Vraag het lekker in het ajax-topic dan. Ik geef in ieder geval geen neuk om wat die neuzen wel en niet doenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat precies de gedachte is van al die Ajacieden? Ik weet niet precies hoe dat in dit topic thuishoort maar in het andere topic wordt het gezien als troll.
Denken ze nu écht dat de 'bestuurlijke dwalingen' ertoe geleid hebben dat ze niet meer bij de top van Europa horen?
En denken ze nou écht dat de heer Cruijff in staat is binnen een jaar of 5 Ajax weer de CL te laten winnen?
Begrijpen deze mensen serieus niet dat alles te maken heeft met centjes, en dat het winnen van de CL, al zet je 10 Cruijffen bij Ajax, nooit meer zal gebeuren tenzij er sprake komt van Financial Fair Play?
Ik sta op Z4 en heb een kiloknaller BIC aanstekers meegenomen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:12 schreef Caland het volgende:
Fer zal er wel bijzijn denk ik, op de bank.
Hopelijk heeft Happel op Z zijn aanstekers bij zich.
Geen idee.quote:
G is gewoon in de verkoop voor Feyenoorders, nemen dus nog minder man mee dan die boertjes.quote:
Ik wens ze veel succesquote:Op woensdag 14 december 2011 11:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee.
Gaan wel geruchten dat ze weer met vuurwerk willen gaan gooien.
De brave borstjes iddquote:Op woensdag 14 december 2011 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succesAls ze dat doen dan breekt echt de pleuris uit. Helemaal aangezien de Feijenoord supporters weer 'eer' voelen en De Kuip ons godverdomde huis is waar je vanaf blijft met je fikken. Zoiets kun je een aardige stoeptegel op je smoel voor verwachten.
Hoewel de mensen op EE en KK natuurlijk redelijke pussies zijn.
Nou op KK en JJ zitten genoeg sterke mannen hoor, maar die gaan niet stoer staan trappen tegen een raam wat toch niet kapot gaat. Zingen doen we (de meesten) alleen tijdens topwedstrijden en tijdens normale wedstrijden is heet gezellig ontspannen met een drankje of jointje erbij.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succesAls ze dat doen dan breekt echt de pleuris uit. Helemaal aangezien de Feijenoord supporters weer 'eer' voelen en De Kuip ons godverdomde huis is waar je vanaf blijft met je fikken. Zoiets kun je een aardige stoeptegel op je smoel voor verwachten.
Hoewel de mensen op EE en KK natuurlijk redelijke pussies zijn.
Op TT zingen we altijd. Vooral als het regent tegen die gasten van vak S en Tquote:Op woensdag 14 december 2011 11:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou op KK en JJ zitten genoeg sterke mannen hoor, maar die gaan niet stoer staan trappen tegen een raam wat toch niet kapot gaat. Zingen doen we (de meesten) alleen tijdens topwedstrijden en tijdens normale wedstrijden is heet gezellig ontspannen met een drankje of jointje erbij.
Tja dat blijft altijd kneuzenkermis al is het wel verdomd gezellig dat het weer eens bij PSV gebeurdequote:Op woensdag 14 december 2011 11:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou op KK en JJ zitten genoeg sterke mannen hoor, maar die gaan niet stoer staan trappen tegen een raam wat toch niet kapot gaat.
Pffff, alleen tegen PSV dit jaar gehoord en dan nog matig. Het enige gedeelte van De Kuip wat je hoort is Z3 tot en met W2 en alles wat 'in de bocht via X / S / T / et cetera' er tussen zit.quote:Zingen doen we (de meesten) alleen tijdens topwedstrijden en tijdens normale wedstrijden is heet gezellig ontspannen met een drankje of jointje erbij.
Ik kan me anders nog een wedstrijd herrineren vorig jaar (ik stond toen op S) waarbij het zo krankzinnig hard waaide dat alles ONDER het dak van De Kuip 'naar binnen waaide'. De mensen in de 'droge' ring waren verzopen, de mensen die normaal zeiknat worden omdat ze niet overkapt zijn waren helemaal droog.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op TT zingen we altijd. Vooral als het regent tegen die gasten van vak S en T
Volgens mij was de kalenderverkoop daarvoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nice.
Zal binnenkort dus nog wel een collecte zijn ofzo ?
Oja, kom jij even vertellen hoe een Feyenoord supporter zich moet gedragen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja dat blijft altijd kneuzenkermis al is het wel verdomd gezellig dat het weer eens bij PSV gebeurde
[..]
Pffff, alleen tegen PSV dit jaar gehoord en dan nog matig. Het enige gedeelte van De Kuip wat je hoort is Z3 tot en met W2 en alles wat 'in de bocht via X / S / T / et cetera' er tussen zit.
Alles vanaf W3 tot Z2 (richting E, Y, K) betreft echt een zooitje dagjesvolk.
Tegen Vitesse was dat jaquote:Op woensdag 14 december 2011 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog een wedstrijd herrineren vorig jaar (ik stond toen op S) waarbij het zo krankzinnig hard waaide dat alles ONDER het dak van De Kuip 'naar binnen waaide'. De mensen in de 'droge' ring waren verzopen, de mensen die normaal zeiknat worden omdat ze niet overkapt zijn waren helemaal droog.
Toen hebben we ook lekker een lange neus getrokken, alleen toen de andere kant op
Komop manquote:Op woensdag 14 december 2011 11:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oja, kom jij even vertellen hoe een Feyenoord supporter zich moet gedragen.
Maar gelukkig hebben we de helden van de hoekvakken van de lange zijden die op het einde nog wel even stoer kijkend naar de PSV supporters zwaaien.
Ja inderdaad. Jezus wat heb ik toen genoten zegquote:
Ja man. Mijn vriendin staat dan wel al-tijd te kankerenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:40 schreef Caland het volgende:
Hoort erbij man lekker zeiknat regenen, capuchon op en niks van aantrekken.
Daarom alleen al gruwel ik van zo'n multifunctioneel dak
Gewoon verbouwen en een derde ring er op. Al denk ik dat je dan een capaciteit krijgt a la Camp Nou. Dat is misschien ook wat overdrevenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:40 schreef Caland het volgende:
Hoort erbij man lekker zeiknat regenen, capuchon op en niks van aantrekken.
Daarom alleen al gruwel ik van zo'n multifunctioneel dak
Wel heel vet voor de bekerfinale. Geen bobo's; gewoon allebei 40.000 man mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon verbouwen en een derde ring er op. Al denk ik dat je dan een capaciteit krijgt a la Camp Nou. Dat is misschien ook wat overdreven
quote:
Derde ring lijkt mij sfeertechnisch gezien ook de beste optie. Maar ik vraag me dus af (aangezien niemand op mijn vorige post inging) wat op dit moment nog de belangrijkste motieven zijn om een nieuw stadion te bouwen of de Kuip te verbouwen?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon verbouwen en een derde ring er op. Al denk ik dat je dan een capaciteit krijgt a la Camp Nou. Dat is misschien ook wat overdreven
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Derde ring lijkt mij sfeertechnisch gezien ook de beste optie. Maar ik vraag me dus af (aangezien niemand op mijn vorige post inging) wat op dit moment nog de belangrijkste motieven zijn om een nieuw stadion te bouwen of de Kuip te verbouwen?
- meer business-units
- grotere evenementen aantrekken
- meer toeschouwers
- andere redenen?
Ok, duidelijk. Dat van die grotere evenementen is totaal niet meer van toepassing? Het moest toch een multifunctioneel stadion worden zodat ook met evenementen geld verdiend kon worden?quote:
Maar ook de markt wat betreft evenementen ligt volledig op z´n gat. Concertbezoeken zijn gedaald met zo´n 50% de laatste 2 jaar. Je moet je afvragen of je wel daarop wilt inzetten.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Dat van die grotere evenementen is totaal niet meer van toepassing? Het moest toch een multifunctioneel stadion worden zodat ook met evenementen geld verdiend kon worden?
quote:GENK - Mario Been is sinds drie maanden trainer van Racing Genk, maar het hoofdstuk Feyenoord heeft hij nog niet uit z’n hoofd gezet. Met name z’n vertrek uit De Kuip heeft diepe wonden geslagen.
“Ja, vind je het gek. Ik ben een kind van De Kuip, een Feyenoorder in hart en nieren, dat zal nooit verdwijnen.”
Het was voor de geboren Rotterdammer even wennen in het landelijke Genk, maar nu heeft hij aardig z’n draai gevonden.
“Het is hier een stuk stiller en gemoedelijker, maar hier worden natuurlijk ook prestaties verwacht. Het voordeel is wel dat hier mensen zitten die niet meteen in paniek raken als het even tegenzit. Die de realiteit niet uit het oog verliezen.”
Been omschrijft het afgelopen jaar als leerzaam. “Op alle fronten. Zowel op sportief vlak als op het gebied van mensenkennis. Dat je je ook kunt vergissen in mensen.”
Nul rancune
Hij is nog niet teruggeweest in De Kuip, maar verwacht wel dat dat op termijn gaat gebeuren. “Feyenoord is en blijft mijn club, dat pakt niemand van me af. Ik heb nul rancune naar de club, dingen gaan zoals ze gaan.”
Been werd weggestemd door de spelersgroep, maar geeft de selectie niet de schuld van zijn vertrek. “Daar is maar één man, of een paar mensen, schuldig aan geweest: de directie. Die heeft dit laten gebeuren. Schijnbaar kon dat. Ik neem de spelers niks kwalijk.”
Ja, maar laten we nu niet schijnheilig gaan doen met z'n allen. Achteraf is het een geweldige vooruitgang geweest natuurlijk, maar toen hij werd weggestemd werd er iets anders over de situatie gedacht.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:39 schreef Stokstaart het volgende:
Beste dat ons afgelopen 2 jaar overkomen is, die stemronde
Oja? Kende toentertijd niemand die er rouwig om was. Hooguit om het belachelijke moment waarop.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar laten we nu niet schijnheilig gaan doen met z'n allen. Achteraf is het een geweldige vooruitgang geweest natuurlijk, maar toen hij werd weggestemd werd er iets anders over de situatie gedacht.
Door jou misschien.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar laten we nu niet schijnheilig gaan doen met z'n allen. Achteraf is het een geweldige vooruitgang geweest natuurlijk, maar toen hij werd weggestemd werd er iets anders over de situatie gedacht.
Overigens moet Been niet zo door blijven janken over de situatie. Als hij zo'n clubhart had dan had hij afgezien van z'n salaris.
Niet om het feit dat Been wegging. Wel om de manier waarop.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja? Kende toentertijd niemand die er rouwig om was. Hooguit om het belachelijke moment waarop.
Wtf niemand was er inderdaad pissig om. Iedereen zei: "Zeer prettig, MAAR de spelers leggen nu wel een enorme druk op zichzelf. Zullen zich waar moeten maken"quote:Op woensdag 14 december 2011 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja? Kende toentertijd niemand die er rouwig om was. Hooguit om het belachelijke moment waarop.
Ook niet man. Spelersgroep was zo gefrustreerd over zijn trainingscapaciteiten en spelinzicht dat ze OF weg wilden OF een privétrainer wilden inschakelenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet om het feit dat Been wegging. Wel om de manier waarop.
Dit was helemaal geweldig ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook niet man. Spelersgroep was zo gefrustreerd over zijn trainingscapaciteiten en spelinzicht dat ze OF weg wilden OF een privétrainer wilden inschakelen
Ja, dan moet je idd je conclusies trekken, maar hadden die lamzakken op het veld niet net zoveel aandeel in die nederlaag?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:51 schreef Stokstaart het volgende:
Laten we eerlijk zijn: na die 10-0 had hij natuurlijk zelf zijn conclusies al moeten trekken.
Volgens mij verlies je na zo'n nederlaag ook alle respect en vertrouwen binnen zo'n groep.
Mwoah...ben ik niet helemaal met je eens. Ja, Been heeft er een groot aandeel in, maar spelers in het veld hebben er ook gewoon hun aandeel in.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
@ Kapiteintje: Die debiel maakte een aanvallende wissel met de 4-0! Dus nee... Was gewoon knetterkansloos van Been. Een goede trainer had er echt wel voor gezorgd dat het team alles en iedereen kapot had geschopt bij PSV, om die 10-0 te voorkomen.
Nee, is volledig de schuld van Been.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je idd je conclusies trekken, maar hadden die lamzakken op het veld niet net zoveel aandeel in die nederlaag?
Ok, ik ben om.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja
Gewoon een slechte trainer i.m.o. . En dat gezeik omtrent zijn salaris maakt het voor mij net zo'n judas als die andere charloiser.
als hij zijn salaris had ingeleverd en was opgestapt had hij welliswaar gefaald, maar had ik niks tegen hem gehad.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, ik ben om.Was ff vergeten dat Been dom had gewisseld tegen PSV. Daarbij, zoals ik al eerder postte is het gewoon een grote huilebalk met z'n Feyenoord-gejank. Dan moet je dat salaris ook lekker laten voor wat 't is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |