SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat zijn uitspraken die de pedopartij zou kunnen maken
Aww meisje tochquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wachten is echt zenuwslopend.Vooral wachten op die nare gesprekken.
Je mag wel een hoor, kom maar halenquote:
Ik heb nog chocolettors!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je mag wel een hoor, kom maar halenIk heb ook kerstkransjes
Hommo jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat negeert cosmo mn whatsappjes dan
Oh. Ik had er maar 1tje dit jaar. En maar heel weinig marsepein eigenlijk. Wat gezond van mij.quote:
WAT?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
marsepein is dan ook niet te kanen
Sommige mensen zijn gewoon een beetje gekquote:
Arme schaapjes. Dan maar veel chocolademelk en kerstkransjes etenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik krijg vast en zeker ook geen kerstpakket
Katwijk* ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:31 schreef dralion13 het volgende:
Morgen naar kadwijk, mensen in de trein lastig vallen
word ik nog dikkahhh!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Arme schaapjes. Dan maar veel chocolademelk en kerstkransjes eten
IK MORGEN JAHOEEquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:35 schreef Bloempje. het volgende:
IK GA STRAKS NAAR MIJN VRIENDJEN JAHOEE
Iknowquote:
Oh oke. Die van mij mag ook wel, is heul gezellig hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Wel naar mijn eigen vriendj0n, niet naar die van jou Bloempje
Ik nietquote:
hehequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:46 schreef JanPiraat het volgende:
jeetje jeetje wat een veranderingen sinds dat studeren inderdaad zeg
hallodiododoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk wat voor fijns er allemaal in zatSchaaltjes ook, ik vind het echt poepig
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Joahquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempjeeee,
Mijn jas is zo lekker warm, had ik dat al gezegd?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef Bloempje. het volgende:
Leuk inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk wat voor fijns er allemaal in zatSchaaltjes ook, ik vind het echt poepig
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef Bloempje. het volgende:
Yarr. Ik weet niet wat ik het lekkerst vind op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk wat voor fijns er allemaal in zatSchaaltjes ook, ik vind het echt poepig
lekker faxen heel de dag echt genot
Ik vind bloempje zelf het lekkerst!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yarr. Ik weet niet wat ik het lekkerst vind op die foto
Ja. Goed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind bloempje zelf het lekkerst!
Patrick tochquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind bloempje zelf het lekkerst!
Is nep toch johquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GINGUUUUR
De krullen zijn ook niet van mezelfquote:
Oh weet niet?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ey bloempje awnneer zie k je ?? ik heb je oogjes nog
nee nee het is andersomquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Klinkberbotsing heeft oogjes op Bloempje.!!!!!!1
Oke, moeten we maar eventjes kijken danquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
uh weetniet bloempje of ik ga/kan winkelen in de kerstvakantie
[..]
nee nee het is andersom
Toedeloe!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
Schatjes, ik ga een film kijken.
Niet een piratenfilm overigens
DoegX
tot weder ziens, ik vond je vorige UI leukerquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
Schatjes, ik ga een film kijken.
Niet een piratenfilm overigens
DoegX
hmm? Die harige piraat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tot weder ziens, ik vond je vorige UI leuker
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Moet kunnenkunnen we die dingen ook eens gebruiken
vieze praat maakt nog geen schone vaatquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
bah overal op fok vieze praat tegenwoordig
Jeetje. Tis wat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef Renesite het volgende:
OMG opeens morgen Patrick hier!
MOET NOG MIJN HAAR OPRUIMEN EN MIJN KAMER KNIPPEN EN EN EN EN EN
Drama
Typisch...quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:38 schreef Renesite het volgende:
Whehehehehehehehehe
Bij de buren staat het vriendinnetje van mijn buurjongetje op de kaart. 3 weken of zo hebben ze rommels. 16 jaar. Moeder wil nog niet dat ze bij hem blijft slapen - echt sex hebben ze vást nog niet gehad (of op straat)
Als ze rommelen op de slaapkamer komt de moeder zonder kloppen binnen - dit dat
oudersquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:38 schreef Renesite het volgende:
Whehehehehehehehehe
Bij de buren staat het vriendinnetje van mijn buurjongetje op de kaart. 3 weken of zo hebben ze rommels. 16 jaar. Moeder wil nog niet dat ze bij hem blijft slapen - echt sex hebben ze vást nog niet gehad (of op straat)
Als ze rommelen op de slaapkamer komt de moeder zonder kloppen binnen - dit dat
Ze hebben ook góede kanten! Maar benadrukken het niet echt.quote:
Ik wou net zeggen... nog niet ontdektquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze hebben ook góede kanten! Maar benadrukken het niet echt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen zou de rijdende rechter bij ons op school komen.. nu is het voor de 2de keer verplaats.. nu tot na de vakantie
Verbreed je horizonquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:20 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben morgen voor het eerst sinds 100 jaar in de randstad
Moet je daar nou. Als ik hier uit Schiedam zou kunnen wegvaren op mijn schip naar het Grunningse platteland zou ik dat - bij wijze van spreken - DIRECT doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:20 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben morgen voor het eerst sinds 100 jaar in de randstad
Ik zou eerst zelfs naar schiedam gaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet je daar nou. Als ik hier uit Schiedam zou kunnen wegvaren op mijn schip naar het Grunningse platteland zou ik dat - bij wijze van spreken - DIRECT doen.
Maar ja
Och, ben er het liefst zo ver mogelijk uit de buurt, maar uitzonderingen maak ik soms.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verbreed je horizon![]()
dat is onacceptabel hoor
Arme cosjenquote:
Jeetje wat een gezeik weer met dat alarm zeg.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Tevens Jan, KB en wie dan ook: Ik ben druk, en jullie sturen altijd berichtjes op de drukste momenten. Alleen maar liefde, en jullie zijn welkom hoor..
Succes in deze drukke tijden jongemanquote:Op woensdag 14 december 2011 01:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Tevens Jan, KB en wie dan ook: Ik ben druk, en jullie sturen altijd berichtjes op de drukste momenten. Alleen maar liefde, en jullie zijn welkom hoor..
En Wassenaar ligt naast Katwijkquote:Op woensdag 14 december 2011 09:56 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, draaltje. Katwijk is vlakbij Noordwijk.
En Voorschoten ligt weer bij Katwijkquote:Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef Haarklip het volgende:
[..]
En Wassenaar ligt naast Katwijk
Joahquote:Op woensdag 14 december 2011 16:39 schreef Renesite het volgende:
Gezellig. Ik achter mijn macbookje en Patrick tegenover mij met zijn laptop en schoolwerk. Best saxy
Dichter bij Wassenaar hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 12:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En Voorschoten ligt weer bij Katwijk
Eetsmakelijk!quote:
Pfoe, eng zegquote:Op woensdag 14 december 2011 19:27 schreef dralion13 het volgende:
Ben ik weer
Best eng in de randstad
wel een hele ervaring op zich
Eerst Utrecht centraal missen omdat ik nog bezig was met enquêtes ophalen, toen er maar het station erna uitgestapt. Toen bedacht ik dat het sneller was om met de metro naar Amsterdam centraal te gaan dan weer terug te gaan naar Utrecht. Ik was sneller op Amsterdam centraal dan de trein
Toen met de trein naar leiden, bij Haarlem moest iedereen er uit omdat de trein niet doorreed vanwege een defecte voorruit
Toen in Leiden, toen met de bus naar katwijk, daar de vogel gezien die ik wilde zien, toen naar de zee gelopen en daarna weer naar huis gegaan.
Alsof je dat erg vindt. Ik wil ook met vriendje in bedquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alsof je dat erg vindt. Ik wil ook met vriendje in bedIk lig helemaal in mijn alleentje.
Ach, vrijdag weerquote:
oquote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb ruzie met iemand
Jullie weten wel met welk paupervolk
Nee?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb ruzie met iemand
Jullie weten wel met welk paupervolk
Je wil het niet wetenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee?Ik weet niet eens wie jij bent
ha ha haquote:Op woensdag 14 december 2011 20:15 schreef terrastegel het volgende:
Begint met een t eindigt op k
Tussenlettrrs ur
Teek? Ben je gebeten? Naar altijd dat wel ja.quote:
Nahquote:Op woensdag 14 december 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Teek? Ben je gebeten? Naar altijd dat wel ja.
Het kan niemand iets schelen hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef terrastegel het volgende:
Ik stond daar gewoon en toen kwamen ze op me af!!
Toen heb ik de bus gepakt die net aankwam
Ja ik ben laf
Oke!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom zou je gaan? ik vind jou wel leuk gezelschap
Ik koop em welquote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke!Mooi. Want anders voel ik me een idioot die hyperdepieper zit te wezen in dr eentje
OH! Ik zag een leuke jas johMaar hij was een beetje duur
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef terrastegel het volgende:
Ik stond daar gewoon en toen kwamen ze op me af!!
Toen heb ik de bus gepakt die net aankwam
Ja ik ben laf
OH JEETJE. Dat is stom, want te dure jassen zijn het ook niet waard.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke!Mooi. Want anders voel ik me een idioot die hyperdepieper zit te wezen in dr eentje
OH! Ik zag een leuke jas johMaar hij was een beetje duur
Wie mag dat zijn?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey maar terrastegel ga maar weer weg want we weten allemaal dat jij Crocodile bent.
Nee vond ik ookquote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OH JEETJE. Dat is stom, want te dure jassen zijn het ook niet waard.
Verf hem zwartquote:Op woensdag 14 december 2011 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
En ik zag ook een andere jas, die was ook liefMaar wit en dat wordt vies
en ook alleen maar knopen
Maar wel wol, dus vet warm
quote:
Wat noem jij veel?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Bloempje. het volgende:
Maar ik moest bij de bijenkorf kijken van vriendinnentjes, ondanks dat ik zei dat ik bang was dat ik een hele leuke zou vinden die ik niet zo kunnen betalenMaar op zich kan ik deze nog wel net aan betalen ook nog
Misschien na de kerst toch nog maar een keer kijken als ik meer centjes heb
Koop je nooit bij de vero moda/only/h&m een jas?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Bloempje. het volgende:
Maar ik moest bij de bijenkorf kijken van vriendinnentjes, ondanks dat ik zei dat ik bang was dat ik een hele leuke zou vinden die ik niet zo kunnen betalenMaar op zich kan ik deze nog wel net aan betalen ook nog
Misschien na de kerst toch nog maar een keer kijken als ik meer centjes heb
Only durf ik niet, alles wat ik daar ooit gekocht had viel uit elkaarquote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Koop je nooit bij de vero moda/only/h&m een jas?Daar hadden ze heel veel afgeprijsde jassen enzo, ik heb mijne bij de only gekocht
![]()
Hij was voor de helft van de prijs gewoon alles. Bohhh
Stap nou maar in de bus naar klaagbaakquote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb centjes genoeg. Ik wil wel een iTunes kaart van 50¤
Ik zag twee heeeeeele leuke bij de vero moda, wacht daar kocht ik mn jas trouwens, merk was only. Ik heb nooit problemen gehad met die winkels thoquote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Only durf ik niet, alles wat ik daar ooit gekocht had viel uit elkaarvooral de knopen er af enzo
En h&m vond ik niet zoveel aan dit jaar. Vero Moda ook niet trouwens
1 leuke gezien, maar die was heel dun
Maar Bijenkorf was nog niet de echte echte uitverkoop, dus ik ga later nog wel even met goede hoop terug
Nee ik heb hem gemistquote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Stap nou maar in de bus naar klaagbaak
Fabeltastisch jongen, wat werkelijk dolletjes voor je. Ontzettend fijn ook dat je zo vriendelijk overkomt, alsof je nooit minder over andere mensen zou denken en helemaal niet alsof je loopt te patsen met je geld. Echt, onwijs tof van jequote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb centjes genoeg. Ik wil wel een iTunes kaart van 50¤
Ja ik ookquote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag twee heeeeeele leuke bij de vero moda, wacht daar kocht ik mn jas trouwens, merk was only. Ik heb nooit problemen gehad met die winkels thoO_
Bijenkorf vind ik eng altijd.
Okquote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Fabeltastisch jongen, wat werkelijk dolletjes voor je. Ontzettend fijn ook dat je zo vriendelijk overkomt, alsof je nooit minder over andere mensen zou denken en helemaal niet alsof je loopt te patsen met je geld. Echt, onwijs tof van je
Oh, misschien is t m wel.quote:
Ze hadden daar een jas, best dik en zwart en capuchon en alles voor 19 euro omgquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar moest van hun
Stelletje naarlingen, nou wil ik die jas
Ik ga nog wel een keer bij de vero moda kijken, was laatst in een nogal kleine
Jij komt gelijk binnen met dat je turken niet moet en dat je zo rijk bentquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ok
Ik voel me hier niet welkom
Oh, dat is fijnquote:Op woensdag 14 december 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze hadden daar een jas, best dik en zwart en capuchon en alles voor 19 euro omgIk begon echt te twijfelen tussen de twee jassen
Okquote:Op woensdag 14 december 2011 20:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij komt gelijk binnen met dat je turken niet moet en dat je zo rijk bentMisschien leuk om je even voor te stellen oid, dat komt al wat vriendelijker over. Verder ben ik normaal een heel lief persoon
Nee inderdaadquote:
ik weet een leuk topic voor jou! UDOWU!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ok
Hallo
Ik ben terrastegel en zit nog niet lang op FOK!
Hallo terrastegel, welkom! Vertel ons meer, wat zijn je hobby's, je leeftijd, je school/werk/watdanook?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ok
Hallo
Ik ben terrastegel en zit nog niet lang op FOK!
Was je vroeger mod?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee inderdaadMijn roodkapjejas was volgens mij 130
Ghehehe.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik weet een leuk topic voor jou! UDOWU!
Nee?quote:
Ik dacht datquote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee?Hoezo?
Ik zou geen goede zijn als mod denk ikMachtsgeil alles gelijk.
Misschien zit jij met motorbloempje in de warquote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik dacht dat
Mijn hobbies zijn wielrennen
Jaa dat was hetquote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Misschien zit jij met motorbloempje in de war
Huliquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In Hull om precies te zijn.
KEEHEERSSTquote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
christmaaaaas time is here agaaaaaain
Oke is goedquote:Op woensdag 14 december 2011 22:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Kom je er bij liggen? En Glee kijken?
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
Heb je je brievenbus al gecheckt Cosmomeneer ?
Oke!quote:
Kom maar.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke!Hij is keilief, knorren alles. Ook nog eens lekker warm
Ohja. Maar Cosmo, als jij niet thuis bent, dan lig ik daar in mijn uppiequote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef JanPiraat het volgende:
Dat kan toch niet zomaar een kat zo uit zijn vertrouwde omgeving rukken en in de grote enge staddoe het niet nooohhh my god
Jeetjequote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga morgen naar Cosmo zijn crib.
Wat verkoop je zoal ?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, al 8 dingen verkocht op bol.com en 5 hier op foknog 87 te gaan
Ja ik ook tochquote:
Oeiii ja het 3e raam van rechts ofzo was het geloof ikquote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik ook tochIk heb de deur gezien
Oh weetnietquote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii ja het 3e raam van rechts ofzo was het geloof ik![]()
toon initiatieffffquote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben nooit bij cossie in de buurt geweest
Je was op Amsterdam CS vandaag?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben nooit bij cossie in de buurt geweest
Haalt hij je niet eens op vanaf Adam Centraal ?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bang dat ik verdwaal tbh.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |