Je kon hem online al eerder bestellen (bij hunzelf of origin). Tenminste dat lees ik overal.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik weet dat de winkels hem hier hadden en ik dezelfde dag de game geregistreerd had. Maar misschien dat het buiten NL eerder kon, dat zou best jammer zijn.
Wat een josti, ga je tijd nuttig besteden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=4078
Wat een gejank
gore idioot, zulke lui hoef ik niet in swtorquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat een gejank
er zijn ook mensen die janken als nederland verliest met voetbal ofzo, bah laat ze gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat een gejank
Hey! boos worden bij een verloren WK-finale is verplicht als NL'er. Elke generatie moet dat minstens één keer meemaken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:55 schreef benx het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die janken als nederland verliest met voetbal ofzo, bah laat ze gaan.
Neem aan dat je het over de TS daar hebt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:55 schreef leeell het volgende:
[..]
gore idioot, zulke lui hoef ik niet in swtor
ja, kut huillies, krijg je een cadeau van bioware dat je early acces heb, DAARBOVENOP nog eens 2 dagen extra,quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neem aan dat je het over de TS daar hebt?
Voorquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:57 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, kut huillies, krijg je een cadeau van bioware dat je early acces heb, DAARBOVENOP nog eens 2 dagen extra,
en dan gaan janken, zulke lui mogen ze standrechtelijk executeren
+1quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:57 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, kut huillies, krijg je een cadeau van bioware dat je early acces heb, DAARBOVENOP nog eens 2 dagen extra,
die 2 dagen, oke, maar die pre order wat toch echt mee geadverteerd en 5 euro voor betaald, niet ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:57 schreef leeell het volgende:
[..]
Dacht al, ineens al die haat tegen mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:57 schreef leeell het volgende:
[..]
HAHA SKKL KOM KLAPPE DANquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht al, ineens al die haat tegen mij
Ik vond 1 keer al te veel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hey! boos worden bij een verloren WK-finale is verplicht als NL'er. Elke generatie moet dat minstens één keer meemaken.
je krijg MAX 5 dagen, dus als je 1 dag krijgt heeft bioware zn woord gehouden,quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef benx het volgende:
[..]
die 2 dagen, oke, maar die pre order wat toch echt mee geadverteerd en 5 euro voor betaald, niet ?
die 5 dagen vond ik ook misleidend hoor dus ik snap je frustratie maar die 5 euro krijg je als het goed is verrekend als je het spel koopt maar weet niet waar je hebt gepreordertquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef benx het volgende:
[..]
die 2 dagen, oke, maar die pre order wat toch echt mee geadverteerd en 5 euro voor betaald, niet ?
Laten we hopen dat ze wat meer mensen inviten... ze hebben nu nog maar 2/3dagen geinvite :Squote:Op dinsdag 13 december 2011 18:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ach nog 1 wave te gaan en dan houd het op voor vandaag
Hmm wave 4 zou redelijk wat mensen moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze wat meer mensen inviten... ze hebben nu nog maar 2/3dagen geinvite :S
in die eerste dag zitten wel veruit de meeste preorders denk ik, daarna zakt het snel en na de publieke beta zal er wel weer een piek zittenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze wat meer mensen inviten... ze hebben nu nog maar 2/3dagen geinvite :S
Ik wou het ook al posten daarquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
die 5 euro pre-order kosten komen niet bij bioware vandaan maar van je retailer
dus het is wel een gift randdebielen
Ik heb 70 euro gedokt bij origin... ik vraag me af of het bij die prijs inbegrepen was of niet. Overigens vraag ik mezelf nog steeds af waarom ik zoveel heb uitgegeven. Achja fouten maak je wel is in je leven...quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
die 5 euro pre-order kosten komen niet bij bioware vandaan maar van je retailer
dus het is wel een gift randdebielen
Nee de meeste waves kamen ongeveer na iets minder dan 2uur dus het patroon is nog steeds hetzelfdequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
misschien waren ze was van plan om elke 3 uur 100k mensen toegang te geven en hebben ze nu besloten om de laatste twee waves iets eerder te doen maar dan maar 50k
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik lees dat mensen die in Augustus ge-preordered hebben ook nog geen invite hebben gehad om te spelen. Ik heb hem pas 20 november ge-preordered dus ik kan waarschijnlijk nog een aardig tijdje wachten
Ik 30 november.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik lees dat mensen die in Augustus ge-preordered hebben ook nog geen invite hebben gehad om te spelen. Ik heb hem pas 20 november ge-preordered dus ik kan waarschijnlijk nog een aardig tijdje wachten
Ik had juli, kun je nagaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Niks voor mij tho.twitter:SWTOR twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 19:01:36Another batch of emails has gone out. Good news, this one was a bonus wave, we still have one more to go today! reageer retweet
Ik vind het toch niet verkeerd hoe ze het doenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef Rahl het volgende:
Niks voor mij tho.twitter:SWTOR twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 19:01:36Another batch of emails has gone out. Good news, this one was a bonus wave, we still have one more to go today! reageer retweet
quote:The moment we've all been waiting for is finally here. Early Game Access* has started, and you can now begin your adventure. To start playing, click on the button below and follow the steps outlined on the page. Welcome to your Star Wars™ saga.
Hčhč have funquote:
ik heb een mail speciaal voor games erg simpel en minder spam van andere shit er tussen doorquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik wil mn email adres wijzigen naar een apart mail adres alleen voor TOR.
Maar ben bang dat het dan mis gaat met mn invite (die voorlopig toch nog niet komt), dus wacht maar even tot ik die binnen heb.
toch maar niet eerder naar huis?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:41 schreef Morthill het volgende:
Het is alleen jammer dat je zio'n bericht krijgt als je in de bib zit te studeren
welke server zitten die op moment?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toch maar niet eerder naar huis?
Hmm misschien join ik wel de server waar de tweakers ook zitten, die hebben 2 guilds op een server, elke faction 1
Moet je ff in het topic kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welke server zitten die op moment?
gewone game is pas voor 20e he op launch dayquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je ff in het topic kijken. Edit : The red eclipse dus
Hmm gister dus de pre-order gedaan en vandaag de pre-order kit binnen gekregen, en net kreeg ik weer een email dat er iets onderweg is. Als dat gewoon de game zelf is, moet ik morgen toch ook kunnen spelen?
twitter:SWTOR twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 19:01:36Another batch of emails has gone out. Good news, this one was a bonus wave, we still have one more to go today! reageer retweet
duurt nog wel ff denkquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:44 schreef benx het volgende:
Ik hoop dat het harder gaat door de andere maanden, heb nemelijk 29-11
ik denk ik wacht beta af maar ik had niet gelezen over die early accessquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:54 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor.
Ik heb 30-11![]()
Nu spijt dat ik niet eerder heb gedan
te triest dat jij hierover zeurt terwijl de launch date pas 20 december isquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:06 schreef Cara het volgende:
Te triest eigenlijk dat ze nog steeds in Juli zitten..
Zodra ik kan inloggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef JediSimons het volgende:
Zijn er nog mensen online op dit moment op Lord Calypho? Mijn guildmaster heeft nog 2 mensen in de groep nodig om de guild te maken.
Was onnodig dit. Ze hebben 1/10e van alle pre-orders pas in het spel zitten, dus vraag me af hoe zit dit in godsnaam gaan doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:08 schreef genakt het volgende:
[..]
te triest dat jij hierover zeurt terwijl de launch date pas 20 december is
Jawel, maar die zijn pas beschrikbaar op de 20'ste overal om me heen, terwijl ik early access heb.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:12 schreef benx het volgende:
Kan je niet met gamecards ? :S wow dokte ik eerste met gamecards en toen met ideal
Het is nog meer dan 5 dagen voor de launch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:18 schreef benx het volgende:
Hoe je het ook went of keert, en noem maar een zeur, maar die pre-order doosjes van UP to 5 days YAAAJ!! = gewoon een groot gelddeuntje!
Dus wees blijk dat je dalijk een paar daagjes eerder mag spelen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Was onnodig dit. Ze hebben 1/10e van alle pre-orders pas in het spel zitten, dus vraag me af hoe zit dit in godsnaam gaan doen.
Met dit tempo mag ik dat niet met mijn midden september.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Dus wees blijk dat je dalijk een paar daagjes eerder mag spelen.
Beejte ondankbaar
Ze hebben er mee adverteert en er is voor betaald, hoezo 'wees blij' ? pfffquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Dus wees blijk dat je dalijk een paar daagjes eerder mag spelen.
Beejte ondankbaar
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Met dit tempo mag ik dat niet met mijn midden september.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:24 schreef JediSimons het volgende:
Het is officieel. Crimson Order bestaat nu op Lord Calypho - RPPVP.![]()
www.crimson-order.nl
Kom eerst maar eens achter je computer vandaan, dan praten we wel weer verderquote:
nee jullie zijn kleine kindjes die gaan lopen zeuren dat ze hun spel 7 dagen van te voren niet krijgenquote:
denken dat ik een 17 jarig kind benquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Kom eens maar eens achter je computer vandaan, dan praten we wel weer verder
nopequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:30 schreef benx het volgende:
Je bent zeker al in de game, haten op mensen die niet kunnen spelen
Het enige wat ik denk is dat je zielig bentquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef genakt het volgende:
[..]
denken dat ik een 17 jarig kind ben
Ik loop niet te huilen en te kankeren op een uitgever omdat ik me spelletje niet kan spelen terwijl hij nog en eens uit is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Het enige wat ik denk is dat je zielig bent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
http://www.swtor.com/comm(...)66561&postcount=6438quote:We invited more people to play Star Wars: The Old Republic today than many other MMO launches manage in their entire head-start process.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |