Gaat het niet om. Als die container altijd helemaal leeg is dan is de kans aanwezig dat er geen gezin leeft in de woning.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:51 schreef Palomar het volgende:
Net of ze wietafval in de groencontainer doen.
Als je ipv:quote:Op woensdag 14 december 2011 12:19 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Als die container altijd helemaal leeg is dan is de kans aanwezig dat er geen gezin leeft in de woning.
Verder helemaal eens met de mensen die zeggen dat TS hier werk van moet maken. En natuurlijk oneens met die droeftoeters die TS een NSB'er noemenIk vermoed dat zij de hele dag WoW spelen met de gordijnen dicht en bang zijn voor sociaal contact als er ooit een wijkagent aan zou bellen
Wat voor soort zaken? Je moet de politie lastig vallen met een gezin waar de gordijnen vaak dicht zijn er waar een blondje zich uit laat wonen door een stel negers?quote:Dit heeft totaal niets met NSB/Gestapo praktijken te maken maar het is gewoon je burgerplicht om dit soort zaken te melden.
"WAT... we komen er meteen aan! Ga op de grond liggen voor uw eigen veiligheid en doe pas open als u hoort 'Wij zijn van de politie, the Eagle has landed!'"quote:Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat voor soort zaken? Je moet de politie lastig vallen met een gezin waar de gordijnen vaak dicht zijn er waar een blondje zich uit laat wonen door een stel negers?
De politie heeft wel wat beters te doen; me dunkt.
Wanneer iedereen de buren links en rechts van hem eens groet en een praatje mee maakt, hoef je helemaal niemand in de gaten te houden en is ons land behalve een stuk veiliger en minder crimineel, ook nog eens prettig om in te wonen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef LXIV het volgende:
Wanneer iedere Nederlander de 2 buren links van hem en de 2 buren rechts van hem in de gaten zou houden, dan was dit land een stuk veiliger en minder crimineel.
Hoe weet je dat nou? Nu ga je ook uit van aannames en achterdocht. Overigens is illegale prostitutie ook niet geoorloofd.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Je moet de politie lastig vallen met een gezin waar de gordijnen vaak dicht zijn er waar een blondje zich uit laat wonen door een stel negers?
Da's hetzelfde. Bij een praatje houd je ook iemand in de gaten. Of kijk je naar de stoeptegels als je met iemand spreekt? Ben het wel met je eens, wordt tijd dat we sociaal contact herstellen. Heb jaren naast allochtonen gewoon, wist amper hoeveel kinderen ze hadden.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef Casos het volgende:
[..]
Wanneer iedereen de buren links en rechts van hem eens groet en een praatje mee maakt, hoef je helemaal niemand in de gaten te houden
maar geen handje geven he aan dames. want daar zou je opgewonden van kunnen wordenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef Casos het volgende:
[..]
Wanneer iedereen de buren links en rechts van hem eens groet en een praatje mee maakt, hoef je helemaal niemand in de gaten te houden en is ons land behalve een stuk veiliger en minder crimineel, ook nog eens prettig om in te wonen.
Echt, de uitspraken die jij hier doet lijken rechtstreeks uit boeken als 1984 of bijv. een film als Equilibrium te komen.
Als mijn buurvrouw zich illegaal zou willen prostitueren dan is dat haar zaak en niet de mijne. Ik wens haar veel plezier; het zal me aan mn reet roesten.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef blomke het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Nu ga je ook uit van aannames en achterdocht. Overigens is illegale prostitutie ook niet geoorloofd.
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Als mijn buurvrouw zich illegaal zou willen prostitueren dan is dat haar zaak en niet de mijne. Ik wens haar veel plezier; het zal me aan mn reet roesten. Als ik maar gratis mag blijven neucken.
Hmmmm....moet ik je weer gelijk geven.....quote:Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Als mijn buurvrouw zich illegaal zou willen prostitueren dan is dat haar zaak en niet de mijne. Ik wens haar veel plezier; het zal me aan mn reet roesten.
Het is maar net wat je verstaat onder "in de gaten houden" en gezien eerdere reacties van hem in dit topic, krijg ik niet de indruk dat een praatje maken daartoe behoort.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef blomke het volgende:
[..]
Da's hetzelfde. Bij een praatje houd je ook iemand in de gaten. Of kijk je naar de stoeptegels als je met iemand spreekt? Ben het wel met je eens, wordt tijd dat we sociaal contact herstellen. Heb jaren naast allochtonen gewoon, wist amper hoeveel kinderen ze hadden.
Kan, maar zoals zo vaak zal het wel een werkstraf worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:05 schreef blomke het volgende:
[..]
Dacht je dat? Paar huizen verder op is een plantage opgerold; de eigenaar is aangehouden, voorgeleid en na drie dagen kwam ie weer vrij uit vooraarest. Hij kan, met 740 afgevoerde plantjes, een max. boete van ¤200.000,- krijgen en een celstraf van 3 maanden. Huis staat nu te koop.
@TS, als je een wietplantage vermoed, doorgeven aan de politie. Ze zijn blij met elke tip; ze hebben liever 10 loze tips, dan dat ze één gouwe tip missen.
N.a.v. een tip, vliegen ze 's nachts met een helicopter over je straat en maken IR-beelden om de plantage(s) op te sporen. Dus als je 's nachts wakker wordt van een heli, weet je dat er wat met je tip gedaan is.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:05 schreef klipper het volgende:
http://www.walzkidzz.nl/i(...)14&mb3_wersch=837614
Ik vraag me dan ook af of ts wel in Amsterdam woont zoals zijn profiel zegt, juist daar zijn ze wel wat gewend.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef BlueMage het volgende:
Wat is dit toch eigenlijk 'n trieste samenleving als we zaken zoals "de buren hebben de gordijnen veel dicht en maken weinig lawaai" al verdacht gaan vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |