quote:doden en gewonden gooien granaten in centrum luik
Klinkt honderd slachtoffers zo buiten proportie dan? Rondvliegende kogels, rondvliegend glas, scherven, mensen die in paniek rennen, struikelen en iets breken, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld het bericht hierboven
een getuige die gelijk spreekt van honderd slachtoffers
dat noem ik meer sensatie dan werkelijk iets zinnigs zeggen
Inderdaad, in de jaren tachtig vonden dergelijke incidenten nooit plaats.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:24 schreef kL0j00h het volgende:
Ik vind het vooral eng dat zoiets nauwelijks indruk op me maakt. Het is gewoontjes aan het worden.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)in-centrum-luik.html
[..]foutje
http://www.nu.nl/buitenla(...)ngeloof-in-luik.htmlquote:'Paniek en ongeloof in Luik'
Laatste update: 13 december 2011 14:14 infoBekijk op de kaart.
BRUSSEL/LUIK - ''Het is heel erg wat hier is gebeurd. Na de paniek is er het ongeloof.'' Dat zei een getuige van de aanslag in Luik tegen de Vlaamse zender Radio 1.
Foto: ANP
Bekijk video
Volgens hem zijn er zeker honderd slachtoffers. Binnen 10 minuten na de aanslag was er politie op het Place Saint Lambert in hartje Luik en hingen er helikopters in de lucht, aldus de man. Hij reed op dat moment in zijn bestelwagen langs een rij bushaltes.
Hij hoorde een ontploffing en dacht dat het iets met zijn auto had te maken. Toen hoorde hij een tweede ontploffing en schoten.
Vervolgens zag hij talrijke mensen badend in het bloed op de grond liggen. Hij realiseerde zich toen dat er iets ergs aan de hand was.
Een andere getuige zag een man van buitenlandse afkomst in het rond te schieten: ''Het was niet normaal meer. Je rent voor je leven
indien het bijna al een uur nadat meedere nieuwssites het melden lijkt het me overbodig om dat nog te vermelden inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad, in de jaren tachtig vonden dergelijke incidenten nooit plaats.
Lijkt me een rare gewaarwording, sirenes overal, mensen langs je heen rennend.quote:
dat is ook het enige waarvoor ik dit topic checkquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef flugeltje het volgende:
Dit soort incidenten hebben altijd al plaatsgevonden, het is alleen de manier waarop we ermee omgaan dat de impact veranderd. De lijkenfoto's staan al op het web voordat het eerste bulletin geschoten is...
bedankt btw voor je snelle updatesquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef lipjes het volgende:
Een tweet van minder dan tien minuten geleden:
Aagjevtm Aagjevtm
Net nog schoten gehoord. Wij ter plaatse. Mensen in paniek #liege
Jesus, je kan zien dat daar aardig wat paniek isquote:
graag gedaan, moet alleen oppassen dat mijn baas het niet zietquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
bedankt btw voor je snelle updates
Wellicht doelt DJ Day-V op die post van lipjes erboven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Echt, ik ben steeds zo benieuwd waar dit soort opmerkingen vandaan komen: hoezo again??
We zijn met z'n allen een stelletje ramptoeristen geworden wat dat betreft, aan de buis gekluisterd tot ons ongeloof een beetje wegtrekt, en dat wordt bij elke gebeurtenis sneller...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dat is ook het enige waarvoor ik dit topic check
er is geen ongeloof meer aan mijn kant....quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We zijn met z'n allen een stelletje ramptoeristen geworden wat dat betreft, aan de buis gekluisterd tot ons ongeloof een beetje wegtrekt, en dat wordt bij elke gebeurtenis sneller...
Schuldig... erg genoegquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We zijn met z'n allen een stelletje ramptoeristen geworden wat dat betreft, aan de buis gekluisterd tot ons ongeloof een beetje wegtrekt, en dat wordt bij elke gebeurtenis sneller...
Krijg je weer weken alleen dit op het nieuws en andere tv programma's.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Echt, ik ben steeds zo benieuwd waar dit soort opmerkingen vandaan komen: hoezo again??
Joh, meen je niet?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef Starm het volgende:
[..]
Jesus, je kan zien dat daar aardig wat paniek is
Ik vind juist dat dit nieuws steeds sneller weer wegzakt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijg je weer weken alleen dit op het nieuws en andere tv programma's.
Dat komt omdat onze eigen levens nauwelijks spannend zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
het leven is zo spannend zoals je het zelf maakt, ga eens een keertje bergklimmen of parachutespringenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:38 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat komt omdat onze eigen levens nauwelijks spannend zijn.
dat vind ik nog het meest irritantquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijg je weer weken alleen dit op het nieuws en andere tv programma's.
het is een soort van 'trillseeking' ja...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:38 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat komt omdat onze eigen levens nauwelijks spannend zijn.
Yep, 3 ambu's bevestigtquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik woon in Maastricht en hoor continu sirenes...kan het zijn dat die richting Luik gaan? Is maar 40 km vanaf hier
yupquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik woon in Maastricht en hoor continu sirenes...kan het zijn dat die richting Luik gaan? Is maar 40 km vanaf hier
bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)et-granaten-in-luik/quote:Het Academisch Ziekenhuis van Maastricht heeft ambulances naar Luik gestuurd en staat paraat om gewonden te verzorgen, meldt HLN.be.
Sja, en dan is er 1 dode, ik vind het prima.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind juist dat dit nieuws steeds sneller weer wegzakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |