quote:“Wij zagen iemand een handgranaat smijten en we hoorden in het rond schieten. We waren zeker in gevaar. Ze schoten gewoon in het rond. Je loopt voor je leven op dat moment.”
“We horen hier dat ze iemand wilden bevrijden maar we weten het niet juist. Het waren, heb ik gehoord, mensen van vreemde nationaliteit. Drie daders zeggen ze hier, maar ik heb er maar één gezien. Er zou er een zelfmoord hebben gepleegd en eentje is nog zoek. Er vliegen nu allemaal helikopters rond.”
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:51 schreef lipjes het volgende:
Nog een foto, wel incl dode/bloed geloof ik, kan het niet goed zien via RDP, plus dat ik hem zelf hier niet kan zienEr was wel sprake van een dader die van ergens boven een winkel de granaten gegooid zou hebben. Dat zou deze knakker kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
The fuck?quote:Volgens persagentschap Belga wordt er nog altijd geschoten in het centrum van de stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh ?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:53 schreef lipjes het volgende:
Volgens persagentschap Belga wordt er nog altijd geschoten in het centrum van de stad.
Dan lijkt het of hij zichzelf heeft opgeblazen. Je kan ontploffing goed zien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er was wel sprake van een dader die van ergens boven een winkel de granaten gegooid zou hebben. Dat zou deze knakker kunnen zijn.
Geen probleem, bedankt voor de updatesquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
sorry ben zoveel aan het switchen niet normaal
Ik zie die berichten ook voorbij komen ja, maar vraag is hoeveel daarvan 'echt' is en hoeveel napraterij...quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:51 schreef lipjes het volgende:
Nog een foto, wel incl dode/bloed geloof ik, kan het niet goed zien via RDP, plus dat ik hem zelf hier niet kan zien[speculatie]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die vlek naast hem nou van een ontplofte granaat? Dan lijkt het me eerder een foutje ipv zelfmoord.
[/speculatie]
All het openbaar vervoer/winkels zijn ook dichtgegooid.quote:Volgens de Luikse oud-journaliste Ettore Rizza stond in het aan het plein gelegen Justitiepaleis vanmiddag een zaak op de rol tegen vier mannen die verdacht werden van een reeks berovingen, waaronder een met dodelijke afloop. Of deze verdachten met de aanslagen te maken hebben, is niet duidelijk. twitter.com
by NU.nl edited by NU.nl 1:56 PM
quote:De Belgische krant De Morgen meldt dat er eerder op de dag in Luik al een wijk afgesloten is geweest omdat een man dreigde zichzelf op te blazen. De politie kon hem uiteindelijk oppakken, hij had geen explosieven rond zijn lichaam.
quote:
twitter:Kos_ twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 13:58:39Nog steeds schoten gelost. #Luik #PlaceStPaul reageer retweet
twitter:
Dat dus, beetje hard gooien hier met een steen en die ligt in Luik. Kom zelf ook vaker op dat plein. Is een van de grootste en volgens mij zelfs drukste pleinen in Luik. Er grenzen hier een resem winkels aan, 't paleis van justitie, groot winkelcentrum en een busstation. Dus vind het ook niet vreemd dat er zoveel slachtoffers gevallen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:55 schreef G.R.S. het volgende:
Dit is een 'niet zo ver van mijn bed' show. Damn
Is inderdaad wat er nu ook gemeld wordt op RTL. Zou te maken hebben met ontsnapping uit paleis van justitie...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
Dit zou er wel eens aan vooraf kunnen zijn gegaan: Rechtszaal ontruimd in proces eremoord
Maar dat was gister dus in Bergen/Mons, dat ligt volgens mij niet echt in de buurt van Luik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is inderdaad wat er nu ook gemeld wordt op RTL. Zou te maken hebben met ontsnapping uit paleis van justitie...
Nee vanochtend blijkbaar ook, of ze halen nu alles door elkaar bij het nieuws. Wat ik ook niet onwaarschijnlijk vind gezien de puinzooi op twitter en overige infokanalen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat was gister dus in Bergen/Mons, dat ligt volgens mij niet echt in de buurt van Luik.
Dit, mijn hele pagina is fuckedup.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:04 schreef lipjes het volgende:
Tevens kuttwitter hier in FOK
flipt heel mijn layout van
quote:Op verzoek van de Luikse autoriteiten stuurt de GGD Zuid-Limburg ook nederlandse ambulances naar de stad, meldt een woordvoerder tegenover persbureau Novum.
by NU.nl 2:04 PM
Maar er zijn wel bedreigingen geuit naar bv Brussel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee vanochtend blijkbaar ook, of ze halen nu alles door elkaar bij het nieuws. Wat ik ook niet onwaarschijnlijk vind gezien de puinzooi op twitter en overige infokanalen...
quote:Update #Luik. Volgens onbevestigde berichten: "Het zou gaan on wraak van een Pakistaanse famillie die net was veroordeeld"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |