Ik heb wel een idee, het is niet voor het eerst dat Elies binneloopt als oh-oh rellerig bezig is, maar dat zal wel toeval zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, dat is ook belachelijk.
Ik word een beetje moe van dat gezeik tussen die 2. Ik zie elies niks fout doen, een vraag stellen. Ik snap ook niet waarom daar weer "bash elies" of what the fuck op moet komen.
Maar goed, wie ben ik.
Ik kom áltijd op een bepaald moment binnenvallen. Dat kan inderdaad geen toeval zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, het is niet voor het eerst dat Elies binneloopt als oh-oh rellerig bezig is, maar dat zal wel toeval zijn.
* Barbaaf gaat verder een server te temmen
Ooh for fuck sake zeg. Dat mens doet NIKS fout. Ze vraagt notabene wat aan muis, die last time I checked mondig genoeg is om zelf dr mannetje te staan of om een weerwoord te geven. Het enige wat Elies vraagt AAN MUIS is of ze het serieus meent.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, het is niet voor het eerst dat Elies binneloopt als oh-oh rellerig bezig is, maar dat zal wel toeval zijn.
Ooh, dus je wilt gewoon rellen he?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kom áltijd op een bepaald moment binnenvallen. Dat kan inderdaad geen toeval zijn
Hij doet me aan mijn neefje denken, maar da's ook vast geen complimentquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:08 schreef senesta het volgende:
Ik moest zo lachen, die blik ook van dat ventje!![]()
Verdwaal nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
Ik ga naar de apotheek, drugs halen.
Lief spelen, iig tot ik terug ben
Mondig?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh for fuck sake zeg. Dat mens doet NIKS fout. Ze vraagt notabene wat aan muis, die last time I checked mondig genoeg is om zelf dr mannetje te staan of om een weerwoord te geven. Het enige wat Elies vraagt AAN MUIS is of ze het serieus meent.
Hoe de fuck kun je daar iets kuts mee bedoelen? Hoe?! Echt.
Dat er dan vervolgens op Elies ingesprongen wordt, is dan weer jammer. En ik kan me voorstellen hoor dat elies dr waffel eens opentrekt. 9 v/d 10x zie ik dat ze er oppervlakkig of zelfs niet op reageert, ik doe het dr niet na.
Maar zelfs als het zo was (en het is niet zo...) Elies is toch geen mod?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zou hem echt lang laten pruttelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef Croli het volgende:
Morgen (op mn B-day) wil ik mn pastamachine uit gaan proberen en er bolognese saus bij maken, de echte dus. in mn kookboek staat er 1tje die 4 uur moet pruttelenToch maar even kijken of het anders kan...
quote:
Gesport, bikkel! Ik ben jaloers, ik kan mezelf er niet toe zettenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]![]()
Ik heb honger want ik heb vandaag gesport en dan krijg ik altid berentrek de rest van de dag.
Dus ik ga straks lekker eitjes bakken voor op de nasi
Hij mocht gisteren geen Metacam meer, omdat de DA wilde zien wat hij puur op AB zou doen en ik vónd het me een partij zielig om te zienquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:26 schreef indaha het volgende:
Is de kust veilig nu ? * indaha kijkt voorzichtig om het hoekje want heeft geen zin in rellen
Elisa hoe gaat het nu met Fritz?![]()
Ja goed hequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gesport, bikkel! Ik ben jaloers, ik kan mezelf er niet toe zetten![]()
En nasi met een eitje![]()
Zelf pasta maken iets van een half uurtje...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
Dan trekken de smaken er allemaal zo goed in, bij lang pruttelen!
En hoe lang duurt het maken van de pasta zelf dan?
Is het niet ook zo dat tomaten zuur blijven als je ze niet lang genoeg laat pruttelen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou hem echt lang laten pruttelengoed doorgekookte pastasaus is echt zooooooooo lekker.
OOH JA NEE, HEEL FUNNY.quote:
Ik duim nog even verder danquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij mocht gisteren geen Metacam meer, omdat de DA wilde zien wat hij puur op AB zou doen en ik vónd het me een partij zielig om te zienHij gaf bijna licht, zo warm was hij. Maar het begint bij te trekken: hij was net wakker en alert en hij heeft gegeten en gedronken. Dus voorzichtig positief
Volgens mij hebben Mo en Elies stiekem contact als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
OOH JA NEE, HEEL FUNNY.
Ik was dus wel de weg met de auto in de stad kwijt vanmiddag. Mo deed facepalm naast me![]()
Ben je al terug, of post je mobiel vanuit een onbekende straatquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
OOH JA NEE, HEEL FUNNY.
Ik was dus wel de weg met de auto in de stad kwijt vanmiddag. Mo deed facepalm naast me![]()
Waarvoor dank; hij kan het gebruikenquote:
Wat is een traplooptrainer?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja goed hetraplooptrainer, handfiets, roeien, crosstrainer, evenwichtsplateau, en 2 gewichtsoefeningen voor mijn armen.
All of the above.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gesport, bikkel! Ik ben jaloers, ik kan mezelf er niet toe zetten![]()
En nasi met een eitje![]()
Wel echt sneuquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij mocht gisteren geen Metacam meer, omdat de DA wilde zien wat hij puur op AB zou doen en ik vónd het me een partij zielig om te zienHij gaf bijna licht, zo warm was hij. Maar het begint bij te trekken: hij was net wakker en alert en hij heeft gegeten en gedronken. Dus voorzichtig positief
Ik ben al terug hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je al terug, of post je mobiel vanuit een onbekende straat
Will doquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
Wel echt sneuDoe hem maar een kusje geven, werkt helend
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is een traplooptrainer?Lijkt het op een crosstrainer, met van die stepjes?
Daar krijg je echt een killer ass van volgens mij
Ooh ja nee, daar heb je "bash elies" weer.quote:
Nee die bedoel ik niet, dat ding dat je naar beneden zakt en dan snel je knieen op moet trekken.quote:
Staat bij de fysio ook. Ik ga er mooi niet opquote:
whut? Welke? die ken ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet, dat ding dat je naar beneden zakt en dan snel je knieen op moet trekken.
Kkzwaar
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet, dat ding dat je naar beneden zakt en dan snel je knieen op moet trekken.
Kkzwaar
Die wil ik wel. Hij is nu al niet mis.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is een traplooptrainer?Lijkt het op een crosstrainer, met van die stepjes?
Daar krijg je echt een killer ass van volgens mij
Ja, ik las het ook al. I was like : Ooh, well, that's a nice surprisequote:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die wil ik wel. Hij is nu al niet mis.
Pas maar op; straks vraag ik verkeringquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja nee, daar heb je "bash elies" weer.
Ooh. Ehm....quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pas maar op; straks vraag ik verkering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |