกกกกกกกกกก
Ja, right.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..], dolphinsex.org was gewoon een meme.
Verder: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dolphin%20sex
Ahaha what the fuckquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Friendzone faggots.
http://www.insolitology.com/guides/fuckdolphin.htm
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat doen al die nieuwe users uit KLB SC hier nou? [KLB SC] Fernandez :')กกกกกกกกกกกกกกกกกกกกกกกกกกก
Whait.. lesbisch-gay?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:27 schreef L0t.. het volgende:
Glee is zo gay, hoe kunnen mensen dat kijken
FUCKYOU!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Oja new girl kijken doeidoei
volgens mij welquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb jij ook nog nooit Fernandes gedronken?
We hebben ook nog steeds geen foto van jou in de OP.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waarom dacht ik de hele tijd dat jij Prosciutto heette.
Screensotsss!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
hahahaha geweldig Sala zien spacen op die truffels op skype, die man![]()
En met O&N natuurlijk een flesje Mo๋t in de koelingquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb een fles voor mij veiliggesteld voor Kerst
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, right.
Sick thoughts 24/7 jij.
get at me vinvis, no love voor jou op deze manierquote:One thing to note. Whether you masturbate or mate a fin, male or female, always spend time with them afterwards. Cuddle them, rub them, talk to them and most importantly, show them you love them. This is essential, as it helps to strengthen the bond between you.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
get at me vinvis, no love voor jou op deze manier
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
get at me vinvis, no love voor jou op deze manier
Ik post te weinigquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We hebben ook nog steeds geen foto van jou in de OP.
te autistischquote:
Ik space em hierquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je me iets vertellen?
Zoveel moeite doen voor een post die niemand begrijpt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer van de url manquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:42 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga hard als een locomotieffffff TJOEEKK TJOEEKKK EN DAN BEDOEL IK NIET THOMAS DE TREIN!!!!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:42 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga hard als een locomotieffffff TJOEEKK TJOEEKKK EN DAN BEDOEL IK NIET THOMAS DE TREIN!!!!
jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit kan op een kinderzender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |