Ik ga mijn schoen zettenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:44 schreef Muis006 het volgende:
ElisaB zo zwart als roet
Deed zelfs het modden niet goed
Het is dan ook jouw schuldquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Hallo
Tsss, ik post iets over pijnstillers en het hele topic giert weer uit de klauwen
Die opmerking vind ik dan ook weer overbodig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:55 schreef Oognip het volgende:
Zo, oh-oh is gevlucht zie ik?
Ik heb vandaag al kokhalsend kots geruimdgatverdegatver!
Pingoo is net weer goed gekeurd door de dierenarts en zijn jaarlijkse enting zit er weer in. Evi mocht ook mee naar de dierenarts want die besloot om 5x per uur te gaan kotsendat gaan we maar even aankijken.
Ik ben meer van d'r dwars doorheenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:49 schreef ElisaB het volgende:
Het is dan ook jouw schuld
EN de schuld van links, maar dat was altijd al zo. Of was het recht? Nou ja, whatever!
Je bent niet links, niet rechts, maar recht door zee?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben meer van d'r dwars doorheen
Vet heftigquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben meer van d'r dwars doorheen
Die persoon om wie het gaat leest ongetwijfeld mee. Het is oh-oh's keuze toch geweest om hier even niet te zijn? Tijdens de rest van de discussie over oh-oh heb ik je ook niet horen klagen hoor, dat oh-oh geen weerwoord kon geven of zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die opmerking vind ik dan ook weer overbodig.
Je mening geven prima, maar dat soort opmerkingen maken als de persoon over wie het gaat er niet is vind ik niet bevorderlijk.
Misschien is ze gewoon onderweg naar huis?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die persoon om wie het gaat leest ongetwijfeld mee. Het is oh-oh's keuze toch geweest om hier even niet te zijn? Tijdens de rest van de discussie over oh-oh heb ik je ook niet horen klagen hoor, dat oh-oh geen weerwoord kon geven of zo.
Ja ze is vast om 15 uur naar huis gegaan, dat is echt wat voor oh-ohquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon onderweg naar huis?![]()
Ik vind dat 'gevlucht' ook nogal voorbarig.
Misschien moet jij ff op de namen letten van iedereen want dan zag je dat mama_mia helemaal niet gepost hadquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
ZEG ALS JULLIE GAAN RELLEN ALS IK ER NIET BEN LET DAN FF OP DE NAMEN VAN IEDEREEN ZODAT IK NIET OP HET ALLERLAATST PAS SNAP DAT JULLIE MET M_M MEMENTO-MORI (M-M DUS) BEDOELEN EN NIET MAMMA_MIA
Dan heb je niet ver genoeg teruggelezen als je dat niet meteen snaptequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
ZEG ALS JULLIE GAAN RELLEN ALS IK ER NIET BEN LET DAN FF OP DE NAMEN VAN IEDEREEN ZODAT IK NIET OP HET ALLERLAATST PAS SNAP DAT JULLIE MET M_M MEMENTO-MORI (M-M DUS) BEDOELEN EN NIET MAMMA_MIA
Ik viel ook op een pagina erin en dachtquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
Als je terugleest (dus van beneden naar boven) dan zie je pas erg laat hoe het zit hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je niet ver genoeg teruggelezen als je dat niet meteen snapte![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien moet jij ff op de namen letten van iedereen want dan zag je dat mama_mia helemaal niet gepost had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |