Dat is natuurlijk altijd een goed idee!quote:
Klagen over teveel zon.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:00 schreef toenie het volgende:
Zon zit in m'n gezicht te schijnen en er zijn geen andere plaatsen[/klaagpost]
Gelukkig wel van die jeuk afquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Ach als je toch 5 kwartier in het uur loopt
M'n ipod is stervende.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik krijg net een iTunes giftcard van 25 euro in mijn DM box op Twitter voor het intact houden van chippy chiptunes.
cerror nog apps die je op je iPod touch wil? Dan gift ik je die even.
Kan ik net zo goed een nieuwe halen. Heb een v3 model. Oudje zonder camera enzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:51 schreef Catch22- het volgende:
de telefoonturk in de oude ebbinge (relaxte gasten) fixen voor 100 eu een nieuw scherm in een iphone4, kunnen ze vast goedkoper voor een ipod.
Juwel! Anderhalf jaar zelfsquote:Op woensdag 14 december 2011 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha, dat ding heeft het ook niet eens een jaar volgehouden.
Geen flauw idee waarom, maar bij Boem Dikkie moet ik altijd aan dikke neger a la Willie Wartaal denkenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik krijg net een iTunes giftcard van 25 euro in mijn DM box op Twitter voor het intact houden van chippy chiptunes.
cerror nog apps die je op je iPod touch wil? Dan gift ik je die even.
Madrid. En anders zou ik naar KopjeK.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:51 schreef Catch22- het volgende:
Heeft men al Oud en nieuw plannen hier?
* Catch22- is simplon
Huis feest in Oud-Zuid, Amsterdamquote:Op woensdag 14 december 2011 12:51 schreef Catch22- het volgende:
* Catch22- is simplon
Hoor ik wel vaker inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Geen flauw idee waarom, maar bij Boem Dikkie moet ik altijd aan dikke neger a la Willie Wartaal denken
Vrienden van mij hebben elkaar in dronken toestand ontmoet in zo'n boerenfeesttent op een stom nieuwjaarfeest, ergens op een boerenweiland in schubbekuttenveen-oost. En zijn nu zelfs getrouwd, en hebben inmiddels een tros kinderen....quote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Bobs. het volgende:
Oud&nieuw vind ik echt een stom feest.En elk jaar neem ik me voor gewoon niks te gaan doen, maar dat vind ik uiteindelijk dan toch wel weer erg sneu. Dus eindig ik altijd ergens balend op een stom feest. Happy new year.
Komop man, bier en feesten met familie en vrinden. <3quote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Bobs. het volgende:
Oud&nieuw vind ik echt een stom feest.En elk jaar neem ik me voor gewoon niks te gaan doen, maar dat vind ik uiteindelijk dan toch wel weer erg sneu. Dus eindig ik altijd ergens balend op een stom feest. Happy new year.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Bobs. het volgende:
Wat komt r in simplon dan mien jung?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:51 schreef Catch22- het volgende:
* Catch22- is simplon
had jij dat niet als avatar trouwens? Misschien dat het daardoor komt...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoor ik wel vaker inderdaad.
Veel te drukke feesten waardoor je nauwelijks meer kunt bewegen, overal mensen die na een half uur al straalbezopen zijn en irritant worden en rot muziek.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop man, bier en feesten met familie en vrinden. <3
Sprekend!quote:
Klopt. Alweer even geleden though.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:43 schreef Luco het volgende:
[..]
had jij dat niet als avatar trouwens? Misschien dat het daardoor komt...
Ik wíst dat je dit ging doen hierquote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef Jesse_ het volgende:
Jongens, het was een leuke reeks.
Tot ziens!
Fijn toch, die voorspelbaarheidquote:Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wíst dat je dit ging doen hier
Je moet niet poepen waar je eet toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nu dat PostNL-reeksje ook even doen hè.
Eet je nooit in Groningen?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je moet niet poepen waar je eet toch?
Aiiiiiiii, de tas heb ik nog wel de inhoud heb ik gegetyftquote:Op donderdag 15 december 2011 06:52 schreef joppie_saus het volgende:
Als iemand nog in Groningen ergens toevallig een blauwe voetbaltas vind, met daarop 35 - vv Helpman, dan is die van mij
Ding is dinsdag met inhoud en al uit de kleedkamer gejat
Oke oke.quote:
wehehehequote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oke oke.
Maar anders houdt PSM geen reeksen meer over.
Ik had even geen beter antwoord op MaxMarkquote:Op donderdag 15 december 2011 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wehehehe
Je kunt toch niet zien waar ik overal post
dat valt me zwaar van je tegenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik had even geen beter antwoord op MaxMark
Jesse_ niet. Hij zegt volgens mij op Groninger bodem te eten.quote:
TR gemacht.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef Jesse_ het volgende:
Jongens, het was een leuke reeks.
Tot ziens!
Hij had een logo van H&M geplaatstquote:Op donderdag 15 december 2011 14:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gaat Jesse nou weg omdat z'n foto hier stond?
Te druk hahaquote:
Nou ja, in dit geval dus nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Meestal doen ze dat weggeven op 24 december, als iedereen al eentje gekocht heeft....
Al die kutkinderen moeten het verplicht zelf weer opruimen! Vervuiling en overlast, ik zeg: Boete!quote:
Je bent er tenminste op tijd bij.quote:Op zondag 18 december 2011 11:51 schreef MaxMark het volgende:
Zo, inmddels alweer twee kerst-etentjes erop zitten
Zuiden was niet veel beter. Hoorde iets van onweerquote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Welkom in het hoge noorden zul je bedoelen
je zou het eerder in de herfst verwachtenquote:
Vorig jaar nog klunen in de sneeuw naar Veendam. Geweldigquote:Op zondag 18 december 2011 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je zou het eerder in de herfst verwachten
al kan het 's winters ook best spoken, alleen dan niet met regen maar met echte hagel en sneeuw
Niks van meegekregenquote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zuiden was niet veel beter. Hoorde iets van onweer
Ja nee prima. Maar zo was het vorig jaar. Dat was het meer. Ik heb gewoon in sneeuwbuien gereden vorig jaarquote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
dat viel mee Rene. Ik heb een keer in een sneeuwstorm met een dikke kracht zes er vijftig minuten over gedaan om acht kilometer fietsend en half lopend af te leggen. Was bijna niet doorheen te komen en op sommige stukken had fietsen geen zin omdat je er gewoon afgeblazen werd en het voorwiel vanwege de sneeuw die over de weg geblazen werd geen grip had
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Meestal doen ze dat weggeven op 24 december, als iedereen al eentje gekocht heeft....
Vorig jaar moeten werken in die pokkesneeuw. Werk belde toen dat ze een wissel Assen hadden, dus ik nog lachen en vragen of ze er niets iets achteraan hadden omdat dat normaal gesproken 45 minuten werk is. Heb er uiteindelijk 8 uur over gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
dat viel mee Rene. Ik heb een keer in een sneeuwstorm met een dikke kracht zes er vijftig minuten over gedaan om acht kilometer fietsend en half lopend af te leggen. Was bijna niet doorheen te komen en op sommige stukken had fietsen geen zin omdat je er gewoon afgeblazen werd en het voorwiel vanwege de sneeuw die over de weg geblazen werd geen grip had
Is vaak zo gefixtquote:Op maandag 19 december 2011 00:42 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Potverdorie. Ik heb alweer een lekke band
doe je toch iets foutquote:Op maandag 19 december 2011 09:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vorig jaar moeten werken in die pokkesneeuw. Werk belde toen dat ze een wissel Assen hadden, dus ik nog lachen en vragen of ze er niets iets achteraan hadden omdat dat normaal gesproken 45 minuten werk is. Heb er uiteindelijk 8 uur over gedaan
hij wil dat lieve meisje vast even uit de brand helpen!quote:
Ik niet, maar die overige mongolen die niet wisten hoe in de sneeuw te rijden wel...quote:
Hij heeft hem niet gemaakt! Ben naar de 'Fietsbel' gegaan in de Pijpstraat (volgens mij). Binnen 20 minuten was het klaar voor maar 5 euro. Scheelt nogal, ik ging eerst altijd naar een andere voor 10 euro en dan was ik m'n fiets 2 dagen kwijt.quote:Op maandag 19 december 2011 14:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij wil dat lieve meisje vast even uit de brand helpen!
Die bij het UMCG is nog veel goedkoper, ook aanradertje:quote:Op maandag 19 december 2011 15:49 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hij heeft hem niet gemaakt! Ben naar de 'Fietsbel' gegaan in de Pijpstraat (volgens mij). Binnen 20 minuten was het klaar voor maar 5 euro. Scheelt nogal, ik ging eerst altijd naar een andere voor 10 euro en dan was ik m'n fiets 2 dagen kwijt.
nergens last va gehadquote:Op maandag 19 december 2011 17:59 schreef ElmoFan het volgende:
Vanochtend aardig wat mensen uit zien glijden , whehe
En terecht natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:27 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Nu moet ik écht weer eens in Groningen gaan stappen.
qft!quote:
Ik had laatste een lekke band, binnen 4 uur gefixt door Pim's banden op de westerhaven!quote:Op maandag 19 december 2011 16:15 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Die bij het UMCG is nog veel goedkoper, ook aanradertje:
http://www.stallingen.nl/reparaties.aspx
Pim's banden.. welke straat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik had laatste een lekke band, binnen 4 uur gefixt door Pim's banden op de westerhaven!
8 eu en zit vlakbij mijn werk, dat is wel handig.
Vast wel bij de A-kerkquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef BradleyQ het volgende:
Waar in Groningen kan je een doosje kopen voor sigaren, sigaretten, joints e.d.?
Ik neem aan bij een sigarenwinkel, maar ik ken er géén.
Naast de AA-Kerk/korenbeurs zit er eentje, noordzijde.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef BradleyQ het volgende:
Waar in Groningen kan je een doosje kopen voor sigaren, sigaretten, joints e.d.?
Ik neem aan bij een sigarenwinkel, maar ik ken er géén.
Klopt! Daar hadden ze (eigenlijk 'hij') er een heel arsenaal voor de halve prijs. Ik ben geslaagd.quote:
Sowieso een van de mooiste winkels in de stad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:25 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Klopt! Daar hadden ze (eigenlijk 'hij') er een heel arsenaal voor de halve prijs. Ik ben geslaagd.
Ja, leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Sowieso een van de mooiste winkels in de stad.
ik haal er mijn moods ook regelmatigquote:
met mij is nu ook wel weer alles primaquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haiii PSM! Jazeker, supergoed! En jij? Dit forum kabbelt iig rustig voort, zie ik.
Ik zie het! Ach, dat geeft je tijd voor nuttige dingen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met mij is nu ook wel weer alles prima
En ja, het draadje bestaat nog steeds, alleen is het iets rustiger dan vroeger
Goed moment om mijn kop in het zand te steken.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:01 schreef MaxMark het volgende:
Welkom op deezen kortsten dag des jaares.
Moeder der natuur maakt er maar een potje van, samen met vader des tijds.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
officieel is de dag van morgen zelfs nog korter
maar wintertijd is heerlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moeder der natuur maakt er maar een potje van, samen met vader des tijds.
Naaaah. Ben allang blij dat de dagen kalmpjes aan weer langer wordne.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar wintertijd is heerlijk
Ja tabakszaken, altijd een beetje oude rustieke/donker bruine uitstraling. De enkele keer dat ik daar kom mag ik er wel even van genieten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Sowieso een van de mooiste winkels in de stad.
Maar dat is dus wel een leuke tent, de kar?quote:
*Zonder* familieverplichtingen!quote:Op woensdag 21 december 2011 08:28 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Nog 2 daagjes en dan 2 week 'vakantie'!!
Haha! Het enige wat ik heb is eten met m'n ouders en cadeautjes, maar dat vind ik wel leukquote:Op woensdag 21 december 2011 08:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*Zonder* familieverplichtingen!
Ik negeer m'n familie al jaren met de kerst, en dat bevalt vooralsnog uitstekend.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:38 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha! Het enige wat ik heb is eten met m'n ouders en cadeautjes, maar dat vind ik wel leuk
Ja! Gezellig!quote:
Alsof 't buiten niet al kutweer genoeg is.quote:
Giel Beelen.quote:
Geen idee. Maar de metershoge tesla coil toen Man... or Astro-Man? de Vera platspeelde staat me nog erg goed bij.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat moet Giel met zoveel mogelijk magnetrons? Als je 5 magnetrons in de Vera zet is die zaal vol ja.
Hij had er hier nog wel een kunnen ophalen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef toenie het volgende:
Magnetron-zoektocht is alweer over. Hij heeft 51 magnetrons bij elkaar verzameld, dat levert 5100 euro op voor Serious Request.
Met alle respect, uiteraard.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:56 schreef BradleyQ het volgende:
Ik vind Giel verreweg de grootste mongol van de publieke omroep.
Niet echt. Hij doet alsof hij hip en progressief is, en verstand van dingen heeft, maar ondertussen is het een boerenlul die irritant is.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Met alle respect, uiteraard.
Mwah is al best een tijdje zo hoor, dat de donderdagavond niet meer is wat het geweest isquote:Op vrijdag 23 december 2011 06:31 schreef Slickk het volgende:
Sinds wanneer is iedereen zo agressief op een mooie donderdagavond? Echt, volgens mij is er wat veranderd de laatste weken. Voorheen was het één en al goede sfeer...
Vraag mij af wat hiervan de reden is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:46 schreef RedFever007 het volgende:
Ik las vanmorgen in de Groninger Gezinsbode (oid) dat het stuk snelweg tussen Hoogkerk en Julianaplein volledig Autoweg wordt, dus 100 km/uur![]()
(en 70 neem ik aan zoals nu zo is, al stond er in de krant 80)
![]()
Hoe lang loop jij al mee op de donderdagavond dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:11 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Mwah is al best een tijdje zo hoor, dat de donderdagavond niet meer is wat het geweest is
Ja hoor. Zo lang je maar buiten de spits rijdt. Dan is 100 eigenlijk nog te langzaam. Net zoals 120 op de snelwegen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:58 schreef Catch22- het volgende:
Lekker nuttig, alsof je daar zo hard kan.
wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Goed. Mijn kerst is verpest. Ik ga slapen tot het 2012 is.
Het is vakantietijd, dan gaan alle scholiertjes ook op donderdag uit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 06:31 schreef Slickk het volgende:
Sinds wanneer is iedereen zo agressief op een mooie donderdagavond? Echt, volgens mij is er wat veranderd de laatste weken. Voorheen was het één en al goede sfeer...
Watskeburt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Je wilt met 180 langs ander verkeer blazen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo lang je maar buiten de spits rijdt. Dan is 100 eigenlijk nog te langzaam. Net zoals 120 op de snelwegen.
Och erm!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:46 schreef RedFever007 het volgende:
Ik las vanmorgen in de Groninger Gezinsbode (oid) dat het stuk snelweg tussen Hoogkerk en Julianaplein volledig Autoweg wordt, dus 100 km/uur![]()
![]()
Och, dat kleine stukkie? Voor de bewoners links en rechts is het natuurlijk prettig als daar wat rustiger gereden wordt, minder herrie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 09:38 schreef Renesite het volgende:
Maar je kan daar écht wel harder dan 120. Ik ga me mogelijk sowieso de grafpokken ergeren om daar 100 te gaan rijden
quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Welke Mama Mini heeft de meeste computer tjak?
Je weet niet eens waar het over gaat.quote:
Ow zo. Kun je ze niet bellen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zoek een Amiga 500 of 1200 en ik weet dat ze in Assen bij de kringloop best vaak van dat soort spullen hebben. Ik weet ook dat niet elke Mama Mini computers e.d. verkoopt dus ik voor ik langs alle vier de locaties ga vraag ik het hier.
Simpel. Heeft te maken met rijgedrag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Vraag mij af wat hiervan de reden is.
Vind het al onzin dat ik zover voor de verkeerslichten nog maar 70 mag
Hoezo? Je zou toch juist de gezelligheid op moeten zoeken?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:39 schreef Oneself het volgende:
Ik heb een hekel aan oud en nieuw. Ik ga volgend jaar gewoon ergens in een hutje op de hei zitten. Tot zover deze mededeling. Daag.
Geen plannen in Amsterdam dus?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:39 schreef Oneself het volgende:
Ik heb een hekel aan oud en nieuw. Ik ga volgend jaar gewoon ergens in een hutje op de hei zitten. Tot zover deze mededeling. Daag.
Ik rij er nooit wanneer het druk is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Simpel. Heeft te maken met rijgedrag.
Met 70 is het bijvoorbeeld alleen al makkelijker en veiliger afremmen als de boel op oranje springt.![]()
Bovendien zorgt de lagere snelheid voor een betere doorstroming als het druk is.
Waarschijnlijk levert dat meer boetes op ofzo ...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:46 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
Kan best op de A7/A6/A2/A27/A28quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je wilt met 180 langs ander verkeer blazen?
Eensch.quote:Op zaterdag 24 december 2011 09:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
Kijk maar op de website van de ringwegverbouwing. Ze willen er een extra baan maken en die doortrekken tot afslag Groningen-West.
Maar je kan daar écht wel harder dan 120. Ik ga me mogelijk sowieso de grafpokken ergeren om daar 100 te gaan rijden
Dan moeten ze die mensen die niet kunnen invoegen en niet kunnen autorijden eens opnieuw rijexamen laten doen. Dan gaat de kwaliteit op de Nederlandse wegen ook weer omhoog.quote:Op zondag 25 december 2011 01:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind die ring echt geen 100km weg. 70 is er hard zat. Vooral tussen julianaplein en driebond, met al dat ge-invoeg en ge-uitvoeg... Mensen kunnen dat al zo slecht en als de snelheden hoger liggen gaat het alleen maar beroerder.
Die staan er natuurlijk al van voor de ongelooflijke drukte in de stad. Het UMCG en Martini zouden beter ergens anders kunnen staan nu.quote:Op zondag 25 december 2011 01:50 schreef 2cv het volgende:
Ach, het UMCG en het Martini staan er niet voor niets.
duh. Daar rem je.quote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, ik had zomaar even een plaatje van internet gepakt.
Maar ok deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
haha. Is ook zo. Trouwens, 's ochtends is het er zo fking druk dat je daar niet eens boven de 50 komt.quote:
Nee, misschien volgend jaar.. Al kon het wel dit jaar. Ik ga 't nog een keer negeren en ergens op de Noordkaap zitten met oud&nieuw, ofzo. En ons katje is kwijt. Zo naar.quote:
Het Martini kan ik niet (ik weet alleen dat het er is), maar ik zie het niet gebeuren dat het UMCG gaat verhuizen. Bij de vorige ver(her?)bouw in de jaren '80 werd ook bepaald dat het Groningen niet uit zou gaan. Dan is het raar om dat nu plotseling wel te doen.quote:Op zondag 25 december 2011 13:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die staan er natuurlijk al van voor de ongelooflijke drukte in de stad. Het UMCG en Martini zouden beter ergens anders kunnen staan nu.
Apart ritme, 20 jaar verbouwen, 10 jaar rust, 20 jaar verbouwen, 10 jaar rust, etc. etc..quote:Op zondag 25 december 2011 18:14 schreef loecje het volgende:
het is nogal een meerjarenplan. volgens mij is er 20jaar voor uitgetrokken.
Gaan ze ook niet doen, omdat het natuurlijk een veel te dure operatie is. Ging er meer om dat als ze nu een oneindige hoeveelheid financiële middelen hadden, ze wel van die locatie weg zouden gaan.quote:Op zondag 25 december 2011 17:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het Martini kan ik niet (ik weet alleen dat het er is), maar ik zie het niet gebeuren dat het UMCG gaat verhuizen. Bij de vorige ver(her?)bouw in de jaren '80 werd ook bepaald dat het Groningen niet uit zou gaan. Dan is het raar om dat nu plotseling wel te doen.
3 kerstdagen, werken, intake bij een recruiter straks en morgen en overmorgen weer werken.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:36 schreef MaxMark het volgende:
Iedereen zo druk met de festiviteiten?
Veel plezier daar man! Kan ook niet anders in 't Ritz.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister werken en daarvoor bij familie. Vandaag nog wat voorbereidingen treffen voordat we morgen op vakantie gaan naar Madrid.
heb je daar geen kaarten voor nodigquote:Op donderdag 29 december 2011 12:28 schreef Steamydeluxx het volgende:
Gaan jullie nog de stad in met oud en nieuw? Er schijnt een feestje te zijn in de Warhol. Ga zeker even kijken
Heb je overal kaartjes voor nodig? Is er niks algemeens? Heb nergens echt rekening mee gehouden en ga dit jaar voor het eerst in Groningen oud en nieuw vieren.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
heb je daar geen kaarten voor nodig
Ik heb nu een stuk of 5 plaatsen bekeken, 15-22,50 euroquote:Op donderdag 29 december 2011 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Menige kroeg zal toch wel vrij entree zijn? En anders nouja dan kost het maar ¤2.50...
Het wordt maar één keer 2012.....
Da's wel duurquote:Op donderdag 29 december 2011 20:09 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Ik heb nu een stuk of 5 plaatsen bekeken, 15-22,50 euro
Nou, vervelender dan Bergambacht is wel lastig.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:43 schreef Luco het volgende:
Ik kan me vervelendere plekjes bedenken dan dit om aan m'n verslag te werken
Ja, sort of. Een of ander landelijk weggetje waar ze blij zijn dat ze een postcode hebben. Volgende buren zitten 100 meter verderop. Woonboerderijquote:Op donderdag 29 december 2011 20:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nou, vervelender dan Bergambacht is wel lastig.
Dat is best goedkoop vergeleken met de rest.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:50 schreef Steamydeluxx het volgende:
Volgens mij is er 1 of andere regel die zegt dat horeca gelegenheden op oudejaarsdag alleen open mogen zijn voor 'besloten' feestjes. Vandaar dat er overal entree gevraagd wordt. Warhol is maar 5 euro in de voorverkoop en 7,50 aan de deur!
Yesquote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker thuus voor de raam'n zitt'n. Kiekn noar t vuurwark buutn.
Gloasie wijn durbie, harstikke mooi man.
Nai jung gewoon stad in aachter de wie'm oan! Kiekn of ste der nog ain in de panne ken stipm!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker thuus voor de raam'n zitt'n. Kiekn noar t vuurwark buutn.
Gloasie wijn durbie, harstikke mooi man.
Dat is waarquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ach, eens lekker lui doen is toch prima?
Er is in Grunn een soort naaiclubje. Daar kan je het zelf doen en anderen kunnen je dan vast adviseren. Ik laat je via DM even weten met wie je contact op kan nemen hierover.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Weet iemand toevallig een goede, niet al te dure naai winkel /kleding reparateur? Wil graag een nieuwe rits in m'n jas laten zetten, want de winkel waar ik hem had gekocht had geen 'eigen' maker. Heb dus een deel van m'n geld terug gekregen om hem zelf te laten maken, maar heb geen idee waar ik het eventueel kan doen in Groningen, en wat het zou kosten. (Rits van 54cm ofzo)
Wij gaan rondneuzen en kijken of we de dure plekjes kunnen omzeilenquote:Op zaterdag 31 december 2011 06:15 schreef Saisai het volgende:
Waar gaan jullie heen vanavond/ vannacht?
Hier Subsonic mits ik mezelf er nog naartoe kan slepen. Ik moet namelijk nu werken.
Er zit volgens mij een kledingnaai / repareeer winkeltje in de oosterstraat, óf het was de Gelkingestraatquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Weet iemand toevallig een goede, niet al te dure naai winkel /kleding reparateur? Wil graag een nieuwe rits in m'n jas laten zetten, want de winkel waar ik hem had gekocht had geen 'eigen' maker. Heb dus een deel van m'n geld terug gekregen om hem zelf te laten maken, maar heb geen idee waar ik het eventueel kan doen in Groningen, en wat het zou kosten. (Rits van 54cm ofzo)
Ook eentje in de Oude Kijk,.Zuiderdiep, Oude Boteringe, Paterswoldseweg en A-Weg.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Er zit volgens mij een kledingnaai / repareeer winkeltje in de oosterstraat, óf het was de Gelkingestraat
Die spammer is best aardig hoor, en geen lijerquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef joppie_saus het volgende:
Godnondeju. Ik word al de hele dag gespamd door een telefoon nummer op What'sApp, die mij probeert Poolse nitraten aan te smeren. 'Vladimir will deliver it to you and will give you a free demonstration'. En dan om de vijf minuten: 'Why don't you react? No booming NYE for you?'.
Opbokken, lijer
Aardig toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef joppie_saus het volgende:
Godnondeju. Ik word al de hele dag gespamd door een telefoon nummer op What'sApp, die mij probeert Poolse nitraten aan te smeren. 'Vladimir will deliver it to you and will give you a free demonstration'. En dan om de vijf minuten: 'Why don't you react? No booming NYE for you?'.
Opbokken, lijer
Hahahah!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:08 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Vladimir heeft hier alleen iemand heel erg in het ootje genomen en ik vind het prachtig haha
Achja, jij kan er ook niks aan doen dat je af en toe een beetje naief bentquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:11 schreef joppie_saus het volgende:
Oke, achteraf gezien was die toch best leuk.
+1 !quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:12 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Achja, jij kan er ook niks aan doen dat je af en toe een beetje naief bent
ik dacht even dat je ShiningStar getrakteerd hebt op een extra Notequote:
Ik sluit mij geheel bij de vorige spreker aan.quote:
Idem.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik sluit mij geheel bij de vorige spreker aan.
Op één na, zodat je altijd iets overhoudt om na te strevenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Dat al jullie dromen maar mogen uitkomen!
Oei. Ook die ene droom waarin ik naakt m'n eindexamen moest overdoen..?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Dat al jullie dromen maar mogen uitkomen!
Hier ookquote:Op maandag 2 januari 2012 12:06 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Voornemen om weer eens in m'n ritme te komen (als in: niet uitslapen, maar vroeg op) has failed. Kwart over 11 pas wakker
Wekker in de wasbak!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:46 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Hier ook, maar vanaf morgen ga ik 5 wekkers zetten, dan moet ik wel opstaan
0500 uur hierquote:Op maandag 2 januari 2012 12:10 schreef Catch22- het volgende:
ik ook. morgen gewoon weer om acht uur op en werken
Nu wind mee hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:39 schreef ShiningStar het volgende:
Storm.
Werd net echt letterlijk van mijn fiets geblazen!
jij werkt?! vast niet toch?quote:
Hai Buufquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |