Telegraaf.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft een kamer voor zijn zoon gekocht, ergens in het centrum van A;dam. Die gaat daar studeren namelijk.
Dus kopt o.a. De Telegraaf: "Koeman koopt huis in Amsterdam", compleet met foto van Ronald erbij.
Ik vind het trouwens ook dom van de Telegraaf hoor. Laat die zoon van Koeman lekker met rust. Z'n vader is coach van Feyenoord, hij studeert in A'dam, je weet maar nooit wat voor gekken nu weer gaan lopen zoeken naar zijn kamer in die Lange Leidsekutstraat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn begonnen met de lobby om Koeman terug te halen naar Amsterdam?
Niet dom van de Telegraaf, gewoon normaal voor de Telegraaf. Dat soort dingen doe je namelijk als je geen fatsoen in je donder hebt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook dom van de Telegraaf hoor. Laat die zoon van Koeman lekker met rust. Z'n vader is coach van Feyenoord, hij studeert in A'dam, je weet maar nooit wat voor gekken nu weer gaan lopen zoeken naar zijn kamer in die Lange Leidsekutstraat.
Zo ver had ik niet eens gedacht, maar ja Telegraaf heeft op z'n zachtst gezegd 'een ongelukkige journalistieke moraal'...quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook dom van de Telegraaf hoor. Laat die zoon van Koeman lekker met rust. Z'n vader is coach van Feyenoord, hij studeert in A'dam, je weet maar nooit wat voor gekken nu weer gaan lopen zoeken naar zijn kamer in die Lange Leidsekutstraat.
Die kerel heeft geen trots of eergevoelquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Ronald Koeman een nieuw huisje gekocht in Amsterdam! hij durft wel zeg.
tja, dat heb je met Groningers he...quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die kerel heeft geen trots of eergevoel
Jij mag niet meer radenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij weet behalve Happel geen goede mods voor de VBL awards denk ik
Voor zijn zoon.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Ronald Koeman een nieuw huisje gekocht in Amsterdam! hij durft wel zeg.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
tja, dat heb je met Groningers he...
Inderdaadquote:
En moe dat hij ervan werdquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Beenhakker had volgens mij alleen een ongeldige optie in het contract van Luc gericht rond deze tijd van het jaar vorig jaar
.
*zucht* *hand door het haar* tja jongens moeten we het hier weer over hebben?...*zucht*quote:
Spoort gewoon niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is helpmeFok zo gek aan het doen voor aandacht vanwege de awards? of is hij gewoon nog jong
Deed volgens mij al zo voordat er sprake was van awards. Heeft gewoon een ernstige vorm van beeldscherm-adhd...quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is helpmeFok zo gek aan het doen voor aandacht vanwege de awards? of is hij gewoon nog jong
Heb je je eigen comments van gisternacht wel eens bekeken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Whatskebeurtquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je je eigen comments van gisternacht wel eens bekeken.![]()
Green hazequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijkbaar was je kk skaffa vriend. Althans dat deelde je ons mede.
Was gwn smoesje van hem.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijkbaar was je kk skaffa vriend. Althans dat deelde je ons mede.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:23 schreef Jojoortje het volgende:
Mag nu wel weer over Feyenoord gaan.
Goed man!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef Koen_W1 het volgende:
Hallo Feyenoorders! Ik stel me even netjes voor hier. Mijn naam is Koen, heb nu 6 jaar een seizoenkaart en vanaf nu ga ik iedereen hier ook lastigvallen met mijn mening over Feyenoordzaken.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef Koen_W1 het volgende:
Hallo Feyenoorders! Ik stel me even netjes voor hier. Mijn naam is Koen, heb nu 6 jaar een seizoenkaart en vanaf nu ga ik iedereen hier ook lastigvallen met mijn mening over Feyenoordzaken.
Welkom Koen, je kent de ontgroeningsgebruiken neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef Koen_W1 het volgende:
Hoi!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef Koen_W1 het volgende:
Sta idd wel op W1.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit je bij onlogisch in het vak ?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef Koen_W1 het volgende:
Welkomquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef Koen_W1 het volgende:
Komtie dan Koen, je bent welkom onder voorwaarde dat je het volgende raadsel ontrafelt: Wat moet de onderstaande afbeelding voorstellen? Welke geheime boodschap wordt hier verkondigd?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welkom Koen, je kent de ontgroeningsgebruiken neem ik aan?
Hallo Koenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef Koen_W1 het volgende:
Haha ik weet dat t over 'de groene haas' gaat en dat er iets staat te gebeuren in januari. Maar verder weet ik ondanks mijn grote nieuwsgierigheid nog niet wat er precies staat te gebeuren. Maar ga er verder ook niet naar vragen omdat ik weet dat de mensen die erachter zitten er niets op internet over gaan zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komtie dan Koen, je bent welkom onder voorwaarde dat je het volgende raadsel ontrafelt: Wat moet de onderstaande afbeelding voorstellen? Welke geheime boodschap wordt hier verkondigd?
[ afbeelding ]
Succes.
Haha. Ben van beide geen fan. Cabral op links gaat nog wel, op rechts kiest hij te veel voor zichzelf. Schaken komt zijn man vaak voorbij en is wat sneller.... maar het vervolg is vaak te min. Ik ga dus toch maar voor Cabral.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Hallo Koen
Je eerste test: Schaken of Cabral?
Je antwoord bepaald hoe je behandeld wordt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Hallo Koen
Je eerste test: Schaken of Cabral?
Je antwoord bepaald hoe je behandeld wordt.
Hallo Koen, wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef Koen_W1 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:49 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Haha. Ben van beide geen fan. Cabral op links gaat nog wel, op rechts kiest hij te veel voor zichzelf. Schaken komt zijn man vaak voorbij en is wat sneller.... maar het vervolg is vaak te min. Ik ga dus toch maar voor Cabral.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
Rubiho Schaken of Jerson Cabralverlies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |