Je kon hem online al eerder bestellen (bij hunzelf of origin). Tenminste dat lees ik overal.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik weet dat de winkels hem hier hadden en ik dezelfde dag de game geregistreerd had. Maar misschien dat het buiten NL eerder kon, dat zou best jammer zijn.
Wat een josti, ga je tijd nuttig besteden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=4078
Wat een gejank
gore idioot, zulke lui hoef ik niet in swtorquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat een gejank
er zijn ook mensen die janken als nederland verliest met voetbal ofzo, bah laat ze gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat een gejank
Hey! boos worden bij een verloren WK-finale is verplicht als NL'er. Elke generatie moet dat minstens één keer meemaken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:55 schreef benx het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die janken als nederland verliest met voetbal ofzo, bah laat ze gaan.
Neem aan dat je het over de TS daar hebt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:55 schreef leeell het volgende:
[..]
gore idioot, zulke lui hoef ik niet in swtor
ja, kut huillies, krijg je een cadeau van bioware dat je early acces heb, DAARBOVENOP nog eens 2 dagen extra,quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neem aan dat je het over de TS daar hebt?
Voorquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:57 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, kut huillies, krijg je een cadeau van bioware dat je early acces heb, DAARBOVENOP nog eens 2 dagen extra,
en dan gaan janken, zulke lui mogen ze standrechtelijk executeren
+1quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:57 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, kut huillies, krijg je een cadeau van bioware dat je early acces heb, DAARBOVENOP nog eens 2 dagen extra,
die 2 dagen, oke, maar die pre order wat toch echt mee geadverteerd en 5 euro voor betaald, niet ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:57 schreef leeell het volgende:
[..]
Dacht al, ineens al die haat tegen mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:57 schreef leeell het volgende:
[..]
HAHA SKKL KOM KLAPPE DANquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht al, ineens al die haat tegen mij
Ik vond 1 keer al te veel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hey! boos worden bij een verloren WK-finale is verplicht als NL'er. Elke generatie moet dat minstens één keer meemaken.
je krijg MAX 5 dagen, dus als je 1 dag krijgt heeft bioware zn woord gehouden,quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef benx het volgende:
[..]
die 2 dagen, oke, maar die pre order wat toch echt mee geadverteerd en 5 euro voor betaald, niet ?
die 5 dagen vond ik ook misleidend hoor dus ik snap je frustratie maar die 5 euro krijg je als het goed is verrekend als je het spel koopt maar weet niet waar je hebt gepreordertquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef benx het volgende:
[..]
die 2 dagen, oke, maar die pre order wat toch echt mee geadverteerd en 5 euro voor betaald, niet ?
Laten we hopen dat ze wat meer mensen inviten... ze hebben nu nog maar 2/3dagen geinvite :Squote:Op dinsdag 13 december 2011 18:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ach nog 1 wave te gaan en dan houd het op voor vandaag
Hmm wave 4 zou redelijk wat mensen moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze wat meer mensen inviten... ze hebben nu nog maar 2/3dagen geinvite :S
in die eerste dag zitten wel veruit de meeste preorders denk ik, daarna zakt het snel en na de publieke beta zal er wel weer een piek zittenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze wat meer mensen inviten... ze hebben nu nog maar 2/3dagen geinvite :S
Ik wou het ook al posten daarquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
die 5 euro pre-order kosten komen niet bij bioware vandaan maar van je retailer
dus het is wel een gift randdebielen
Ik heb 70 euro gedokt bij origin... ik vraag me af of het bij die prijs inbegrepen was of niet. Overigens vraag ik mezelf nog steeds af waarom ik zoveel heb uitgegeven. Achja fouten maak je wel is in je leven...quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
die 5 euro pre-order kosten komen niet bij bioware vandaan maar van je retailer
dus het is wel een gift randdebielen
Nee de meeste waves kamen ongeveer na iets minder dan 2uur dus het patroon is nog steeds hetzelfdequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
misschien waren ze was van plan om elke 3 uur 100k mensen toegang te geven en hebben ze nu besloten om de laatste twee waves iets eerder te doen maar dan maar 50k
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik lees dat mensen die in Augustus ge-preordered hebben ook nog geen invite hebben gehad om te spelen. Ik heb hem pas 20 november ge-preordered dus ik kan waarschijnlijk nog een aardig tijdje wachten
Ik 30 november.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik lees dat mensen die in Augustus ge-preordered hebben ook nog geen invite hebben gehad om te spelen. Ik heb hem pas 20 november ge-preordered dus ik kan waarschijnlijk nog een aardig tijdje wachten
Ik had juli, kun je nagaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Niks voor mij tho.twitter:SWTOR twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 19:01:36Another batch of emails has gone out. Good news, this one was a bonus wave, we still have one more to go today! reageer retweet
Ik vind het toch niet verkeerd hoe ze het doenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef Rahl het volgende:
Niks voor mij tho.twitter:SWTOR twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 19:01:36Another batch of emails has gone out. Good news, this one was a bonus wave, we still have one more to go today! reageer retweet
quote:The moment we've all been waiting for is finally here. Early Game Access* has started, and you can now begin your adventure. To start playing, click on the button below and follow the steps outlined on the page. Welcome to your Star Wars™ saga.
Hčhč have funquote:
ik heb een mail speciaal voor games erg simpel en minder spam van andere shit er tussen doorquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik wil mn email adres wijzigen naar een apart mail adres alleen voor TOR.
Maar ben bang dat het dan mis gaat met mn invite (die voorlopig toch nog niet komt), dus wacht maar even tot ik die binnen heb.
toch maar niet eerder naar huis?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:41 schreef Morthill het volgende:
Het is alleen jammer dat je zio'n bericht krijgt als je in de bib zit te studeren
welke server zitten die op moment?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toch maar niet eerder naar huis?
Hmm misschien join ik wel de server waar de tweakers ook zitten, die hebben 2 guilds op een server, elke faction 1
Moet je ff in het topic kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welke server zitten die op moment?
gewone game is pas voor 20e he op launch dayquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je ff in het topic kijken. Edit : The red eclipse dus
Hmm gister dus de pre-order gedaan en vandaag de pre-order kit binnen gekregen, en net kreeg ik weer een email dat er iets onderweg is. Als dat gewoon de game zelf is, moet ik morgen toch ook kunnen spelen?
twitter:SWTOR twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 19:01:36Another batch of emails has gone out. Good news, this one was a bonus wave, we still have one more to go today! reageer retweet
duurt nog wel ff denkquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:44 schreef benx het volgende:
Ik hoop dat het harder gaat door de andere maanden, heb nemelijk 29-11
ik denk ik wacht beta af maar ik had niet gelezen over die early accessquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:54 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor.
Ik heb 30-11![]()
Nu spijt dat ik niet eerder heb gedan
te triest dat jij hierover zeurt terwijl de launch date pas 20 december isquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:06 schreef Cara het volgende:
Te triest eigenlijk dat ze nog steeds in Juli zitten..
Zodra ik kan inloggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef JediSimons het volgende:
Zijn er nog mensen online op dit moment op Lord Calypho? Mijn guildmaster heeft nog 2 mensen in de groep nodig om de guild te maken.
Was onnodig dit. Ze hebben 1/10e van alle pre-orders pas in het spel zitten, dus vraag me af hoe zit dit in godsnaam gaan doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:08 schreef genakt het volgende:
[..]
te triest dat jij hierover zeurt terwijl de launch date pas 20 december is
Jawel, maar die zijn pas beschrikbaar op de 20'ste overal om me heen, terwijl ik early access heb.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:12 schreef benx het volgende:
Kan je niet met gamecards ? :S wow dokte ik eerste met gamecards en toen met ideal
Het is nog meer dan 5 dagen voor de launch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:18 schreef benx het volgende:
Hoe je het ook went of keert, en noem maar een zeur, maar die pre-order doosjes van UP to 5 days YAAAJ!! = gewoon een groot gelddeuntje!
Dus wees blijk dat je dalijk een paar daagjes eerder mag spelen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Was onnodig dit. Ze hebben 1/10e van alle pre-orders pas in het spel zitten, dus vraag me af hoe zit dit in godsnaam gaan doen.
Met dit tempo mag ik dat niet met mijn midden september.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Dus wees blijk dat je dalijk een paar daagjes eerder mag spelen.
Beejte ondankbaar
Ze hebben er mee adverteert en er is voor betaald, hoezo 'wees blij' ? pfffquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Dus wees blijk dat je dalijk een paar daagjes eerder mag spelen.
Beejte ondankbaar
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Met dit tempo mag ik dat niet met mijn midden september.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:24 schreef JediSimons het volgende:
Het is officieel. Crimson Order bestaat nu op Lord Calypho - RPPVP.![]()
www.crimson-order.nl
Kom eerst maar eens achter je computer vandaan, dan praten we wel weer verderquote:
nee jullie zijn kleine kindjes die gaan lopen zeuren dat ze hun spel 7 dagen van te voren niet krijgenquote:
denken dat ik een 17 jarig kind benquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Kom eens maar eens achter je computer vandaan, dan praten we wel weer verder
nopequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:30 schreef benx het volgende:
Je bent zeker al in de game, haten op mensen die niet kunnen spelen
Het enige wat ik denk is dat je zielig bentquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef genakt het volgende:
[..]
denken dat ik een 17 jarig kind ben
Ik loop niet te huilen en te kankeren op een uitgever omdat ik me spelletje niet kan spelen terwijl hij nog en eens uit is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Het enige wat ik denk is dat je zielig bent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
http://www.swtor.com/comm(...)66561&postcount=6438quote:We invited more people to play Star Wars: The Old Republic today than many other MMO launches manage in their entire head-start process.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Morthill het volgende:
Zo alweer lvl 7 en we gaan nog even door.
toch maar uit de bieb vertrokken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Morthill het volgende:
Op Lord Calypho?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Morthill het volgende:
Had jij 'm niet bij bol besteld?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dan zal mijn versie ook wel onderweg zijn
Wat zit je nou te huilen gast, elke post die je hier komt plaatsen is niets anders dan een whine dat je nog niet bent geselecteerd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:43 schreef Cara het volgende:
"First, Early Game Access and launch is not supposed to be a stress test. In our previous Beta Testing Weekends we got up to very large concurrent number of players and brought invites into the game at a very high rate. That was done to stress test every aspect of our systems and servers, and essentially to see if they broke. In some cases, they did, but that helped us improve for launch."
"Last thing. Why aren't we continuing to send waves over time? Two main reasons - one, because we need to see that the servers are maintaining stability over time; adding a lot of players in a short period (in other words, stress testing) can cause stability issues."
dit is wel jammer van die post van SR
uh, wat is daar jammer aan? Prima post die de gang van zaken uitstekend uitlegt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:43 schreef Cara het volgende:
"First, Early Game Access and launch is not supposed to be a stress test. In our previous Beta Testing Weekends we got up to very large concurrent number of players and brought invites into the game at a very high rate. That was done to stress test every aspect of our systems and servers, and essentially to see if they broke. In some cases, they did, but that helped us improve for launch."
"Last thing. Why aren't we continuing to send waves over time? Two main reasons - one, because we need to see that the servers are maintaining stability over time; adding a lot of players in a short period (in other words, stress testing) can cause stability issues."
wat ben jij een idiootquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:43 schreef Cara het volgende:
Daar zijn het forums voorquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wat zit je nou te huilen gast, elke post die je hier komt plaatsen is niets anders dan een whine dat je nog niet bent geselecteerd.
quote:
je heb nergens recht opquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Daar zijn het forums voor
[..]
[ afbeelding ]
Ga dan lekker op het swtor forum zeiken en hou hier je mond als mensen geen zin in jouw gehuil hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Daar zijn het forums voor
[..]
[ afbeelding ]
daar heb je de ignore knop voor als je het niet aanstaatquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ga dan lekker op het swtor forum zeiken en hou hier je mond als mensen geen zin in jouw gehuil hebben.
iedereen heeft recht op evenveel speeltijd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef leeell het volgende:
[..]
je heb nergens recht op
je heb nergens voor betaald
je krijgt fucking gratis dagen playtime en dan nog erover zeiken alsof je er recht op heb
NEE!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:59 schreef Cara het volgende:
[..]
daar heb je de ignore knop voor als je het niet aanstaat
[..]
iedereen heeft recht op evenveel speeltijd.
tuurlijk wil iedereen 7 dagen, dat is nu eenmaal onmogelijk, dus wat doe je dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:00 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ik snap Cara wel. SR geeft eigenlijk toe dat ze nog steeds aan het stresstesten zijn maar dit had allang gebeurd moeten zijn.
ja waarschijnlijk mag ik de 15e spelen en tuurlijk zijn het 5 dagen waar ik niet voor betaal maar het voelt voor mij alsof het spel vandaag is uitgekomen en ik dus eigenlijk pas 2 dagen na de release eindelijk aan de slag kan
Waarom is dat onmogelijk?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:01 schreef leeell het volgende:
[..]
tuurlijk wil iedereen 7 dagen, dat is nu eenmaal onmogelijk, dus wat doe je dan?
wie het eerst komt wie het eerst maalt , ik zie het probleem niet
als je 1.5 mill + mensen erop probeert te gooien wordt het onspeelbaar, dit is een gratis manier voor extra playtime en het helpt bioware.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Waarom is dat onmogelijk?
Rift kon het, lagloos en ja, natuurlijk zijn er dan queues, maar dat is niets dan normaal.
Iedereen evenveel tijd om te levelen etc
In principe zit je nu in een queue voor onbepaalde tijd.
Ik heb totaal geen probleem met het feit dat ze mensen er gradually in willen gooien maar god, door middel van een last minute mailtje? Het wekt alleen maar irritatie op.
ik snap wel dat dit de eerlijkste manier is om het op volgorde van pre-order te doen maar ik stoor me aan het gebrek van informatie die we krijgen en dat SR bijvoorbeeld op zijn twitter post van bonus wave ditdat net of het een geschenk van God is dat er extra mensen mogen spelen terwijl ze eigenlijk gewoon niet in staat zijn het spel fatsoenlijk te releasenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:01 schreef leeell het volgende:
[..]
tuurlijk wil iedereen 7 dagen, dat is nu eenmaal onmogelijk, dus wat doe je dan?
wie het eerst komt wie het eerst maalt , ik zie het probleem niet
Donder nou toch eens op met je klein kindje, moet je wat compenseren ofzo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:07 schreef genakt het volgende:
het wekt irritatie op omdat jij jalours bent dat andere mensen wel mogen spelen en jij niet klein kindje![]()
Je wist van te voren dat je maximaal 5 dagen van te voren kon spelen. Dat is veranderd naar 7 dagen van te voren. Alleen maar beter dus extra dagen anders was je waarschijnlijk nog later aan de beurt bent geweest.
Als je gewoon de forums goed afgaat staat er genoeg om te weten dat je gewoon paar dagen moet wachten. Als je daar niet tegen kan heeft dat ook geen zin om hier te posten hebben we geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Donder nou toch eens op met je klein kindje, moet je wat compenseren ofzo?
Ik heb niet eens zo'n probleem met het staggeren van de access.
Wat irritatie opwekt is het complete gebrek aan informatie van de kant van Bioware, maar met jou valt toch geen discussie aan te gaan.
Ja dat lijkt me nogal obvious en jaloezie lijkt me een normale emotie in dit geval als je al maanden naar een spel uitkijkt en anderen kunnen spelen en jij niet dus ik zie niet in waarom ik niet jaloers mag zijn. En het feit dat ik jaloers ben maakt mijn argumenten toch niet ineens invalid? ik mag toch wel mijn mening geven over de gang van zakenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:07 schreef genakt het volgende:
het wekt irritatie op omdat jij jalours bent dat andere mensen wel mogen spelen en jij niet klein kindje![]()
Het aanmaken van een forumtopic in het midden van de eerste dag van early access is niet duidelijke informatie. Ook is het 'houd je mailbox in de gaten als je mag dan mag je' gewoon erg onprofessioneel, dat heeft niets met jaloezie te maken.quote:Er word wel goed geinformeerd moet je maar beter de forums afgaan..
Moeilijk he geduldquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Het aanmaken van een forumtopic in het midden van de eerste dag van early access is niet duidelijke informatie. Ook is het 'houd je mailbox in de gaten als je mag dan mag je' gewoon erg onprofessioneel, dat heeft niets met jaloezie te maken.
Wat is er tegen een kleine indicatie te maken in plaats van iedereen maar aan het lot over te laten?
Moet ik nou echt 6 dagen non-stop mijn mailbox in de gaten gaan houden of mijn launcher refreshen voor het geval ik toevallig aan de beurt ben?
Dit is gewoon niet de goede manier.
Geduld en een gebrek aan duidelijkheid en Customer Service zijn niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef genakt het volgende:
[..]
Moeilijk he geduld
"Een gegeven paard mag men niet in de bek kijken"
Nopequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Had jij 'm niet bij bol besteld?
Weet jij misschien of ze nog meer mensen zoekenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef Pixell het volgende:
Ik ga met mijn Jedi Knight / Smuggler op League of Lettow (EU-PVP)
Heb geapplied bij -No Win Scenario- een internationale pvp/pve guild
En misschien met een empire alt bij crimson order oid
Ja, nu lvl 10 met saber :-)quote:
Euhm, ik heb gewoon geapplied, ken verder ook niemand, dus gewoon ook applyen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope
[..]
Weet jij misschien of ze nog meer mensen zoeken![]()
![]()
En Cara.
Ben ik het mee eens en voel me niet aangevallen. Snap alleen niet hoe je boos kan worden als er duidelijk staat dat je gewoon moet wachten. Het is gewoon niet per persoon te zeggen ja jij mag dan en dan precies spelen daarvoor zijn er gewoon veels te veel mensen. Er zijn honderd duizenden die een pre order hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
genakt ben je stiekem SR zelf dat je je steeds zo aangevallen voelt?![]()
iedereen mag toch wel zijn mening geven sommigen vinden deze vorm van release prima en anderen niet maar we gaan toch wel met zijn allen spelen
Kindje, meneer.. doe jij altijd zo denigrerend naar mensen met een andere mening?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef genakt het volgende:
[..]
Als meneer hierboven ook gewoon niet goed leest en wat hij wel leest hij niet wilt horen ja dan houd het op. Dan moet je niet iemand anders de schuld geven.
Nog een lid van de fanclubquote:
Jij bent de enige hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Kindje, meneer.. doe jij altijd zo denigrerend naar mensen met een andere mening?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:32 schreef Proxzor het volgende:
Genakt lekker laten gaanEr zit overal wel een troll tussen die zijn hersens niet weet te gebruiken.
Ga de Order joinenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:30 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Kom je in Crimson Order, of start je de FOK! Guild?
Ja, je hebt op dit moment nog geen active subscription omdat Bioware je nog geen toestemming heeft gegeven om mee te doen met de early access. Als je nu toestemming krijgt (EGA) dan kan je dus spelen zonder die activationcode. Tenminste tot 20 december, dan heb je pas echt die 2de code nodig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:32 schreef Verbodsbord het volgende:
Hey maar hoe zit het nu precies, Ik heb gepreorderd, en daarmee een code ontvangen, code geredeemed, account gemaakt etc. Als ik nu inlog zegt ie echter dat ik nog geen active subscription heb etc, omdat die code pas komt als het spel uit komt(tenminste, neem aan dat die bij levering 2 van mn preorder zit). Als ik nu EGA zou krijgen, zou ik dan alsnog kunnen spelen zonder activationcode?
Ik ben niet boos hoor ik ben alleen niet zo enthousiast als anderen over deze release en ik zal zeker niet roepen dat ik recht heb om te spelen ofzo en snap dat ik net als iedereen mijn beurt moet afwachten.quote:
Oke top, goed om te weten, dankje!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:39 schreef pjats het volgende:
[..]
Ja, je hebt op dit moment nog geen active subscription omdat Bioware je nog geen toestemming heeft gegeven om mee te doen met de early access. Als je nu toestemming krijgt (EGA) dan kan je dus spelen zonder die activationcode. Tenminste tot 20 december, dan heb je pas echt die 2de code nodig.
Nah, dat niet. Herken je naam van VBL, en dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Kindje, meneer.. doe jij altijd zo denigrerend naar mensen met een andere mening?
[..]
Nog een lid van de fanclub
Ja is ook een optiequote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef Pixell het volgende:
[..]
Euhm, ik heb gewoon geapplied, ken verder ook niemand, dus gewoon ook applyen?
Gelukkig ben jij daar vaak om het niveau op te krikken mmquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, dat niet. Herken je naam van VBL, en dat zegt al genoeg
Nou dat valt ook wel weer mee, maar goed het klopt wel opzich, want als jij ergens bent geweest moet idd het niveau omhoog gekrikt wordenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij daar vaak om het niveau op te krikken mm
Geen MMO heeft ooit 1 miljoen mensen goed tegelijk op servers kunnen toelaten. Dit is veel beter dan dat je in de rij moet staan voor servers of quests in beginnersgebieden. De servers zijn groot genoeg, maar niet als alles en iedereen tegelijk komt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:40 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor ik ben alleen niet zo enthousiast als anderen over deze release en ik zal zeker niet roepen dat ik recht heb om te spelen ofzo en snap dat ik net als iedereen mijn beurt moet afwachten.
Zoals ik al zei zie ik het eigenlijk als een releasedag vandaag maar omdat ze niet in staat zijn om fatsoenlijk te releasen doen ze het gefaseerd onder de noemer "early access" met gratis dagen nou geweldig dat scheelt me 2 euro op jaarlijkse kosten van 150+ euroEn dan kan ik me erg storen aan het feit dat ze zeggen van: verrassing weer een wave van 40k mensen! wat zijn we geweldig! Terwijl ze gewoon beter hadden moeten stresstesten blijkbaar en niet in dit stadium. Maar ik heb er geen verstand van maar ik denk dat het beter moet kunnen dan zoals het nu gaat.
Maar ik ben blij dat het merendeel hartstikke tevreden is en als ik eenmaal toegang heb ben ik mijn irritatie ook in 5 minuten kwijtBen alleen wat kritischer dan de rest mede mogelijk gemaakt door wat jaloezie ja
Wacht, dat is de Jedi, ik bedoel Juggernautquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:48 schreef Morthill het volgende:
Dragus is een goodie goodie Sith Vanguardinmiddels al iets van 1050 light side points
Foei!quote:Op woensdag 14 december 2011 00:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wacht, dat is de Jedi, ik bedoel Juggernaut
Hey, het is de vijfde class die ik speel, het loopt in elkaar over in mijn hoofdquote:
Wat heb je ze gevraagd?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:46 schreef LeaderRoel het volgende:
CS heeft nog niet gereageerd op mijn mail
Waarom mijn code niet bij redemption history staat terwijl ik hem al wel ingevuld heb in de redemption centerquote:
oooh fijn zodra je antwoord hebt, zou je mij dan even kunnen sturen wat het probleem is?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:51 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waarom mijn code niet bij redemption history staat terwijl ik hem al wel ingevuld heb in de redemption center
Ja ik heb 2 mails gehad, de ene dat ik mijn email moest bevestigen en de andere van welkom bij swtorquote:Op woensdag 14 december 2011 08:52 schreef dubrillion het volgende:
[..]
oooh fijn zodra je antwoord hebt, zou je mij dan even kunnen sturen wat het probleem is?
Ik heb namelijk precies hetzelfde
edit: heb jij wel een mail gehad met: dankjewel voor het pre-orderen bla bla bla?
Ik namelijk wel
Vreemd heb ik niet gehadquote:Op woensdag 14 december 2011 08:59 schreef dubrillion het volgende:
Dubrillion:
Thank you for registering your Pre-Order Code. You are now registered for the following items:
Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order
Early game access
Color Stone (Virtual Item)
We will keep you informed about early access to The Old Republic as we get closer to the game's release.
If you have any questions about your Pre-Order, please contact a member of our Customer Service Team.
May the Force be with you,
The Star Wars: The Old Republic Team
Dit heb ik gehad.
Daarna nog de Beta gespeeld dus alles zou goed moeten zijn met gegevens.
Vaag verhaal
You redeemed your Pre-Order Code and now are registered for the following items:
Early Game Access
Color Stone (Virtual Item)
Download Game ClientYou can now download the game client and patch the game. Watch for an email invitation from The Old Republic team to begin your Early Access.
Dont play solo! Tell your friends you've pre-ordered Star Wars: The Old Republic on Facebook or Twitter!
En dit:
Below is a list of valid Star Wars: The Old Republic codes that have been redeemed under this account.
--------------------------------------------------------------------------------
11.30.2011 Star Wars: The Old Republic Early Game Access: Ready to patch
--------------------------------------------------------------------------------
11.30.2011 Star Wars: The Old Republic Standard Edition Pre-Order
Volgens mij zit het wel goed![]()
Bij mij staan alleen de bovenste twee afgevinkt, daarom heb ik ook een mailtje gestuurd.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:08 schreef dubrillion het volgende:
Vervelend en zenuwslopend![]()
Ik ga ervanuit dat het wel allemaal goed gaat, maar met dit soort dingen
heb ik toch gewoon dat het allemaal netjes afgevinkt staat
Ook maar even gemaild.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:10 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Bij mij staan alleen de bovenste twee afgevinkt, daarom heb ik ook een mailtje gestuurd.
Wat staat er bij redeemed code bij je swtor account ?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:19 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ook maar even gemaild.
Je weet maar nooit![]()
Ik denk dat ik gewoon zoveel zin heb in SWTOR dat ik geen zin heb
om te wachten dat het fout gaat
CODE REDEMPTION HISTORYquote:Op woensdag 14 december 2011 09:28 schreef genakt het volgende:
[..]
Wat staat er bij redeemed code bij je swtor account ?
Bij code redemption history staat wel dat ik ge-preorded hebquote:Op woensdag 14 december 2011 09:28 schreef genakt het volgende:
[..]
Wat staat er bij redeemed code bij je swtor account ?
Bron ?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:39 schreef LeaderRoel het volgende:
Vanmiddag om 3 uur beginnen de invites weer.
Staat in die thread op de officiele forum en volgens mij zeiden ze het op twitter, geen zin om op te zoekenquote:
http://www.facebook.com/starwarstheoldrepublicquote:
Vreemde tijd. Alle servers staan al de hele dag op low en er is een gebrek aan populatie in-game.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:39 schreef LeaderRoel het volgende:
In bijna alle polls is de verdeling wel aardig.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:58 schreef leeell het volgende:
ik hoop dat de verdeling empire - republic een beetje goed is
Hahah had ik ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:06 schreef Un4 het volgende:
Mijn Bounty Hunter is al lvl 6!
Kostte me erg veel moeite om een beetje op tijd te stoppen om vandaag fit op m'n werk te verschijnen.
8 AM CST wat 14:00 is hier.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:39 schreef LeaderRoel het volgende:
Goede Post.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:47 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Staat in die thread op de officiele forum en volgens mij zeiden ze het op twitter, geen zin om op te zoekenBen het overigens wel eens met deze kerel
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=13952
kom van je zolder af en scour je dichtsbijzijnde stad voor een CE, lokale gameboeren hebben hem vaak wel (dus die kleine kutwinkel voor de diehard nerd)quote:Op woensdag 14 december 2011 10:47 schreef SoepvorkNL het volgende:
Denken jullie dat er enige kans bestaat dat ik nog een CE te pakken krijg als ik die nu bestel? Het begint toch ineens wel te kriebelen. Een game waar ik potentieel nog jaren aanzit wil ik best een CE van. Ik las op Bol.com al bronnen zeggen dat hij gewoon al op is, ook al wordt hij aangeboden. Bij Bart Smit staat hij ook nog gewoon in de verkoop. Bij Gamemania staat hij op uitverkocht. Wat zeggen jullie?
Heb hem gewoon digitaalquote:Op woensdag 14 december 2011 10:47 schreef SoepvorkNL het volgende:
Denken jullie dat er enige kans bestaat dat ik nog een CE te pakken krijg als ik die nu bestel? Het begint toch ineens wel te kriebelen. Een game waar ik potentieel nog jaren aanzit wil ik best een CE van. Ik las op Bol.com al bronnen zeggen dat hij gewoon al op is, ook al wordt hij aangeboden. Bij Bart Smit staat hij ook nog gewoon in de verkoop. Bij Gamemania staat hij op uitverkocht. Wat zeggen jullie?
Dan mag ik zondag aan de gangquote:Op woensdag 14 december 2011 10:38 schreef dubrillion het volgende:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=13437
Misschien handig als je zit te wachten
Dit is een aanname he.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan mag ik zondag aan de gang
quote:We're all ignoring one important fact. They say 13-19 December possible early access. But on 19 servers will be down (not the whole day, but a relevant part of it) for the official launch.
So, if you're not taking early access on 18 you enter on the normal launch.
That's a thing that in common law could be read as a false spot.
Ach die dag maakt dan toch ook niet meer uit.quote:
quote:Greetings LeaderRoel,
I am Protocol Droid L7-C3 of Human-Cyborg Relations...
I have received your transmission regarding your pre-order code.
I have investigated this for you and I can confirm that we have resolved this issue. Your account is now entitled to receive the advantages that pre-ordering brings.
You should be able to download the client at www.swtor.com/download
I apologize for any inconvenience caused by this.
Please do not hesitate to contact us again if there is anything further we can help you with.
Galactic Support is our specialty...
Sincerely,
Protocol Droid L7-C3 (aka Fergal)
Star Wars: The Old Republic Customer Service
Wanneer heb je gemaild?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Ze hebben mijn probleem opgelost!
Dat mailtje wat ik krijg, moet je eens lezen![]()
[..]
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 14 december 2011 10:12 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Hahah had ik ook.
De Beta duurde tot dinsdag en Maandag avond heb ik tot half 1 zitten spelen.
Half 6 ging de wekker weer.
Ik had gisteravond gemaild, als jij dat ook hebt gedaan denk ik dat ze jou ook snel zullen helpenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:30 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Wanneer heb je gemaild?
Hopelijk geven ze mij ook even snel antwoord.
Voor Vrijdag in ieder geval
De client kon ik alleen downloaden via dat pre-order schermquote:Op woensdag 14 december 2011 11:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Ze hebben mijn probleem opgelost!
Dat mailtje wat ik krijg, moet je eens lezen![]()
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:35 schreef Pixell het volgende:
Ik denk dat ik mijn inbox op me iPhone maar uit zet, elke keer als ik een mailtje ontvang spring ik op en elke keer word ik teleurgesteld
quote:PvP Power Leveling Bug? Rumor?
Hey all - while we have no definitive update on this yet (that'll come tomorrow, I hope, after our investigation concludes) I did want to point out one important thing.
There have been some suggestions of characters running around on servers in the 30-40 range today. We have the metrics here, and the highest level character as of 30 minutes ago is considerably lower level than that.
Again, we take this seriously, and we're looking to see if this is an exploit that we need to rectify - but don't let rumor and speculation run too rampant.
inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2011 11:45 schreef pjats het volgende:
Ik speel nog niet, maar ik heb wel veel lol van deze launch. Vooral de reacties op het swtor forum zorgen bij mij voor veel lachen. Steeds meer reacties die nergens op slaan
precies, idiote kinderen die aan het ragen zijn omdat ze jaloers zijn over de EAquote:Op woensdag 14 december 2011 11:50 schreef genakt het volgende:
Wie zei er gister nou dat er al mensen boven de level 30 zaten
[..]
En 1 of andere idioot die hier verder niet meer bij naam wordt genoemd.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:50 schreef genakt het volgende:
Wie zei er gister nou dat er al mensen boven de level 30 zaten
[..]
zo groot niet neequote:Op woensdag 14 december 2011 12:33 schreef benx het volgende:
Sorry als het het een naabvraag is maar kunnen we als speler nu ook dingen als een ISD kopen ?
[ afbeelding ]
http://www.swtor.com/info/holonet/starshipsquote:Op woensdag 14 december 2011 12:33 schreef benx het volgende:
Sorry als het het een naabvraag is maar kunnen we als speler nu ook dingen als een ISD kopen ?
[ afbeelding ]
Shit leipquote:Op woensdag 14 december 2011 12:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/info/holonet/starships
deze kan je krijgen zover ik weet
Zitten wel gave bijquote:Op woensdag 14 december 2011 12:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/info/holonet/starships
deze kan je krijgen zover ik weet
Jammer dat het gebonden is aan je class. Die van de trooper, de thunderclap, vind ik er niet uit zien. Misschien krijgen we straks wel “Guild Capital Ships”. Dat lijkt me ook best cool.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:50 schreef pjats het volgende:
[..]
Jammer dat het gebonden is aan je class. Die van de trooper, de thunderclap, vind ik er niet uit zien. Misschien krijgen we straks wel “Guild Capital Ships”. Dat lijkt me ook best cool.
wellicht is er hoopquote:Op woensdag 14 december 2011 12:49 schreef leeell het volgende:
en dat zijn enkel de starters die class-related zijn
als het goed is kan je ook nog andere later kopen
Ben blij dat de BH een tof schip(imo) krijgtquote:Op woensdag 14 december 2011 12:50 schreef pjats het volgende:
[..]
Jammer dat het gebonden is aan je class. Die van de trooper, de thunderclap, vind ik er niet uit zien. Misschien krijgen we straks wel “Guild Capital Ships”. Dat lijkt me ook best cool.
Ik ook, jammer dat Imperial agent niet zo'n toffe class is, imo.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind die van de Imperial Agent het mooist!
[ afbeelding ]
Snap ik inderdaad ook niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef Un4 het volgende:
Bol.com heeft schijnbaar dus al CE's uitgeleverd.
Van mijn standard edition op dit moment nog geen spoor.
Dat is inderdaad een naab vraag, want ISD's bestonden nog niet. Dit spel speelt zich 3.500 jaar af voor de eerste film.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:33 schreef benx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die weer het lelijkst als ik de plaatjes bekijkquote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind die van de Imperial Agent het mooist!
[ afbeelding ]
twitter:Rockjaw twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 22:36:14@snatat123 You'll still get Early Game Access; at least a day. reageer retweet
Vet, het leek me altijd wel cool om een soort Star Destroyer samen met een guild als hoofdkwartier te hebben!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef JediSimons het volgende:
Guild Capital Ships komen vrijwel zeker in het spel!
• Guild Functionality – Guilds are important to the long term health of any MMORPG. We have a huge list of guild centric features. This will be an ongoing effort that will probably never end. Guild banks are the first thing we’ll be delivering in our plans for increased guild functionality. Eventually we even want to deliver on the promise of the long hinted at “Guild Capital Ships”.
http://crimson-order.nl/f(...)epublic-future-plans
Bioware +1quote:Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Iedereen die heeft gepreordered krijgt early game access!twitter:Rockjaw twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 22:36:14@snatat123 You'll still get Early Game Access; at least a day. reageer retweet
ISD bestonden zeker nog niet in die tijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:07 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een naab vraag, want ISD's bestonden nog niet. Dit spel speelt zich 3.500 jaar af voor de eerste film.
Wanneer gaan developers nou eens snappen dat de meerderheid een Android telefoon heeft en de meerderheid van de gamers ook een Android telefoon heeftquote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Er is een gratis security app te downloaden voor als je een iPhone of iPad hebt
http://itunes.apple.com/a(...)lic/id488420295?mt=8
Ik ga denk ook op the Red Eclipsequote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
The Red Eclipse (PVE EU) - Dutch / Skandinavians / Spanish
Dat is dus de server waar de tweakers zitten
Legions of Lettow (PVP EU) - UK / Czech
Daar zal ik misschien komen, als ik binnen kom
Ik hoop niet dat dat betekent dat er massive queues komen op LoL. Ik ben nl van plan om daarop te gaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
The Red Eclipse (PVE EU) - Dutch / Skandinavians / Spanish
Dat is dus de server waar de tweakers zitten
Legions of Lettow (PVP EU) - UK / Czech
Daar zal ik misschien komen, als ik binnen kom
Hij komt ook voor Android en Blackberryquote:Op woensdag 14 december 2011 13:20 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Wanneer gaan developers nou eens snappen dat de meerderheid een Android telefoon heeft en de meerderheid van de gamers ook een Android telefoon heeft
Maar waarom niet gewoon vanaf het begin.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hij komt ook voor Android en Blackberry
Hier is ie al onderweg met de postquote:Op woensdag 14 december 2011 13:48 schreef leeell het volgende:
hoppa mijn levering is vervroegd van de 25ste naar de 20ste
ach, zekerheid is altijd lekkerquote:Op woensdag 14 december 2011 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier is ie al onderweg met de post, maar goed kan dan toch nog niet spelen
Jupquote:Op woensdag 14 december 2011 13:55 schreef Friday12 het volgende:
over een uur ofzo beginnen die waves weer ofniet?
Yep, en als het goed is worden er vandaag meer mensen uitgenodigt in vergelijking met gisteren.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:55 schreef Friday12 het volgende:
over een uur ofzo beginnen die waves weer ofniet?
bel zequote:Op woensdag 14 december 2011 13:58 schreef jepperdeprep het volgende:
Vraagje aan de mensen hier; Ik heb anderhalve week geleden de CE besteld bij bol.com en ik kreeg ook netjes de pre-order kit met daarop: Collectors Edition. Nu vraag ik mij af of ze hem wel kunnen leveren omdat ik nu veel mensen zie zeggen dat ze hem helemaal niet meer hebben. Wat denken jullie?
Net even gedaan en ze zeggen dat de CE leverbaar is zolang de levertijd staat op morgen in huis. Ik ga toch nog maar even nadenken of ik er één bestel. In het ergste geval krijg ik gewoon m'n geld terug toch neem ik aan? ;-)quote:
uiteraard ja,quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef SoepvorkNL het volgende:
[..]
Net even gedaan en ze zeggen dat de CE leverbaar is zolang de levertijd staat op morgen in huis. Ik ga toch nog maar even nadenken of ik er één bestel. In het ergste geval krijg ik gewoon m'n geld terug toch neem ik aan? ;-)
Hey thanks nu hoef ik het niet meer te doenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef SoepvorkNL het volgende:
[..]
Net even gedaan en ze zeggen dat de CE leverbaar is zolang de levertijd staat op morgen in huis. Ik ga toch nog maar even nadenken of ik er één bestel. In het ergste geval krijg ik gewoon m'n geld terug toch neem ik aan? ;-)
twitter:Rockjaw twitterde op woensdag 14-12-2011 om 14:39:35G'morning. 20 minutes to the next wave. reageer retweet
Uhh ze gaan pas versturen als de wave begint lijkt mij hequote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef dubrillion het volgende:
Geen mail of sturen ze deze pas aan het begin van een wave?
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef dubrillion het volgende:
Aan het begin van een wave. Soms is je launcher controleren zelfs sneller.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef dubrillion het volgende:
quote:I will say - as I mentioned yesterday - that today the 'timeline' of people who get in will be much, much longer. Beyond July...
Neuh ik gok op overmorgenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:46 schreef genakt het volgende:
ach als je in november heb bestelt hoef je het niet te verwachten anders zie je het vanzelf wel. Geen zin om te f5'n voor niks
Nee dat denk ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Niet eens. Waarschijnlijk de 18e pas.
Jeeeeeej, ben alleen helaas aan het werkquote:The moment we've all been waiting for is finally here. Early Game Access* has started, and you can now begin your adventure. To start playing, click on the button below and follow the steps outlined on the page. Welcome to your Star Wars™ saga.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ja vals alarm, die sneaky bastard heeft 't in juli al gedaan.
Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Bartholomew het volgende:
[..]
Jeeeeeej, ben alleen helaas aan het werk
(datum per order 28-7)
Dat is wel gek :Squote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef Rahl het volgende:
Bah, teamgenoot die later dan ik besteld heeft is er wel in en ik nog niet..
Aha nog iemandquote:
Zet dan je datum erbij jostiquote:
quote:
of 30 sept want in aug hadden ze heel weinig werd gezegd ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef Kaasmix het volgende:
Tot 6 augustus zit er nu bij.
Beter halen ze 30 augustus nog vandaag
Yay, ik ben 15 aug dus de volgende wave is moneyshot!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef benx het volgende:
Maat met 10 Aug zit er in! houd vol mensen!
Nja, heb m'n code op 30 augustus ingevoerdquote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
of 30 sept want in aug hadden ze heel weinig werd gezegd ofzo
Be patient padawanquote:Op woensdag 14 december 2011 15:19 schreef dubrillion het volgende:
In mijn ooghoeken zag ik hotmail op (1) schieten.
Sneller begon mijn hart te kloppen.....
Weer teleurgesteld
Zelfde hierquote:Op woensdag 14 december 2011 15:19 schreef dubrillion het volgende:
In mijn ooghoeken zag ik hotmail op (1) schieten.
Sneller begon mijn hart te kloppen.....
Weer teleurgesteld
ga je gang, en zoek de lapo opquote:Op woensdag 14 december 2011 15:23 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik wil wel de nieuwe TS zijn, dan update ik gelijke even de OP, heb nu toch niks te doen.
Viagra etc?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zag niks in mijn inbox, maar bij Ongewenst stond (3), dus ik met volle hoop daarop klikken, blijkt het allemaal rotzooi te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |