Oehh, lekker! Ik heb gister ontbeten met twee brownies, dus we hadden een dezelfde soort dagquote:Op woensdag 28 december 2011 15:19 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga morgenvroeg op de weegschaal... Fingers crossed
Verder vandaag weer helemaal normaal gedaan, gisteren wel nog geluncht met cheesecake![]()
Xx
Nou... die 90kg was een gok... Ik ben net op de weegschaal gaan staan en die dacht toch meer in de richting van 99,7kg, bij 1m58, dus een BMI van 40. En dan zwijg ik nog maar even over de omtrekkenquote:Op woensdag 28 december 2011 11:52 schreef RandomMoron het volgende:
Ik durfde niet op de weegschaal..alle moed verzamelt en ik zit op hetzelfde als voorvijf december, dus niets aan en af!! En hoi childofthestarsje zit dan op mijn startgewicht, er is tien vanaf! Ik woog ook 65 een paar jaar geleden en op mijn zwaarst 91
Aiquote:Op woensdag 28 december 2011 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... die 90kg was een gok... Ik ben net op de weegschaal gaan staan en die dacht toch meer in de richting van 99,7kg, bij 1m58, dus een BMI van 40. En dan zwijg ik nog maar even over de omtrekkenAi dus.
Dan maar vanaf morgen hard aan de slag. Goed eten en bewegen maar
Mag ik vragen hoe het zover is gekomen? Ik begrijp dat je dan 35 kilo bent aangekomen in 1,5 jaar tijd. Ben je ziek toevallig?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... die 90kg was een gok... Ik ben net op de weegschaal gaan staan en die dacht toch meer in de richting van 99,7kg, bij 1m58, dus een BMI van 40. En dan zwijg ik nog maar even over de omtrekkenAi dus.
Dan maar vanaf morgen hard aan de slag. Goed eten en bewegen maar
Nou de volgende stappen heb ik gezet:quote:Op woensdag 28 december 2011 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ai
Veel succes. Kopieer je plan van aanpak ook even hierheen
.
Verder ben ik weer weg, ik volg deze reeks gewoonlijk niet.
Tja... een beetje een lastig verhaal. Sinds mijn elfde/twaalfde ben ik erg talentvol met eetstoornissen (meestal in de volgorde BED, boulimia, anorexia, boulimia, BED et cetera). De afgelopen tijd zat ik vooral in een BED/boulimiafase. Al heb ik in de zomer een drie anorexiamaanden gehad. Ik wil er nu gewoon helemaal uit komen, ik ben het zat.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe het zover is gekomen? Ik begrijp dat je dan 35 kilo bent aangekomen in 1,5 jaar tijd. Ben je ziek toevallig?
Succes en welkom verder natuurlijk!
Dat was dus voor oudjaar het planquote:Op woensdag 28 december 2011 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
CoS. Je kunt ook plannen dat je je op oudjaar niet aan het plan gaat houden.
Het plan moet namelijk wel leefbaar zijn en daarom moet je ook schijteraandagen hebben
Niet in het lijstje gaan snijden zelf, probeer dit eerst eens een goede tijd gewoon precies zo te volgen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... een beetje een lastig verhaal. Sinds mijn elfde/twaalfde ben ik erg talentvol met eetstoornissen (meestal in de volgorde BED, boulimia, anorexia, boulimia, BED et cetera). De afgelopen tijd zat ik vooral in een BED/boulimiafase. Al heb ik in de zomer een drie anorexiamaanden gehad. Ik wil er nu gewoon helemaal uit komen, ik ben het zat.
Een vriendin zei dat ik daarom meer structuur moet krijgen, ze heeft me daarom de volgende eetlijst gegeven (blijkt standaard te zijn met gestoorde mensen):
O: 2 volkoren boterhammen, halverine + beleg en melk óf yoghurt met een handje muesli en fruit.
T: 2 biscuitjes of creacker met fruit en drinken
L: 3 volkoren boterhammen met drinken
T: 2 biscuitjes met fruit en drinken
D: Gewoon 200gr groente, vlees, drie opscheplepels basis (rijst/pasta/aardappelen/couscous).
T: 2 biscuitjes met fruit en drinken.
Daar wil ik me aan gaan houden, alleen niet met tussendoortjes (ben al dik) en ik eet lang niet elke vlees. Het is nu een beetje een tweestrijd in mezelf. Of langzaam afvallen, maar dit blijkt wel normaal en gezond zijn. Of snel afvallen (wat ik wel kan), alleen met waarschijnlijk een probleem. Ik weet het gewoon niet. iig drie basismaaltijden en niks ongezonds meer. Mijn vriend en ik hebben nu ook de afspraak dat we niks lekkers kopen buiten het weekend en als er een uitzondering is in het weekend.
Maar volgens mij is het veel meer dan wat de rest hier eet? Anderzijds, misschien moet ik eerst maar eens leren wat normaal isquote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet in het lijstje gaan snijden zelf, probeer dit eerst eens een goede tijd gewoon precies zo te volgen.
Mijn plan voor oudejaarsavond is genieten
Het is grofweg mijn eetplan, alleen heb ik 4 sneden brood bij de lunch en doe ik bij de tussendoortjes of fruit of koekje/cracker/rijstwafel oid. Ik ben op dit patroon afgevallen van 105 tot 78 kilo in ongeveer een jaar. In de vier jaar erna helaas te laks geweest en weer een kilo of 12 aangekomen. Maar inmiddels zijn er daar weer 5 van weg en mort ik nog een kilo of 7 (of 10) om in de buurt van mijn streefgewicht te komen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het veel meer dan wat de rest hier eet? Anderzijds, misschien moet ik eerst maar eens leren wat normaal is
En genieten van oud en nieuw is een heel erg goed plan!
Klopt ook wel ongeveer met wat ik eet hoor. Ben nu in 1,5 jaar tijd 27 kilo kwijt.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het veel meer dan wat de rest hier eet? Anderzijds, misschien moet ik eerst maar eens leren wat normaal is
En genieten van oud en nieuw is een heel erg goed plan!
Ik las "Brood en beleg. En melk of yoghurt met...." in plaats van "brood, beleg en melk. Of. Yoghurt met..."quote:
Dit dusquote:Op donderdag 29 december 2011 18:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou persoonlijk eerst eens voor regelmaat gaan zorgen en kijken over een paar maanden hoe dat gaat. Koolhydraten weg gaan laten enzo zou ik in jouw geval niet eens aan beginnen, puur omdat je gevoelig blijkt voor eetstoornissen. Gewoon een 'normaal' eetpatroon aanleren, dat lijkt mij het verstandigste nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |