True, bij deel 4 wist hij een F16 ofzo tussen verschillende lagen snelweg te manouvreren, dat ging nou net een stapje te ver.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef Barbusse het volgende:
Die Hard 4 was compleet ruk. De andere waren briljant
Band maakt 30 jaar topmuziek en 1 ballad: Kutband!!!!1111quote:
Zo slecht was dat nummer wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Band maakt 30 jaar topmuziek en 1 ballad: Kutband!!!!1111.
Een van de meest briljante opmerkingen in film: "Now I have a machine gun. Hohoho."quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
Yippee-ki-yay, motherfuckers!
[..]
True, bij deel 4 wist hij een F16 ofzo tussen verschillende lagen snelweg te manouvreren, dat ging nou net een stapje te ver.
Dat was echt heeeeeeeeeeel slecht gemonteerd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
True, bij deel 4 wist hij een F16 ofzo tussen verschillende lagen snelweg te manouvreren, dat ging nou net een stapje te ver.
Het was gewoon een kutfilm.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was echt heeeeeeeeeeel slecht gemonteerd.
De gemiddelde Jason Statham film is geloofwaardiger. Inclusief Crank 2.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was echt heeeeeeeeeeel slecht gemonteerd.
"It's Zeus, motherfucker! Not Jesus!"quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt zo zalig. Vooral het deuntje als ze met 30 dumptrucks Wallstreet oprijden
Nu kan ik wel zeggen dat het een F22 Raptor was (volgens mij), maar dan ben ik volgens Godt een autist...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
Yippee-ki-yay, motherfuckers!
[..]
Heeft die VOTL dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu kan ik wel zeggen dat het een F22 Raptor was (volgens mij), maar dan ben ik volgens Godt een autist...
Ik heb me goed vermaakt met 1 & 2. Verstand op 0 en gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
De gemiddelde Jason Statham film is geloofwaardiger. Inclusief Crank 2.
Maar zeg nou zelf, hij heeft het niveau van Loaded Weapon nooit meer kunnen evenaren...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Sowieso is elke film waar Sam Jackson 'motherfucker' in zegt een top film!
Volgens Yahoo! Answers niet...quote:
quote:...the F-35 (the plane in Live Free or Die Hard) for the marines does though.
Oh God! Daar zat hij in he!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, hij heeft het niveau van Loaded Weapon nooit meer kunnen evenaren...
Yep. Geniale en vrij grappige komedie samen met Emilio Estevez.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens Yahoo! Answers niet...
Maarrrrrr:
[..]
f35b.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu kan ik wel zeggen dat het een F22 Raptor was (volgens mij), maar dan ben ik volgens Godt een autist...
Nu moet ik weer denken aan Amy Smart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de a kan alleen via een startbaan de lucht in komen, de b ook verticaal, en de c is voor vliegdekschepen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat is het verschil dan tussen een F35, en een F35-B, Dawg?
quote:"Er zijn geen problemen.
Er zijn alleen mogelijkheden,
Dus ik moet niet denken "he vervelend ik heb een probleem"
nee.. ik moet denken.. "he vervelend ik heb een mogelijkheid en hoe kom ik van die mogelijkheid af"
quote:
Ik zal je niet snel weer dom noemen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:29 schreef dawg het volgende:
[..]
de a kan alleen via een startbaan de lucht in komen, de b ook verticaal, en de c is voor vliegdekschepen.
We zouden ooit ook eens wat leuks krijgenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:35 schreef dawg het volgende:
het miljardenverslindende jsf-project hier in nederland gaat om de a-versie.
ik weet niet welke eisen er precies gesteld worden aan de opvolger van de f16. maar deze nog eens 20 jaar vliegen is ook zoiets. misschien dat de saab gripen een optie is, aangezien de f35 kinderziektes heeft.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Laat ze het hier maar lekker bij de F16's houden. Voldoen nog prima (denk ik). Tenzij je 'american' maatstaven hanteert.
Het scheelt ons wel een hoop knaken. Er mee doen wat ze er mee moeten doen (blow shit up), doen ze nooit...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet niet welke eisen er precies gesteld worden aan de opvolger van de f16. maar deze nog eens 20 jaar vliegen is ook zoiets.
zijn er ook films waar hij in zit en dat niet zegt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Sowieso is elke film waar Sam Jackson 'motherfucker' in zegt een top film!
rot sowieso op met die bende! wtf hebben wij eraanquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zouden ooit ook eens wat leuks krijgen
preciesquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
zijn er ook films waar hij in zit en dat niet zegt?
sowieso onbegrijpelijk dat we in deze tijden geld uitgeven aan oorlogsmateriaal.....quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:56 schreef stbabylon het volgende:
We hebben een goede hoeveelheid speciale teams nodig. De rest heb je niks meer aan in de huidige oorlogsvoering. Een aantal transportvliegtuigen en boten. En wellicht een paar heli's. That's it.
We moeten natuurlijk wel onze allergoeiste bondgenoot VS kunnen steunen hè! Hoofdsteden van souvereine landen die een beetje rommel in hun achtertuin opruimen bombarderen. Dat soort shizzle...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
sowieso onbegrijpelijk dat we in deze tijden geld uitgeven aan oorlogsmateriaal.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |