Blijf postenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:01 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb die truffels gegetenFakkin ranzig mijn mond smaakt zurig :R
Godsammequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb dat spul ook nog nooit gehad. Smaakt het naar Mountain Dew?
Ik meende het al te herkennen aan de kleurquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Spaanse ja. [ afbeelding ] Niet zelf gedaan, sterker nog, niet eens zelf gekocht, van m'n moeder gekregen.
Zooey Deschanel niet kennenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:03 schreef gers het volgende:
Die zoey van new girl is wel een schatje
oke gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GodsammeWegwezen dan en kom pas terug als je fernandes hebt gedronken
dat is het zusje van Bones van die seriequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:03 schreef gers het volgende:
Die zoey van new girl is wel een schatje
ik zeg toch ook zooeyquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zooey Deschanel niet kennen. Is 't lekker warm onder je steen?
zusje van wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
dat is het zusje van Bones van die serie
Ja nu nog wel een mattie is onderweg en die engelse buren van mij gaan weer aan de Xquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In je eentje? Blijf hier posten gek, ookal kauw je straks aan je eigen oren en lik je je elleboog
En het is de kloon van Katy Perry. En Zooey is beroemder dan haar zusquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
je kent de serie Bones toch wel
[ afbeelding ]
So Katy Perryquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bones ken ik wel maar wist niet dat het zusjes warenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee echtquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
En het is de kloon van Katy Perry. En Zooey is beroemder dan haar zus
het lijkt wel zuster Joyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |