Ow ja, dat mag wel. Misschien krijg je er wel gewoon eentje. Voor kerst of zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh. Ehm....
Ooh! Betekend dat dan dat ik ook mag vingerenvogelen met die touchscreen pc van je?
Zo ja : JA IK WIL VERKERING!!!!!!!!!!!!!!
Dat was het echtquote:
Kijk, beste verkering tot nu toequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, dat mag wel. Misschien krijg je er wel gewoon eentje. Voor kerst of zo
VERKERING IS MEER DAN IN ELKAARS BROEKJE HOOR, GREES!quote:
aaaaaaahw. Ik voel je. Mijn fysio laat me 5x de trap (en dat kreng is groot en lang!) op en af rennen. En gaat dan vervolgens helemaal stuk als ik dood ga als ik weer boven benquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat was het echtik ben duizend doden gestorven.
"Rug recht Muis! Rug recht!"
"*Hijg hijg* Hngggggjaaaaaa*Hijg hijg*"
PAS OP DAN WIL ZE NOG MEER!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
VERKERING IS MEER DAN IN ELKAARS BROEKJE HOOR, GREES!
Bwehehe ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
aaaaaaahw. Ik voel je. Mijn fysio laat me 5x de trap (en dat kreng is groot en lang!) op en af rennen. En gaat dan vervolgens helemaal stuk als ik dood ga als ik weer boven ben
Je hoeft toch ok geen mod te zijn om de pik op iemand te hebben (al helpt het wel heb ik gehoord;) )quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zelfs als het zo was (en het is niet zo...) Elies is toch geen mod?
Dus wat maakt het uit dan als ze toevallig op dat moment binnen komt? Alsof ze er een alarm voor heeft?![]()
Ik zie oh-oh dan telkens op Elies springen ipv andersom, dus ik snap er ook geen ene fuck van. Ik zie oh-oh steeds roepen dat Elies háár basht, maar volgens mij springt ze zelf Elies steeds in d'r nek ipv andersom. Nu ook, Elies sprak oh-oh nergens op aan, sterker nog, ze zei helemaal NIETS tegen haar, pas toen oh-oh zelf over haar begon. Ik begin d'r ook een beetje moe van te worden eerlijk gezegd, dat schoolpleingedoe, en voor de anderen is het ook niet bepaald tof, dat gezeur steeds.
Succes, servertemmert!
OMGquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
Ik pieste net haast in mijn broek
photoshop hulp gevraagd
ooh menquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:56 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Q! En de bedoeling is dan dat je snel om en om optrekt zodat je hoog blift staan.
Die 2dequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
Ik pieste net haast in mijn broek
photoshop hulp gevraagd
Dat Elies de pik op haar heeft zit toch echt tussen haar eigen orenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je hoeft toch ok geen mod te zijn om de pik op iemand te hebben (al helpt het wel heb ik gehoord;) )
Sinds dat akkefietje dat oh-oh in een ander topic iets minder aardigs over f_r schreef wat hier uitmondde in een massale lynchpartij die oh-oh twee weken ban opleverde voel ik hier wat wrevel tussen deze en gene en een aantal keer als die wrevel zich uitte kwam ook net Elies binnen. Nu loopt Elies hier in en uit naar believen dus dat kan best toeval zijn maar het viel me op, en oh-oh blijkbaar ook. Dus, in het kader van 'aanval is de beste verdediging' denk (want ik heb het er niet met oh-oh over gehad) dat oh-oh uithaalde naar Elies voordat het andersom ging.
That'll teach it!quote:En ik ga een haakse slijper zoeken voor die server
Ik blijf het bullshit vinden. Als elies nu daadwerkelijk dr waffel had opengetrokken, en niet alleen nu, maar telkens (en ik zie dr het juist of mijden of oppervlakkig weg "quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je hoeft toch ok geen mod te zijn om de pik op iemand te hebben (al helpt het wel heb ik gehoord;) )
Sinds dat akkefietje dat oh-oh in een ander topic iets minder aardigs over f_r schreef wat hier uitmondde in een massale lynchpartij die oh-oh twee weken ban opleverde voel ik hier wat wrevel tussen deze en gene en een aantal keer als die wrevel zich uitte kwam ook net Elies binnen. Nu loopt Elies hier in en uit naar believen dus dat kan best toeval zijn maar het viel me op, en oh-oh blijkbaar ook. Dus, in het kader van 'aanval is de beste verdediging' denk (want ik heb het er niet met oh-oh over gehad) dat oh-oh uithaalde naar Elies voordat het andersom ging.
Wat mij betreft worden hier idd. veel te snel de nageltjes uitgeslagen maar dat zal wel een vrouwendiing zijn, ben al te lang vrijgezel om het te snappen (* Barbaaf duikt weg ) . Verdere opmerkingen en vragen over deze kwestie kunnen wel per PM ofzo.
En ik ga een haakse slijper zoeken voor die server
Godverdomme Q geef ze meteen mijn pincode :quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik blijf het bullshit vinden. Als elies nu daadwerkelijk dr waffel had opengetrokken, en niet alleen nu, maar telkens (en ik zie dr het juist of mijden of oppervlakkig weg "" doen... ) dan had ik je een punt gegeven.
Kun je ook wel zeggen dat Muis en ik telkens zitten te wachten, want wij vallen ook met onze neus in de boter.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben helemaal niet vies van een rel ofzo of van ff lekker iemand op de kast gooien... maar dit begint wel een bietje sneu te worden nu.
Oke : 4354quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Godverdomme Q geef ze meteen mijn pincode :
Dat kan ik beamenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:08 schreef Qwea het volgende:
En het heeft er overigens geen reet mee te maken dat ik Elies, Greys, Tombo of wie dan ook gemeet heb dat ik dit standpunt in neem, want laatst lag ik ook nog prima overhoop met Greys
No shit, sherlock. Jij komt altijd aankakken met je wijze woorden als de rel over is.quote:
Ik probeer Q al een beetje af te richten maar dat gaat moeizaamquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je effe je relalarm hetzelfde instellen als Elies!
Senesta na de maaltijd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
No shit, sherlock. Jij komt altijd aankakken met je wijze woorden als de rel over is.
Moet je meer koekjes gevenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik probeer Q al een beetje af te richten maar dat gaat moeizaam
Dat moet je ook niet willen proberenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik probeer Q al een beetje af te richten maar dat gaat moeizaam
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen proberen
Ja, dan pak ik net het laatste restje mee, ga ik zitten zwoegen op wijze woorden en tegen de tijd dat ik ze goed vind en ze post is iedereen alweer back to normalequote:
Minder zwoegen en vaker op invoeren rammenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dan pak ik net het laatste restje mee, ga ik zitten zwoegen op wijze woorden en tegen de tijd dat ik ze goed vind en ze post is iedereen alweer back to normale
Nahquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Minder zwoegen en vaker op invoeren rammen
Q en ik zijn bereid om speciaal voor jou dan de rel weer aan te slingerenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dan pak ik net het laatste restje mee, ga ik zitten zwoegen op wijze woorden en tegen de tijd dat ik ze goed vind en ze post is iedereen alweer back to normale
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Q en ik zijn bereid om speciaal voor jou dan de rel weer aan te slingeren
Zo barmhartig zijn wij nou.
Precies. Spesjaal omdat de kerst eraan komt enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Q en ik zijn bereid om speciaal voor jou dan de rel weer aan te slingeren
Zo barmhartig zijn wij nou.
I'm dying to hear thisquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:13 schreef Pheno het volgende:
Zo, een opvoedkundig gesprek gehad met de politie. Dat wordt mijn leven beteren.
Voortaan ondergoed onder je lange jas aan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:13 schreef Pheno het volgende:
Zo, een opvoedkundig gesprek gehad met de politie. Dat wordt mijn leven beteren.
Ja, kutwijf. Ik zou dr aanklagen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef senesta het volgende:
Wel flauw eigenlijk, van het weekend had ik tijd en bakte Elies er niets van en nu gaat ze gewoon doordeweeks haar relskills levelen
Het meest idiote aan het hele geval is dat ik simpelweg niet weet waar ik de haat aan verdien. Ze hoeft me niet aardig te vinden, maar de haat en het gezeik? Ik weet het werkelijk niet. En als ik het vraag, dan wil ze het niet zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ramptoeristquote:
Ja, schiet nou maar op ipv ons lekker te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |