Ik wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Weten jullie ondertussen al waarom de haas groen is?
Geef me een hint, anders wordt die haas nog is een keer me dood.quote:
Het heeft niets met geweld te maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:17 schreef Typisch het volgende:
Stoerdoenerij. Nog stoerder dan dat gedoe bij het Maasgebouw schijnt het te worden, nou boe fucking hoe. Tyf op met die internetaids totdat ze wat meer vertellen.
Dat kan ik je verzekeren. Sowieso zouden ze dat nooit doen, exact een jaar na de dood van Coen Moulijn.quote:
Die is er wel? Hij post alleen niet meer zo frequent.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:26 schreef macca728 het volgende:
jammer dat Voice Over e niet is, had hij 10 topics gevuld voor 4 januari haha.
Zeg ik toch ook niet? Maar dat ze het Maasgebouw incident aanhalen zegt al genoeg over deze gasten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het heeft niets met geweld te maken.
Roorda is er dan ook weer bij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nog een speelronde
[..]
Heerenveen heeft aangetoond dat het heel sterk is in counteren.
PSV zijn zwakte is blootgelegd door Feyenoord: Zwakte = tegencounter.
De ideale combinatie om Fred Rutten een forse tik uit te delen.
Waar wordt dat aangehaald dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet? Maar dat ze het Maasgebouw incident aanhalen zegt al genoeg over deze gasten.
quote:“Ik had zondag wat vrienden over uit Zweden die eerder ook bij Manchester City zijn geweest en zelfs op Wembley. De sfeer daar vonden ze indrukwekkend. Wacht maar tot zondag, zei ik. Na afloop moesten ze bekennen dat ze zo’n sfeer nog nooit hadden meegemaakt. Zelfs ik had op het veld kippenvel toen de fans in de 12e minuut stil vielen voor een ernstig zieke supporter en daarna You’ll Never Walk Alone zongen. This is Feyenoord, he!”
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:41 schreef Calciumdude het volgende:
wat een stemmingmakerij zeg , over dat huis van Koeman..
lekker boeiend.
al gaat hij (of zijn zoon) in de arena wonen..
who the fuck cares?
Nee, hoezo?quote:
Hij heeft een kamer voor zijn zoon gekocht, ergens in het centrum van A;dam. Die gaat daar studeren namelijk.quote:
Hij weet behalve Happel geen goede mods voor de VBL awards denk ikquote:
Pfff.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft een kamer voor zijn zoon gekocht, ergens in het centrum van A;dam. Die gaat daar studeren namelijk.
Dus kopt o.a. De Telegraaf: "Koeman koopt huis in Amsterdam", compleet met foto van Ronald erbij.
quote:Feyenoord wil de contracten van Kelvin Leerdam en Jerson Cabral openbreken en Ferlengen. Technisch directeur Martin van Geel laat aan RTV Rijnmond weten veel potentie in beide spelers te zien en graag lang met het duo door te gaan.
Binnenkort gaat Van Geel met Leerdam en Cabral in gesprek. Beide hebben een Ferbintenis die in 2013 afloopt. Eerder brak Feyenoord het contract met Jordy Clasie open. Kaj Ramsteijn en Kostas Lamprou Ferlengden hun na dit seizoen aflopende Ferbintenissen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij weet behalve Happel geen goede mods voor de VBL awards denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |