quote:“Wij zagen iemand een handgranaat smijten en we hoorden in het rond schieten. We waren zeker in gevaar. Ze schoten gewoon in het rond. Je loopt voor je leven op dat moment.”
“We horen hier dat ze iemand wilden bevrijden maar we weten het niet juist. Het waren, heb ik gehoord, mensen van vreemde nationaliteit. Drie daders zeggen ze hier, maar ik heb er maar één gezien. Er zou er een zelfmoord hebben gepleegd en eentje is nog zoek. Er vliegen nu allemaal helikopters rond.”
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:51 schreef lipjes het volgende:
Nog een foto, wel incl dode/bloed geloof ik, kan het niet goed zien via RDP, plus dat ik hem zelf hier niet kan zienEr was wel sprake van een dader die van ergens boven een winkel de granaten gegooid zou hebben. Dat zou deze knakker kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
The fuck?quote:Volgens persagentschap Belga wordt er nog altijd geschoten in het centrum van de stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh ?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:53 schreef lipjes het volgende:
Volgens persagentschap Belga wordt er nog altijd geschoten in het centrum van de stad.
Dan lijkt het of hij zichzelf heeft opgeblazen. Je kan ontploffing goed zien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er was wel sprake van een dader die van ergens boven een winkel de granaten gegooid zou hebben. Dat zou deze knakker kunnen zijn.
Geen probleem, bedankt voor de updatesquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
sorry ben zoveel aan het switchen niet normaal
Ik zie die berichten ook voorbij komen ja, maar vraag is hoeveel daarvan 'echt' is en hoeveel napraterij...quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:51 schreef lipjes het volgende:
Nog een foto, wel incl dode/bloed geloof ik, kan het niet goed zien via RDP, plus dat ik hem zelf hier niet kan zien[speculatie]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die vlek naast hem nou van een ontplofte granaat? Dan lijkt het me eerder een foutje ipv zelfmoord.
[/speculatie]
All het openbaar vervoer/winkels zijn ook dichtgegooid.quote:Volgens de Luikse oud-journaliste Ettore Rizza stond in het aan het plein gelegen Justitiepaleis vanmiddag een zaak op de rol tegen vier mannen die verdacht werden van een reeks berovingen, waaronder een met dodelijke afloop. Of deze verdachten met de aanslagen te maken hebben, is niet duidelijk. twitter.com
by NU.nl edited by NU.nl 1:56 PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |