Rot eens op met het vragen om bronnen. Net of de afdeling HR een memo op het prikbord hangt met daarop de aangevraagde voorschotjes.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik krijg mijn salaris op de 15de van de maand. Als mijn werkgever een week te laat is ga ik me ook zorgen maken (maar meer om de financiële gesteldheid van mijn werkgever) en ga ik ook bellen.
verder, bron van het vragen om een voorschot?
Nee, jij beweert het dus jij bewijst hetquote:Op woensdag 14 december 2011 11:33 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik haal mijn eigen ervaringen aan als bron, niets mis mee toch? Tenzij je wilt beweren dat ik leugens verkondig, in dat geval verzoek ik je om dat aan te tonen
Nou, ik ben het met haar eens. Dat zijn er al 2 dus. Bewijs jij maar eens dat het niet zo is. Met een bron.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, jij beweert het dus jij bewijst het
Eigen ervaring is prima, maar je hebt ondertussen al zoveel ongefundeerde beweringen gedaan dat het niet meer geloofwaardig is wat je zegt
Eerst herinneringen, incassobureau, deurwaarder, gerechterlijk vonnis, etc.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:27 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
De deurwaarder weet je wel te vinden hoor, ook je werkgever.
Precies, ik had verwacht dat de daling veel eerder in zou zetten. Ik beweer dus ook niet dat ik het tijdstip van de daling correct heb weten te voorspellen. Ik voorzag in 2000 al een flinke correctie, voor mij toen een reden om niet in te stappen, achteraf gezien had het wel gekund. Mijn risicomijdende gedrag heeft mij echter wel verhoed om een groot financieel risico aan te gaan, anderzijds had ik nog steeds overwaarde gehad als ik wel was ingestapt. Mij hoor je niet klagen hoor en ik verwacht hetzelfde gedrag van mensen die wel ingestapt zijn en verkeerd gegokt hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Bomen groeien toch ook niet door tot in de hemel? Economie toch ook niet, die zijn toch gewoon onderhevig aan golfbewegingen? Dus het was te verwachten dat er een tijd zou komen dat de huizenprijzen zouden gaan dalen. Dat is vrij normaal gedrag in een normale economie. Het was alleen wachten op het tijdstip wanneer het zou gebeuren. Nu probeert iedereen nog met man en macht de daling tegen te gaan, maar er is een moment dat we toch echt verliezen moeten gaan nemen
Jij bent het er mee eens dat een massaal failliet van de banken, en een acuut opheffen van het kunnen aftrekken van de hypotheekrente, goed is voor iedereen?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou, ik ben het met haar eens. Dat zijn er al 2 dus. Bewijs jij maar eens dat het niet zo is. Met een bron.
Bij anderen zou ik dat niet continue doen, maar Complex komt continue met nogal ongefundeerde aannamen, hij heeft ze nog geen één keer hard kunnen maken d.m.v. een bron. Dus laat hem maar eens met cijfers komen in plaats van halfzachte beweringen en zogenaamde 'eigen ervaringen'.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Rot eens op met het vragen om bronnen. Net of de afdeling HR een memo op het prikbord hangen met daarop de aangevraagde voorschotjes.![]()
En er zijn altijd nog collegae van je die openlijk vertellen dat ze niet rond kunnen komen.
Beter lezen. Ik ben het eens met het feit dat steeds meer werknemers niet rond kunnen komen en een voorschot vragen bij hun werkgever.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:36 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Jij bent het er mee eens dat een massaal failliet van de banken, en een acuut opheffen van het kunnen aftrekken van de hypotheekrente, goed is voor iedereen?
Ik zeg niet dat jullie ongelijk hebben, maar ook niet dat jullie gelijk hebben. Ik wil het alleen gestaafd zien met een bron. Anders is het gewoon een mening die in feite nietszeggend isquote:Op woensdag 14 december 2011 11:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou, ik ben het met haar eens. Dat zijn er al 2 dus. Bewijs jij maar eens dat het niet zo is. Met een bron.
Vraag jij je hypotheekverstrekker maar eens hoe snel ze op de stoep staan als je niet aan je verplichtingen voldoet.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:36 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Eerst herinneringen, incassobureau, deurwaarder, gerechterlijk vonnis, etc.
Die staat niet binnen 4 maand op de stoep in elk geval.
Zij komt met beweringen over hoe ontzettend vaak het voorkomt. Dat zie ik graag ondersteund met cijfers en niet met gelul over eigen ervaringen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Net zo ongefundeerd dus als jouw mening, zonder bronquote:Op woensdag 14 december 2011 11:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jullie ongelijk hebben, maar ook niet dat jullie gelijk hebben. Ik wil het alleen gestaafd zien met een bron. Anders is het gewoon een mening die in feite nietszeggend is
Jíj moet beter lezen, in het topic beweert Complex nl. dat directe en volledige afschaffing van de HRA goed is.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:38 schreef S1nn3rz het volgende:
Beter lezen. Ik ben het eens met het feit dat steeds meer werknemers niet rond kunnen komen en een voorschot vragen bij hun werkgever.
Ja prima, maar dit heeft met privacy te maken. Wees blij dat er hier kennelijk mensen zijn die een kijkje hebben in de keuken van de afdeling HR en dat hier delen. Een betere bron kun je niet krijgen lijkt me.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:40 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Zij komt met beweringen over hoe ontzettend vaak het voorkomt. Dat zie ik graag ondersteund met cijfers en niet met gelul over eigen ervaringen.
Als ik 2 keer een lot heb gekocht en iets heb gewonnen kan ik toch ook niet beweren dat je ontzettend vaak iets wint met loterijen?
Wie eist, bewijst. Heel simpel eigenlijk.
Menig profeet heeft er een grote schare aanhangers mee weten te krijgenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Eigen ervaringen als de Ware Waarheid poneren, dát is geloofwaardig
Als je netjes contact hebt met je hypotheekverstrekker, dan valt dat reuze mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Vraag jij je hypotheekverstrekker maar eens hoe snel ze op de stoep staan als je niet aan je verplichtingen voldoet.
Dat zal de discussie wel zijn, maar als je goed had gelezen beweerde ze daarna dat er steeds meer mensen zijn die een voorschot vragen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:40 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Jíj moet beter lezen, in het topic beweert Complex nl. dat directe en volledige afschaffing van de HRA goed is.
Ook een massaal failliet van de banken en de gevolgen daarvan voor de Nederlanders noemt ze positief.
Dát is de discussie.
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:42 schreef PeeJay1980 het volgende:
Als je netjes contact hebt met je hypotheekverstrekker, dan valt dat reuze mee.
Samen een oplossing zoeken levert een bank over het algemeen meer geld op.
Klopt, er gaat natuurlijk wat tijd overheen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:36 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Eerst herinneringen, incassobureau, deurwaarder, gerechterlijk vonnis, etc.
Die staat niet binnen 4 maand op de stoep in elk geval.
Daarom zijn er ook zoveel gedwongen verkopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:42 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Klopt, banken executeren je alleen maar als ze geen hoop op verbetering meer verwachten. Dat er dus zo weinig executieverkopen zijn is dus geen reden om onbezorgd te zijn over het betaalgedrag van scheefleners.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:42 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Momenteel zijn de banken poeslief voor wanbetalers, ze willen koste wat het kost voorkomen dat er een tsunami aan executieverkopen komt. Was de markt nog steeds booming dan zouden ze veel sneller overgaan tot executie maar in de huidige markt krijgen ze zeer weinig voor de woningen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook zoveel gedwongen verkopen.![]()
Niet betalen is er binnen een paar maanden gewoon uitgetrapt worden. Terecht overigens.
Zoals ik al zei, ik zeg helemaal niet dat Complex ongelijk heeft.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Net zo ongefundeerd dus als jouw mening, zonder bron
En het percentage executieverkopen daalt. Dat is dan wel raar hè?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook zoveel gedwongen verkopen.![]()
Niet betalen is er binnen een paar maanden gewoon uitgetrapt worden. Terecht overigens.
Dat heb ik ook niet beweerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:44 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Klopt, banken executeren je alleen maar als ze geen hoop op verbetering meer verwachten. Dat er dus zo weinig executieverkopen zijn is dus geen reden om onbezorgd te zijn over het betaalgedrag van scheefleners.
met het verschil dat dat kind later jouw kont gaat wassen als je het zelf niet meer kuntquote:Op woensdag 14 december 2011 11:24 schreef S1nn3rz het volgende:
En prima dat ze de HRA stopzetten, maar dan ook graag de kinderbijslag. Een kind is immers net zoals een huis iets wat je weloverwogen doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |