abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2011 @ 11:12:02 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105568912
Fer zal er wel bijzijn denk ik, op de bank.

Hopelijk heeft Happel op Z zijn aanstekers bij zich. ~O>
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105568944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat precies de gedachte is van al die Ajacieden? Ik weet niet precies hoe dat in dit topic thuishoort maar in het andere topic wordt het gezien als troll :').

Denken ze nu écht dat de 'bestuurlijke dwalingen' ertoe geleid hebben dat ze niet meer bij de top van Europa horen?
En denken ze nou écht dat de heer Cruijff in staat is binnen een jaar of 5 Ajax weer de CL te laten winnen?

Begrijpen deze mensen serieus niet dat alles te maken heeft met centjes, en dat het winnen van de CL, al zet je 10 Cruijffen bij Ajax, nooit meer zal gebeuren tenzij er sprake komt van Financial Fair Play?
Vraag het lekker in het ajax-topic dan. Ik geef in ieder geval geen neuk om wat die neuzen wel en niet doen :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105568977
Hoeveel man komen er van Twente?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105569132
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:12 schreef Caland het volgende:
Fer zal er wel bijzijn denk ik, op de bank.

Hopelijk heeft Happel op Z zijn aanstekers bij zich. ~O>
Ik sta op Z4 en heb een kiloknaller BIC aanstekers meegenomen.

@Feyenoord: dat zou ik nooit doen

Heb 6 jaar gepitcht bij Neptunus tot ik mijn arm op 3 plaatsen brak, maar vanaf Z4 Fer raken moet nog net lukken _O_.

Ook al zo'n mooi verhaal: op de middelbare school ging je altijd honkballen als het lekker weer was. Daar was een docent die speelde in de hoofdklasse bij Kinheim. Het was mijn eerste les (VWO4) onder deze docent en we gingen honkballen in September (het was nog lekker weer).

Ik had mijn eigen handschoen meegenomen en de docent vroeg me of ik even een balletje wilde opgooien, zodat hij de slagbeweging kon zien van mijn klasgenoten. "Onderhands of bovenhands", was mijn vraag. Hij zou achter de plaat gaan zitten als catcher (was zelf korte stop)

Lachend zegt hij: "Nou, als je denkt dat je bovenhands kunt gooien". Nou, ik dacht van wel. Mijn klasgenoot Ali, die ook honkbalde, wist al dat slaan geen zin zou hebben op de fastball die ik zou gaan lanceren :').

Docent kreeg een bal in de handschoen tegen de 130KM/h en zat met zo'n bek, lijkwit gezicht achter zijn catchershandschoen: :o

:D _O- :'). Ik kreeg daarna een schreeuw naar mijn harses "Ben je godverdomme wel helemaal lekker?". Omdat de man 'achterover' viel op zijn kont vanuit zijn hurken (schrikreactie) had hij een hele bruine vlek tussen zijn billen. De hilariteit bij giechelende 15-jarige meisjes was natuurlijk compleet en ik was weer een echte baas :7
pi_105569162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef Muto het volgende:
Geen idee.
Gaan wel geruchten dat ze weer met vuurwerk willen gaan gooien. :{
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 14 december 2011 @ 11:22:42 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105569239
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef Muto het volgende:
G is gewoon in de verkoop voor Feyenoorders, nemen dus nog minder man mee dan die boertjes. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105569281
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Geen idee.
Gaan wel geruchten dat ze weer met vuurwerk willen gaan gooien. :{
Ik wens ze veel succes :') Als ze dat doen dan breekt echt de pleuris uit. Helemaal aangezien de Feijenoord supporters weer 'eer' voelen en De Kuip ons godverdomde huis is waar je vanaf blijft met je fikken. Zoiets kun je een aardige stoeptegel op je smoel voor verwachten.

Hoewel de mensen op EE en KK natuurlijk redelijke pussies zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 11:24:42 ]
pi_105569501
Ik heb trouwens nog een enorm mooi verhaal over een man die wereldmuziek maakt. Een enorm bekend artiest voor portugees / spaanstalig sprekenden. Zijn naam publiceer ik niet want kan als spam gezien worden (hij is nu net weer op tournee gegaan). Hij heeft in ieder geval bijgedragen aan de successen van 'the bare foot diva'.

Deze man (echte zeeman) kwam naar Nederland in Rotterdam. Hij liep de kade af richting het vasteland en liep door een wirwar van zijstraatjes, het gevoel hebbend dat hem iets 'aantrok', dat hij als het ware 'aangezogen' werd naar een bepaalde plaats.

Die plaats bleek De Kuip. Urenlang stond hij in de kou (het was November) het stadion te bewonderen, als een standbeeld, bevroren, het enige wat hij kon doen was staren. Na uren (waarschijnlijk onder andere door de kou) viel hij flauw en werd hij in een dag later in het ziekenhuis wakker.

De man besloot na ruim 30 jaar rondtrekken over de wereldzeeën zichzelf te vestigen pal naast De Kuip (zeg 400 meter afstand) om Rotterdam nooit meer te verlaten. _O_
pi_105569503
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik wens ze veel succes :') Als ze dat doen dan breekt echt de pleuris uit. Helemaal aangezien de Feijenoord supporters weer 'eer' voelen en De Kuip ons godverdomde huis is waar je vanaf blijft met je fikken. Zoiets kun je een aardige stoeptegel op je smoel voor verwachten.

De brave borstjes idd _O- Hoop het ook niet. Zal hooguit wat stoerdoenerij op het voorplein (veilig achter het hek) betreffen zoals 2 jaar geleden voor de beker. Vorig jaar helemaal niet gehoord trouwens :')
Groetjes, Ezio.
pi_105569526
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nou op KK en JJ zitten genoeg sterke mannen hoor, maar die gaan niet stoer staan trappen tegen een raam wat toch niet kapot gaat. Zingen doen we (de meesten) alleen tijdens topwedstrijden en tijdens normale wedstrijden is heet gezellig ontspannen met een drankje of jointje erbij.
Hell To The Liars
pi_105569581
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:32 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nou op KK en JJ zitten genoeg sterke mannen hoor, maar die gaan niet stoer staan trappen tegen een raam wat toch niet kapot gaat. Zingen doen we (de meesten) alleen tijdens topwedstrijden en tijdens normale wedstrijden is heet gezellig ontspannen met een drankje of jointje erbij.
Op TT zingen we altijd. Vooral als het regent tegen die gasten van vak S en T ~O>
Groetjes, Ezio.
pi_105569584
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:32 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nou op KK en JJ zitten genoeg sterke mannen hoor, maar die gaan niet stoer staan trappen tegen een raam wat toch niet kapot gaat.
Tja dat blijft altijd kneuzenkermis al is het wel verdomd gezellig dat het weer eens bij PSV gebeurde O+

quote:
Zingen doen we (de meesten) alleen tijdens topwedstrijden en tijdens normale wedstrijden is heet gezellig ontspannen met een drankje of jointje erbij.
Pffff, alleen tegen PSV dit jaar gehoord en dan nog matig. Het enige gedeelte van De Kuip wat je hoort is Z3 tot en met W2 en alles wat 'in de bocht via X / S / T / et cetera' er tussen zit.

Alles vanaf W3 tot Z2 (richting E, Y, K) betreft echt een zooitje dagjesvolk.
pi_105569630
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Op TT zingen we altijd. Vooral als het regent tegen die gasten van vak S en T ~O>
Ik kan me anders nog een wedstrijd herrineren vorig jaar (ik stond toen op S) waarbij het zo krankzinnig hard waaide dat alles ONDER het dak van De Kuip 'naar binnen waaide'. De mensen in de 'droge' ring waren verzopen, de mensen die normaal zeiknat worden omdat ze niet overkapt zijn waren helemaal droog.

Toen hebben we ook lekker een lange neus getrokken, alleen toen de andere kant op _O-
pi_105569670
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nice.
Zal binnenkort dus nog wel een collecte zijn ofzo ?
Volgens mij was de kalenderverkoop daarvoor
pi_105569682
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tja dat blijft altijd kneuzenkermis al is het wel verdomd gezellig dat het weer eens bij PSV gebeurde O+

[..]

Pffff, alleen tegen PSV dit jaar gehoord en dan nog matig. Het enige gedeelte van De Kuip wat je hoort is Z3 tot en met W2 en alles wat 'in de bocht via X / S / T / et cetera' er tussen zit.

Alles vanaf W3 tot Z2 (richting E, Y, K) betreft echt een zooitje dagjesvolk.
Oja, kom jij even vertellen hoe een Feyenoord supporter zich moet gedragen.
Maar gelukkig hebben we de helden van de hoekvakken van de lange zijden die op het einde nog wel even stoer kijkend naar de PSV supporters zwaaien.
Hell To The Liars
pi_105569696
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik kan me anders nog een wedstrijd herrineren vorig jaar (ik stond toen op S) waarbij het zo krankzinnig hard waaide dat alles ONDER het dak van De Kuip 'naar binnen waaide'. De mensen in de 'droge' ring waren verzopen, de mensen die normaal zeiknat worden omdat ze niet overkapt zijn waren helemaal droog.

Toen hebben we ook lekker een lange neus getrokken, alleen toen de andere kant op _O-
Tegen Vitesse was dat ja _O-
Groetjes, Ezio.
pi_105569763
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:37 schreef Droopie het volgende:

[..]

Oja, kom jij even vertellen hoe een Feyenoord supporter zich moet gedragen.
Maar gelukkig hebben we de helden van de hoekvakken van de lange zijden die op het einde nog wel even stoer kijkend naar de PSV supporters zwaaien.
Komop man :') Die kant van het stadion zorgt tenminste nog voor wat sfeer. Is het je weleens opgevallen dat ALLES wat in het stadion ingezet wordt (liederen, fluitconcerten, zelfs de 'wave' (die zien we steeds vaker in De Kuip de laatste tijd _O-)) vanuit S / T / X komt, en dan via W / Z wegloopt jullie kant op, waar MISSCHIEN één fanatieke supporter een keertje mee gaat zingen? (PSV thuis uitgezonderd)?

Wat W / Z overigens wel altijd inzetten is het 'KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM'
"KEN JE DA NIE HORE DAN".

Face it. Zonder deze kant van De Kuip zou 't bij ons stiller blijven dan de ArenA die 4-0 achterstaat tegen RKC. :{
  woensdag 14 december 2011 @ 11:40:51 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105569771
Hoort erbij man lekker zeiknat regenen, capuchon op en niks van aantrekken.

Daarom alleen al gruwel ik van zo'n multifunctioneel dak ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105569784
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tegen Vitesse was dat ja _O-
Ja inderdaad. Jezus wat heb ik toen genoten zeg _O_ Dat ging echt helemaal nergens meer over, wat een enorm creepy sfeertje hing er in De Kuip. Hoe je de wind onder het dak door hoorde suizen, echt serieus eng. Heb toen wel genoten.
pi_105569874
quote:
17s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:40 schreef Caland het volgende:

Ja man. Mijn vriendin staat dan wel al-tijd te kankeren _O-. Die heeft het altijd koud (logisch, ze weegt 52 kilo bij 1,63. Echt een 'scherfie'. Dan doe ik het met mijn 98kg @ 1.83 wat beter _O-).

Die heeft ook iets met regenwedstrijden. Op één na is ELKE wedstrijd waar ze bij was een natte dag.

KNVB Beker 2008 Nac thuis halve finale (2-0, always look on the briiiiiight side of life).
Vitesse thuis (hoewel we daarbij minder nat waren dan de bovenste ring)
De laatste keer dat we een sneeuwballengevecht hadden (was dat de graafschap uit mn kop?)

Deze zondag is ze er ook. Voorstel: neem een dikke jas mee jongens :')
pi_105569904
quote:
17s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:40 schreef Caland het volgende:

Gewoon verbouwen en een derde ring er op. Al denk ik dat je dan een capaciteit krijgt a la Camp Nou. Dat is misschien ook wat overdreven ;(
Groetjes, Ezio.
pi_105569970
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Gewoon verbouwen en een derde ring er op. Al denk ik dat je dan een capaciteit krijgt a la Camp Nou. Dat is misschien ook wat overdreven ;(
Wel heel vet voor de bekerfinale. Geen bobo's; gewoon allebei 40.000 man mee.

Is waarschijnlijk zo ongeveer de grootste nachtmerrie van Aboutaleb :P
pi_105570883
quote:
_O-

Hoe die gast het stukje 'You'll never walk alone, in de Kuip gezongen' uitspreekt. Alsof er een pak over datum soepstengels in z'n keel zit. :D

Overigens weer een geweldig stukje self-confident speaking van Schaken:
http://eredivisielive.nl/(...)dag-ging-worden.html

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 12:18:30 ]
pi_105572374
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Derde ring lijkt mij sfeertechnisch gezien ook de beste optie. Maar ik vraag me dus af (aangezien niemand op mijn vorige post inging) wat op dit moment nog de belangrijkste motieven zijn om een nieuw stadion te bouwen of de Kuip te verbouwen?

- meer business-units
- grotere evenementen aantrekken
- meer toeschouwers
- andere redenen?
  woensdag 14 december 2011 @ 13:10:52 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105572397
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Derde ring lijkt mij sfeertechnisch gezien ook de beste optie. Maar ik vraag me dus af (aangezien niemand op mijn vorige post inging) wat op dit moment nog de belangrijkste motieven zijn om een nieuw stadion te bouwen of de Kuip te verbouwen?

- meer business-units
- grotere evenementen aantrekken
- meer toeschouwers
- andere redenen?

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105572465
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Ok, duidelijk. Dat van die grotere evenementen is totaal niet meer van toepassing? Het moest toch een multifunctioneel stadion worden zodat ook met evenementen geld verdiend kon worden?
  woensdag 14 december 2011 @ 13:14:07 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105572521
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ok, duidelijk. Dat van die grotere evenementen is totaal niet meer van toepassing? Het moest toch een multifunctioneel stadion worden zodat ook met evenementen geld verdiend kon worden?
Maar ook de markt wat betreft evenementen ligt volledig op z´n gat. Concertbezoeken zijn gedaald met zo´n 50% de laatste 2 jaar. Je moet je afvragen of je wel daarop wilt inzetten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105573461
Van Nu.nl:

quote:
GENK - Mario Been is sinds drie maanden trainer van Racing Genk, maar het hoofdstuk Feyenoord heeft hij nog niet uit z’n hoofd gezet. Met name z’n vertrek uit De Kuip heeft diepe wonden geslagen.

“Ja, vind je het gek. Ik ben een kind van De Kuip, een Feyenoorder in hart en nieren, dat zal nooit verdwijnen.”

Het was voor de geboren Rotterdammer even wennen in het landelijke Genk, maar nu heeft hij aardig z’n draai gevonden.

“Het is hier een stuk stiller en gemoedelijker, maar hier worden natuurlijk ook prestaties verwacht. Het voordeel is wel dat hier mensen zitten die niet meteen in paniek raken als het even tegenzit. Die de realiteit niet uit het oog verliezen.”

Been omschrijft het afgelopen jaar als leerzaam. “Op alle fronten. Zowel op sportief vlak als op het gebied van mensenkennis. Dat je je ook kunt vergissen in mensen.”

Nul rancune
Hij is nog niet teruggeweest in De Kuip, maar verwacht wel dat dat op termijn gaat gebeuren. “Feyenoord is en blijft mijn club, dat pakt niemand van me af. Ik heb nul rancune naar de club, dingen gaan zoals ze gaan.”

Been werd weggestemd door de spelersgroep, maar geeft de selectie niet de schuld van zijn vertrek. “Daar is maar één man, of een paar mensen, schuldig aan geweest: de directie. Die heeft dit laten gebeuren. Schijnbaar kon dat. Ik neem de spelers niks kwalijk.”
BFF met GGMM
pi_105573509
Beste dat ons afgelopen 2 jaar overkomen is, die stemronde
Groetjes, Ezio.
pi_105573652
Jaha Been, nou weten we het wel.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 14 december 2011 @ 13:45:54 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105573680
Been neemt het Van Geel dus kwalijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105573729
quote:
6s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:39 schreef Stokstaart het volgende:
Beste dat ons afgelopen 2 jaar overkomen is, die stemronde
Ja, maar laten we nu niet schijnheilig gaan doen met z'n allen. Achteraf is het een geweldige vooruitgang geweest natuurlijk, maar toen hij werd weggestemd werd er iets anders over de situatie gedacht.

Overigens moet Been niet zo door blijven janken over de situatie. Als hij zo'n clubhart had dan had hij afgezien van z'n salaris. :W

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 13:47:44 ]
  woensdag 14 december 2011 @ 13:48:19 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105573776
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, maar laten we nu niet schijnheilig gaan doen met z'n allen. Achteraf is het een geweldige vooruitgang geweest natuurlijk, maar toen hij werd weggestemd werd er iets anders over de situatie gedacht.
Oja? Kende toentertijd niemand die er rouwig om was. Hooguit om het belachelijke moment waarop.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105573795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Overigens moet Been niet zo door blijven janken over de situatie. Als hij zo'n clubhart had dan had hij afgezien van z'n salaris. :W
Door jou misschien.
Heb het vanaf het 2e jaar zeker hem eigenlijk altijd al een faaltrainer gevonden. Ben blij dat die opgerot is met zijn " Kind van de club-gelul"
En ondertussen wel je centen opstrijken terwijl je in Gent ook salaris krijgt :W Lamzak.
Groetjes, Ezio.
pi_105573810
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Oja? Kende toentertijd niemand die er rouwig om was. Hooguit om het belachelijke moment waarop.
Niet om het feit dat Been wegging. Wel om de manier waarop.
pi_105573815
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Wtf niemand was er inderdaad pissig om. Iedereen zei: "Zeer prettig, MAAR de spelers leggen nu wel een enorme druk op zichzelf. Zullen zich waar moeten maken"

Nou, dat hebben ze aardig gedaan _O- ^O^
pi_105573833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Niet om het feit dat Been wegging. Wel om de manier waarop.
Ook niet man. Spelersgroep was zo gefrustreerd over zijn trainingscapaciteiten en spelinzicht dat ze OF weg wilden OF een privétrainer wilden inschakelen :X
Groetjes, Ezio.
pi_105573868
quote:
15s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ook niet man. Spelersgroep was zo gefrustreerd over zijn trainingscapaciteiten en spelinzicht dat ze OF weg wilden OF een privétrainer wilden inschakelen :X
Dit was helemaal geweldig ja. :') Sterker nog, volgens mij waren er toch al spelers die ondertussen een eigen inspannings-trainer in de arm hadden genomen? :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 13:50:59 ]
pi_105573877
Ik vraag me nog steeds af wat die van Genk gesnoven hadden toen ze Been contractverlenging boden. Het moet in elk geval sterk spul zijn geweest...
BFF met GGMM
pi_105573911
Laten we eerlijk zijn: na die 10-0 had hij natuurlijk zelf zijn conclusies al moeten trekken.
Volgens mij verlies je na zo'n nederlaag ook alle respect en vertrouwen binnen zo'n groep.
Groetjes, Ezio.
pi_105573928
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:51 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja.
Zie mijn nominatie voor de VBL-awards bij grootste komieken..
BFF met GGMM
pi_105573971
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:51 schreef Stokstaart het volgende:
Laten we eerlijk zijn: na die 10-0 had hij natuurlijk zelf zijn conclusies al moeten trekken.
Volgens mij verlies je na zo'n nederlaag ook alle respect en vertrouwen binnen zo'n groep.
Ja, dan moet je idd je conclusies trekken, maar hadden die lamzakken op het veld niet net zoveel aandeel in die nederlaag?
pi_105574012
@ Kapiteintje: Die debiel maakte een aanvallende wissel met de 4-0 :')! Dus nee... Was gewoon knetterkansloos van Been. Een goede trainer had er echt wel voor gezorgd dat het team alles en iedereen kapot had geschopt bij PSV, om die 10-0 te voorkomen.
pi_105574056
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
@ Kapiteintje: Die debiel maakte een aanvallende wissel met de 4-0 :')! Dus nee... Was gewoon knetterkansloos van Been. Een goede trainer had er echt wel voor gezorgd dat het team alles en iedereen kapot had geschopt bij PSV, om die 10-0 te voorkomen.
Mwoah...ben ik niet helemaal met je eens. Ja, Been heeft er een groot aandeel in, maar spelers in het veld hebben er ook gewoon hun aandeel in.
pi_105574101
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, dan moet je idd je conclusies trekken, maar hadden die lamzakken op het veld niet net zoveel aandeel in die nederlaag?
Nee, is volledig de schuld van Been.
Die bleef als een naieve trainer van de D-tjes gewoon vol aanvallen met 10 man terwijl we op elke positie overklast werden.

Hij had de boel dicht moeten gooien om de schade te beperken. Was het evengoed wel 5-1 of 6-0 geworden, maar geen 10-0 wat een regelrechte schande is.
Groetjes, Ezio.
pi_105574187
@kapiteintje: ja, klopt. :')

[ Bericht % gewijzigd door Happel op 14-12-2011 14:08:39 ]
pi_105574304
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja :')
Gewoon een slechte trainer i.m.o. . En dat gezeik omtrent zijn salaris maakt het voor mij net zo'n judas als die andere charloiser.
Ok, ik ben om. :P Was ff vergeten dat Been dom had gewisseld tegen PSV. Daarbij, zoals ik al eerder postte is het gewoon een grote huilebalk met z'n Feyenoord-gejank. Dan moet je dat salaris ook lekker laten voor wat 't is. :W
pi_105574383
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ok, ik ben om. :P Was ff vergeten dat Been dom had gewisseld tegen PSV. Daarbij, zoals ik al eerder postte is het gewoon een grote huilebalk met z'n Feyenoord-gejank. Dan moet je dat salaris ook lekker laten voor wat 't is. :W
als hij zijn salaris had ingeleverd en was opgestapt had hij welliswaar gefaald, maar had ik niks tegen hem gehad.
Nu lekker cashen over de rug van de club, terwijl je allang weer een andere baan hebt is gewoon zielig.

En ja hij mag dat uiteraard doen, maar nee dan heb je dus geen hart voor de club.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 14 december 2011 @ 14:07:47 #249
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105574521
Niet weer...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 14 december 2011 @ 14:09:23 #250
319243 Caland
FREEJANCEES