Maar eerlijk gezegd vind ik ook dat ze hem gewoon moeten uitlenen. Ik bedoel: Je kunt niet met droge ogen beweren dat hij het niveau niet aankan als je hem er ook nooit de kans geeft om ernaar toe te groeien of het zelfs maar te bewijzen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Geldt het ook voor, ja. Al is het voor Lamprou het eerste seizoen en Schenkeveld idem. Van Haaren zit al 2.5 jaar wekelijks op de bank en ziet zijn leeftijdsgenoten beter worden.
Ja, maar daarom zou een jaartje Roda/NEC (iets hoger niveau dan Excelsior) voor hem wel fijn zijn. Alleen is dat gewoon even niet mogelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:35 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij blijft toch een heel stuk achter bij Clasie natuurlijk, terwijl hij misschien wel als groter talent werd gezien als Clasie. Op de training zie ik hem altijd maar een beetje ongemotiveerd rondlopen. Begrijpelijk, maar zo kom je er natuurlijk sowieso niet. Mokotjo idem. Er moet gepoetst worden.
Ghehe.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:31 schreef Cara het volgende:
[..]
En dan trekken alle hoolies met een geheimpje aan hun piemel en spuiten ze elkaar onder
Zou eigenlijk het traject van zo'n Schilder moeten afleggen. Die wordt ook steeds bepalender bij NAC.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:42 schreef heiden6 het volgende:
Jaartje Excelsior lijkt me perfect voor Van Haaren, en dat kan volgend seizoen prima.
Ik denk niet dat hij bij betere clubs zomaar in de basis staat.
Ongelofelijk dat het nog niet is uitgelekt. Dat kan ook alleen maar betekenen dat het een zeer kleine groep is die dit heeft opgezet. Ik vraag me dan ook af wat het precies kan zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ghehe.
Maar hoezo weet niemand wat dit inhoudt? Zwaar irritant.
Tuurlijk wel, Excelsior speelt volgend jaar weer JL, en bij Venlo, De Graafschap of RKC moet ie wel een basisplekje kunnen veroveren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:42 schreef heiden6 het volgende:
Jaartje Excelsior lijkt me perfect voor Van Haaren, en dat kan volgend seizoen prima.
Ik denk niet dat hij bij betere clubs zomaar in de basis staat.
Ja idd behalve een paar kleine kwakjes tegen de muur vd legioenzaalquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat het nog niet is uitgelekt. Dat kan ook alleen maar betekenen dat het een zeer kleine groep is die dit heeft opgezet. Ik vraag me dan ook af wat het precies kan zijn.
Zou toch mooi zijn als het straks gewoon 4 januari is en er helemaal niks gebeurt.Of dat ze snoepzakjes bij de Feyenoord-training gaan uitdelen.
Zo niet dan is hij ook niet goed genoeg voor Feyenoord, dus het is heel simpel wat dat betreft.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Excelsior speelt volgend jaar weer JL, en bij Venlo, De Graafschap of RKC moet ie wel een basisplekje kunnen veroveren.
Die was ook niet geheel brandveilig had ik meegekregen, dus wat extra schuimblussers zijn daar altijd welkom.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja idd behalve een paar kleine kwakjes tegen de muur vd legionzaal
Hazen rennen ook altijd wegquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:51 schreef PIETR het volgende:
Over 21 dagen start de kaartverkoop van Feyenoord - Ajax, heeft het daar iets mee te maken ofzo?
Zullen we gewoon stoppen met 't erover hebben? The Special Ones hebben liever niet dat we het te weten komen, namelijk...quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:51 schreef PIETR het volgende:
Over 21 dagen start de kaartverkoop van Feyenoord - Ajax, heeft het daar iets mee te maken ofzo?
Spannend man... krijgt elke Rotterdammer een konijn opgestuurdquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen we gewoon stoppen met 't erover hebben? The Special Ones hebben liever niet dat we het te weten komen, namelijk...
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd vind ik ook dat ze hem gewoon moeten uitlenen. Ik bedoel: Je kunt niet met droge ogen beweren dat hij het niveau niet aankan als je hem er ook nooit de kans geeft om ernaar toe te groeien of het zelfs maar te bewijzen.
We moeten van het verleden leren en niet te snel spelers afschrijven. Derhalve lekker een jaartje verhuren aan NEC of NAC. Zolang dat niet gebeurt vind ik het niet helemaal correct om hem af te schrijven.
Het is ook niet de bedoeling dat het naar buiten komt inderdaad. Dat heeft niks met Special Ones te maken. Wacht nou maar gewoon af.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen we gewoon stoppen met 't erover hebben? The Special Ones hebben liever niet dat we het te weten komen, namelijk...
is het wel een leuke actie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat het naar buiten komt inderdaad. Dat heeft niks met Special Ones te maken. Wacht nou maar gewoon af.
Ik raad je aan over 21 dagen 0 uur en 28 minuten tegen de muur van de legioenzaal te gaan staanquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:35 schreef Paul-89 het volgende:
Komt er dit seizoen ook nog een herdenking/actie voor alle overleden Feyenoorders ?
Van mij hoeft er trouwens geen 10-0 nederlaag aan vooraf te gaan, al gaf dat vorig jaar wel een extra lading aan die actie.
liever niet...quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik raad je aan over 21 dagen 0 uur en 28 minuten tegen de muur van de legioenzaal te gaan staan
Idiote wedstrijd was het. Ik ga af en toe, en de sigarenboer keek me meewarig aan toen ik na de 10-0 een kaartje kocht bij 'm. Maar het was er dus wel eentje die me bij zal blijven, mede dankzij die aktie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:35 schreef Paul-89 het volgende:
Komt er dit seizoen ook nog een herdenking/actie voor alle overleden Feyenoorders ?
Van mij hoeft er trouwens geen 10-0 nederlaag aan vooraf te gaan, al gaf dat vorig jaar wel een extra lading aan die actie.
Mooi. Wel gedateerd alweer, met al die koppies die nu niet meer bij Feyenoord zijn. Het geeft wel het gevoel dat we er op alle fronten niet slechter op zijn geworden in een jaar tijd.quote:
Snap ik ook wel Happel. Ik hoop gewoon dat het 't wachten waard is (in positieve zin). Ben benieuwd, maar dat gespeculeer werkt gewoon hooggespannen verwachtingen in de hand en ik heb 't idee dat we daarmee het te verwachten scenario enigszins aan het overdrijven zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat het naar buiten komt inderdaad. Dat heeft niks met Special Ones te maken. Wacht nou maar gewoon af.
Het gaat gewoon nergens over, dat kan ik je nu al vertellen. Geen seconde van je aandacht waard.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:51 schreef PIETR het volgende:
Dat had ik toen ook ja. "Weet je het zeker?" zei de vrouw achter de kassa. "Nu staan de echte supporters op he" was m'n antwoordquote:Op woensdag 14 december 2011 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Idiote wedstrijd was het. Ik ga af en toe, en de sigarenboer keek me meewarig aan toen ik na de 10-0 een kaartje kocht bij 'm. Maar het was er dus wel eentje die me bij zal blijven, mede dankzij die aktie.
Ik snapte er echt niks van, waarom de reden achter de actie niet genoemd werd. De samenvatting van Eredivisie Live noemde die namelijk wel.quote:Net als tegen psv trouwens: de 12e minuut werd heel even in beeld gebracht maar het waaróm van de aktie werd niet genoemd. Terwijl het zó mooi was in het stadion, eigenlijk vooral ook omdat het uitvak helemaal mee deed, eerlijk gezegd.
Snap wel dat je het niet integraal kan uitzenden maar om zoiets moois zó af te raffelen...
Voor mensen die niks met de club hebben is het niet interessant inderdaad. Jij hoeft er dus geen aandacht aan te besteden.quote:Op woensdag 14 december 2011 05:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon nergens over, dat kan ik je nu al vertellen. Geen seconde van je aandacht waard.
Ik heb niks met amateuristische groeperingen en protestacties.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor mensen die niks met de club hebben is het niet interessant inderdaad. Jij hoeft er dus geen aandacht aan te besteden.
Je hebt nergens weet van, dus wacht nou maar gewoon voordat je van alles gaat zitten veroordelen. En dan noem je mij een zeikerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb niks met amateuristische groeperingen en protestacties.
Dit weekend was de actie voor die zieke fan ook maar heel even in beeld begreep ik. Een collega van me (en ook Feyenoorder) vroeg nog aan me wat dat nou was met die sjaaltjes. Die man zit niet zo vaak op internet dus alle aankondigingen mis je dan gewoon. Als je dan net met borrelnootjes tussen je tanden voor de tv zit hoor je dus niet wat er aan de hand isquote:Op woensdag 14 december 2011 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Idiote wedstrijd was het. Ik ga af en toe, en de sigarenboer keek me meewarig aan toen ik na de 10-0 een kaartje kocht bij 'm. Maar het was er dus wel eentje die me bij zal blijven, mede dankzij die aktie.
En niks daarover op de samenvatting van Studio Sport hè. Net als tegen psv trouwens: de 12e minuut werd heel even in beeld gebracht maar het waaróm van de aktie werd niet genoemd. Terwijl het zó mooi was in het stadion, eigenlijk vooral ook omdat het uitvak helemaal mee deed, eerlijk gezegd.
Snap wel dat je het niet integraal kan uitzenden maar om zoiets moois zó af te raffelen...
Wie heeft dat knaagdierenigma eigenlijk de wereld in gebracht?quote:Op woensdag 14 december 2011 07:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt nergens weet van, dus wacht nou maar gewoon voordat je van alles gaat zitten veroordelen. En dan noem je mij een zeikerd.
Volgens mij wist de NOS-commentator niet waar het vandaan kwam en vond-ie het ook niet de moeite waard om het even na te vragen.quote:Op woensdag 14 december 2011 06:36 schreef Dekatria het volgende:
Ik snapte er echt niks van, waarom de reden achter de actie niet genoemd werd. De samenvatting van Eredivisie Live noemde die namelijk wel.
Waar je je druk om kunt maken. Volgens mij werd het wel genoemd alleen de reden niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En niks daarover op de samenvatting van Studio Sport hè. Net als tegen psv trouwens: de 12e minuut werd heel even in beeld gebracht maar het waaróm van de aktie werd niet genoemd. Terwijl het zó mooi was in het stadion, eigenlijk vooral ook omdat het uitvak helemaal mee deed, eerlijk gezegd.
Ik begrijp je aan de ene kant wel, alleen ik vind dat zon gebaar, welke club dan ook, altijd zou moeten worden toegelicht en uitvergroot worden. Dit is nou voetbal van de puurste klasse. Dit zie je helemaal nergens, en dan wordt het op de NOS in 10 sec. even vlug afgeraffeld.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar je je druk om kunt maken. Volgens mij werd het wel genoemd alleen de reden niet.
Zo relevant is dat ook allemaal niet als je geen supporter bent maar gewoon een samenvatting van een wedstrijd bekijkt.
Volgende week hangt er een spandoek van een groen konijn, moeten ze daar dan ook over gaan berichten bij de NOS?
Eens.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:55 schreef Caland het volgende:
Boeiend man, alsof zo'n actie gaat om hoeveel aandacht het krijgt in de media.
Verder: 90 minutes > x1000000 Studio Sport.
Ach, "druk maken"... ik begin geen landelijke protestbeweging of zo, ik noem het alleen even in een topic over Feyenoord.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar je je druk om kunt maken. Volgens mij werd het wel genoemd alleen de reden niet.
Zo relevant is dat ook allemaal niet als je geen supporter bent maar gewoon een samenvatting van een wedstrijd bekijkt.
Volgende week hangt er een spandoek van een groen konijn, moeten ze daar dan ook over gaan berichten bij de NOS?
Hebben ze er daar wel wat over gezegd dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:55 schreef Caland het volgende:
Verder: 90 minutes > x1000000 Studio Sport.
Daar heb je wel gelijk in. Maar als er 50.000 mensen van rivaliserende clubs gezamenlijk een eerbetoon brengen aan een zieke supporter krijgt het geen seconde aandacht, terwijl ieder negatief incident onder een vergrootglas gelegd wordt en uitgebreid besproken.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:55 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 10:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben ze er daar wel wat over gezegd dan?
Netjes gedaanquote:
Helemaal mee eens. Is er eindelijk iets zeer positiefs, wordt het door de media genegeerd. Dat is ook gewoon jammer, het is zo selectief allemaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Maar als er 50.000 mensen van rivaliserende clubs gezamenlijk een eerbetoon brengen aan een zieke supporter krijgt het geen seconde aandacht, terwijl ieder negatief incident onder een vergrootglas gelegd wordt en uitgebreid besproken.
1. Gebruik verdomme hoofdlettersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |