abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105570952
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:51 schreef Palomar het volgende:
Net of ze wietafval in de groencontainer doen.
Gaat het niet om. Als die container altijd helemaal leeg is dan is de kans aanwezig dat er geen gezin leeft in de woning.

Verder helemaal eens met de mensen die zeggen dat TS hier werk van moet maken. En natuurlijk oneens met die droeftoeters die TS een NSB'er noemen :') Ik vermoed dat zij de hele dag WoW spelen met de gordijnen dicht en bang zijn voor sociaal contact als er ooit een wijkagent aan zou bellen :')
pi_105571056
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:19 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Gaat het niet om. Als die container altijd helemaal leeg is dan is de kans aanwezig dat er geen gezin leeft in de woning.

Verder helemaal eens met de mensen die zeggen dat TS hier werk van moet maken. En natuurlijk oneens met die droeftoeters die TS een NSB'er noemen :') Ik vermoed dat zij de hele dag WoW spelen met de gordijnen dicht en bang zijn voor sociaal contact als er ooit een wijkagent aan zou bellen :')
Als je ipv:

• Als de buren er een keer zijn en je kijkt naar binnen is het huis zeer spartaans ingericht

eens aanbelt als de buren er zijn, weet je veel meer. Wie is er hier nu bang voor sociaal contact? Wie gluurt er bij wie naar binnen?

Ik zou als buurman aangifte doen tegen TS voor ongeoorloofd gluren en bespieden. Met zo iemand zou ik ook alles lekker potdicht houden om pottekijkers te voorkomen.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:11:08 #103
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105572408
Wanneer iedere Nederlander de 2 buren links van hem en de 2 buren rechts van hem in de gaten zou houden, dan was dit land een stuk veiliger en minder crimineel.
The End Times are wild
pi_105572999
quote:
Dit heeft totaal niets met NSB/Gestapo praktijken te maken maar het is gewoon je burgerplicht om dit soort zaken te melden.
Wat voor soort zaken? Je moet de politie lastig vallen met een gezin waar de gordijnen vaak dicht zijn er waar een blondje zich uit laat wonen door een stel negers?

De politie heeft wel wat beters te doen; me dunkt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105573131
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Wat voor soort zaken? Je moet de politie lastig vallen met een gezin waar de gordijnen vaak dicht zijn er waar een blondje zich uit laat wonen door een stel negers?

De politie heeft wel wat beters te doen; me dunkt.
"WAT... we komen er meteen aan! Ga op de grond liggen voor uw eigen veiligheid en doe pas open als u hoort 'Wij zijn van de politie, the Eagle has landed!'"
pi_105573188
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef LXIV het volgende:
Wanneer iedere Nederlander de 2 buren links van hem en de 2 buren rechts van hem in de gaten zou houden, dan was dit land een stuk veiliger en minder crimineel.
Wanneer iedereen de buren links en rechts van hem eens groet en een praatje mee maakt, hoef je helemaal niemand in de gaten te houden en is ons land behalve een stuk veiliger en minder crimineel, ook nog eens prettig om in te wonen.

Echt, de uitspraken die jij hier doet lijken rechtstreeks uit boeken als 1984 of bijv. een film als Equilibrium te komen.
pi_105573204
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Je moet de politie lastig vallen met een gezin waar de gordijnen vaak dicht zijn er waar een blondje zich uit laat wonen door een stel negers?
Hoe weet je dat nou? Nu ga je ook uit van aannames en achterdocht. Overigens is illegale prostitutie ook niet geoorloofd.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_105573261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef Casos het volgende:

[..]

Wanneer iedereen de buren links en rechts van hem eens groet en een praatje mee maakt, hoef je helemaal niemand in de gaten te houden
Da's hetzelfde. Bij een praatje houd je ook iemand in de gaten. Of kijk je naar de stoeptegels als je met iemand spreekt? Ben het wel met je eens, wordt tijd dat we sociaal contact herstellen. Heb jaren naast allochtonen gewoon, wist amper hoeveel kinderen ze hadden.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_105573267
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef Casos het volgende:

[..]

Wanneer iedereen de buren links en rechts van hem eens groet en een praatje mee maakt, hoef je helemaal niemand in de gaten te houden en is ons land behalve een stuk veiliger en minder crimineel, ook nog eens prettig om in te wonen.

Echt, de uitspraken die jij hier doet lijken rechtstreeks uit boeken als 1984 of bijv. een film als Equilibrium te komen.
maar geen handje geven he aan dames. want daar zou je opgewonden van kunnen worden :D
pi_105573284
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef blomke het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou? Nu ga je ook uit van aannames en achterdocht. Overigens is illegale prostitutie ook niet geoorloofd.
Als mijn buurvrouw zich illegaal zou willen prostitueren dan is dat haar zaak en niet de mijne. Ik wens haar veel plezier; het zal me aan mn reet roesten.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105573323
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef vosss het volgende:

[..]

Als mijn buurvrouw zich illegaal zou willen prostitueren dan is dat haar zaak en niet de mijne. Ik wens haar veel plezier; het zal me aan mn reet roesten. Als ik maar gratis mag blijven neucken.

:)
pi_105573340
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef vosss het volgende:

[..]

Als mijn buurvrouw zich illegaal zou willen prostitueren dan is dat haar zaak en niet de mijne. Ik wens haar veel plezier; het zal me aan mn reet roesten.
Hmmmm....moet ik je weer gelijk geven.....
pi_105573562
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef blomke het volgende:

[..]

Da's hetzelfde. Bij een praatje houd je ook iemand in de gaten. Of kijk je naar de stoeptegels als je met iemand spreekt? Ben het wel met je eens, wordt tijd dat we sociaal contact herstellen. Heb jaren naast allochtonen gewoon, wist amper hoeveel kinderen ze hadden.
Het is maar net wat je verstaat onder "in de gaten houden" en gezien eerdere reacties van hem in dit topic, krijg ik niet de indruk dat een praatje maken daartoe behoort.
pi_105573696
Ik heb thuis alles dicht.
( last van weerspiegeling in beeldschermen en als ik train op mijn bokzak\gewichten wil ik daar niet mee patsen )

Ik ben muistil, omdat ik niet op mijn schoenen loop thuis en tv en stereo altijd zacht heb staan.

Ik laat zelden iemand binnen, ( Omdat mijn appartement nog steeds niet klaar en netjes is. )

Ik ontvang veel pakjes, van verschillende grootte en gewicht. ( Online is goedkoper dan in de winkel )

Ben vaak weg van huis, ( door werk, vrienden en vriendin. )

Omdat ik vrij sociaal ben heb ik een goed contact met mijn buren.
Mijn buurman zij in het begin, dat hij mij nooit hoorde. Maar na de uitleg dat thuis letterlijk mijn rustplaats is, begreep hij dat zeker.

Ik woon in een stad, maar groet, uit mezelf mensen die ik op straat tegenkom.

En de familie van het einde van de straat, die oooo, zo vriendelijk zich voordeed, zijn 1 jaar geleden uit huis gezet door een wietplantage in huis.

Moraal van het verhaal, het hoeft niet raar of gevaarlijk te zijn de situatie met je buren.
Zoek eens wat vaker spontaan de dialoog op en heb er vrede mee. :)
pi_105576254
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:05 schreef blomke het volgende:

[..]

Dacht je dat? Paar huizen verder op is een plantage opgerold; de eigenaar is aangehouden, voorgeleid en na drie dagen kwam ie weer vrij uit vooraarest. Hij kan, met 740 afgevoerde plantjes, een max. boete van ¤200.000,- krijgen en een celstraf van 3 maanden. Huis staat nu te koop.

@TS, als je een wietplantage vermoed, doorgeven aan de politie. Ze zijn blij met elke tip; ze hebben liever 10 loze tips, dan dat ze één gouwe tip missen.

N.a.v. een tip, vliegen ze 's nachts met een helicopter over je straat en maken IR-beelden om de plantage(s) op te sporen. Dus als je 's nachts wakker wordt van een heli, weet je dat er wat met je tip gedaan is.
Kan, maar zoals zo vaak zal het wel een werkstraf worden.
Ik ken iemand die er met 240 uur dienstverlening vanaf kwam en dat was echt een hele zware straf 8)7 en dat voor 2800 plantjes en illegaal aftappen van elektriciteit.
pi_105578496
quote:
_O- _O-
Als ik in een flat woonde (en een lieftallige buurvrouw zou hebben had ik er meteen 1 aangeschaft) ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105594212
Ik zou deze film maar 'ns gaan kijken:

Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_105595131
Wat is dit toch eigenlijk 'n trieste samenleving als we zaken zoals "de buren hebben de gordijnen veel dicht en maken weinig lawaai" al verdacht gaan vinden.
Hallon!
pi_105595302
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef BlueMage het volgende:
Wat is dit toch eigenlijk 'n trieste samenleving als we zaken zoals "de buren hebben de gordijnen veel dicht en maken weinig lawaai" al verdacht gaan vinden.
Ik vraag me dan ook af of ts wel in Amsterdam woont zoals zijn profiel zegt, juist daar zijn ze wel wat gewend.
pi_105597849
Ik zie alweer wat voor type dit is. Houdt de hele buurt in de gaten achter zijn gordijntjes. Zulke types heb je ook overal alleen zijn 't vaak vrouwen i.p.v. mannen.
pi_105600293
TS, even serieus... Dit is toch geen topic voor WGR...? :')
pi_105606425

Het is dat 't nu winter is, anders zou je een buurtbarbecue kunnen organiseren. Als ze dan niet op komen dagen, heb je inderdaad wel met hele vreemde types te maken. Waarschijnlijk een ondergrondse tak van Al Qaeda.
  donderdag 15 december 2011 @ 09:06:30 #124
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105606906
@TS: Kun je niet heimelijk wat foto's maken van de verdachten en deze posten? Dan hebben we een beeld.
The End Times are wild
pi_105607031
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')