quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:54 schreef Michael-H het volgende:
Schokkende foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]Vroeg ik me ook af. Maar je ziet amper bloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als iemand zijn benen mist zie je wel wat meer bloed neem ik aan?
Ziek.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef lipjes het volgende:
Volgens de Belgische krant Le Soir is onder de gewonden een kind van twee dat in levensgevaar is. Onder de gewonden zouden ook twee tieners zijn.
Misschien is dat dat overschot wat op dat plateau ligt, verklaart ook waarom ze daar niet bij in de buurt komen..?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens De Morgen zouden onder het stoffelijk overschot van een van de daders nog granaten liggen.
Waarom moet dat apart gemeld worden?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef lipjes het volgende:
Volgens de Belgische krant Le Soir is onder de gewonden een kind van twee dat in levensgevaar is. Onder de gewonden zouden ook twee tieners zijn.
Meld alleen alles door wat ik ziequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom moet dat apart gemeld worden?
Een kind van twee, twee tieners, een vrouw met een houten been en een man met een operatief verwijderde milt.
dit jahquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Meld alleen alles door wat ik zie
Wat ik trouwens erger vind is dit bij bijna elke nieuwssite:
Was/Bent u in Luik? Hebt u foto's, stuur ze ons dan!
Ja het is minder erg als het door mensen met een psychose gedaan is ja, echt gelijk heb je omg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Maakt nogal een verschil met 1 mans actie's in Alfen aan de Rijn en Noorwegen. Daar ging het om actie's van psychotische mensen. Dat is heel wat anders dan dit, dit lijkt georganiseerd te zijn. Vind ik eerlijkgezegd nog een stuk enger.
tjah, getuigen ... die zien veel maar kunnen nog niet alles gelijk linken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:18 schreef Tauchmeister het volgende:
BRUSSEL/LUIK - ''Het is heel erg wat hier is gebeurd. Na de paniek is er het ongeloof.'' Dat zei een getuige van de aanslag in Luik tegen de Vlaamse zender Radio 1. Volgens hem zijn er zeker honderd slachtoffers.
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:18 schreef Tauchmeister het volgende:
BRUSSEL/LUIK - ''Het is heel erg wat hier is gebeurd. Na de paniek is er het ongeloof.'' Dat zei een getuige van de aanslag in Luik tegen de Vlaamse zender Radio 1. Volgens hem zijn er zeker honderd slachtoffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |