Het begint aardig te komen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
Dat Elies de pik op haar heeft zit toch echt tussen haar eigen orenVolgens mij is het eerder andersom.
Ooh, saai. Is dat alles? Je stak je middelvinger op en oom agent ging jankzakken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:16 schreef Pheno het volgende:
Les: als je een automobilist die een fout maakt (gas geven zodat je er niet tussen kan) trakteert op een minder net gebaar, kijk dan eerst of het een agent is.
morgen maar weer?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Ohhhhh mijn vader heeft kerstM&M's gekocht.
Gelukkig heb ik gesport
Nah, ik geloof dat ie nogal mijn rijstijl heeft bekeken daarna...quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, saai. Is dat alles? Je stak je middelvinger op en oom agent ging jankzakken?
Oohquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik geloof dat ie nogal mijn rijstijl heeft bekeken daarna...
Whehehehequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:16 schreef Pheno het volgende:
Les: als je een automobilist die een fout maakt (gas geven zodat je er niet tussen kan) trakteert op een minder net gebaar, kijk dan eerst of het een agent is.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik vond vorig jaar dat een Golfje (donkerblauw) langzamer dan de toegestane snelheid reed en daar kan ik niet tegen, als ze dan nog langzamer rijden dan mag. Dus ik haalde in, mocht daar gewoon, maar keek tijdens het inhalen echt met zo'n kop van 'pfffffff, slak' die auto in.
Bij het volgende stoplicht mocht ik aan de kant, want het was een agentZeikerd.
Dat gebeurde gisteren, dus ik wiest van niets. Hij belde me nu op en heb een erg uitvoerige beschrijving gekregen wat hij ervan vond. Nou ja, ik kan niets anders zeggen dan: ja, ik ben schuldig.quote:
Toen kreeg ik een suffe preek, dat je heus niet ALTIJD maar hardhard moet (WTF, je mocht daar 50 en hij reed 40 en dat vind ik oetlullerig jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]En toen? Alsof jij er wat aan kan doen dat je gezicht zo staat
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:08 schreef Qwea het volgende:
En het heeft er overigens geen reet mee te maken dat ik Elies, Greys, Tombo of wie dan ook gemeet heb dat ik dit standpunt in neem, want laatst lag ik ook nog prima overhoop met Greys
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef Qwea het volgende:
Voortaan ondergoed onder je lange jas aan?
Wat kansloos dattie nog even beltquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gebeurde gisteren, dus ik wiest van niets. Hij belde me nu op en heb een erg uitvoerige beschrijving gekregen wat hij ervan vond. Nou ja, ik kan niets anders zeggen dan: ja, ik ben schuldig.
Nou ja, hij belde eerst met mijn vrouw en begon met "ik bel in verband met uw man". Dus die was ook meteen over de zeik... Dus ik mocht daarna nog iemand gerust stellen dat het niet ging om allerlei spannende moordzaken.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen kreeg ik een suffe preek, dat je heus niet ALTIJD maar hardhard moet (WTF, je mocht daar 50 en hij reed 40 en dat vind ik oetlullerig ja) en dat als ik zo'n haast heb dat ik dan voortaan maar eerder moet vertrekken enzo.
![]()
Dan moet je maar opschieten, jij Senesta!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zit ik een serieuze beschouwende post te typen, gaan jullie ondertussen gewoon grappig zitten doen
Zo zijn wijquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zit ik een serieuze beschouwende post te typen, gaan jullie ondertussen gewoon grappig zitten doen
Nee hoor. geen kutsmoesquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, liever dat dan een boete lijkt me. En natuurlijk heeft hij ook gelijk. Maar dan heb je die dag net eens even haast en dan ja, kutsmoes, ik weetz.
Het was wel een pareltje andersquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je maar opschieten, jij Senesta!
Ja want we hebben niks beters te doen dan met een slakkengang over het wegdek kruipenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen kreeg ik een suffe preek, dat je heus niet ALTIJD maar hardhard moet (WTF, je mocht daar 50 en hij reed 40 en dat vind ik oetlullerig ja) en dat als ik zo'n haast heb dat ik dan voortaan maar eerder moet vertrekken enzo.
![]()
Opgeluchtquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
Zo dit is mijn mening en of het iemand boeit maakt niet uit want ik ben het lekker kwijt.
Limburg afdrjjiven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
Ben ik aan het typen sluiten jullie het topic![]()
k vind de opmerking van Oh-Oh ook niet grappig , maar ik vind het ook een beetje teveel drama van gemaakt wordt hoor.
Het is Fok for god sake, als ik alleen hier op het forum alle opmerkingen over Limburg wat moet afdrijven , weggeven ,opblazen worden en weet ik veel wat nog meer serieus moet nemen kan ik me blijven opwinden.
En over rampen worden hier ook vaak grappen over gemaakt, niet allemaal even leuk trouwens.
Ik persoonlijk zou het een ander verhaal vinden als het iets persoonlijks is,bijvoorbeeld als er echt familie of bekenden van MM getroffen zouden zijn en Oh-Oh dan zo'n opmerking had geplaatst.
Verder over eerdere voorvallen dat zoeken de desbetreffende users maar lekker zelf uit, want ik ben daar wel klaar mee.
Zo dit is mijn mening en of het iemand boeit maakt niet uit want ik ben het lekker kwijt.
Meningen mogen, en daarom die van oh-oh ook, die van jou ook, máár die van MM en van Elies dus ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
k vind de opmerking van Oh-Oh ook niet grappig , maar ik vind het ook een beetje teveel drama van gemaakt wordt hoor.
Het is Fok for god sake, als ik alleen hier op het forum alle opmerkingen over Limburg wat moet afdrijven , weggeven ,opblazen worden en weet ik veel wat nog meer serieus moet nemen kan ik me blijven opwinden.
En over rampen worden hier ook vaak grappen over gemaakt, niet allemaal even leuk trouwens.
Ik persoonlijk zou het een ander verhaal vinden als het iets persoonlijks is,bijvoorbeeld als er echt familie of bekenden van MM getroffen zouden zijn en Oh-Oh dan zo'n opmerking had geplaatst.
Verder over eerdere voorvallen dat zoeken de desbetreffende users maar lekker zelf uit, want ik ben daar wel klaar mee.
Ik kijk al genoeg in de spiegel, dus nee, dank.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:25 schreef Muis006 het volgende:
Had iemand gisteravond 'Genante Lijven' gezien?
Slak.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
Ik ben het deels met je eens voor wat betreft de opmerking. Ik moest er om lachen, maar ergens kan ik me ook voorstellen dat iemand anders het niet grappig vindt... maar om dan zo te reageren (M_M dus in dit geval) is dan ook wel weer het andere uiterste. Ja, misschien was die opmerking kut... ik heb er iig om moeten lachen. Maar er is ook weinig waar ik niet om kan lachen.quote:k vind de opmerking van Oh-Oh ook niet grappig , maar ik vind het ook een beetje teveel drama van gemaakt wordt hoor.
Kom kom, zo erg is het vast niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk al genoeg in de spiegel, dus nee, dank.
NEE!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
Ik moet ff snel boodschappen doen, tozzooooo
GREYS?! NEEM JE WEL JE TELEFOON MEE?!?!?!?!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
Ik moet ff snel boodschappen doen, tozzooooo
Als de spiegel vanzelf beslaat weet je genoeg!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kom kom, zo erg is het vast niet.
Aaah joh, als ie knapt moet je pas zeiken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de spiegel vanzelf beslaat weet je genoeg!
Ik weet niks, heb het er ook niet met oh-oh over gehad. Ik observeer van afstand, meestal laat ik het daarbij en blijf ik buiten de rel. Ik denk dat ik dat voortaan ook weer ga doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef ElisaB het volgende:
...
Dus zeg het maar Baaf, als jij er meer van weet dan ik,. dan ben ik erg benieuwd
Ja, nu ben ik mijn real life frustratie ook gelijk kwijtquote:
Ja het was een keer hoog water hier en niet alle Fokkers zijn zo slim als jijquote:
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Meningen mogen, en daarom die van oh-oh ook, die van jou ook, máár die van MM en van Elies dus ook
Da's nou net waar het om gaat
Zie jij plaagt me ook alquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Afsteken bij de randjes en de Maas in drukken
Saaaiquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet niks, heb het er ook niet met oh-oh over gehad. Ik observeer van afstand, meestal laat ik het daarbij en blijf ik buiten de rel. Ik denk dat ik dat voortaan ook weer ga doen.
saai hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet niks, heb het er ook niet met oh-oh over gehad. Ik observeer van afstand, meestal laat ik het daarbij en blijf ik buiten de rel. Ik denk dat ik dat voortaan ook weer ga doen.
quote:
Jullie zijn vrouws genoeg om elkaar het leven zuur te maken, daar hebben jullie mij niet bij nodigquote:
Oeiiiiiii *gaat even achterover zitten en kijken*quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn vrouws genoeg om elkaar het leven zuur te maken, daar hebben jullie mij niet bij nodig
NOU JE MOEST EENS WETEN!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:37 schreef senesta het volgende:
Ik hoop toch serieus dat er geen wrok om bans uit verleden is en dat het daarom gaat, dat zou wel enorm flauw en onterecht zijn, ik kan het me ook niet voorstellen eigenlijk
Nou ja, met Elies heb je daar idd niemand extra bij nodig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn vrouws genoeg om elkaar het leven zuur te maken, daar hebben jullie mij niet bij nodig
Neequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeiiiiiii *gaat even achterover zitten en kijken*
Nah, als mijn blaas op knappen staat, dan lijkt het me beter!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaah joh, als ie knapt moet je pas zeiken.
Je weet het niet he?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
NOU JE MOEST EENS WETEN!
ooh wacht, jij hebt nooit een ban verzoek voor me gedaan volgens mij
Ook saai.
Ik ben bang dat je daar gelijk in hebtquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, met Elies heb je daar idd niemand extra bij nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Je weet nog waar het is?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef Qwea het volgende:
Senes, ik ga zo naar de gastronoom. Als ik niet terug ben binnen 20 min, is het waarschijnlijk overvallen. Kom je me dan zoeken?
Ik heb nooit een F&F ban gehad, en die algehele bans waren niet aangevraagd door jouquote:
Ooh begin jij ook al? Krijg de schurft.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh begin jij ook al? Krijg de schurft.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
TreurwilgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Waarschijnlijk ben je dan alleen de weg weer kwijt slimke, dus we geven je een uurtje of zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef Qwea het volgende:
Senes, ik ga zo naar de gastronoom. Als ik niet terug ben binnen 20 min, is het waarschijnlijk overvallen. Kom je me dan zoeken?
Ja, steek die maar op een plek waar de zon niet schijnt. Volgende keer loop ik je gewoon weer voorbijquote:
Echt, fuck julliequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan alleen de weg weer kwijt slimke, dus we geven je een uurtje of zo
Nasiquote:
Kusje eropquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:41 schreef Qwea het volgende:
Hebben jullie nooit geleerd dat je kneusjes niet mag plagen?!
Ja we bewaren het wel tot morgen,quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:41 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga iig naar huis, morgen nieuwe dag, nieuwe server, nieuwe kansen![]()
Hou de boel hier een beetje heel, ok?
Maar zelfs áls dat zo zou zijn, dan heb ik daar niets mee te makenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:37 schreef senesta het volgende:
Ik hoop toch serieus dat er geen wrok om bans uit verleden is en dat het daarom gaat, dat zou wel enorm flauw en onterecht zijn, ik kan het me ook niet voorstellen eigenlijk
Ik ga mijn schoen zettenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:44 schreef Muis006 het volgende:
ElisaB zo zwart als roet
Deed zelfs het modden niet goed
Het is dan ook jouw schuldquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Hallo
Tsss, ik post iets over pijnstillers en het hele topic giert weer uit de klauwen
Die opmerking vind ik dan ook weer overbodig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:55 schreef Oognip het volgende:
Zo, oh-oh is gevlucht zie ik?
Ik heb vandaag al kokhalsend kots geruimdgatverdegatver!
Pingoo is net weer goed gekeurd door de dierenarts en zijn jaarlijkse enting zit er weer in. Evi mocht ook mee naar de dierenarts want die besloot om 5x per uur te gaan kotsendat gaan we maar even aankijken.
Ik ben meer van d'r dwars doorheenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:49 schreef ElisaB het volgende:
Het is dan ook jouw schuld
EN de schuld van links, maar dat was altijd al zo. Of was het recht? Nou ja, whatever!
Je bent niet links, niet rechts, maar recht door zee?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben meer van d'r dwars doorheen
Vet heftigquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben meer van d'r dwars doorheen
Die persoon om wie het gaat leest ongetwijfeld mee. Het is oh-oh's keuze toch geweest om hier even niet te zijn? Tijdens de rest van de discussie over oh-oh heb ik je ook niet horen klagen hoor, dat oh-oh geen weerwoord kon geven of zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die opmerking vind ik dan ook weer overbodig.
Je mening geven prima, maar dat soort opmerkingen maken als de persoon over wie het gaat er niet is vind ik niet bevorderlijk.
Misschien is ze gewoon onderweg naar huis?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die persoon om wie het gaat leest ongetwijfeld mee. Het is oh-oh's keuze toch geweest om hier even niet te zijn? Tijdens de rest van de discussie over oh-oh heb ik je ook niet horen klagen hoor, dat oh-oh geen weerwoord kon geven of zo.
Ja ze is vast om 15 uur naar huis gegaan, dat is echt wat voor oh-ohquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon onderweg naar huis?![]()
Ik vind dat 'gevlucht' ook nogal voorbarig.
Misschien moet jij ff op de namen letten van iedereen want dan zag je dat mama_mia helemaal niet gepost hadquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
ZEG ALS JULLIE GAAN RELLEN ALS IK ER NIET BEN LET DAN FF OP DE NAMEN VAN IEDEREEN ZODAT IK NIET OP HET ALLERLAATST PAS SNAP DAT JULLIE MET M_M MEMENTO-MORI (M-M DUS) BEDOELEN EN NIET MAMMA_MIA
Dan heb je niet ver genoeg teruggelezen als je dat niet meteen snaptequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
ZEG ALS JULLIE GAAN RELLEN ALS IK ER NIET BEN LET DAN FF OP DE NAMEN VAN IEDEREEN ZODAT IK NIET OP HET ALLERLAATST PAS SNAP DAT JULLIE MET M_M MEMENTO-MORI (M-M DUS) BEDOELEN EN NIET MAMMA_MIA
Ik viel ook op een pagina erin en dachtquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
Als je terugleest (dus van beneden naar boven) dan zie je pas erg laat hoe het zit hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je niet ver genoeg teruggelezen als je dat niet meteen snapte![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien moet jij ff op de namen letten van iedereen want dan zag je dat mama_mia helemaal niet gepost had
Ach, missen is een groot woord. Vrouwen weer op hoge poten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat teruglezen, heb heel wat gemist geloof ik
Ja zegquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
Nou we zijn er uit, het is allemaal de schuld van Tombo!
Nee maar wel daar waar de rel begonquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je terugleest (dus van beneden naar boven) dan zie je pas erg laat hoe het zit hoor
[..]![]()
memento-mori staat ook niet in dit topic hoor
imo vooral gejank om niks van diverse personenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat teruglezen, heb heel wat gemist geloof ik
TERUGlezenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee maar wel daar waar de rel begon
*aantekening maakt voor als Elies ooit weer blauw wordt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En voor iemand die dronken was, dus beter even iets anders kon gaan doen.
Zie je wel iedereen is gemeen vandaag ,zelfs Greysquote:
Bij terug lezen begin ik altijd waar ik gebleven was, dus in de chronologische volgorde, wel zo handigquote:
O ik dacht dat jij diegene wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
*aantekening maakt voor als Elies ooit weer blauw wordt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon onderweg naar huis?![]()
Ik vind dat 'gevlucht' ook nogal voorbarig.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die opmerking vind ik dan ook weer overbodig.
Je mening geven prima, maar dat soort opmerkingen maken als de persoon over wie het gaat er niet is vind ik niet bevorderlijk.
Wedden dat als ik er over begin als oh-oh terug is, ik commentaar van de mods krijg dat de discussie afgelopen is en ik er over op moet houden?quote:
Hoe de fuck?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
Godver, mijn dapter voor de laptop is binnen, maar blijkbaar is de connector op het moederbord ook stuk, want de stekker van de nieuwe adapter had nogal wat speling, en de laptop kreeg geen stroom.
Na openmaken bleek dat de connector recht op het oederbord zit, dus ik moet een complete printplaat vervangen voor een kapot stekkertje
[ afbeelding ]
En de complete laptop zal uit elkaar moeten want de printpaat zit onder de rolkooi, dus die moet er eerst uit, samen met alle onderdelen die daar aan vast zitten.![]()
[ afbeelding ]
Het gele dingetje dat verborgen zit onder het magnesium frame dus.
En nu mag ik de hele boel weer in elkaar gaan schroeven en bellen of ze even het onderdeel willen leveren, ik wil eigenlijk niet eens weten hoeveel het gaat kosten
[ afbeelding ]
Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wedden dat als ik er over begin als oh-oh terug is, ik commentaar van de mods krijg dat de discussie afgelopen is en ik er over op moet houden?
Vaak genoeg geweest als een rel over was en iemand begon er weer over dat er gezegd werd dat het maar afgelopen moest zijn hoor.quote:
OMFG. ELIES, ZIE JE WAT JE TEWEEG BRENGT?!quote:
Nou eh, ga je lekker?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wedden dat als ik er over begin als oh-oh terug is, ik commentaar van de mods krijg dat de discussie afgelopen is en ik er over op moet houden?
Stekkertje op het moederbord is gewoon uitgelubberd, en nu moet het hele moederbord vervangen natuurlijk, ipv een stekkertje van 2 euroquote:
Klopt. Maar dit is niet een rel. Of jij hebt nog nooit een fatsoenlijke rel meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vaak genoeg geweest als een rel over was en iemand begon er weer over dat er gezegd werd dat het maar afgelopen moest zijn hoor.
Nou ja, een rel die 6 topics duurt heeft niemand iets aan he?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vaak genoeg geweest als een rel over was en iemand begon er weer over dat er gezegd werd dat het maar afgelopen moest zijn hoor.
Oh ja, ga er nu alvast over janken ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wtf?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eh, ga je lekker?
Boohoo die rotmods ook altijd?
Dat zal het dan zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit is niet een rel. Of jij hebt nog nooit een fatsoenlijke rel meegemaakt.
Ja, maar HOE?! Hoe de fuck lubberd (?) dat uit?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stekkertje op het moederbord is gewoon uitgelubberd, en nu moet het hele moederbord vervangen natuurlijk, ipv een stekkertje van 2 euro
Oh nou excuses dan, jequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wtf?
Ik zeg toch helemaal niet dat het onterecht is of zo? Ik zeg alleen dat dat mijn ervaring is
Dit is geen rel, dodo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, een rel die 6 topics duurt heeft niemand iets aan he?
Hoezo janken? Er wordt toch gezegd dat het niet netjes is om dingen te zeggen nu oh-oh er niet is. Als ik het later zeg dan is het ook niet goed volgens mij, maar janken neequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, ga er nu alvast over janken ofzo
fijn voor jequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij terug lezen begin ik altijd waar ik gebleven was, dus in de chronologische volgorde, wel zo handig
Oh diequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou excuses dan, jedeed toch echt anders vermoeden
Ik reageerde op de post van Oognip, dodoquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit is geen rel, dodo.
of de rellen worden steeds milder
De stekker van de adapter was al een beetje kapot, er zat wat speling in, en ik vrees dat door die speling, en de gelegenheid die het dan krijgt om te wiebelen en te bewegen, het langzaam uitgesleten is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar HOE?! Hoe de fuck lubberd (?) dat uit?
bespaar je de moeite, daar had ik het over jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reageerde op de post van Oognip, dodo![]()
Die had het over een rel. Toch?*terugleest*
-->quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo janken? Er wordt toch gezegd dat het niet netjes is om dingen te zeggen nu oh-oh er niet is. Als ik het later zeg dan is het ook niet goed volgens mij, maar janken nee
Het gaat erom wat je zegt. Beetje kansloos om iemand als "gevlucht" te bestempelen. Misschien is ze wel dood, ziek, druk, whatever.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo janken? Er wordt toch gezegd dat het niet netjes is om dingen te zeggen nu oh-oh er niet is. Als ik het later zeg dan is het ook niet goed volgens mij, maar janken nee
waarnaartoe?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef Greys het volgende:
Nou ik ga de gezelligheid verlaten, tot straks!![]()
Effe paar uurtjes weg.
Zelluf dodo! Er is geen relquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reageerde op de post van Oognip, dodo![]()
Die had het over een rel. Toch?*terugleest*
Dat ging over vorige kerennnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelluf dodo! Er is geen relEr was ook geen rel. Toch?
![]()
Ja, wie weet heeft ze wel een granaat gekopt, daar moet je geen grapjes over maken Oognipquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je zegt. Beetje kansloos om iemand als "gevlucht" te bestempelen. Misschien is ze wel dood, ziek, druk, whatever.
Je neemt niet echt actief deel aan de discussie met je opmerking
waarom dan Relalarm Q?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelluf dodo! Er is geen relEr was ook geen rel. Toch?
![]()
*proest*quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, wie weet heeft ze wel een granaat gekopt, daar moet je geen grapjes over maken Oognip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |