Krijg je weer weken alleen dit op het nieuws en andere tv programma's.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Echt, ik ben steeds zo benieuwd waar dit soort opmerkingen vandaan komen: hoezo again??
Joh, meen je niet?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef Starm het volgende:
[..]
Jesus, je kan zien dat daar aardig wat paniek is
Ik vind juist dat dit nieuws steeds sneller weer wegzakt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijg je weer weken alleen dit op het nieuws en andere tv programma's.
Dat komt omdat onze eigen levens nauwelijks spannend zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We zijn met z'n allen een stelletje ramptoeristen geworden wat dat betreft, aan de buis gekluisterd tot ons ongeloof een beetje wegtrekt, en dat wordt bij elke gebeurtenis sneller...
het leven is zo spannend zoals je het zelf maakt, ga eens een keertje bergklimmen of parachutespringenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:38 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat komt omdat onze eigen levens nauwelijks spannend zijn.
dat vind ik nog het meest irritantquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
het is een soort van 'trillseeking' ja...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:38 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat komt omdat onze eigen levens nauwelijks spannend zijn.
Yep, 3 ambu's bevestigtquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik woon in Maastricht en hoor continu sirenes...kan het zijn dat die richting Luik gaan? Is maar 40 km vanaf hier
yupquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik woon in Maastricht en hoor continu sirenes...kan het zijn dat die richting Luik gaan? Is maar 40 km vanaf hier
bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)et-granaten-in-luik/quote:Het Academisch Ziekenhuis van Maastricht heeft ambulances naar Luik gestuurd en staat paraat om gewonden te verzorgen, meldt HLN.be.
Sja, en dan is er 1 dode, ik vind het prima.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind juist dat dit nieuws steeds sneller weer wegzakt.
Mwah, denk dat dat wel meevalt. Dat was zelfs bij dat voorval in Alphen niet het geval, en dat lijkt nu toch wel 'n stukje erger.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg nou eens heel eerlijk, hoe snel begon je met googlen nadat je het nieuws hoorde? Voelde je iets van opwinding? En gaat je hart een beetje sneller kloppen bij elk nieuwsfeitje wat je tegenkomt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
het leven is zo spannend zoals je het zelf maakt, ga eens een keertje bergklimmen of parachutespringen
Kan me zomaar voorstellen dat er meer gaan als er ook echt veel meer gewonden zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk dat die inmiddels nu wel in België zijn.
ja, maar kan geen meldingen vinden van nieuwe, dus denk dat ze ook alweer op de weg terug zijn met eventuele slachtoffersquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk dat die inmiddels nu wel in België zijn.
is meer voor mij omdat ik geen zin heb om te werken vandaagquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeg nou eens heel eerlijk, hoe snel begon je met googlen nadat je het nieuws hoorde? Voelde je iets van opwinding? En gaat je hart een beetje sneller kloppen bij elk nieuwsfeitje wat je tegenkomt?
Het is iets buiten het dagelijkse, een spanning en informatiebehoefte die bevrediging zoekt...
Dat is niet nieuw, die bevrediging heeft de mens al heel lang. Het internet maakt het alleen wel veel makkelijker.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeg nou eens heel eerlijk, hoe snel begon je met googlen nadat je het nieuws hoorde? Voelde je iets van opwinding? En gaat je hart een beetje sneller kloppen bij elk nieuwsfeitje wat je tegenkomt?
Het is iets buiten het dagelijkse, een spanning en informatiebehoefte die bevrediging zoekt...
Maar dat is inmiddels al heel lang geleden, die zijn al lang ter plaatse....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als het bij een of twee doden blijft gebeurt dat niet, dan is het niet ´erg´ genoeg. dat soort prietpraat begint pas een slachtoffertje of 5.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dat vind ik nog het meest irritant
en dan allemaal zelfbenoemde 'experts' over hoe dit voorkomen had kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |