Ik dacht dat ik al erg was met 2 keer per dag (na het opstaan en voor het slapen gaan, alleen de eerste noteer ik).quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weeg me zelf 48 keer per dag en ik vind het heerlijk
Gun jezelf ook eens wat joh! Als je dan toch zondigt, dan moet je er ook van genieten hoor! Anders mag het niet, want dan is het gewoon zonde.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:23 schreef Purdey het volgende:
Gelukkig 2012 allemaal! Iedereen een leuke avond gehad?
Ik voel me momenteel vies, ik voel me een enorm volgegeten vat vol vet/slecht eten
Vandaag maar een beetje rustig aan doen qua voedsel, en morgen lekker gezond en alles. Zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Owjah, regelmaat... *checkt de klok en heeft het ochtendtussendoortje alweer gemist*quote:Op maandag 2 januari 2012 11:44 schreef Sjeen het volgende:
Ik wens iedereen een voorspoedig, gezellig en succesvol 2012 in goede gezondheid!
Hier is alles weer normaal, zit ongeveer een kilo boven streven voor nu. Maar ik ga weer aan de gang met Beck en regelmaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |